ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.03.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Braila
ÎNSCRIS: 08.02.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2008
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Dezamagire!

TIPĂREȘTE

La sfarsitul lunii august a anului 2008, am luat bilete printr-o agentie din orasul meu la mare, la Mamaia, la Hotelul Metropol. Doua persoane, copilul avea atunci 7 ani si nu i-am luat bilet, l-am cazat in camera cu noi si i-am platit un pat suplimentar, cu trei mese, ne-a costat in jur de 14 milioane de lei, sase zile.

De la inceput, de cand am pasit pragul acestui hotel, am avut numai surprize neplacute! Mai intai trebuie sa va spun ca acest hotel este de 2 stele. Hotelul este situat in centrul statiunii Mamaia, la aproximativ 100 de metri de plaja, in apropierea Hotelului Majestic. Am fost cazati dupa ora 12,00, in jurul orelor 13,00, ni s-au oferit doua camere la parter, spunanduni-se ca numai acestea sunt libere. Prima era pe partea stanga la sosea, cu mult soare pe caldura aceea, cu un zgomot infernal de autoturisme, iar celalata, prima camera de pe holul din partea dreapta in apropiere de receptie. Am ales-o pe aceasta. Aveam sa regretem aceasta alegere! Este adevarat ca pe acesta parte nu era zomotul de la sosea, dar era mica, mirosind a dejectii umane, cu gura de canal in fata usii si cu posibilitatea de a auzi permanent sunetul lacatului usii femeii de servici, turistii de la receptie, turistii de pe holuri care veneau in hotel.

Trebuie sa va spun ca nicio camera de la parter nu are balcon si nici aer conditionat. Balcoanele se afla in camerele de la etaje, iar aerul conditionat numai in unele camera de la ultimul etaj. Aveam si gratii la fereastra, probabil ca sa nu poata patrunda hotii in interiorul camerei de afara! Hotii au patruns, dar nu de afara, ci pe usa, cu cheie, dar am sa revin la acest subiect! In camera se afla doua paturi, o masuta, un dulap, un televizor si grupul sanitar. Mobilierul era vechi! Daca vroiai minifrigider in camera trebuia sa platesti in plus la receptie! A doua zi de dimineata m-am dus la receptie si i-am cerut receptionerei sa ne schimbe camera, dar aceasta mi-a spus ca toate camerele sunt ocupate si nu are ce camera sa ne schimbe. Trebuie sa va spun ca personalul este sub orice critica, atat la receptie, cat si femeile de serviciu, dar si personalul de la asa-zisul restaurant autoservire categoria a doua. In capatul aleii care te duce la strada principala de la care ajungi abia apoi la mare, troneaza tomberoanele celor de la Perla Majestic sau masini parcate drept in alee. MURDARRR!!! MInistrul lor ar trebui sa semneze citet sub stelele acordate. S-a rupt si piciorul patului cand am indraznit sa stam pe el!

Am mai avut incercari de a schimba camera, dar la toate acestea mi s-a raspuns ca nu au camere libere, ca hotelul este plin, posibil ca personalul de la receptie sa fi asteptat spaga! Am scris si eu toate nemultumirile mele in condica de sugestii si reclamatii aflata la receptie! Am stat foarte putin in camera datorita conditiilor si dotarilor proaste, plecam de dimineta, veneam la masa la pranz, plecam iar la plaja dupa pranz si statea m pana seara tarziu la plaja, reveneam la masa si plecam iar la plimbare prin statiune. Sa va vorbesc putin si despre restaurant. Era tip autoservire. Ce autoservire? ! Se faceau cozi infernale la usa inainte de ora 12,30, cand se dadea drumul la acest restaurant! Coada era formata din sute de persoane! M-am intrebat daca nu cumva ne intorsesem in timpurile lui Ceusescu cand erau cozi interminabile la lapte, carne, etc! Masa era un stres permanent prin aceasta coada imensa la usa restaurantului! Plecam mai devreme de pe plaja ca sa ma asez la coada! Pentru ca, daca intarziai prea mult, riscai sa nu ma gasesti felul de mancare pe care ti-l doreai! Sa nu va umiliti nicodata, sa nu stati niciodata la coada, la acest restaurant autoservire de la hotel Metopol din Mamaia!

Revin la ceea ce incepusem mai inainte cu furtul din camera noastra! Intr-o zi, cu o zi inainte de plecarea noastra din hotel, am constatat lipsa ceasului automatic de mana al sotiei mele pe care-l lasase pe masuta! De afara nu se putea patrunde in camera deoarece aveam gratii la geam, chiar daca stateam la parter, iar usa de acces in camera a fost tot timpul incuiata, deci furtul nu-l putea savarsi decat o femeie din personalul de serviciu (femeile de serviciu) doar acestea aveau cheie de la camera noastra. Dupa ce am constat furtul m-am dus la receptie, le-am spus ce s-a intamplat precum si faptul ca numai o femeie de serviciu putea comite furtul, intrucat la geam erau gratii iar camera a fost tot timpul incuiata, dar si faptul ca o sa ma duc sa reclam aceasta fapta la politia din Mamaia. Receptionera a chemat-o pe sefa serviciului administrativ, aceasta mi-a promis ca va face o ancheta riguroasa vis-a-vis de femeile de servicu care au intrat si au facut curatenie in camera noastra, eu am insistat cu politia, spre seara ne-am trezit la usa cu o femeie plangand, o femeie de serviciu care ne-a spus ca ea a fost de serviciu in ziua cand am constatat furtul, dar ca ea a fost pana la orele 12, iar dupa amiaza a fost alta femeie, ca nu ea a furat ceasul si ca banuieste ca o colega de-a ei i-a inscenat ei fapta, pentru ca a avut niste certuri cu niste colege, s-a jurat pe tot ce are mai sfant ca nu ea a furat, eu i-am spus ca noi vrem ceasul inapoi si ca ma voi duce la politie. Bineinteles ca ni s-a facut lehamite de tot ceea ce vazusem si ni se intamplase in acest hotel si nu m-am mai dus nicaieri! Oricum fapta mi s-a parut cu atat mai grava cu cat stiu sigur ca a fost facuta de o femeie de serviciu! Nu stiu, daca ce care plangea sau alta, dar una din ele a facut-o! Sa le fie rusine! Rusine si celor care le-au angajat! Este inadmisibil asa ceva!

In concluzie acest hotel este o mizerie, camere murdare, miros de mucegai, mobilier putred, personal care nu are nimic in comun cu turismul, hoate chiar, receptionere puse pe spaga... si ar mai fi multe de spus dar nu merita efortul. Daca vreti un concediu adevarat fara sa fiti umiliti de acesti lucratori, cautati altceva! Nu va cazati la acest hotel!


[fb]
---
Trimis de sportiv in 03.03.11 11:38:55
Validat / Publicat: 03.03.11 12:45:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Prin toata tara!
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3784 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sportiv); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 13 voturi)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

dannek
[03.03.11 13:12:09]
»

La doua stele pe litoralul nostru nu cred ca o sa gasesti aer conditionat la camere, bine ca nu ai avut mucegai pe pereti pentru ca era si mai greu de locuit (aproape imposibil cu un copil mic).

In legatura cu furtul este trist dar adevarat ce se intimpla si la case mai mari (eu am patit in Wiena cu bunuri mult mai de valoare si rezultatul a fost zero).

Dar conform proverbului orice sut in dos este un pas inainte acum ai ocazia ca de 8 Martie sa faci cadou sotie un ceas automatic mai frumos (dar poate ii faci si asigurare. La ceas normal).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cosminap
[03.03.11 14:37:56]
»

Am fost si noi aici (cred ca prin 2001) si tot ce-mi amintesc e friptura de vita de care trageam de ne rupeam cutitele si furculitele. Si luam zilnic friptura asta pentru ca cea de pui se termina in 10 minute de la deschiderea usilor restaurantului. Am trecut si in 2010 prin Mamaia si voiam sa vad cum mai arata acest hotel: arata de parca ar fi parasit; din sosea mi-am dat seama ca geamurile la receptie nu au fos spalate din 2001 de cand am plecat noi! Un vot de la mine pentru ca stiu prin ce-ai trecut!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
sportivAUTOR REVIEW
[03.03.11 16:45:35]
»

Mersi cosminap pentru intelegere si compasiune, important este sa nu mai trecem niciodata prin ce am trecut, cred ca trebuia sa parasim hotelul atunci, sa cerem agentiei prin care am venit cazare la alt hotel! Omul din greseli invata, nu-i asa? De fiecare data cand suntem pusi in astfel de situatii, trebuie sa luam atitudine mai ferma, pentru ca la nesimtire trebuie sa raspunzi prin intransigenta!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cosminap
[03.03.11 18:53:13]
»

Datorita review-ului tau mi-am mai amintit de o situatie penibila prin care am trecut cand am fost la Metropol (nu are insa legatura cu hotelul). Am fost cu o familie care avea o fetita de 4 ani. Pentru ca mai dura cu cazarea am iesit cu fetita inspre plaja. Normal ca a vazut locul de joaca de la Majestic si normal ca am intrat s-o dau putin intr-un leagan. La fel de normal a aparut un mastodont de paznic ce ne-a dat "elegant" afara. Copilul plangea, mastodontul gesticula si vocifera din ce in ce mai ta aratadu-mi poarta!!! E greu sa-i explici unui copil de 4 ani ca nu se poate da in leagan pentru ca n-am avut bani de bilet la 4 stele! Mi s-a parut atat de jenanta situatia asta...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sportivAUTOR REVIEW
[03.03.11 19:43:44]
»

Da, ai dreptate locuri de recreere si petrecere a timpului liber, nu ofera acest hotel! Barul? Restaurantul la care stateam la coada ca oile? Imi pare rau, dupa cum am mai afirmat, ca nu am plecat de la hotel, atunci cand am vazut atata nesimtire si rea vointa din partea personalului, cat si conditiile oferite de acest hotel, camera, dotarile, etc. Am gresit, o spun inca odata! Acum regret!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
flori_floricika
[03.03.11 20:24:19]
»

Super, este Romania! Nu te mira absolut nimic, pacat ca mai speram sa gasim ceva normal in tara noastra. Un concediu adevarat inseamna sa pleci din tara si sa uiti macar cateva zile de unde esti si sa traiesti altceva decat ce intalnesti pe la noi.

Alina Morar
[03.03.11 21:20:23]
»

Imi pare rau pentru ce ati patit. Si pretul mi se pare foarte mare. Parerea mea.

Legat de statul la coada... in Italia am stat la coada, la masa, dar acolo a fost ceva mai special.

Toti din hotel se incolonau la usa si cand patronul considera ca e momentul, cand se adunau cat mai multi turisti, pornea o melodie, care e imnul hotelului, toti cantau, dansau, bateau din palme, iar apoi se deschideau usile restaurantului pentru a ne indrepta spre bufetul cu salate.

Patronul ne saluta, ne zambea si ne poftea la masa.

Desi in hotel erau mai mult persoane in varsta, era o atmosfera foarte frumoasa.

Intr-o zi chiar patronul ne-a oferit, fiecarui turist, cate un set de pixuri personalizate cu Hotel Duilio, drept multumire.

Oare la noi cand va fi asa?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
sportivAUTOR REVIEW
[03.03.11 21:51:25]
»

Este diferenta intre turismul nostru si turismul din strainatate! Va fi intotdeauna, ma refer la tarile occidentale civilizate! Este diferenta si intre noi si Bulgaria in ceea ce priveste turismul! Ne-au intrecut de mult in turism, desi este ca si la noi coruptie (ma refer in general), se fura autoturismele romanilor acolo si nici pe ei, dar nici pe noi nu ne primesc deocamdata in spatiul Schengen.

ireedeejay
[01.05.11 17:52:03]
»

"La doua stele pe litoralul nostru nu cred ca o sa gasesti aer conditionat la camere... "

Ba da, Hotel Flora din Mamaia e de 2 stele si are aer conditionat in camera, frigider, si tv... in rest majoritatea sunt ca in review de mai sus... mai putin furturile, de cate ori am stat acolo, n-am patit asa ceva.

suceveanul
[15.07.11 13:04:47]
»

Am stat si eu de vreo 3 sau 4 ori la metropol. Sincer ma bucur ca nu am avut si eu probleme cu furtul din camera, dar prevazator, lucrurile de valoare nu erau la vedere.

Ma uitam la oferta pe anul asta. Doar cazare pe 7 nopti in jur de 550 de lei de persoana. Pai fratilor, la asa scoruri mai poti avea pretentii ca mobila e veche sau nu este aer conditionat. De acord... Flora o fi avand AC, dar cat costa camera...

Pt 550 de lei de persoana pe 7 nopti, in mamaia, consider ca e chilipir. Desigur, nu am copii, si poate de asta nu tin cont prea mult de camere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Alina Morar, cosminap, dannek, flori_floricika, ireedeejay, sportiv, suceveanul
Alte impresii din această RUBRICĂMetropol Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051405906677246 sec
    ecranul dvs: 1 x 1