ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.10.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: galati
ÎNSCRIS: 13.10.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 18 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 34 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Paradiso?

TIPĂREȘTE

Buna ziua! Am stat la hotel Paradiso o perioada de 18 zile, acoperind o parte din lunile septembrie si octombrie a. c. Voi incepe cu partile bune ale acestui hotel si ale serviciilor adiacente, de tipul servirea la restaurant si competenta cadrelor medicale din cadrul complexului balnear. Asadar, masa a fost inclusa in costul biletului (mic-dejun, pranz si cina), fapt pt care am avut suficiente ocazii sa ma edific asupra acestui aspect. Am sesizat amabilitatea si disponibilitatea ospatarilor si a personalului de la bucatarie si nu, in ultimul rand, receptivitatea in a-ti inlocui meniul la cerere, daca, de pilda, doreai mancare de regim in locul meniului prestabilit pentru fiecare zi in parte. Mancarea a fost gustoasa si diversificata, insa au fost dati cand painea era veche.

In ceea ce priveste atitudinea si competenta asistentilor si medicilor din cadrul complexului balnear, nu pot spune ca am vreun repros. Implicarea si atentia cu care s-au aplecat asupra problemelor fiecarui pacient in parte sunt demne de remarcat. Desigur, nu exista padure fara uscaturi, dar exemplele sunt prea putine si nu merita a fi mentionate aici. Pot spune ca, dupa nr de proceduri pe care le-am efectuat aici, m-am simtit mai bine. De asemenea, mi-a placut foarte mult ideea de a se tine o piesa de teatru intr-una din salile de conferinta ale hotelului, banii din pretul biletelor fiind donati in scop caritabil.

As vrea sa vorbesc putin insa despre conditiile din camera si despre atitudinea cameristelor si a receptionerelor din acest hotel. Daca te cazezi la hotel Paradiso si ai impresia ca vei avea parte de un comportament paradisiac din partea acestora, te inseli. In primul rand, am avut o camera la etajul 8 de unde marea se vedea superb. Nici camera nu arata rau, insa au fost cateva inconveniente: scurgerea de la baie era infundata, fapt pt care am fost nevoiti sa chemam instalatorul hotelului, apa calda ne-a fost oprita in vreo doua seri, fara a fi anunatati in prealabil si fara ca cineva sa ne poata spune cu exactitate ce s-a intamplat si in cat timp va reveni, asternutul nu ne-a fost schimbat decat o singura data in cele 18 zile si acest lucru s-a intamplat la jumatatea sederii, programul HBO nu se prindea la televizorul din camera desi in lista de programe era trecut si, nu in ultimul rand, usa mini-frigiderului sau racitorului, in care nu-ti incapea aproape nimic, nu statea inchisa si eram nevoiti tot timpul sa o proptim. Cea mai deranjanta situatie a fost ca in cateva dimineti, la ora 8.30, sa fim treziti de camerista care, in ciuda faptului ca noi eram in camera sau in baie, dadea buzna peste noi, desi stinghereala in a o invita sa vina mai tarziu era evidenta. Si ca si cand nu ar fi fost suficient, am fost acuzati de aceasta ca am facut pete de fructe pe covor, in conditiile in care noi am preluat camera cu tot cu petele aferente, asupra carora nu am facut discutii, desi poate ar fi trebuit... Tot la acest capitol, as vrea sa mai mentionez faptul ca astept de la personalul unui hotel cu un astfel de prestigiu putin mai mult respect decat cel obtinut, iar pretentiile mele nu sunt mari, in conditiile in care eu am vb cu dumneavoastra si mi se raspundea cu "tu" sau "ma". In ceea ce priveste atitudinea receptionerelor, am un sfat: incercati sa nu le cereti prea multe informatii, pentru ca o sa vi se creeze sentimentul ca le plictisiti sau deranjati. Si nu este doar impresia mea... Va dau un singur exemplu: in ziua in care trebuia sa eliberam camera, i-am spus cameristei ca ii vom permite sa intre in camera mai tarziu decat de obicei pt a avea timp sa ne strangem lucrurile. Mai tarziu nu insemna ca urma sa depasim ora 12, ora maxima de eliberare a camerei. Terminand treaba la celelalte camere, vadit nervoasa ca nu mai plecam (la ora 11.15) si stand ostentativ in fata camerei noastre, camerista a vorbit cu receptionera si i-a spus ca vrem sa prelungim sederea in camera, desi din partea noastra nu i-a parvenit o astfel de informatie. Am fost sunati pe telefonul din camera de catre receptionera care, pe un ton superior, ne-a intrebat daca e adevarat. Raspunsul a venit prompt - nu. Credeti-ma, cu astfel de comportamente prefer sa nu mai vin aici, pt ca scopul nu este acela de a ma enerva si a face educatie angajatilor. Va multumesc ca mi-ati permis sa-mi expun parerea si sper ca aceasta sa foloseasca si altora.


[fb]
---
Trimis de Simopre in 13.10.10 18:17:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MANGALIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4589 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Simopre); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2000 PMA (din 0 vot)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 34.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    pepsi70ro
    [13.10.10 18:58:25]
    »

    @Simopre, bine te-ai atasat comunitatii!

    Sejurul de 18 zile la acest hotel a fost pentru a beneficia de tratamentul balnear sau doar o vacanta unde ati facut si cateva proceduri?

    Cat a costat sejurul?

    sandu.53
    [13.10.10 20:40:09]
    »

    ai stat foarte mult 18 zile banui ca ai urmat un tratament... oricum am retinut minusurile dar si plusurile acestui loc... review bine scris!

    SimopreAUTOR REVIEW
    [13.10.10 20:40:30]
    »

    Multumesc! Bine v-am gasit!

    A fost un sejur pt a beneficia de tratamentul balnear. A costat aprox 1100 ron, cu reducere 50% (prin casa de pensii), pt ca am insotit-o pe mama mea.

    SimopreAUTOR REVIEW
    [13.10.10 20:47:33]
    »

    Da, asta am si urmarit, sa-i informez pe cei care vor sa mearga acolo asupra acestor aspecte, atat negative, cat si pozitive, nu sa platesc polite cuiva anume. Insa nu pot sa ma fac ca nu observ niste treburi...

    Multumesc frumos!

    magdalena
    [14.10.10 11:32:09]
    »

    Wow, inca se mai fac sejururi de 18 zile la noi...

    Bine ca ne-ai spus cum este! Te poti caza si in afara biletelor cu trimitere prin sindicate?

    SimopreAUTOR REVIEW
    [14.10.10 12:06:46]
    »

    Bineinteles! Te poti caza oricand si pentru cate zile doresti, dar platind biletul la pret intreg.

    alinutzza140*
    [15.10.10 18:46:43]
    »

    Trebuie retinut ca hotelul are si plusuri dar atitudinea angajatilor lasa de dorit.

    SimopreAUTOR REVIEW
    [15.10.10 19:38:20]
    »

    Exact!

    miflor104
    [11.04.11 02:26:20]
    »

    Excelenta recenzie, detaliata si la obiect.

    Eu as vrea sa merg la tratament la sfirsitul lui mai cind am citeva zile de concediu.

    Am aflat printr-un telefon dat la receptie, ca baza de tratament nu apartine hotelului, ceea ce explica diferenta de calitate a serviciilor. Practic hotelul vietuieste pe spatele bazei de tratament si asta ar fi cauza pentru care serviciile sint proaste, oricum clienti va avea.

    In alta ordine de idei as vrea sa te intreb (pentru ca receptionera nu a fost foarte darnica cu informatiile):

    1. hotelul are o piscina interioara in care poate se poate inota? Am citit lucruri contradictorii - ba ca ar fi o piscina cu apa sufuroasa, ba ca ar fi una cu apa de mare incalzita si nu stiu ce sa mai cred.

    2. baza de tratament se afla in incinta hotelului sau este legata printr-un tunel de hotel?

    3. Inainte de tratament se mai face un consult medical? Cine stabileste cele 3 proceduri?

    Multumesc anticipat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    SimopreAUTOR REVIEW
    [11.04.11 13:16:03]
    »

    Multumesc!

    Deci: 1) Nu hotelul, ci baza de tratament are atat o piscina interioara cu apa de mare incalzita, cat si un bazin cu apa sulfuroasa. La cele doua poti avea acces daca iti sunt recomandatate ca proceduri. La piscina cu apa de mare poti intra chiar si fara a avea proceduri, dar contra cost si poti ramane pana la inchiderea programului. Din pacate, nu mai tin minte cat costa accesul in incinta ei.

    2) Baza de tratament se afla in incinta hotelului, accesul facandu-se ori pe la parterul hotelului (langa cantina) ori pe usa care desparte mezaninul de baza de tratament. Toti cei care aveau proceduri de facut dimineata, veneau la cantina in halate de baie pentru ca ulterior sa mearga direct la tratament.

    3) Bineinteles, medicii bazei de tratament (parca, in numar de 3), dupa un consult prealabil (pentru care trebuie sa obtii bon de ordine) stabilesc numarul si tipul procedurilor.

    miflor104
    [13.04.11 07:17:22]
    »

    Multumesc frumos!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alinutzza140*, magdalena, miflor104, sandu.53, Simopre
    Alte impresii din această RUBRICĂParadiso (ex Mangalia) Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.26959109306335 sec
    ecranul dvs: 1 x 1