ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.09.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 30.08.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 8 si 12 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Design modern, mentalitate comunista!

TIPĂREȘTE

Pentru ca sfarsitul lunii septembrie se anunta a fi unul destul de calduros, eu si sotul, ne-am gandit sa profitam din plin de weekend si sa-l petrecem undeva la munte impreuna cu copii si insotiti de prietenii nostrii (o alta familie cu 2 copii).

Pentru ca singurul hotel cu facilitati gen piscina si teren de tenis era hotel Teleconstructia, eram hotarati ca sa ne cazam acolo cand vom ajunge si pt ca sa le oferim copiilor un program antrenant care sa le faca placere.

Booon, ne-am pornit la drum pe la ora 11,30 si la 14,30 eram deja acolo. Parcam masina si indreptandu-ne spre hotel Teleconstructia observam chiar alaturi hotel Nemira****o cladire noua, impunatoare, cu un design placut ochiului, o fatada de culoare bej cu o terasa amplasata la etajul I, cu balcoane de sticla la camere.

Curiosi, ne indreptam catre hotel Nemira cu dorinta de a vedea cum arata pe interior si de ce facilitati dispune. La intrare, totul somptuos, pardoseala de marmura si granit, un hol, o scara care urca spre receptie (se afla la mezanin) in stanga scarii o sala moderna de fitness cu o multitudine de aparate. Mirosul in cladire extrem de placut, parca de mere verzi cu ceva exotic, cred ca de la solutia cu care dezinfectau.

Ajung la receptie unde o domnisoara tanara extrem de amabila se grabeste sa ne raspunda la toate intrebarile si ne invita sa vedem camerele si piscina. Ne-a precizat ca hotelul s-a deschis acum trei saptamini si ei incearca sa-l promoveze cat pot de bine pt a forma o retea de clienti fideli. Toate bune si frumoase, ceea ce am vazut ne-a convins sa ne cazam la ei dar mai raminea un detaliu si anume masa. Fetita mea cea mica este foarte sensibila la mincare si incerc sa o hranesc cat mai sanatos, chiar si in vacante mergem la restaurante recomandate, nu tu springtime sau locale de acest gen. Receptionera ma asigura ca in privinta mesei chiar nu am de ce sa-mi fac probleme deoarece au 4 bucatari calificati si specializati care se ocupa de mancare, totul este de calitate deoarece, spune ea, incearca sa multumeasca clientii pt a mai veni si cu alte ocazii.

Deoarece la etajul doi al hotelului toate camerele erau ocupate am luat o camera cu pat matrimonial la 275 ron si un apartament la 420 ron, ambele cu mic dejun inclus si situate la etajul 4. Urcam la camera cu bagajele (apropo, desi au 4 stele nu exista serviciu asigurat pt a te ajuta sa-ti cari bagajele la camere, le cari tu singurel), un lift nou cu pardoseala de granit, manere de inox, pereti interiori tot din inox.

Intrarea in camera pe baza de cartela, gasim o camera decorata placut estetic, in culori calde de bej cu tonuri de maro si roz, un pat dublu extralarge cu 6 perne (dintre care 2 puiuti), cu lenjerie alba din bumbac, o pilota dubla absolut grozava, minibar, plasma, halate si papuci in dresing, pe jos carpete persane bej cu maro pe o pardoseala acoperita cu parchet laminat.

Pe terasa, mobilier de ratan (masuta cu 2 scaune tip fotoliu) daca doreai sa faci o pauza sa admiri privelistea catre padure, restul statiunii si strada centrala care traversa statiunea. Baia, cu gresie si faianta produsa in Romania si cred din cea mai ieftina (ca si parchetul) dar culorile alese si faptul ca este noua o face sa arate tare bine, cada simpla cu draperie, ghiuveta, wc. Pe marginea ghiuvetei un cosulet cu 2 casti de nailon pt dus, un sapun, o pila de unghii si un body lotion. Langa oglinda, un feon care s-a dovedit ulterior ca a fost foarte util.

Ne-am instalat si ne pregatim pt a cobori la restaurant sa luam masa. Prima surpriza, la baie ne spalam pe maini si constatam ca ghiuveta este infundata. Sunam la receptie si rugam sa vina un instalator, se scuza si spun ca nu au dar imi trimite ospatarul sa constate defectiunea. Primesc telefon de la receptie si oferta de a mi se schimba camera dar a trebui sa refuz pt ca doream sa fim pe acelasi palier cu prietenii nostri.

Trecem cu vederea impedimentul cu ghiuveta si coborim la masa cu gandul la specialitatile facute de bucatarii cei laudati. Suntem intimpinati de ospatar care ne lasa sa ne alegem singuri masa si apoi se grabeste sa ne ia comenzile. Avem parte de a II a surpriza, nu prea se gaseau mancarurile propuse in menu, totusi pina la final reusim sa gasim ceva pe gustul fiecaruia.

Comandam doua portii de pastrav cu mamaliguta si mujdei de usturoi, o ceafa de porc cu cartofi copti, un muschi de vita Stroganoff, 1 piept de pui cu garnitura de cartofi prajiti, o portie frigarui de pui cu bacon si 2 ciorbe de pui a la grec, sucuri pt copii si un vin alb pt noi.

Nu mai conteaza ca am asteptat fix o ora pt a servi masa, timpul a trecut mai usor vorbind si simtindu-ne bine dar, mancarea nu a fost tocmai reusita. Ciorbele nu aveau dram de carne in ele, fara gust, aroma, fara fidea, fara legume, putin zarzavat si niste bucati mici de crutoane de paine, ceafa prea prajita, aproape uscata, pestele, muschiul si frigaruile au fost ok. In total 2 milioane lei vechi. Terminam de luat masa pe la ora 17, si facem o scurta plimbare pt digestie pana la izvoare dupa care ne indreptam catre piscina.

Piscina, superba, semiolimpica, cu adincime de la 1,2 pina la 1,7m. Ca un minus as putea sa adaug apa prea rece. Totul foarte curat dar, trebuia sa-ti aduci prosop din camera pt ca nu era nimeni care sa-ti dea prosoape la piscina. Intr-un colt al incaperii era amenajata si o sauna iar pe fundal o zona cu vegetatie exotica. Se gaseau si unele saltelute si vestute pt copii ceva mai mici. Din pardoseala, prin niste guri de ventilatie, venea aer cald ceea ce era foarte placut deoarece mentinea o temperatura calda in incapere, potrivita baii in piscina (iar, pacat de apa prea rece dar curata). Langa incaperea unde se afla piscina erau si dusurile si toaleta. Am stat la piscina pina la ora 20,45 dupa care am urcat in camera, am facut dus si ne-am uscat la par, totul in viteza iar la ora 21,20 eram in salonul restaurant pt a lua masa.

Aici, insa a fost neplacut, ospatarul ne anunta ca restaurantul se inchide de obicei la orele 22 si ca deja este tarziu si nu mai onoreaza comenzi.

La rugamintea noastra pleaca sictirit catre bucatarie sa intrebe daca totusi nu se poate oferi ceva pt copii ca sa nu-i culcam flaminzi pt ca in Slanic nu prea ai unde sa maninci si nici nu doream sa-i scoatem afara pt ca ei veneau de la picina si afara deja se lasase rece. Asteptam vreo zece minute dupa care vine si ne spune ca nu se poate, ca bucatareasa este navetista si nu poate sa mai stea. La care binenteles m-am enervat si i-am pus doar 2 intrebari la care nu a stiut sa ne raspunda si cu un ton artagos aproape ca ne-a poftit afara:

-De ce nu se respecta programul de functionare afisat la restaurant

-De ce nu sunt anuntati oaspetii hotelului ora la care se ia ultima comanda

Am plecat destul de suparati gandindu-ne la cei mici unde, cum si in ce conditii vor lua masa dar si nedumeriti cu o intrebare pe buze, un hotel de 4 stele, absolut nou, care isi doreste clienti nu poate pune la dispozitie o camera in hotel pt bucatareasa pt ca aceasta sa poata onora comenzile la restaurant conform programului de functionare! ? !

Aveau cca 14 masini in parcare, unde au mincat toti oaspetii hotelului (daca nici macar in weekend cand ai ceva clienti nu faci un efort ca sa castigi si tu ceva bani) ! ? ! A IIa zi la micul dejun am aflat ca cina s-a servit pina la ora 20,30, imposibil pt noi deoarece pranzul l-am terminat la 17 si un pic.

A II a zi, ne-am sculat la ora 8,00 ca sa fim siguri ca putem minca ceva deoarece tot la intrebarile noastre ni s-a comunicat ca micul dejun se serveste pina la ora 10,30 dar ar fi bine ca sa coboram pina la 10.

Micul dejun a fost ok in conditiile in care la ora 9,00 eram jos la masa. Aveau muschi, pastrama, salam, crenvusti, oua ochi, oua tari, omleta, carnaciori prajiti, cascaval, rosii, ardei, castraveti, lapte, dulceturi, branza topita, miere, ceai, cafea, cereale, dar cam asteptai pina inlocuiau produsele care lipseau.

La plecare, cand sa achitam, o alta receptionera ne spune sa asteptam un pic sa trimita o camerista sa verifice camera. De ce s-o verifice? intreb eu. Se uita stramb la mine si-mi zice ca sa vada daca nu am luat ceva din camera. In nici un hotel din Romania dupa caderea lui Ceausescu nu am fost asa umiliti, in strainatate nu mai spun si am ceva experienta in calatorii si in locatii de 4 si 5 stele. Pai domnisoara, va platesc 420 ron pe o noapte ca sa fur ce din camera! ? ! un prosop, vreun pahar sau ce! ? ! Imi raspunde ca asa e politica hotelului sa-i verifice pe clienti (iti ofera din start premisa de hot) si intradevar, stateam la rand la receptie vreo 8 persoane pt verificari.

Dupa verificare, platim, dar nu tu buna ziua, nu tu reveniti pe la noi. Am plecat foarte dezamagiti si chiar imi este mila de proprietarul hotelului ca a lasat hotelul pe mina unui manager nepriceput, cu gandire comunista, inflexibil si fara perspective de viitor care educa in asemenea mod personalul.

Pacat de acest hotel, cu asemenea personal nu are decat de pierdut.


[fb]
---
Trimis de mimisor in 19.09.10 19:14:44
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4425 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mimisor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4200 PMA (din 3 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

14 ecouri scrise, până acum

webmaster77
[19.09.10 19:24:00]
»

@mimisor, te-am ruga sa fii mai atent(a) atunci cand postezi, presupun ca ai dat click fara sa vrei de mai multe ori pe butonul de adaugare review asa ca ai postat impresiile de 3 ori. desigur, celelate copii au fost invalitate si vor fi sterse in curand de pe site.

mimisorAUTOR REVIEW
[19.09.10 19:26:14]
»

Imi cer scuze de la cititori pt eventualele greseli de ortografie sau exprimare, am scris in graba si am postat fara sa mai verific.

mimisorAUTOR REVIEW
[19.09.10 19:27:38]
»

Am inteles webmaster77. Imi cer scuze, nu se va repeta.

recul*
[19.09.10 20:24:15]
»

multe detalii si informatii, foarte folositoarea, sunt convins, dar un review cam greu de citit, cel putin pentru mine... poate era mai indicat sa incepi cu fiecare idee noua de la capat. oricum punctez pentru ca merita!

mimisorAUTOR REVIEW
[19.09.10 20:32:41]
»

Recul, multumesc pt punctaj. Imi cer scuze ca nu am reusit sa-mi comprim impresiile intr-un text mai mic si mai usor de citit, din pacate eram obosita si l-am scris foarte repede fara sa-l mai recitesc.

recul*
[19.09.10 20:38:25]
»

nu am spus ca trebuie comprimat review-ul tau, ci doar ca o mai buna structurare ar face citirea lui mai usoara! si nu ai pentru ce sa imi multumesti, meritele sunt exclusiv ale tale! vei vedea ca majoritatea membrilor comunitatii apreciaza review-rile muncite, pline de informatii.

webmaster25
[19.09.10 22:42:16]
»

mimisor, am despartit eu in paragrafe sa poata fi citit mai usor.

Oricum informatiile sunt foarte utile asa ca meriti si felicitarile mele.

mimisorAUTOR REVIEW
[19.09.10 22:53:26]
»

webmaster25, multumesc mult pt ajutor, sper ca asa va fi mai usor pt cei care citesc.

Ma simt datoare sa mai fac o completare la cele scrise deja si anume ca hotelul nu are asigurat nici un serviciu de paza si nici parcarea nu este pazita asa cum scrie pe site-ul lor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bessondm
[20.09.10 09:19:10]
»

Si eu am punctat pentru multitudinea detaliilor oferite. Acum nu vreau sa te superi sau sa crezi ca iau apararea hotelului, dar la cele doua intrebari puse ospatarului, nu aveai cum primi raspuns de la el, ar fi trebuit sa le pui altcuiva, respectiv, sefului de sala sau managerului. Evident, nu un ospatar decide asupra programului de functionare al restaurantului; apropo, era afisat, la cat era inchiderea?

Iar despre verificari, n-ai de ce sa te simti asa umilita, poate consumai ceva de la bar si uitai sa platesti, se poate intampla oricui, fara rea-vointa. Si mie mi s-a intamplat, uitasem ca am luat o apa, mi-am cerut scuze, am achitat si ne-am despartit prieteni.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
alinutzza140*
[20.09.10 09:53:05]
»

Un rew. cu o multitudine de informatii foarte utile. Felicitari cu SB.

mimisorAUTOR REVIEW
[20.09.10 10:33:25]
»

@besondm, nu ma supar, e dreptul tau sa-ti formezi o opinie. Eu asteptam raspuns de la ospatar pt ca managerul nu era in unitate, pt ca el ne-a servit la pranz si ar fi putut sa anunte si pt ca restaurantul avea programul afisat si ora de inchidere era 23,00 si nu 22 (am scris gresit in review). Cat despre verificare, cand am predat camera am subliniat ca am consumat un santal de fructe de padure din minibar si mi s-a precizat ca verificarea se face pt a vedea daca nu ti-ai insusit ceva din camera... Eu totusi am considerat ca nu e vina hotelului si am specificat asta, ci a managerului, respectiv a personalului.

@alinutzza 140, multumesc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
anadragusin
[20.09.10 12:32:30]
»

Felicitari. Un review bun cu multe informatii. Locatia pare excelenta, dar pacat cu sistemul managerial. Ar fi bine sa citeasca si proprietarul pentru a lua masurile de rigoare la servicii si masa. Ar fi pacat sa nu se imbunatateasca, deoarece hotelul in sine si facilitatile oferite sunt pe masura stelelor si pe masura banilor dati pe cazare.

plimbaretulrb*
[20.09.10 21:22:17]
»

locatia pare super. daca schimba cotoroanta de manager sigur vor avea succes

Griegut
[01.11.10 15:24:30]
»

Foarte bun review-ul! Chiar am cautat date despre acest nou hotel din Slanic, pentru ca am stat langa el, la Teleconstructia, anul trecut pe cand inca mai era in constructie. Eram curios ce o sa iasa acolo, mai ales ca am vazut ca se lucreaza cu materiale scumpe si cu o echipa super-calificata, cu experienta in domeniu. Pacat de banii investiti! Sa ai un manger care nu stie sa-si aleaga subalternii, sa-i instruiasca. E boala veche a turismului romanesc! o cunoastem cu totii. la capitolul servicii, amabilitate, serviabilitate suntem ZERO! Inca un hotel pe care il tai de pe lista dorintelor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alinutzza140*, anadragusin, bessondm, Griegut, mimisor, plimbaretulrb*, recul*
Alte impresii din această RUBRICĂNemira Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062391996383667 sec
    ecranul dvs: 1 x 1