ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 29.08.10
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2010
    DURATA: 4 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    PLAJA şi MAREA:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    91.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    O vacanta reusita!

    TIPĂREȘTE

    Incep prin a spune ca am plecat catre acest hotel cu o mare teama si strangere de inima dupa ce am citit impresiile de anul trecut si anul acesta prin care era prezentat ca "focar de infectie", "vacanta ratata", "teapa de 5 stele" si multe alte caracterizari fantasmagorice si de toata jena. de ce de toata jena? pentru ca nu au nici o treaba cu realitatea. iar romanasul nostru snob si plin de el, cand se vede la un hotel de 5 stele probabil se asteapta sa fie si lins pe talpi sau sa fie asteptat cu covorul rosu la intrare. sau poate isi imagineaza ca in all-inclusive intra si vreun harem de cadane care sa ii faca vant in timp ce el se lafaie in baldachinul de la piscina.

    Dragilor, este un hotel superb dar care are si el lipsurile sale in ceea ce priveste serviciile. aici ma refer la detalii. detalii care fac diferenta e adevarat.

    Concretizand pot spune asa: camera mare, frumoasa si curata. menajera a venit in fiecare zi si a facut curat fara spaga si fara nici o pretentie de spaga. de altfel nici nu am simtit vreo sugestie de genul asta de la nici un angajat. masa, buna spre foarte buna. e adevarat, puteau fi mai multe sortimente la pranz la felul 2, insa nu s-a intamplat sa spun ca nu am gasit ce manca si credeti-ma, sunt destul de pretentios la mancare. micul dejun si cina foare variate si din abundenta. personalul atent, debarasa mesele imediat. daca tot am ajuns la acest capitol trebuie sa mentionez si faptul ca o mare cantitate de mancare se risipea aiurea datorita taranilor care isi umpleau farfuriile ca disperatii si apoi dupa ce se imbuibau realizau ca nu mai intra in ei iar angajatii logic, trebuiau sa o arunce. daca avem all inclusive, hai sa facem paguba, nu? fete de masa curate, tacamuri curate.

    Piscina impecabila. Si cu asta am spus tot. Cu sezlogurile insa era intr-adevar o problema pentru ca se ocupau de foarte devreme. Se ocupau cu prosoape :) era mai mult o vanatoare. Tactica era urmatoarea: programau probabil ceasul pe la 4 dimineata, puneau prosopul pe sezlong si il inchideau astfel incat sa ramana prosopul prins si sa nu il ia vantul pana pe la 9-10 cand ajungeau si ei.

    Totusi insa dupa masa de pranz se mai gaseau si libere. Eu faceam plaja la mare dimineata si dupa pranz la piscina. Nu mi-am dat seama daca plaja din fata era a hotelului sau nu. daca era a hotelului mi se pare aiurea sa trebuiasca sa platesti sezlongul, client fiind. nu a fost cazul pt ca faceam plaja pe prosop la mare.

    Barul de la piscina nu era pt all inclusive, dar nu mi s-a parut o tragedie sa ma duc sa-mi iau bauturile din barul de la parter. Bauturile ok, mi s-a parut berea chiar foarte buna. nu comenta nimeni si nu se uita urat nimeni la tine indiferent de cate ori comandai.

    Puncte slabe: se merge pe ideea: preturi mici, hotel full, fara a selecta un pic clientela. Spre exemplu: m-a exasperat o familie de tigani. Nu sunt rasist dar cateodata parca ma incearca un sentiment de tristete ca nu a mai trait Antonescu vreo 2 ani ca termine aceasta subspecie care se caracterizeaza printr-o nesimtire crasa. tipau, se injurau intre ei in gura mare (nu glumesc!!) in ultimul hal de parca erau singuri, jucau volei in piscina fara sa le pese ca mai loveau cu mingea alti oameni care faceau plaja, vocabular de marginea ferentariului la hotel de 5 stele. ce sa le ceri cand ei au trait numai in cort. aceste specimene concurau cu succes alta categorie: taranul roman. va dau si aici un mic exemplu doi retardati se bateau intre ei cu alge pe plaja. unul dintre ei cand a aruncat dupa celalalt a nimerit cu un ghem de alge o fata care statea linistita la soare.

    Pacat ca Bulgaria, acum cativa ani un exemplu, a devenit raiul cocalarului si taranului roman! pacat de romanii cu bun simt obligati sa suporte mitocaniile unor animale.

    Revenind la puncte slabe: personalul nu are un training inainte de angajare. se merge un pic dupa ureche, lautareste. sunt barmani care nu stiu sa se comporte adecvat unui hotel de 5 stele, sunt menajere care probabil nici la Romprest nu ar corespunde. ma refer aici la impresia pe care o lasa si cred totusi ca la 5 stele s-ar impune un alt standard de imagine. Nu este insa un capat de tara.

    In concluzie, ma declar multumit de aceasta mini-vacanta cu un raport pret-calitate foarte bun. Mergeti cu incredere


    [fb]
    ---
    Trimis de rzvlau* in 30.08.10 00:01:33
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: sf constantin si elena
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3076 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rzvlau*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1300 PMA (din 2 voturi)

    ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    doctorul45
    [30.08.10 09:48:52]
    »

    la Duni un prieten dintre cei cu care am fost in aceasta vara s-a conversat cu unul dintre animatori care era romin. Spunea ca e platit cu 1000euro/luna. Probabil de aceea toti zimbeau iar toate serviciile erau de calitate. Noi am fost anul trecut la elenite holiday village care apartine tot de victoria group si am fost dezamagiti de calitatea serviciilor. Probabil e politica firmei!

    va doresc numai bine

    damiza
    [30.08.10 09:56:57]
    »

    pt doctorul45:1000euro?!! si tu l-ai crezut??!! poate in tot sezonul; nici in tarile civilizate un animator nu castiga atat intr-o luna

    doctorul45
    [30.08.10 10:02:19]
    »

    cred ca nu ai fost la Duni. Daca ai fost inseamna ca nu sti sa apreciezi serviciile. In rominia animatia se reduce la niste fete care danseaza pe niste mese...

    damiza
    [30.08.10 18:21:03]
    »

    e adevarat ca n-am fost la duni si nici nu cred ca voi ajunge vreodata.bulgaria m-a convins sa nu ma intorc.dar am vazut animatia in resorturile de 5 stele din turcia si nu cred ca bulgarii vor face ceva asemanator.niciodata

    doctorul45
    [31.08.10 09:36:32]
    »

    iti doresc concedii placute in turcia si ma bucur ca nu vei mai ajunge in bg.punct

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    damiza, doctorul45
    Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Palace Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047887086868286 sec
    ecranul dvs: 1 x 1