ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.07.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 10.05.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 15 MIN

Mare, mare dezamagire! Imperial - realitatea - cu detalii!!

TIPĂREȘTE

In primul rand, doresc sa mentionez ca aceasta alegere de a merge in concediu la Sunny Beach a fost facuta dupa lungi cercetari, cateva opinii contra dar mult mai multe pro, iar hotelul a fost ales dupa numarul review-urilor pozitive. Nu aveam de ce sa nu ma simt bine, am plecat chitita sa am un sejur la mare alaturi de familie frumos si relaxant.

Numai ca stiti vorba cu socoteala de acasa... cam asa a fost si la mine. Ma bufneste rasul acum si mi se inrosesc obrajii cand am comentat cu atat siguranta ca ma voi simti bine la hotel Imperial, in postarea mea pusa la unul din review-uri. Cat de sigura eram... OF!

Nu am mers la pomul laudat, nu am avut asteptari exagerate si nici nu am avut pretentia ca de cei 610 euro platiti sa ma bucur de un hotel de 7 stele care servea sampanie in camere sau care oferea tratamente SPA specializate, totul gratis. NU. Ma asteptam la un hotel curatel, la mancare buna, calda, gata de servit, la bunavointa si zambete din partea personalului in momentul in care puneam monedele de 1 sau 2 leva in cutiile de bacsisuri, la conditiile minime pe care ti le poate oferi un un amarat de motel (apa calda, lumina, un lift daca e cazul si cat de cat liniste etc...).

Numai ca...

In prima zi, cand am ajuns si dupa ce am fost foarte repede cazati, am urcat in camera cu numarul 414 de la etajul 4 si incantata fiind, am facut cateva poze incercand sa descopar camera si baia in care urma sa locuiesc 7 nopti. Numai ca, spre ghinionul meu, nu am observat baltoaca de vreun litru de apa care se afla in mijlocul baii si am alunecat foarte rau cu papucii din plastic pe care am avut proasta inspiratie sa-i am in picioare in acel moment si m-am lovit tare (am ditamai cucuiul in zona occipitala) de chiuveta. Asa ca din start, a inceput prost.

Am descoperit dupa ce am chemat sunand la receptie pe cineva ca nu era spart sau defect bazinul WC-ului, insa din cauza condensului, se strangea aceasta cantitate de apa. Asa ca zilnic in fiecarea seara si in fiecare dimineata ma ocupam cu bandajarea partii de jos a WC-ului cu prosopul pe care ar fi trebuit sa-l folosesc pentru alte intrebuintari. Daca nu faceam lucrul acesta, in maxim 2 ore aceeasi balta se gasea pe podeaua baii, parca facandu-mi in ciuda, balta care ajungea sa se prelungeasca cam peste tot, din cauza rosturilor care erau ca o retea de canale... irigabile, sa spunem.

Camera nu era nici pe departe cea a unui hotel de 4 stele si in afara de curatenie nu pot aprecia niciun alt aspect.

WC-ul facea condens foarte rau, fapt pe care deja l-am mentionat.

Ambele suporturi de sapun din baie erau scorojite si decolorate, intr-o stare foarte proasta.

Din tavanul baii lipsea un patrat, toate tevile de deasupra si firele fiind la vedere, dar cel mai rau, pe acolo intra un curent groaznic.

In cabina de dus era un miros puternic de apa statuta, care nu se mai simtea insa in momentul cand foloseam gelul de dus, din cauza mirosului care era mascat, in felul asta.

In hol, cateva patrate din tavanul fals erau patate si se vedea foarte urat.

La una dintre veiozele aflate de-a parte si de alta a patului era dezlipit abajurul, care atarna intr-un mod oribil.

Unul din scaunele de pe balcon avea spatarul desprins la o sipca, agatandu-ne hainele aproape de fiecare data cand uitam ca e rupt si ne rezemam de el.

Am solicitat in fiecare dimineata femeii care facea curatenie sa lase 2 suluri de hartie igienica, fiindca cea pe care o lasa efectiv nu ajungea, fiind subtire si mica, trebuind sa cerem de la receptie, in fiecare zi, un alt sul. Mai ales ca mare parte din hartia ingienica se ducea pe condensul care se prelingea pe langa propopul pus de mine.

Repet, nu sunt absurda, cam am platit atat ar fi trebuit sa primesc, astea sunt aspecte peste care as fi putut trece foarte usor daca nu m-ar fi deranjat atitudinea angajatilor hotelului sau nepasarea de care am dat peste tot. Efectiv nu-i intereseaza, daca ai o problema, ti-o rezolvi singur, daca ai nevoie de ceva, du-te sa-ti cumperi. Le-am mentionat pe toate fiindca sunt persoane pentru care sunt importante si aceste aspecte, nu inseamna ca sunt cu aere sau ca au pretentii exagerate. Fiecare om e in felul lui si nu trebuie judecat. Gusturile sunt diferite si nu se discuta! Punct! Insa este corect sa fie mentionate TOATE aspectele.

Buuun, trecem mai departe. Ajungem sa ne cazam si noi linistiti, despachetez bagajele si coboram in holul hotelului, la receptie, ca sa vedem programul meselor, biletul cumparat avand inclus sistemul "ultra all inclusive". Nu am pus ghilimelele degeaba... va veti lamuri imediat:

Raman absolut uimita cand constat ca orele meselor erau puse absolut aiurea, respectiv: intre 7 si 10 micul-dejun iar peste numai o ora si jumatate pranzul. Adica de la 11 la 13.30. Ce pranz este asta?? Intre 11 si 13.30?? Daca nu esti tipul omului care se trezeste sa vada rasaritul la 5.30, ci ca noi, adica cei care se trezesc in jur de 9.30, ca doar sunt in concediu si am venit sa ma odihnesc si eu mai mult, nu aveai nicio sansa sa prinzi vreun pranz, fapt care mi s-a intamplat doar in ultima zi cand din cauza impachetarii tarzii a bagajelor am prins masa de pranz. In rest, mergeam la masa de dimineata, urmatoarea masa pe care o prindeam inscriindu-se in intervalul orar 18-21. Asa ca dadeam bani pe mancare atunci cand ni se facea foame, in jur de 15-16.

Desigur, exista intre aceste intervale orare snack barul - o cabanuta aprovizionata o singura data cu cate o tava de branza feta, parizer, uneori sunca, castraveti, rosii, salata de cruditati si masline. Care desigur, dispareau rapid din tavi, cei peste 50-60 de oameni care se inghesuiau in cabanuta fiind acolo ca sa manance, asa cum era si normal, fiindca nu prinsesera pranzul. Mai erau desigur, niste wafe foarte bune, de care nu ne-am putut bucura decat in prima zi, intrucat in urmatoarele energia nu a mai putut alimenta aparatele care le produceau. Asa ca aceste wafe au fost inlocuite cu succes de clatite, si acestea foarte bune, numai ca trebuia sa stai minim 20 de minute ca sa te poti bucura de 2 bucati. M-am ambitionat odata si am asteptat, in jur de 25 de minute avand 12 sau 13 persoane in fata mea, si am cerut 4 - adica pentru mine, sotul meu si fetita noastra. Ai mei asteptau la masa mancand salata de varza pe care o mai prinsesera. Am fost efectiv umilita in momentul in care dupa ce mi-au fost puse 2 clatite in tavitele de plastic aferente, a treia a fost pusa in tavita vecinului, fara sa mi se dea nicio explicatie, ramanand efectiv pe dinafara si cu toti ochii indreptati spre mine si cele doua tavite ramase goale. Cu ochii din aceia plini de repros din partea celor 2 angajati care erau prezenti si zambete pe sub mustati din partea unora de la coada. Am cerut socoteala, mai mult pentru gestul urat si lipsit de orice urma de minim bun-simt, si mi s-a spus ca nu se dau decat 2 clatite de persoana. Am aratat spre masa unde erau sotul si fetita si am spus ca doresc 4 clatite fiindca sunt pentru toata familia mea, teoretic puteam cere 6 dar am considerat ca 4 sunt de ajuns. Mi s-a raspuns cu un zambet in bataie de joc ca daca vrem mai multe trebuie sa stea fiecare ca sa-si ceara cele doua clatite... adica sa le cerseasca, scuze. M-am lecuit deci si de clatite... mie logica asta mi se pare ca aceea a unui copil de 2 ani, deci nu am de ce sa cer pretentii. Daca pentru ei e logic sa umple cabana aia de 50 de metri patrati cu sute de oameni chiar daca nu este necesar, este treaba lor! Dar pe mine pe-acolo nu mai mai prind.

Am demnitatea mea si imi permit, multumesc lui Dumnezeu, concedii in care nu trebuie sa astept cu castronul la cozi interminabile ca sa ma pot bucura de un drept pe care l-am platit, "bucurandu-ma" de o atitudine oribila din partea celui care are "onoarea" sa ma serveasca ca si cand as fi un om care a venit la cantina foamei ca sa-si primeasca portia de mancare pe ziua respectiva. Comparatia e trasa de par, exagerata, insa exact asa m-am simtit, si cand am stat la coada la clatite, la wafe, la pizza sau uneori la suc.

Bulgarii au o parere foarte proasta despre romani, lucru pe care il afiseaza sau ti-l spun in fata. Au impresia ca suntem exagerat de mancaciosi, ca ne batem pe mancare, insa nu realizeaza ca ei sunt cei care ne imping sa facem gesturi pe care in mod normal nu le-am face. In plus, farfurii pline cu mancare am vazut si la nemti, si la englezi si la bulgarii lor. Deci toti mananca la fel de mult.

In plus, n-au inteles ca daca "sleahta" asta de romani nu ar mai veni la ei in tara, turismul lor s-ar duce naibii, fiindca romanii le populeaza litoralul in proportie de cel putin 50%, daca nu mai mult.

In plus, un alt aspect care m-a deranjat si pentru care am primit un comentariu sec, definitiv, fara drept la replica, a fost faptul ca noi am platit o camera cu vedere la mare si am primit o camera cu vedere la... strada, exact in partea opusa. Iar cand am mentionat acest aspect la receptie, imediat ce am ajuns in camera si am vazut unde avea indreptate geamurile mi-au spus ca nu mai au ce face, ca alta camera nu mai au libera, ca oricum n-am de pierdut mare lucru... Incredibil! Foarte rar mi se intampla sa raman fara replica, insa de data asta am ramas muta! Chiar daca platisem 3 sau 4 euro in plus, pe zi, pentru aceasta "favoare".

Un alt aspect care a transformat un concediu care se dorea placut in unul in care m-am enervat peste masura a fost opritul energiei electrice, care s-a intamplat de pe 21 iulie seara, pana cel putin ieri, 24 iulie, in jurul orei 14 cand am plecat noi. Nu sunt un om absurd, stiu ca nu este vina hotelului, ci este un caz fortuit, insa ATITUDINEA celor de la hotel a fost din nou cea care a deranjat cel mai tare.

Daca ar fi fost macar mai zambitori, mai atenti, daca ar fi incercat in locul apei plate care curgea de la robinet sa ofere cate o sticla de 500 ml de suc celor care au achitat regim ultra all inclusive, daca ar fi oferit cate o lumanare sau o lanterna pentru fiecare camera care se odihnea in bezna as fi trecut mult mai usor pentru toate neplacerile oferite de aceasta intamplare. Am gasit in schimb multi oameni nervosi - si ma refer aici la personalul din hotel, desigur, nu ma refer acum la turistii care patimeau mai mult sau mai putin in liniste... am urcat si coborat de fiecare data scarile hotelului pana la etajul 4 (adica 3 etaje) in bezna totala, luminata uneori de cei care aveau norocul sa aiba alaturi telefonul mobil, lucru care s-a intamplat 2 zile incheiate, in cea de-a treia fiind alimentate bateriile indicatoarelor de EXIT care luminau calea.

Prima data cand s-a oprit curentul am avut marele ghinion sa ramanem blocate, eu si fetita mea in lift vreo 20 de minute. O doamna de la hotel a stat tot timpul langa usa liftului, vorbind cu mine sau cu sotul, care era si el foarte ingrijorat. Cel mai rau imi pare ca fetita a ramas extrem de speriata, intunericul din lift si oprirea brusca facand-o sa racneasca cum nu am auzit-o niciodata. In mod clar trebuie sa ajung cu ea la psiholog fiindca din pacate refuza sa se mai urce in vreun lift. Mi-e atat de grea inima si sunt atat de suparata de aceasta intamplare absolut stupida si de care orice putea sa aiba parte, mai ales ca nu a fost vina nimanui, insa mi-e groaza de sechelele psihice care pot ramane unui copil dupa un asemenea incident. Desi am discutat cu ea, am tinut-o in brate, am mangaiat-o, am incercat sa transport totul intr-un joc, copilul este in continuare absout terifiat cand ne aprpiem de vreun lift. Nici macar in cel de acasa nu a mai vrut sa urce si nici nu vreau sa o fortez, Doamne fereste, sa fac eu mai mult rau...

Insa ceea ce m-a dezamagit cel mai mult, este ca nu am primit niciun fel de scuze, din partea nimanui pentru acest incident regretabil, dar care totusi se intamplase in "ograda" lor.

La fel cum nu am primit nicio scuza cand am plecat, pentru cele 3 zile in care am acceptat sa stam in intuneric, si am platit cazarea si mancarea in regim all inclusive desi nu am primit ceea ce platisem.

Am avut un noroc enorm cu cei de la agentia turistica cu care am plecat, [agentie de turism] (sper sa nu fie o problema ca le-am scris numele, insa chiar merita sa fie mentionati), care dupa ce am dat eu telefon aducandu-le la cunostinta toate conditiile de la hotel, au vorbit la receptie si apoi ne-au spus ca daca dorim sa ne intoarcem, ne vor rambursa banii pe zilele ramase. Au dat dovada de profesionalism, asa cum foarte rar mi s-a intamplat sa mai gasesc pe undeva. In dimineata cand am plecat (anuntasem cu o seara inainte ca nu mai vrem sa mai stam, fiindca acolo era un haos total din cauza lipsei curentului) au vorbit la receptia hotelului, aceia stiau ca plecam si au facut imediat checkout-ul. Am gasit de asemenea la receptia hotelului o reprezentanta a firmei lor care vorbea in romaneste si care ne-a cerut toate detaliile, care ne-a intrebat daca ne mai poate ajuta cu ceva, lucruri care m-au mirat profund, fiindca este prima data cand mi se intampla sa dau de un comportament corect, loial, profesionist, asa cum ar trebui sa fie mereu, dar cum foarte rar se aplica in realitate. Iar astazi, am mers la sediul firmei lor, asa cum vorbisem cu reprezentantul agentiei si am ridicat cei 260 euro pentru zilele ramase in care nu am mai stat. Am fost extrem de multumita si am ramas efectiv uimita de profesionalismul lor. M-a mirat sincer ca o asemenea societate comerciala mai poate fi asa corecta cum au fost acestia.

In rest, ca informatii utile, in afara de ceea ce deja am expus, merita mentionat faptul ca exista ca puncte turistice localitatea Nessebar si centrul statiunii Sunny Beach. Despre Nessebar va pot spune ca este unul dintre cele mai vechi orase din Europa, aflat pe o mica peninsula legata de continentul european de un istm, statiune care forfoteste seara de turistii in cautare de suveniruri sau haine de provenienta turceasca sau chinezeasca.

Exista aici, ca si in Sunny Beach o gramada de tarabe cu haine de firma contrafacute, la preturi mult mai mari de exemplu decat in bazarul marocan. Un pulover "Tommy Hilfiger" poate fi cumparat cu 35 de leva, Un tricou "Gucci" poate fi achizitionat cu 30 leva. Cursul valutar este de 1,93 leva pentru un euro (adica se cumpara euro cu 1,93 leva).

Plaja hotelului este amenajata cu sezlonguri care pot fi inchiriate, DOAR de la receptie, cu 12 leva pe zi, 2 bucati si o umbrela.

Aveti grija sa platiti inainte la receptia hotelului cei 12 leva, fiindca cel de pe plaja va va cere hartia si nu va lasa sa stati, trebuind sa faceti calea-intoarsa ca sa achitati banii. Noi asa am facut in prima zi.

Marea a fost destul de agitata si apa era plina de alge, peste tot, nu doar la mal, insa acest aspect nu m-a deranjat foarte tare.

Nisipul destul de curat si fin, pe mal gaseam mereu scoici intregi, care o incantau tare mult pe fetita mea, Alexandra. Barul de pe plaja serveste bauturi racoritoare si bere. Cand functioneaza curentul:).

Pe plaja se plimba tot felul de vanzatori ambulanti, care vand porumb, pahare cu fructe proaspete cu 5 leva (vreo 30 de ciresele) si covrigi.

De la hotel la plaja faceti maxim 5 minute. La plaja hotrlului Imperial se ajunge usor - cum iesiti pe poarta din spatele hotelului faceti imediat la stanga si de acolo drept inainte, prin curtea Oasis Vip Resort.

Noi am parcat masina (Renaul Megan) gratis, pe drumul care duce spre plaja hotelului Imperial si nu am avut niciun fel de probleme.

In centrul Sunny Beach exista un parc de distractii mai potrivit adultilor, cu niste masinarii care iti taie respiratia. Noi nu ne-am incumetat sa ne dam in nimic, erau prea "tari" pentru noi. De asemenea am gasit o gramada de cluburi si de saloane erotice. Si muuulte magazinase, tarabe, chiscuri, cu orice de cumparat.

Mancarea care poate fi cumparata de la tarabe nu este exagerat de scumpa, cam ca la noi, as putea spune: un porumb poate fi cumparat cu 2 pana la 3,5 leva (pe plaja), o felie de pizza costa intre 2,5 si 3 leva, un cartof copt cu 3 topinguri (eu imi luam cu sunca, cascaval si salata tzatziki) costa intre 5 si 6 leva, o clatita cu sunca si cascaval costa intre 5,5 si 6 leva, clatitele cu dulceata costa 2,5-3 leva, o apa minerala Devin de 1,5 litru costa 0,99 leva, suvenirurile costa de la 2 la 50 leva in functie de ceea ce alegeti.

Trenuletele din Sunny Beach spre Nessebar si de la capatul Sunny Beach pana in centrul statiunii costa 3 leva pentru adult si 1 leva pentru copii, insa veti constata (pentru mine a fost o repulsie totala) ca veti fi inghesuiti si va veti tine copii in brate alaturi de alti 2 adulti mai corpolenti sau nu in functie de norocul pe care il aveti, fiindca majoritatea trenuletelor nu pleaca daca sunt clienti decat daca sunt FULL, incarcate pana la refuz. E de preferat, daca sunteti cu masina sa mergeti cu aceasta, parcarea costa intre 2 si 3 leva pe ora, in functie de locul unde este amplasata.

Mie nu mi-a placut la hotelul Imperial. Avem un prieten care a fost la inceputul lunii cazat cu familia sa la hotelul Victoria. Acesta ne-a povestit ca nici pomeneala de vreun comportament neplacut din partea celor de la Victoria, ca mancarea era la discretie si in permanenta, ca sucurile ti le luai de la dozator cand doreai si cat doreai, fara sa te verifice nimeni sau sa-ti tina socoteala. Nu spun ca nu a fost bine la Sunny Beach. Hotelul a fost problema!!! Cel putin la mine.

Si fiindca am raspuns cand inca nu apucasem sa scriu acest review si la postarea altui user amfostacolo, mi-am permis sa copiez raspunsul meu pe care l-am dat acolo doamnei care a fost extrem de incantata de conditiile si mancarea de la Imperial, fiindca si aici am expus cateva informatii pe care unii le-ar putea considera importante. "Fiecare are punctul sau de vedere. Pentru mine este jenant sa cer 2 pahare de suc daca asa vreau si sa mi se raspunda cu fete-fete si ochi dati peste cap.

Este neplacut sa mananc mancarurile semi-reci cand acasa nici ciorba de loboda nu o mananc rece. Este aiurea sa astept 25 de minute 2 clatite dimineata (cand suntem 3 membri ai aceleiasi familii) cand la alte hoteluri (hotelul Victoria, de exemplu, unde a fost prietenul nostru cel mai bun cu familia) sunt stive cu sute de clatite si tavi de un metru cu felii de pizza pe care le iei cand doresti si cate doresti, fara a ti le contoriza nimeni si fara a te umili ca iei prea multe (adica 4! ) in situatia in care nu doresti ca toti membrii familiei tale sa stea la coada, ci sa manance si ei linistiti masa. Feluri de mancare sunt destule si pentru toti si de murit de foame nu moare nimeni, insa in comparatie cu mancarea de la hotelul Bolero din Nisipurile de Aur la care am fost in mai, aici a fost mult mai prost. Nu m-am plans de mancare fiindca nu am facut foamea, de gasit ceva sa mananci, gasesti. Insa nu la discretie asa cum ni se spusese si povesteau toti - tortul facut se termina rapid, prajiturelele dispareau si ele, nici inghetata nu mai era dupa jumatate de ora de la deschidere, pentru cartofii prajiti asteptai si 15 minute la coada de minim 10 persoane, iar in afara de pui, vita extrem de tare (la fiecare masa) si chiftelele acelea ale lor facute pe gratar, alt tip de carne nu a existat.

In review-ul pe care il voi scrie am precizat pe larg aspectele care m-au deranjat.

Este aiurea sa termin de mancat micul-dejun la 10.30 si apoi sa fug la 12.45 la masa ca sa prind pranzul (conform programului hotelului, fiindca asta nu s-a intamplat niciodata, caci am cumparat mancare, ceea ce in mod normal nu ar fi fost necesar). M-a deranjat nepasarea si felul de a se comporta a 80% din angajatii hotelului. In afara de tipii de la barul din hotel, de la parter si o domnisoara foarte draguta de la cabana unde se servea snack-ul, in rest toti si-au jignit cel putin prin gesturile facute clientii (pe noi si altii pe care i-am vazut).

Daca pentru oricine altcineva este acceptabil sa ti se smulga paharul din mana fiindca il ceri pe al doilea, pentru mine nu a fost. M-am simtit foarte prost. Fapt pentru care a doua zi m-am prezentat cu sticla de Pepsi la masa. Si iar am observat fete-fete...

La barul de pe plaja tipul a fost foarte OK in prima zi, apoi a fscut numai figuri, numai strambaturi cand ceream in minusculele pahare apa minerala de mai multe ori, fiindca am prins zile calduroase si am simtit nevoia sa beau apa multa. Impusca-ma, dar asa sunt eu, la plaja beau minim 1 litru de apa, fiindca mi-e cald pur si simplu si ma deshidratez. Cand am pus 2 monede de cate 1 leva sa vezi ce i-a revenit zambetul pe buze, si am facut-o doar fiindca ma deranjau ochii dati peste cap, pe care i-as mai fi vazut de multe alte ori daca nu i le-as fi dat. Ceea ce iar nu mi se pare normal.

Celelalte aspecte care au tinut de designul sau amenajarile hotelului nu m-au interesat (micile reparatii care ar fi fost necesare in camera), dar le-am precizat fiindca sunt persoane pe care poate le-ar interesa. "


[fb]
---
Trimis de spezam in 27.07.10 23:43:27
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur, hotel Bolero
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3020 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

24 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (spezam); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera noastra - 414 - feriti-va de ea, e langa lift si veti fi treziti de la 7 dimineata de turistii zgomotosi, iar la 2 noaptea deranjati de cei aburi de alcool care au chef de rasete si cantat... Pentru noi si asta a fost deranjant...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7600 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    24 ecouri scrise, până acum

    webmasterXY*
    [28.07.10 00:21:44]
    »

    spezam, apreciez review-ul tau, detaliat si foarte complex! Sunt convins ca va fi citit cu interes de catre cei interesati.

    Insa, referirile pozitive la agentii de turism din Romania, altele decat cele recomandate oficial de AmFostAcolo.ro, sunt INTERZISE!

    spezamAUTOR REVIEW
    [28.07.10 00:34:02]
    »

    OK! De-asta am atras si atentia, nu fac reclama mascata nimanui! Imi cer scuze pentru mica gafa, voi sti pe viitor!

    banal
    [28.07.10 06:35:44]
    »

    Ai perfecta dreptate cu fiecare are punctul sau de vedere dar daca citesti majoritatea review-lor de la Victoria despre masa prietenii vostrii sunt pintre putinii care au avut ce manca.

    Cred ca la impresia proasta a contribuit mult si pozitia camerei precum si pana de curent. Si poate acum in varf de sezon fiind turisti mai multi impart aceeasi mancare ca la inceput. Cine poate sti?

    Pacat ca nu avem si noi in tara macar asa servicii cum le au ei. La noi nesimtirea e dubla.

    Si inca ceva: acolo am scapat de manele.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    pepsi70ro
    [28.07.10 06:54:12]
    »

    Interesant, notele mi se par prea cu bun simt fata de ceea ce am citit, oricum este un review echilibrat si foarte util pentru cei care doresc sau care au dorit sa ajunga la Imperial.

    luminitab
    [28.07.10 07:31:01]
    »

    Este infiorator ceea ce s-a intamplat!!! Sunt de acord cu tine: pe banii mei vreau sa ma simt bine, vreau sa beneficiez de ceea ce mi s-a promis cand am incheiat contractul, vreau sa ma relaxez ca d-aia sunt in concediu.

    Ma bucur ca exista ,,Am fost acolo" si-l felicit pe cel care a avut ideea. Asa suntem pregatiti si informati despre sejururile cumparate de la agentii

    Bravo pentru review! punctaj maxim de la mine.

    Alex_Macedo
    [28.07.10 09:13:02]
    »

    ... iarăşi Bulgaria... aceeaşi dezamăgire dar cu un review foarte bun ca... îndrumar!!

    ... cum să faci turism când în Bulgaria vin pe lume cei cu "ceafa groasă"??? (vezi proverbul! )

    Oricum felicitari... m-am delectat... "plăcut la mine" şi data viitoare mai bine încearcă partea occidentală ca să nu ai probleme cu cea... occipitală!!

    Votul nr. 8!!

    spezamAUTOR REVIEW
    [28.07.10 10:42:19]
    »

    @banal. Da, ai perfecta dreptate, la parerea generala pana de curent si mancarea au avut un anumit procent care sa ma faca sa nu mai ajung in veci la acest hotel, INSA, toate ar fi fost mai usor de acceptat (si crede-ma ca am plecat cu toata pozitivitatea de care am fost in stare, decisa sa inchid ochii la orice ar fi putut sa ma streseze) daca ATITUDINEA ar fi fost alta.

    Multumesc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    gattasalvaje
    [28.07.10 13:12:11]
    »

    Intr-adevar, atitudinea de care vorbesti tu ca ai avut parte de la angajatii bulgari este intolerabila. Eu m-as fi dus direct la managerul hotelului, dupa faza cu clatitele si i-as fi zis ca, daca se mai intampla sa vad ochi dati peste cap, comentarii si atitudine aroganta, fac un scandal monstru, plec acasa si cer banii inapoi. Nu merg in concediu sa ma enervez, sa ma trateze de sus niste neaveniti.

    M-am enervat numai citind, cred ca daca eram in locul tau faceam un taraboi monstru, cu managerul, cu agentia, cu toti cei care trebuiau sa ma faca sa ma simt bine intr-un concediu platit cu destui de multi bani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adynutza26
    [28.07.10 14:44:10]
    »

    Excelent review. Cred ca ti-ai gresit cariera...Multe, multe puncte!!! Nu cunosc hotelul. Doar ce am vorbit la telefon cu niste prieteni sositi luni, 26.07.10, care au stat la acelasi hotel. Si nu inteleg de ce totusi toate aceste aspecte nu mi-au fost subliniate si de ei...Si sunt genul pretentios...Imi pare rau de dezamagirea ta...

    spezamAUTOR REVIEW
    [28.07.10 14:47:13]
    »

    @adynutza26, nu stiu cati oameni ar recunoaste ca au avut un concediu ratat. Majoritatea incearca in primul rand sa se minta ca treaca mai usor peste deceptia cheltuirii unor bani si a unui timp pretios, fara a primi si bucuria relaxarii si a distractiei. Si apoi... e si mai greu sa le povestesti prietenilor cat de rau a fost. Oricum, au mai fost 2 persoane de la AmFostAcolo. ro care au confirmat cele spuse de mine.

    Si cand te gandesti ca eu nu sunt atat de pretentioasa...

    Salutari si sanatate! Sa aveti calatorii placute!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mirelutza
    [28.07.10 15:16:31]
    »

    Bravo spezam... acesta e genul meu de review cand vine vorba de descrierea unui hotel si a ambiantei locatiei lui, la general. Ai punctat bine ce era important, ai apreciat ce era de apreciat. Am regasit aspecte cunoscute de mine anul trecut din sunny beach. Personal sunt realmente indragostita de aceasta statiune si peste cateva zile revin in ea... dar alt hotel. Anul trecut eu am fost la 3 stele si conditiile super; cred ca gresim gradatia cand punem 3 stele la unul care e cotat oficial la 4, nu de alta, dar eu asa bine m-am simtit la acela de 3 incat i-as fi dat lejer 4 stele (reale).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    manuelaa
    [29.07.10 16:58:46]
    »

    Ceea ce citesc aici ma uimeste. La noi nu au fost probleme de genul asta nici cu camera nici cu mancarea. Daca te prindea ora 14-15 si era pauza la restaurant , se putea manca la "cabanuta" aia- asa cum ii spunea cineva- unde era mancare foarte multa si in fiecare zi altceva, nu numai platouri cu branza si masline. Erau pulpe proaspete de pui, snitele, gordon blue, cartofi prajiti, carnaciori, pizza, chiftelute, cartofi copti, paste,prajituri,inghetata, clatite, si multe altele pe langa platourile cu diferitele aperitive. Lumea era mai mult decat multumita. Eu cred ca am avut noroc ca am fost in perioada aceea si nu pot decat sa spun ca a fost cea mai frumoasa vacanta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    spezamAUTOR REVIEW
    [29.07.10 18:16:44]
    »

    Imi cer scuze, am facut o greseala pe care o voi repara imediat!

    Intr-adevar, manuelaa are dreptate, in cabana aia se gaseau si mancare gatita, din care nu am luat niciodata din cauza cozii de 15-20 persoane care asteptau sa se serveasca. Prefeream sa iau raciturile expuse pe platou cand prindeam decat sa stau la asemenea coada pentru o portie de pui.

    La pizza se statea iar minim 20 minute. MINIM. Mie cand mi-e foame trebuie sa mananc, nu am rabdare sa stau sa astept pe la cozi. Nu e moft, ci pur si simplu ceva absolut fiziologic care se numeste hipo-glicemie, adica imi scade prea mult nivelul zaharului din sange si trebuie sa mananc cat mai urgent.

    In rest, TOT ce am mentionat este pura realitate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    spezamAUTOR REVIEW
    [29.07.10 18:30:14]
    »

    Acesta este raspunsul meu dat la review-ul doamnei careia i s-a furat automobilul, in care manuelaa spunea ca exista n feluri de paine si 10 feluri de fructe, intregi si nestricate.

    Intr-adevar, confirm si eu fructele partial stricate (de care vorbise si un alt user) si niciodata mai mult de 3 sau 4 feluri (adica mereu cam aceleasi - caise, pepene galben cu gust de castravete, mere, banane sau piersici). Fructele erau taiate in 2 si uneori rupte. Bananele ma deranjau cel mai tare, fiindca oxidau imediat si in 20 minute de cand erau aduse erau deja negre in portiunea taiata.

    In privinta panii erau aduse la unele mese niste chiflisoare f bune, in rest aveau paine normala feliata si o paine foarte neagra, dubios de neagra, ca sa zic asa, din care nu am gustat niciodata. "

    Am pus acest raspuns aici ca o completare la review-ul meu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    manuelaa
    [30.07.10 00:43:59]
    »

    Intr-adevar cred tot ce se spune dar imi pare rau pentru cei care nu prea au avut noroc pentru ca eu am plecat cu impresii foarte bune si chiar m-am gandit ca la anul sa ma duc tot acolo. Chiar a fost cea mai frumoasa vacanta. Cand am venit am sunat si la agentia de la care am luat bilete si i-am spus doamnei ca am fost foarte multumita.

    Aud ca se statea la coada la snack bar!!! Cateodata se intampla ca cineva sa ia inaintea mea, dar nu am stat niciodata la coada. Iar la restaurant iti luai tava, stateai dupa ultimul venit dar acolo se mergea foarte repede...Cred ca si la un hotel de 5 stele trebuie sa respecti o ordine,nu??? cand toata lumea vine la masa se formeaza o coada iar ca oameni educati ce suntem nu ne bagam in fata..stam totusi !

    Cred ca multi ar vrea sa fie primii serviti dar nu se poate. Si sa spun si de ce...Luam ca exemplu cartofii prajiti. La bar era un singur recipient parca. Daca vin 7-8 persoane care vor cartofi cum se procedeaza? Cum pot lua acele persoane dintr-un singur recipient cu aceeasi lingura daca nu intr-o anumita ordine? Chiar daca ar fi fost 3-4 recipiente cu cartofi si intrau tot 7-8 persoane tot s-ar fi stat un pic la rand. In concluzie, cu cat sunt mai multi oameni cu atat stai mai mult la coada. Acum cine e de vina? Bucatarul? cred ca nu.. Baiatul de acolo? nici atat. Or fi de vina oamenii care sunt prea multi? Unde trebuie "umblat " ca toata lumea sa fie multumita? Chiar daca va fi alta organizare lumea nu va fi multumita nici atunci si va gasi tot felul de chichite. Eu de exemplu nici macar nu stiu daca in camera mea lipsea vreo placuta din tavan. Dar stiu sigur ca nu erau alte stricaciuni care sa bata la ochi. Dar ca sa te apuci sa fotografiezi lipsa unei placute din tavan sau savoniera care nu stiu cum era..mi se pare absolut absurd!!!!! Chiar, cum era savoniera aia??? ca eu nu am observat! Dar pot sa va spun un singur lucru : camerista mi-a spus" vi ochen' chistaia devuska" adica " sunteti foarte curata" ..adica ma tot lauda ca era mereu ordine si curatenie. Si a adaugat ca unele camere arata a cocina. Ma gandeam la abajurul ala pe care il fotografiase nu stiu cine. Era cam "cazut", asa cum se exprimase sau era stricat? daca era cazut asta nu e o nenorocire, il iei si-l pui la loc, dar ..preferam sa ne vaitam in loc sa facem ceva sa schimbam...ba ii facem si poza. In cazul in care era demontat de tot atunci nu este deloc ok, personalul trebuia sa fie atent la asta. Dar asa, sa ne plangem din orice mi se pare nu stiu cum, nu gasesc nici termenul potrivit. Absurd ,oricum.

    Eu am fost foarte multumita si de curatenia din camere, se schimbau foarte des lenjeria si prosoapele in fiecare zi. A doua zi dimineata cand am iesit din camera am rugat-o pe camerista sa-mi dea si mie o carpa ca sa sterg pe jos pentru ca se uda gresia de la dus. Si ce credeti? Cand am venit de la plaja bineinteles in afara faptului ca stersese gresia aia de ziceai ca e noua si schimbase prosoape, etc, imi lasase jos pe gresie un prosop alb imaculat de ti-era mila sa-l folosesti. Si din ziua aia pana in ultima zi, in fiecare dimineata ne aducea alt prosop la fel de imaculat..Ma gandeam ca alta camerista ar fi adus o carpa si o lasa acolo pana plecam. Iar femeia asta aducea zilnic altul curat si alb.

    Un alt aspect care mi-a placut era curatenia in statiune. Desi nu prea am vazut cosuri, nu era nici o hartiuta pe jos. Dar cel mai mult mi-au placut drumul spre plaja, dunele, hotelul Oasis care dadea un farmec aparte, drumul spre Nesebar si bineinteles Nesebar dar si altele. De fapt mi-a placut totul. A fost ok si pentru ca erau majoritatea (90%) straini si in statiune si in hotel. Eu zic ca trebuie sa privim tot ce e mai frumos si sa savuram la maxim, nu sa ne craponam de toate detaliile.

    Si inca un sfat . Cumparati bilete la early booking, le veti lua mult mai ieftin.

    spezamAUTOR REVIEW
    [30.07.10 02:01:03]
    »

    @manuelaa - Iti voi raspunde la fiecare parere expusa de tine, concret: "Cred ca multi ar vrea sa fie primii serviti dar nu se poate. Si sa spun si de ce... Luam ca exemplu cartofii prajiti. La bar era un singur recipient parca. Daca vin 7-8 persoane care vor cartofi cum se procedeaza? Cum pot lua acele persoane dintr-un singur recipient cu aceeasi lingura daca nu intr-o anumita ordine? Chiar daca ar fi fost 3-4 recipiente cu cartofi si intrau tot 7-8 persoane tot s-ar fi stat un pic la rand. In concluzie, cu cat sunt mai multi oameni cu atat stai mai mult la coada. Acum cine e de vina? Bucatarul? cred ca nu... Baiatul de acolo? nici atat. Or fi de vina oamenii care sunt prea multi? Unde trebuie "umblat " ca toata lumea sa fie multumita? " - La timpul de preparare a cartofilor.

    La coada se stateau si 15-20 minute fiindca tava de cartofi prajiti se termina in 5 minute iar altii veneau dupa alte 10-15 minute, timp in care la coada se asezau inca 10-15 persoane. In plus. Si ajungeai fie sa o lasi balta, fie sa astepti zeci de minute in situatia in care copilul tau urla ca vrea cartofi, exact in clipa aia!!!

    "Chiar daca va fi alta organizare lumea nu va fi multumita nici atunci si va gasi tot felul de chichite. " - nu sunt carcotasa, insa unele aspecte sunt imposibil de neobservat! Unele aspecte tin pur si simplu de bun-simt si peste astea eu nu pot sa trec nici in ruptul capului! Si nici nu vreau!

    Eu de exemplu nici macar nu stiu daca in camera mea lipsea vreo placuta din tavan. Dar stiu sigur ca nu erau alte stricaciuni care sa bata la ochi. Dar ca sa te apuci sa fotografiezi lipsa unei placute din tavan sau savoniera care nu stiu cum era... mi se pare absolut absurd!!! Chiar, cum era savoniera aia??? ca eu nu am observat! Dar pot sa va spun un singur lucru: camerista mi-a spus" vi ochen' chistaia devuska" adica " sunteti foarte curata"... adica ma tot lauda ca era mereu ordine si curatenie. Si a adaugat ca unele camere arata a cocina. Ma gandeam la abajurul ala pe care il fotografiase nu stiu cine. Era cam "cazut", asa cum se exprimase sau era stricat? daca era cazut asta nu e o nenorocire, il iei si-l pui la loc, dar... preferam sa ne vaitam in loc sa facem ceva sa schimbam... ba ii facem si poza. In cazul in care era demontat de tot atunci nu este deloc ok, personalul trebuia sa fie atent la asta. - Eu sunt absurda aia care a pozat totul, ca sa aduc dovezi celor care nu cred nimic niciodata. Adica nici macar cand sunt atasate poze nu credem. Atunci cand?? Savoniera era scorojita, decolorata si cu bucati de plastic atarnand din ea. In niciun caz ca intr-un hotel de 4 stele. Iar gaura din tavan m-a facut sa ridic capul fiindca era un curent ingrozitor cand stateai pe WC, iti vajaia efectiv capul, era imposibil sa nu ridici privirea ca sa vezi de unde vine tot curentul ala. Iar veioza avea abajurul cazut adica dezlipit si lasat acolo, nu cazut de pe suport si atat. Desprins si lasat acolo, cum a dat Domnul. Se vede clar din poza. Ce trebuia sa fac? Sa cumpar lipici si sa-l lipesc eu?? Am atras atentia fetitei sa nu puna mana acolo si l-am lasat exact cum era.

    "Preferam sa ne vaitam" - trageti concluzii pripite si faceti acuzatii gratuite. A fost calatoria mea, felul in care am perceput EU totul. Acest review e scris pentru a informa si alti turisti ce POT gasi la Imperial, ce am gasit EU acolo si ce am trait EU, pe PROPRIA piele. Decizia de a merge acolo sau nu le apartine in totalitate! Nu ne "vaitam'. Expunem. Povestim. Naram. Spunem lucrurilor pe nume. Mai sunt?!

    Dar asa, sa ne plangem din orice mi se pare nu stiu cum, nu gasesc nici termenul potrivit. Absurd, oricum. - Nu e deloc absurd cand dai de toate astea desi nu ai venit gratis in acest hotel, cand in plus te mai si blochezi in lift din cauza penei de curent, cand esti tratat ca un om sarac ce a venit sa manance o lingura de fasole la circul foamei asteptand sa ti se arunce la propriu 2 clatite si cand ti se smulge paharul din mana cand indraznesti sa mai soliciti unul cu apa, cand platesti supliment pentru vedere spre mare si ai parte de privelistea acoperisului de vis-a-vis exact pe partea opusa a marii, cand stergi baltoacele de apa din baie cand exista femeie de serviciu angajata pentru asa ceva, cand faci cu dus cu apa rece ca gheata in loc de apa normala calda pe care ti-o ofera si un amarat de camping, parca nu mai poti trece atat de usor peste toate. Si mai ales... cand nici macar un "sorry" nu auzi... mai ai chef sa revii? Sau sa treci totul cu vederea si sa povestesti altora ce cool a fost la Imperial? Mi s-ar parea absurd in acea situatie! Si niciodata nimeni nu e aburd cand isi expune ideile.

    Nu inteleg de ce deranjeaza realitatea. Dvs. ati fost in iunie din cate am inteles, noi acum 5 zile, mai sunt inca 2 persoane care au fost odata cu noi si care au confirmat aceleasi idei, de proasta organizare si nesimtire generala, etc... Cred ca oamenii trebuie sa stie realitatea si sa decida singuri. Insa faptele trebuie expuse. Este usor sa treci cu vederea muuulte aspecte care nu deranjeaza atat de mult, dar poate pentru unii sunt importante. Nu toti au acelasi grad de tolerabilitate. Ceea ce pentru mine e usor de trecut cu vederea pentru altcineva e intolerabil. Insa repet, totul trebuie adus la cunostinta.

    N-am facut poze de carcotasa ce sunt, ci fiindca am vrut sa exista dovezi "palpabile" ca ce am scris este adevarat.

    Trebuie sa incercam sa nu mai folosim cuvinte care pot fi percepute gresit. Sunt convinsa ca nu ati vrut sa spuneti ca sunt absurda fiindca am facut poze veiozei stricate, dar asa a reiesit. Exemplele pot continua.

    Si va asigur ca cel putin camera in care am stat nu a aratat nici macar 5 secunde ca o cocina cat am locuit EU acolo. Sunt o tipa absolut exagerata cu curatenia si ordinea (acum chiar ca suna stupid! - si e inca unul din exemplele de lucruri pe care nu le-am face sau spune, in situatia asta, dar ne obliga uneori situatia), chiar daca nu primesc laude speciale de la cameristele de prin hotelurile pe unde merg.

    banal
    [30.07.10 07:35:45]
    »

    salut, cum am mai spus la sf lui iunie pana in 5 iulie a fost exact cum spune manuella, si nu exagereaza cu nimic,

    inca odata este fenomenal cum se poate schimba totul foarte repede.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    spezamAUTOR REVIEW
    [30.07.10 11:43:16]
    »

    Sigur, am spus si eu @banal, ca diferenta de perioada a sejurului a facut sa apara toate aceste neplaceri. Mare pacat!!

    manuelaa
    [31.07.10 00:17:28]
    »

    Spezam, eu nu m-am referit la tine cand am spus ca unele camere seamana a cocine. Si la Mamaia am auzit acelasi lucru de la o camerista, ca era dezastru pe la unii. E adevarat, la tine a fost ghinionul mare sa gasesti atatea nelalocul lor.

    Ma mai refeream si la faptul ca mai sunt cate unii care strica tot, nu la reparatiile care erau necesare inainte de a primi oaspeti in hotel.

    Deci pare ca multe sa se fi schimbat intr-o luna. Ciudat!

    spezamAUTOR REVIEW
    [31.07.10 02:03:23]
    »

    Da Manuelaa. Si mai degraba spus PACAT!

    Mihaela30
    [14.08.10 15:25:32]
    »

    spezam deja ai facut un mare favor unor altor potentiali clienti informandu-i. sincer nu cred ca are sens sa te mai chinui sa dai alte explicatii. se pare ca pe-aici sunt destule persoane care nu pot accepta adevarata realitate.

    alex82
    [14.08.10 22:04:49]
    »

    Super review-ul. Felicitari.

    Totul este adevarat: faza cu clatitele, cu batjocura bulgarilor, cu petele de pe tavane si abajururile rupte, orele de masa care sunt gandite tocmai ca sa nu consumi prea mult, modul de servire (tot pentru scopul precedent), trenuletele ptr care plateai mai mult decat la taxi, in care te inghesuiau cu copii cu tot si care nu plecau pana nu se umplea si ultimul loc (ca doar nu or pierde ei niste banuti, desi ar mai fi facut inca un drum cat il asteptau pe ultimul calator sa umple trenul).

    Pot sa mai adaug faptul ca in 'snack bar' (cabanuta inghesuita in care fac gustarile) clatitele sunt aromate cu transpiratia amaratilor care le prepara. Probabil pentru ca noi sa vedem ca ei nici nu fac fata, fac clatitele in fata noastra, prilej cu care ii putem admira cum prepara clatitele cu transpiratia curgandu-le din barbie direct pe portiile noastre.

    De asemenea, ne putem da seama de bunele intentii ale bulgarilor chiar din vama (Giurgiu) unde atunci cand te duci sa-ti platesti vigneta (cum e normal) vamesii te trimit la complicii lor de la un peco de langa vama (unde vigneta e la pret dublu si ceva).

    Sincer imi pare rau ptr tine: pentru ca nu ai primit camera cu vedere la mare (mai bine zis la piscina) desi ai platit in plus ptr asta (asta e o nesimitire fara margini sa taxezi in plus ptr ceva si apoi sa nu dai), pentru ca nu ati avut curent si apa calda (trebuia sa primiti banii inapoi de la hotel pe zilele cat nu ati avut curent - si nu numai voi, ci intreg hotelul) si in general ca nu v-ati simtit bine in vacanta (nu f ieftina) pe care o asteptam cu totii un an intreg. Asta e Bulgaria si astia sunt bulgarii. Nu mi-a fost rusine cu romanii, caci am avut comparatie cu nesimtitii de rusi, nemti, englezi, indieni, muuuuult mai nesimiti decat cei mai nesimititi romani (de fapt tigani cu ceafa lata si limuzine) care erau pe acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    spezamAUTOR REVIEW
    [15.08.10 13:27:22]
    »

    Off, asa este! Noi am recuperat banii pe zilele cand nu am mai stat acolo, banii pe zilele cat am stat nu pot fi recuperati, banuiesc, fiindca totusi am mancat acolo si ne-am bucurat de alte "facilitati" minunate deja descrise.

    abbilbal*
    [20.09.10 22:27:07]
    »

    Cu puţină imaginaţie aş putea spune că nu este nicio diferenţă între bulgari şi români. Doar că vorbesc limbi diferite. Unii slavona, alţii latina. Dar se comportă la fel chelnerii şi barmanii, ori alte bidigănii ce se dau mari faţă de "amărâţii" care pretind seviciile lor. Că doar au plătit pentru ele.

    Că nu mai trec pe acolo cei nemulţumiţi, puţin îi interesează pe "vaşnicii salariaţi" ai hotelurilor bulgăreşti. Au ei eva de pierdut? Nici prin gând să vătreacă. Doar sunt ca ai noştri. Timpul trece leafa merge.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    10 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    abbilbal*, adynutza26, Alex_Macedo, alex82, banal, gattasalvaje, manuelaa, Mihaela30, mirelutza, spezam
    Alte impresii din această RUBRICĂImperial Beach Hotel (Imperial Resort):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.063175916671753 sec
    ecranul dvs: 1 x 1