ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: tulcea
ÎNSCRIS: 23.02.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 7 nopți
prieteni
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 7 MIN

Asa pret asa calitate

TIPĂREȘTE

Salut tuturor. Mie greu sa folosesc aceasta expresie din titlu dat fiind faptul ca am auzit-o de atatea ori si imi spuneam ca eu nu am sa o folosesc niciodata. Dar iata ca a venit momentul adevarului. Sa va spun de fapt la ce ma refer mai exact.

In data de 21 iunie am plecat cu multa nerabdare spre Sunny Beach hotel Imperial, bucurosi nevoie mare un grup de prieteni avand transport propriu un microbuz.

Am ajuns la destinatie in jurul orei 13. 15 minute. Am parcat microbuzul intr-o parcare cu plata undeva langa hotel (10 leva pe zi x 7 zile) deoarece nici vorba de parcare a acestui mijloc de transport in parcarea hotelului.

Am intrat in hotelul Imperial si ne-a izbit un miros neplacut de cantina veche incat toata lumea a exclamat neplacut un behhhhh si oaau...

La receptie ne-au intampinat cu multa raceala doua fatuci chipurile receptionere care fara mila ne-au informat ca la ora 14 se fac cazarile si ne-au intors spatele cu o nonsalanta si nesimtire de nedescris, si au inceput sa sporavaiasca in limba lor materna fara sa le pese de coada ce cred fara exagerare era cam de 30 de persoane, in sir indian aliniati la receptie aducandu-mi aminte de vremurile anilor dinaintea liu*89 cand sateam la coada la butelii.

Nimic nu le-a impresionat, nici vorbele urate si pline de reprosuri a unor confrati de ai nostri aflati in spatele meu la rand, nici bancnotele de leva pe care acestia le fluturau vrand sa le dea bacsis acestora.

In sfarsit pe la ora 14. 15 una dintre receptionere s-a indurat sa sa inceapa formalitatile de cazare si stigmatizarea incheieturilor mainilor cu vestitele bratari din plastic, ce inseamna ca esti "oaspete "al acelui hotel.

Caldura, nervozitate, miros de mancare diversa, caci se lua masa la ora aceea la etajul superior unde se afla restaurantul.

In sfarsit in camera. Impresie buna. Camera mare cu un pat pe mijloc. televizor, aer conditionat (care functiona pe baza cartelei), frigider, balcon, baie utilata corespunzator.

Micul dejun, pranzul si cina se luau in spatii diferite. Restaurant la etajul unu si parter unde te intampina de fiecare data cate un ospatar, dimineata la prinz si seara si te chestiona avand o lista in mana cu nr. camerelor turistilor.

"room number please" si la atat se reducea engleza lor pentru ca atunci cand ii raspundeai in engleza, habar n-aveau ce le-ai spus si bifau dupa ureche ce vroiau ei. Nu stiu, am mai fost in vacanta la bulgari dar asta e prima data cand am fost pusi intr-o postura de acest gen caci nici nu ne mai venea sa mergem la masa, asa jena ne era de fiecare data cand eram opriti la usa cu acest gest ferm si parca amenintator ca nu cumva sa mai venim inca o data la masa. Nici nu stiam cum sa ne comportam cand vroiam sa mergem dupa un prieten intarziat sa iesim sa nu iesim din restaurant, cu teama si parca rusine ca persoana de la usa nu ne va mai primi... va spun... jenant.

Daca am fi stiut ca hotelul Imperial deserveste de fapt masa si pentru hotelul Amfora (unde tariful era mult mai mic) am fi luat biletele de vacanta la Amfora fara nici o ezitare. In afara faptului ca hotelul Amfora este mai mic cu camere mai micute alceva nu difera, DOAR TARIFUL.

Acelasi restaurant, aceeasi mancare, acelasi spatiu exterior de servire snach-bar aceeasi animatori etc...

Curatenia in camere facuta binisor cu cativa leva bacsis camerista isi da mai mult interesul si iti zambeste in fiecare zi. Lenjerie schimbata cand doresti, prosoape zilnic schimbate... Am prins zile innorate si de aceea am vizitat imprejurimile mai mult decat am facut plaja. Orasul Nessebar superb neaparat de vazut, faleza frumoasa bine de mers pe jos seara aveti ce admira. Orasul Burgas de asemebea nu ezitati sa-l vizitati.

Animatia la hotel aproape ca nu exista, animatorii slab pregatiti pentru asa job.

Piscina exterioara cu apa curata, sezlonguri putine, fara prosoape si saltelutele de rigoare. Frapant accesul la piscina interioara se plateste, fiind in interiorul locatiei si centrul spa, de asemenea sala de gimnastica dar agentiile noastre smechere nu iti dau aceste informatii iti spun doar ca hotelul are in dotare aceste facilitati si... atat.

Personalul hotelului de la receptioneri si pana la ospatari... execrabili. Nu am vazut asa ceva oameni buni. In loc sa fie draguti si amabili pentru ca datorita noua, turistilor de orice fel de nationalitate ei exista si traiesc si au un job, ei sunt niste... nici nu stiu cum sa-i cataloghez sau sa le mai fac descrierea zau.

La lobby bar asteptai de iti sarea mustarul pana cand binevoia sa te intrebe ce doresti, si dupa ce spuneai plin de umilinta totusi de parca iti era si teama ca nu te va mai servi a doua oara, iti trantea un pahar de plastic cu ceea ce ai cerut chipurile care nu mai semana a doua oara cu ceea ce ai cerut prima oara nici la culoare si nici la gust.

De rugai barmanul frumos: " stiti eu nu vreau un pahar de plastic, ci doresc unul de sticla curat", erai luat imediat la intrebari: " unde il servesti"de parca ai fi plecat cu el in Romania si nu ai fi servit bautura respectiva bina diluata in acel bar sau in cel mai rau caz undeva pe canapelele special amenajate in holul receptiei.

In restaurant priviri severe, de nu erau priviri severe erau niste ranjete fortate si pline de ironie, de iti venea sa faci stanga imprejur si sa nu mai mananci acolo, si sa iti ceri scuze ca ai indraznit sa-i deranjezi cu prezenta ta.

Mancarea diversa adevarat dar repetata, reconditionata, fete de masa murdareeeeeeeeeeee, pline de pete si slin.

Aerul conditionat la pamant, noroc ca am avut parte de zile innorate. Stau si ma gandesc cum ar fi fost daca m-as fi dus in acesta perioada cu acesta canicula ce am fi facut... oare?

Afara undeva pe o platforma netonata sa-i spun asa cu putina verdeata era snak-barul unde puteai sa srevesti de la ora 11-15 gustari calde.

Aglomerat, mancarea mai buna totusi decat in restaurant salate, gratare, pizza, inghetata diverse aperitive dar pe sponci daca nu erai pe faza nu apucai sa mananci trebuia sa astepti pana catadicseau sa mai pregateasca ceva.

Dozatoare de "suc natural " sau cu acid diluate la maxim, bere slab alcoolizata, aceleasi priviri pline de dispret, etc.

Mesele si bancutele din lemn din acesta locatie erau pline de resturi de mancare si firmituri ale turistilor care au servit ceva anterior. Stergeau intr-un final daca solicitai sau in cel mai rau caz iti intindeau o laveta plina de grasime sa te gospodaresti singur... Beh... Poate totusi nu era saracul chiar atat de vinovat barmanul de acolo pentru ca doamne statea atatea ore doar el singur acolo de dimineata pana seara.

Ar trebui ca managerul hotelului sa se gandeasca mai bine la numarul personalului care deserveste acest hotel in sensul ca sunt putini angajati fata de responsabilitatile pe care le ai acestia.

Nu cred ca este vinovat doar personalul hotelului de aceste aspecte negative, cred ca vina este managerul hotelului in primul si in primul rand, acesta ar trebui sa citeasca toate aceste impresii si sa i-a atitudine.

Nu v-am spus nimic despre plaja. Aceasta este intradevar aproape de hotel este amenajata cu umbrelute si sezlonguri care se platesc la receptia hotelului cu 12 leva pe zi/2 pers. In afara de dunele de nisip printre care sau peste care trecati nu este alt impediment. Acestea sunt protejate de lege fiind declarate fenomene ale naturii.

Marea este curata, fara alge, nisipul fin deci la capitolul plaja nu avem ce comenta.

Si totusi, una peste alta, sintetizand: NASPA.

Imi pare rau ca nu am ascultat sfatul celor de la agentia de turism prin care am plecat care de altfel a fost super ca promptitudine si seriozitate cu un personal de exceptie. Un singur lucru trebuia sa inteleg cand am ales eu singura hotelul si ei mi-au spus " Pe afara-i vopsit gardul si inauntru-i leopardul".

De-abia acum cand am trecut prin acesta experienta am inteles talcul acestui proverb si altadata am sa ascult cu mai mare atentie sfaturile personalului agentiilor noastre pentru ca fratilor stiu ei ce spun.

Nu stiu daca v-am spulberat visul de vacanta, dragii mei dar asta este numai impresia mea si sper ca voi sa luati ca atare spusele mele si daca doriti puteti sa incercati, poate sunt eu prea exagerata dar asta a fost parerea mea vis-a-vis de acest hotel tinand cont ca am mai fost si in alta parte in Bulgaria.

Sfatul meu final este: daca dispuneti de o suma putintel mai mare decat oferta hotelului Imperial, nu il alegeti pe acesta, alegeti altul ca sa veniti cu o impresie frumoasa din vacanta pe care ati asteptat-o cu nerabdare un an de zile poate si pentru care poate ati facut economii.

E adevarat ca la noi nu ne-ar fi ajuns banii acestia nici macar pentru cazare 7 zile dar... totusi parca putin, putin, respect meritam si noi ca in definitiv ei au ales sa practice acest cost fiind la urma urmelor turistii lor, in proportie de 80%romani. Nu meritam acest tratament din partea hotelului Imperial, chiar costul a fost unul de criza, mic.

Va doresc o vacanta placuta in orice alt hotel al staiunii Sunny Beach dar nu la IMPERIAL.


[fb]
---
Trimis de adinuta in 21.07.10 22:02:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: NISIPURILE DE AUR HOTEL VIVA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2237 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adinuta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 faleza din orasul vechi Nessebar
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2000 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    alex1968 [21.07.10 23:01:02] »

    Adinuta, faza cu "room number", de la restaurant, este practicata la (aproape) toate restaurantele, in orice tara te-ai duce. Se obisnuieste peste tot, si in Romania, si in Germania, si la alte hoteluri in Bulgaria, asa ca nu o lua ca pe ceva personal sau nu-i judeca prea aspru pentru acest lucru pe cei de la Imperial.

    In rest, felicitari pentru review-ul amanuntit si foarte util. Un vot mare de la mine.

    martin [22.07.10 00:01:22] »

    Adinuta te felicit pentru acest comentariu, sa vada si cei care au spus despre acest hotel ca este unul bun, este o puscarie de HOTEL nu mergeti aici.

    martin [22.07.10 00:04:01] »

    incercati hotel Azalia in sfinti constantin si elena. eu am fost anul trecut si este foarte bine din toate punctele de vedere. este un super hotel nu puscaria de imperial

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterXY* [22.07.10 06:44:13] »

    @martin, in masura timpului liber poate ne poti spune cate ceva si despre Azalia, binenteles cu notele corespunzatoare pe grade de satisfactie. Conteaza mult pentru nota hotelului.

    banal [22.07.10 08:34:49] »

    o intrebare, pranzul in ce restaurant se servea?

    tantan [22.07.10 09:48:16] »

    Despre personal - ai exagerat foarte tare, sau ai avut asteptarea sa iti pice la picioare cand le apari in fata. Receptionerii vorbesc foarte bine engleza, nu iti intorc spatele niciodata daca vorbesti civilizat cu ei si domnisoarele zambesc mereu cand vorbesc. Barmanii TOTI vorbesc engleza... cu personalul de la restaurant nu vad ce ai avea sa discuti atata timp cat este bufet suedez.

    Daca mai poti sa comentezi de fete de masa patate sau sezlonguri fara prosoape - e pe buna dreptate, dar despre personalul hotelului - e exagerare clara.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    banal [22.07.10 10:03:43] »

    Apropo cu pretul asta adica 700 de persoana AI si hotel de 4 stele la Mamaia nu plateai nici bariera .

    adinuta [22.07.10 10:17:29] »

    [@tantan] - Eu nu am spus ca receptionerii si barmanii nu vorbesc engleza, am spus despre ospatarul care te chestiona cand intrai in restaurant ca nu vorbea engleza, ca nu era pregatit pentru acest lucru de a purta o conversatie cu tine eventual.

    Iar despre fetele de la receptie din ziua cazarii mele nu am exagerat cu nimic exact asa s-a intamplat.

    Iti doresc vacanta placuta inca o data la hotel Imperial daca tie ti-a placut asa de tare...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tantan [22.07.10 10:19:25] »

    Eu nu zic ca mi-a placut asa de tare, insa la acest aspect cu personalul - nu am avut ce reprosa.

    Si cum a mai zis altcineva mai devreme - am intalnit asta si in alte tari, si anume capitale europene, la hotele de 5* unde te intrebau la intrarea in restaurant de la ce camera esti... daca tu te-ai simtit mai aiurea din cauza asta... e o chestie subiectiva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adinuta [22.07.10 10:19:53] »

    si asta inseamna ce trebuia sa fim tratati asa ......merci mai dute tu o data ca iti dau si eu un bonus de vacanta .....

    tantan [22.07.10 10:21:20] »

    Nu inteleg de ce te certi acum cu mine... Eu doar mi-am expus punctul meu de vedere vizavi de postarea ta. Te-am jignit, te-am trimis eu undeva? Stai linistita, nu am nevoie de bonusuri de vacanta de la tine, imi permit sa imi fac vacantele din bugetul propriu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterXY* [22.07.10 10:24:31] »

    @adinuta & @tantan, va rog sa abandonati acest dialog care incet incet va degenera!

    Multumesc!

    tantan [22.07.10 10:26:47] »

    Multumesc pt interventie, webmaster. Nu imi face nici o placere oricum sa discut cu persoane care nu sunt in stare sa faca schimb de pareri in mod civilizat. E ultima mea postare la acest review.

    adinuta [22.07.10 10:29:54] »

    am obtinut asa pret datorita negocierii cu agentia de turism si am mi-am spus parerea chiar din titlul review-ului .

    adinuta [22.07.10 10:31:41] »

    imi cer scuze daca am fost rautacioasa dar asa am simtit in acel moment si asa ti-am raspuns. Inca o data scuze daca te-am deranjat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    banal [23.07.10 15:26:35] »

    daca veneau toti turistii hotelului cu microbuze nu le ajungea autogara din Tulcea .

    sbacau [24.07.10 11:25:38] »

    agentiile noastre smechere nu iti dau aceste informatii...

    altadata am sa ascult cu mai mare atentie sfaturile personalului agentiilor noastre pentru ca fratilor stiu ei ce spun.

    stimata colega, mi-ar place sa te hotarasti in legatura cu invectivele aruncate aiurea... ori sunt "smechere" ori te sfatuiesc de bine...

    consider utile informatiile tale, mai putin zapaceala referitor la agentiile de turism, in care vad ca arunci cu noroi pentru ca apoi se le pupi...

    Hotelul e cotat bine pe piata noastra datorita pretului si a publicitatii facute in jurul lui. Acum pentru a te simti bine depinde si cu ce asteptari pleci...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    manuelaa [29.07.10 18:26:25] »

    Tantan, ai dreptate, ceea ce spune adinutza este o exagerare. Personalul stie binisor engleza si este foarte amabil. La restaurant erau foarte bine organizati, se miscau repede si este foarte normal ca la usa sa te intrebe ce camera ai.

    Pentru Adinutza:

    Chestia cu "asa jena ne era de fiecare data cand eram opriti la usa cu acest gest ferm si parca amenintator ca nu cumva sa mai venim inca o data la masa... " Nu ti se pare ca suna a frustrare?

    claudi50 [08.08.10 22:46:26] »

    @adinuta

    "Nu stiu, am mai fost in vacanta la bulgari dar asta e prima data cand am fost pusi intr-o postura de acest gen caci nici nu ne mai venea sa mergem la masa, asa jena ne era de fiecare data cand eram opriti la usa cu acest gest ferm si parca amenintator ca nu cumva sa mai venim inca o data la masa. "

    Si totusi adinuta are dreptate. Restaurantul are doua intrari. Una dinspre holul hotelului Imperial unde cei care stau la usa sunt intodeauna niste tipi severi care chestioneaza pe toata lumea ce intra despre numarul camerei. Cealalta intrare este dinspre hotelul Amfora si cat am fost eu de pe 29-05-2010 pana pe 05-06-2010 nu a fost pazita de absolut nimeni.

    Cand intram pe intrarea de la Imperial eu vroiam sa ii spun bulgarului numarul camerei dar dupa ce spuneam doar Amfora imi facea un semn chiar amabil sa trec fara sa ma bifeze pe vreo lista. Pe mine ma enerva chestia asta ca nu mai ma lasa sa-i spun 385 in limba bulgara care se zice asa: tristooseimdiseipet. Deci lucru clar nu erau mult mai permisivi cu cei de la Amfora la capitolul intrare in restaurant ci pur si simplu noi intram nestingheriti pe unde vroiam.

    Iarasi diferenta intre Amfora si Imperial era ca la Amfora oricat de matinal soseau turistii erau cazati instant fara nici un fel de mofturi din partea celor de la receptie. Eu personal am ajuns pe la 11 fara ceva si la 11 fix cand s-a deschis barul cu gustari eu deja eram cu bratara la mana in bar si bagajele in camera aranjate. La ora 13 la pranz sigur nu aveam cum sa fiu pe vreo lista dar nici nu m-a intrebat nimeni la ce camera sunt cazat.

    Curios este faptul ca ambele hoteluri sunt ale aceleiasi firme si nu inteleg de ce practica politici diferite cu turistii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    costy68 [09.08.10 08:07:03] »

    Va pot spune cum este acum, eu doar am venit de acolo, 07.08.2010

    Intrarile din ambele hoteluri sunt insotite de baiat sau fata (care nu m-au speriat deloc) dupa ce le spuneam nr camerei in engleza 329, puteam intra, iar cei ce nu stiau aratau biletul camerei ce-l aveau din receptie.

    Specific aici ca, masa de pranz era servita de turisti din Imperial, dupa care (13.30) de cei de la Amfora

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adinuta, alex1968, banal, claudi50, costy68, manuelaa, martin, sbacau, tantan
    Alte impresii din această RUBRICĂImperial Beach Hotel (Imperial Resort):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.20460915565491 sec
    ecranul dvs: 1 x 1