ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.07.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 20.07.10
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUL-2010
    DURATA: 10 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 2 COPII -- v: 6, 8 ani

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    60.00%
    Către satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    47.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Dezamagire

    TIPĂREȘTE

    Au trecut 10 zile de cand ne-am intors din "minunata" vacanta si doresc sa va impartasesc cat pot de obiectiv experienta Hrizantema.

    Cand am ajuns, am gasit loc de parcare relativ repede in parcarea cu taxa din spatele hotelului, cazarea s-a facut in jurul orei 13. 00 intr-o camera cu un miros intens de mucegai. In urma seszarii receptionera a spus ca nu exista posibilitatea sa ne mute in alta camera dar venit camerista, a dat cu un odorizant si ne-a zis ca acum nu mai miroase urat. Referitor la curatenia din camera pot sa va spun ca se facea la 2 zile.

    Despre mancare - a fost dezamagirea suprema, reciclau tot ce se putea de exemplu chiftele facute din parizerul de la masa de dimineata, nu prea ne-au scos din tocanite, carnea sau pestele erau destul de rare. La capitolul fructe aveau pepene si corcoduse. Cafeaua era foarte proasta, de fapt cafea aveau numai la barul din interiorul restaurantului, in rest ness. Bauturi racoritoare aveau la dozator.

    Sa va spun ca daca nu ati terminat de mancat in intervalul orar afisat la intrarea in restaurant se sting luminile, se strange toata mancarea de la bufet si ti se ia farfuria din fata.

    Exista posibilitatea de a manca la un restaurant a la carte preparate din peste, pui sau pizza bine pregatite, unde personalul este amabil dar trebuie facuta rezervare cu 2-3 zile inainte.

    Hotelul privit doar din punct de vedere al imaginii arata bine, are o gradina frumoasa, loc de joaca pentru copii, piscina mare si cutrata, sala de sport, sauna (15 leva) etc.

    In hotel erau cazati foarte multi turisti israelieni tineri care isi faceau simtita prezenta intr-un mod foarte zgomotos in fiecare noapte, urlau, tranteau usi, bateau in usi cu picioarele, stateau lungiti pe holuri iar angajatii hotelului nu au facut mai nimic pentru a rezolva aceasta problema.

    Plaja este relativ aproape, curata cu nisip foarte fin, apa era cu multe alge, sezlong=6 leva si umbrela=6 leva.

    Statiunea e frumoasa dar cam murdara.

    In concluzie as zice ca seviciile nu sunt de 4* A I, pretul sejurului nu se reflecta in calitatea seviciilor. Categoric nu voi mai merge acolo.


    [fb]
    ---
    Trimis de zoxana11* in 20.07.10 13:00:55
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Hotel Kaliakra
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1791 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (zoxana11*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 600 PMA (din 2 voturi)

    ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    fanespoitorul
    [20.07.10 14:38:14]
    »

    @zoxana11

    Mi se pare corect ca dupa ce ai fost muscat/muscata de calitatea de la Kaliacra (nu superior) sau Turcia, sa vezi astfel Hrizantema. Noi am stat in Albena la Laguna Garden si in comparatie cu Hrizantema nu le pot compara decat ca Hrizantema se ridica la 3*. O prietena de a sotiei a fost cu noi de paste la Laguna Garden (ei ii place Grifid Arabela din Nisipuri) si vreau sa spun ca nu i-a placut deloc Laguna Garden. Pentru cei care nu stiu, Hrizantema este mai ieftin cu 100 euro pentru 7 nopti fata de Laguna Garden si cu vreo 300 euro fata de Kaliacra (nu superior). Din aceasta diferenta de pret cred eu ca exista dezamagire la mai multi care au postat. Nu trebuie sa fii fitos ca sa spui ca esti nemultumit, ci doar sa te trateze corect si respectuos. Este adevarat arata bine, are parc frumos, spatiu de joaca pentru copii, piscina mare cu diferite adancimi. Si ce daca? Atata timp cat te duci sa te recreezi o saptamana si te simti frustrat de servicii, cum o fi ??. Toate cele bune

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    zoxana11*AUTOR REVIEW
    [20.07.10 14:57:29]
    »

    E foarte drept, nu se poate compara cu Kaliakra, dar vreau sa se inteleaga ca nemultumirea mea nu reiese din vreo comparatie cu alt hotel sau tara, ci pur si simplu nu am primit in schimbul costului (adevarat putin mai mic) servicii corespunzatoare.

    fanespoitorul
    [20.07.10 15:13:02]
    »

    @zoxana11

    Era numai o supozitie ca pentru pretul mai mic si serviciile lasa de dorit. Oricum in incheiere, am scris: Atata timp cat te duci sa te recreezi o saptamana si te simti frustrat de servicii, cum o fi?? . Am fost total nemultumit de felul in care te trateaza. In Albena in aparatele de aer conditionat (individuale) erau bagate niste pliculete cu parfumant. Nu intelegeam de cate ori dadeam drumul la aer de ce miroase frumos, caci nu se vedea nici un aparat automat de parfumare. Eu sunt alergic la mucegai, polen si iarba. A fost stresanta si camera care mirosea a tras (mucegai) cat si sezlongurile care erau pe iarba. Ca arhitectura, am mai spus este OK, si atat

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    zoxana11*AUTOR REVIEW
    [21.07.10 10:03:36]
    »

    umbrela /sezlong = 7 leva pe zi

    dudu.*
    [29.07.10 11:56:14]
    »

    bun... deci m-am saturat de MINCIUNI

    fratilor daka e asa DEPLORABIL, puneti o poza cu mucegai sau ceva... daca voi bogatanilor vreti la 7 stele mergeti in abu dhabi... da stai nui buna mancarea ca nare icre negre sau ce mai vreti voi... va respect parerila dar puneti poza ca sa vede si noi nepotii adevarul...in privinta sezlongurilor aveti dreptate...si a evreilor da cam atat

    dudu.*
    [29.07.10 11:59:48]
    »

    la 800 de euro nu stiu ce pretentii mai aveti sunt curios ce oferte gaseati in romania la pretu asta 1*

    sau poate2

    zoxana11*AUTOR REVIEW
    [30.07.10 10:55:02]
    »

    Fiecare percepe realitatea diferit, este normal sa am propria parere chiar daca nu sunteti de acord cu ea. Asta nu inseamna ca ceeace am scris este minciuna, asa cum lasati sa se inteleaga.

    Daca vi se pare extraordinar ca la un hotel de 4* sa aveti (asa cum scrieti) o mare varietate de preparate din cartofi si compoturi, atunci va felicit, ati gasit locul ideal unde sa mergeti si pe viitor.

    Daca vreti sa faceti comparatii de ce va opriti la Romania (ca suntem in urma la capitolul turism/servicii) mergeti un hotel de 4* din Turcia care este comparabil ca bani cu Hrizantema si la servicii... mult peste. Dar probabil nu o sa va placa ca nu vor avea cartofi de 7 feluri la o masa si chiftele din parizer....

    Va doresc sa aveti o zi buna.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [30.07.10 12:14:09]
    »

    dudu. - te invit sa ramai pe subiectul "impresii" si sa eviti orice referire la autorii lor, astfel de practici NU sunt tolerate pe acest site. Considera-te avertizat.

    zoxana1 - ai inceput bine, elegant raspunsul tau si fara partea de final chiar te-as fi felicitat. Intepaturile din final ma determina insa sa-ti transmit si tie acelasi avertisment.

    Orice alta referire posibil ofensatoare la autorii impresiilor va fi sanctionata cu cartonase.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dudu.*, fanespoitorul, zoxana11*
    Alte impresii din această RUBRICĂHrizantema Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037895917892456 sec
    ecranul dvs: 1 x 1