ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 20.01.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 8 MIN

Management defectuos + constructor beat = vacanta semiratata

TIPĂREȘTE

Am lasat sa treaca cateva zile de la sosirea in tara de la Festa Via Pontica pentru a lasa informatiile sa se sedimenteze, si a nu posta un review la cald.

Destinatia site-urilor de acest gen, si amfostacolo. ro, nu trebuie sa reprezinte o exceptie, este de a informa alti potentiali turisti despre lucrurile bune si neajunsurile unei vacante petrecute intr-un anumit loc/hotel. Este evident ca toate review-urile sunt incarcate de subiectivism deoarece fiecare apreciaza in felul propriu experienta avuta in acel loc, si de aceea mai multe persoane pot avea pareri diferite despre acelasi loc din aceeasi perioada de timp.

Si evident ca fiecare are dreptatea sa: si acel care a scris un review prost, datorita unor lucruri care l-au deranjat foarte tare, si acel care da note foarte bune pentru ca i s-au facut anumite concesii/imbunatatiri ale serviciilor initial platite, care imbunatatiri il pot face sa inchida ochii la alte chestii, considerate marunte de unii dar majore pentru altii.

Am facut acest preambul pentru ca am vazut ca administratorul web felicita acei posteri care au o parere"echilibrata", ca si cum cei care au o parere negativa, chiar daca asta este tristul adevar pe care l-au trait acolo, nu merita felicitari, pentru ca sunt negativisti.

Sa revenim la controversatul hotel Festa Via Pontica:

Sunt lucrurile bune - pentru ca sunt cateva care trebuie mentionate - dar acestea sunt contracarate de celelalte lucruri proaste:

1. Cazarea - Hotelul este nou si dispune de camere mari, mobilier nou, cu gust, bai mari cu cada baie, cabina dus, bideu - dotari pe care le intalnesti la hoteluri foarte bune, balcoane/terase spatioase, LCD cu 27 posturi, wireless gratuit in camere, receptie, restaurant. Parcarea este gratuita, lucru care aduce un saving de 35-40 euro.

2. Plaja - zona proprie, nisip fin, umbrele si sezlonguri gratuite - alti 50 euro salvati - hot spot pe plaja hotelului si in zona beach bar.

3. Personal - sunt cateva persoane care te saluta, iti zambesc, iti multumesc - fetele de la Receptie (dealtfel doritoare sa rezolve probleme aparute) si 2- 3 bartenderi. Si managerul de restaurant, atat cat a stat in functie (revin).

4. Sala fitness - destul de maricica cu aparate noi/moderne.

5. Gradina terasa cu muzica live - comanda a la carte.

6. Centru SPA bine dotat cu preturi pe masura.

Cam atat despre cele bune, voi trece in revista si pe cele proaste, unele care pot fi imbunatatite, si unele chiar s-au intamplat, iar altele care nu pot fi imbunatatite si care afecteaza un sejur.

Cele care nu pot fi imbunatatite:

1. Arhitectura hotelului in sine - structura foarte intortocheata - cred ca este singura tangenta cu autoclamata "atingere" SalvadorDali-ana. Cred ca arhitectul n-a fost in cele mai bune zile ale lui, ca sa ma exprim elegant, atunci cand a proiectat acest hotel, aproape totul este alandala, cu spatii vitale subdimensionate clar: restaurant, terasa, piscine. Ca sa ajungem la camera intiala care ne-a fost repartizata, trebuia sa luam liftul un etaj de la receptie, dupa care mergeam pe circa 4-5 culoare care dadeau dintr-unul intr-altul, la mijlocul ultimului culoar coteam brusc, coboram 3 etaje, pentru ca nu mai era lift in acea aripa, coteam pe un alt culoar si ajungeam la camera. In prima zi am pierdut ceva timp ca sa ajung in camera, pana ne-au mutat in cladirea principala.

Faptul ca acest hotel a trebui predat la cheie pana la inceperea sezonului, deoarece deja erau facute rezervari de prin primavara, a facut ca antreprenorul care l-a construit sa mai treaca cu vederea calitatea lucrarilor - apa care se scurge pe dupa cada, si care se infiltreaza in camera, usi de dus care nu se inchid bine, si se scurge toata apa in baie, unele lucruri nefunctionale (cele 2 cabine de dus de la piscina interioara deja aveau manerul bateriilor rupte si neschimbate), vas wc si bideu care se cam clatinau-suspendate fiind, adr acestea pot fi trecute la lucruri care pot fi remediate.

Lobby + lobby bar-ul + receptia - de regula este "cartea de vizita" a unui hotel, e prima impresie pe care ti-o formezi atunci cand intri intr-un hotel si esti intampinat sau nu, dupa caz. Recetia este ascunsa in dreapta culoarului frontal, lobby si barul e 2 in 1, intr-un spatiu meschin de mic, cca 10 m2 la parter si 16-20m2 la etaj, unde este inghesuit barul, 2 mese si 6-8 fotolii, care ar trebui sa gazduiasca o parte din cei cca 300-400 turisti cand hotelul este la incarcare optima. Ca sa va faceti o idee, in fiecare seara, erau ocupate toate locurile de la parter si etaj, cei care nu mai prindeau locuri, beau o bere sau altceva la "botu calului" sau afara in fata hotelului, cu fundul pe bordura.

2. Piscina interioara - destul de mica- raportata la capacitatea hotelului cca 8/5 m, fara zona de copii. Doar 6 sezlonguri incapeau in zona de piscina.

3. Piscina exterioara - foarte mica - cca 40 m2, cu o zona mica pentru copii, pozitionata prost, in spatele hotelului - dupa pranz este acoperita de umbra hotelului -chiar langa strada dintre hotel si Sunset resort.

4. Locul de luat masa - un singur restaurant, mic - capacitate cca 80 persoane, asa ca in fiecare zi erau reclamatii pentru faptul ca nu gaseai loc la masa si trebuia sa astepti cca 10-15 min pentru a se elibera o masa.

Acest lucru a dus la o decizie foarte proasta si injositoare a managerului de hotel: a afisat un anunt la intrarea in restaurant care anunta turistii ca incepand cu acea zi accesul in restaurant se va face in urmatoarea ordine - intaii "albii" (UAI) si dupa 1/2 ora pot intra si "negrii" (AI) !!!

Acest lucru i l-am reprosat managerului de restaurant, care mi-a spus ca a reactionat identic, atragandu-i atentia managerului de hotel ca face o discriminare, dar acesta i-a replicat ca e decizia lui si asta este. Acea zi era ultima zi de lucru a managerului de restaurant, dandu-si demisia impreuna cu alti 5 oameni. De altefel in toate acele zile au fost interviuri si angajari care sa suplineasca lipsa de personal care era evidenta si a avut repercusiuni asupra serviciilor.

5. Loc de joaca copii interior - cca 10 m2 cu cateva jucarii plasticoase aruncate pe jos, mobilier pal fara protectie ptr copii.

Lucrurile care pot fi imbunatatite:

1. Mancarea - nu mai mira pe nimeni ca reciclarea mancarii la bulgari este deja o traditie. Si aici ca si in multe alte hoteluri, se face acest lucru, dar poate nu asa de voalat. De exemplu cartofii congelati prajiti nemancati de la pranz, erau regasiti seara, taiati bucati mici si fierti!!! Micii, carnea nemacata era retocata si gatita cu legume in diferite variante: ardei umpluti, dovlecei cu carne, etc.

In ciorba de pui am gasit bucatele de la gratarul de pui (avea dungile date de gratar). Dar erau si mancaruri care erau comestibile - salatele, carnea la gratar.

Aici vreau sa fac o paranteza la postarea lui Boyton: daca nu erau carcotasii care au reclamat calitatea proasta a mancarii si subtirimea ofertei- inclusiv caea femeie gravida cu copil care a facut o criza de nervi si a inceput sa arunce pe jos mancare reciclata - pentru ca nu avea ce sa-i dea copilului sa manance si unde sa manance, daca nu erau 20 si ceva de familii"carcotase" care au facut o lista de reclamatii care a fost dusa managementului, data sanepidului si operatorilor bulgari, si in urma acestor valuri de reclamatii de care au curs de cand au deschis (cu 2 saptamani inainte un grup de 70 de bulgari venit la un trainig a plecat inainte de terminarea cursului la un alt hotel, datorita conditiilor de masa), toate aceste lucruri conducand la schimbarea managerului, deci daca nu erau toti acesti "carcotasi" care nu accepta compromisuri, Boyton si noi nu ne-am mai fi bucurat de imbunatatirea mesei in ultimele 2 zile, si cand putem spune ca sortimentatia se apropia usurel de aceea a unui hotel de 3-4 stele.

2. Beach bar - la inceput baiatul de la beach bar nu dadea decat apa si bere draft celor de la AI, justificand ca restul, chiar daca erau din categoria AI- nu se dau decat celor de la UAI. Confruntarea cu managerul a dus la reglarea situatiei, dar nu rareori ii gaseai in lipsuri, ba nu aveau cafea, ba bere la butoi, ba terminau vinul, ba nu aveau rest daca vreai cafea Lavazza - lucruri care tin de managementul stocurilor/comunicare. Sezlonguri/umbrele putine - insuficiente pentru turistii cazati, care oricum eram putini - cca 40% din capacitatea hotelului.

Cei care veneau dupa 9.00 la plaja stateau pe prosoape sau preferau sa plece bombanind.

3. Curatenia - in primele 2 zile nu s-a deranjat nimeni sa faca curat - lucru care tine tot de management. Dupa asta au venit sa faca curat, dar nu dadeau pe dinafara...

4. Calitatea produselor de la bar - ness la dozator, suc la dozator din prafuri cu apa, ceva mai concentrat ca la alte hoteluri, bauturi locale asa si asa, cocteil-urile le faceau din siropuri, nu din ingredientele originale (ex Mojito il faceau din sirop cu baza gin, nu foloseau lime sau menta, dar fiind din categoria free, nici nu puteau altfel. )

5. Inexistenta unui loc de joaca copii propriu - exista unul comun cu Sunset Resort, in afara hotelului. Exista ceva spatiu verde in fata hotelului unde s-ar putea amenaja un loc de joaca pentru cei mici.

6. Entertainement - inexistent pentru parinti, o 1/2 ora pentru cei mici seara, disco party cu Tania, dealtfel cred ca Tania este singura care isi merita pe deplin salariul acolo, si in timpul zilei, la plaja avea grija sa ia sub aripa ei copiii celor de la plaja.

7. Loc de servit bauturi in exterior - terasa aferenta restaurantului se inchidea intre mese, terasa restaurantului a la carte era inaccesibila pentru AI/UAI, asa ca serveai cum am zis mai sus, ori in picioare in hol ori pe afara pe bordura sau pe 2 banci.

In concluzie, daca se pun la punct cu zona de servicii, care tin foarte mult de decizii de management/organizare, cu calitatea mancarii, pot fi luati in calcul pentru un sejur de buget.

Pentru cei care iau in considerare si calitatea timpului liber petrecut, avand in vedere ca sunt lucruri care nu mai pot fi imbunatatite (cele enumerate mai sus), exista alte locatii care merita luate in considerare. Un sfat: cautati cat mai multe surse de informare asupra unui loc/hotel, inainte de a va aventura in necunoscut.

Este prea pretios timpul acesta de 7 zile impreuna cu familia, pentru a vi-l ocupa cu nervi, reclamatii, oboseala. Mai bine cautati de 10 ori si alegeti o data. In cunostinta de cauza.


[fb]
---
Trimis de basillicum in 05.07.10 15:03:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Melia Hermitage, Nisipuri; Grand Hotel Varna/Sf. Ctin si Elena; Laguna Beach Resort/Sozopol
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2195 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

31 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (basillicum); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Baia - cada, dus, wc, bideu
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6000 PMA (din 10 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    31 ecouri scrise, până acum

    catalinalupu
    [05.07.10 15:22:48]
    »

    Desi, ati trait experiente neplacute este primul review care elucideaza... toate neplacerile... , multumesc! Pentru ca datorita celor ca tine, informarea e mai facila noua celor care n-am fost fost acolo... si nici nu vom ajunge datorita pertinentei in a ne explica cele putin bune cate au fost si mai mult putin bune care au fost destule!

    Felicitari pentru faptul ca ai avut discernamantul de a privii obiectiv si partea buna atat cat a fost, pentru ca de obicei cand patim atatea lucruri rele suntem tentati sa vedem numai partea urata!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    basillicumAUTOR REVIEW
    [05.07.10 15:38:21]
    »

    Multumesc pentru aprecieri.

    O zi buna.

    sbacau
    [05.07.10 15:38:51]
    »

    Una dintre cele mai "bazate" pareri despre un hotel bulgaresc. Nu-mi amintesc de cand sunt pe site sa fi citit ceva mai obiectiv si mai cu de amanunt ca cele scrise de tine.

    Un mare vot, cu multe felicitari. Sunt curios cand vei mai scrie despre o anumita destinatie; cu siguranta parerea ta va conta mult in decizia pe care o voi lua.

    basillicumAUTOR REVIEW
    [05.07.10 15:43:20]
    »

    Multumesc.

    Cred ca prea curand despre bulgari nu voi mai comenta, mi-a cam ajuns. Voi incerca alte destinatii, cred ca cu turcii nu prea dai gres daca te documentezi bine inainte de a lua o decizie de rezervare.

    O zi buna

    Admin
    [05.07.10 15:44:21]
    »

    Am facut acest preambul pentru ca am vazut ca administratorul web felicita acei posteri care au o parere"echilibrata", ca si cum cei care au o parere negativa, chiar daca asta este tristul adevar pe care l-au trait acolo, nu merita felicitari, pentru ca sunt negativisti.

    Atitudinea pozitiva si asteptarile realiste si echilibrate sunt cele felicitate de mine, si nu de trecere cu vederea a lipsurilor, precum insinuezi deplasat mai sus!

    Si pentru mine "echilibrat" chiar asta si inseamna - sa vezi si parti bune si pe cele rele. Si bineinteles ca ma bucur sa vad asta in reveiws-uri. Dincolo de asta, insa, mult mai important mi se pare sa poti sa te bucuri de vacanta la modul echilibrat, asa cum sunt conditiile - foarte probabil pe masura pretului platit!. Nici vorba nu indemn pe cineva sa treaca cu vederea partile negative - ci sa nu se lase afectat de acestea in asa grad incat sa citesc - din nou! - despre o alta "vacanta ratata"!

    E o diferenta pe care o sa o sesisezi in timp, pe masura ce o sa citesti mai multe astfel de interventii, sunt sigur.

    Spune-mi, ai rezolvat ceva lasandu-te atat de afectat de neajunsurile de acolo? Nu era mai bine, mai echilibrat, mai intelept sa... iti faci o limonada din lamaia primita? - cred ca stii zicala...

    Admin
    [05.07.10 15:58:20]
    »

    basilicum: recitindu-ti mai fara graba comentariul, mentionez ca sunt doar partial de acord cu predecesarii mei. Nu mi se pare un review echilibrat - mi se pare mai degraba ca te-ai dus acolo cu asteptari nerealiste pentru banii platiti - as baga mana in foc ca te-ai dus pregatit sa gasesti un "Rixos mai mic, bulgaresc" si negasindu-l ai ramas TARE dezamagit.

    In fond, TOATE obiectiile tale reflecta asteptari de "Rixos mare" si nu de un hotel de 3-4-5 ori mai ieftin!

    basillicumAUTOR REVIEW
    [05.07.10 16:04:09]
    »

    Asa cum ziceam si in postarea mea, fiecare are partea lui de adevar. De exemplu review-ul lui Tom Barzoiu este unul echilibrat, prin note a punctat lucrurile bune, prin vorbe pe cele rele si nu am sesizat vreo lauda la adresa lui.

    De altfel eu nu insinuez nimic , chiar am spus-o ca cei care trag semnalul de alarma , spunand de lucrurile rele, nu sunt "mangaiati pe cap".

    Este in firea umana sa spui despre lucrurile mai putin bune, cele bune ti se par firesti; asa suntem construiti.

    Din pacate n-am primit doar o lamaie, ci o livada, si nici prea multa limonada nu face bine.Gastric vorbind. Cand sunt putine lucruri de reprosat, le treci cu vederea, tocmai ca nu poti pretinde sa fie totul perfect, dar cand vin unele dupa altele, trebuie sa iei atitudine, nu poti sa privesti totul "mioritic". Cred ca stii balada...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    basillicumAUTOR REVIEW
    [05.07.10 16:11:18]
    »

    Nici pe departe comparatia cu Rixos, sunt departe de conceptul de acolo si nici nu cred ca vor sa se pozitioneze astfel, bulgarii in general.

    Asteptarile mele au fost pentru un hotel de 5* , asa cum este si clasificat, cu serviciile pe care le ofera un hotel de 54*, chiar daca pretul ar fi zis altfel, dar pretul l-am pus pe seama faptului ca sunt la inceput si vor sa "sparga piata".

    Am plecat de la premisa, dovedita a fi gresita, ca hotelul fiind nou, va face tot cei sta in putinta sa atraga turisti, care sa plece multumiti, pentru ca cea mai buna metoda de promovare este "word of mouth".

    Postarea ta initiala ai facut-o la cald, pentru ca te-am mentionat a fi partinitor, de aceea si greselile de punctuatie, pe care apoi le-ai corectat.

    O zi buna.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [05.07.10 16:15:41]
    »

    basilicum: citeste, documenteaza-te mai bine, reflecteaza si poate o sa intelegi - in opinia mea un om echiilibrat si documentat (cat de cat) NU va avea NICIODATA o "vacanta ratata", "vacanta-teapa" si asa mai departe.

    In cazul tau, tu ai primit o singura lamaie pe care mintea si asteptarile tale nerealiste au perceput-o ca "livada" Hai sa fim seriosi, reciteste-ti inca o data reprosurile, majoritatea covarsitoare sunt nerealiste la banii platiti!

    Ai comparat, fara sa vrei, cu Antalya, recunosti? Se vede foarte clar din reprosuri! Daca ai fi comparat cu Grand Hotel Varna (tot de 5 stele!), ce zici, cum era?

    Admin
    [05.07.10 16:20:20]
    »

    greseli de punctuatie fac tot timpul -- mai sunt si acum, daca te uiti mai sus - pentru ca scriu 'totdeauna in mare viteza/graba, in micro-pauze de la serv

    basillicumAUTOR REVIEW
    [05.07.10 16:48:14]
    »

    Vad ca le iei la rand poate cad de acord cu tine! Mai intai Belek, acum Antalya. Nu am comparat nici cu Antalya, nici cu nimic altceva, reiese din randurile mele vreo comparatie mai mult sau mai putin directa cu alt hotel/statiune/tara?

    Nu.

    Pur si simplu asta sunt parerile mele despre experienta de acolo. Din 8 pareri , daca 7 iti spun ca oamenii nu sunt pe treaba lor, cred ca ratia e mai tare ca in bancul ala cand doi iti spun ca esti beat , si trebuie sa te duci sa te culci...

    Si cred ca vor mai urma pareri nu tocmai bune despre ei. Sa dea domnul, pentru cei care se duc in continuare acolo, ca lucrurile sa se imbunatateasca.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [05.07.10 17:09:26]
    »

    Belek este inclusa in Antalya, mira-m-as sa nu stii.

    In rest... cum zice englezu' - I'll rest my case

    Asta nu inseamna ca nu apreciez review-ul, ba dimpotriva -- cuprinde chiar o gramada de info utile si are, per ansamblu, o contributie "hotaritoare" la formarea unei imagini cat mai aproape de realitate asupra acestui hotel.

    basillicumAUTOR REVIEW
    [05.07.10 18:15:08]
    »

    Ma refeream la statiunea Belek si statiunea/orasul Antalya, care sunt 2 lucruri diferite, incluse intradevar in provincia Antalya. Ma mir ca n-ai facut distinctia.

    Vad ca ai luat-o cam personal, de o tii sus si tare cu reply-uri.

    Si apropo, se zice "I rest my case", folosirea viitorului simplu nu-si are rostul, deoarece cu aceasta expresie se incheie o pledoarie int-un proces, or, cine-i judecat aici?

    Boyton
    [05.07.10 19:09:35]
    »

    Sincer Domnule Basillicum leai cam exagerat si cred ca ai stat toata noaptea sa iti faci notite ai scris cu dictionarul in fata, vrem sa parem alti decat santem Apropo pe fata o chema Vera ptr informatia ta.

    In restaurant: erau si mese afara si in separeu inca cinci mese, in plus de ce ai specificat.

    La mancare gaseai tot timpul ceva sa manaci si destul de bine (adica nu stam in fata unei tavi care nu ne place si ne dam rotunzi ca de, acasa mancam numai fructe de mare.

    Apropo sus erau 5 mese cu cea din balcon si cat am stat eu adica 8 zile, sase seri am stat acolo si mai erau loc si ptr carcotasi care dormeau in camerede la ora 8 cu gandul ca nu au unde sa stea dar nici nu veneau sa vada daca e liber, si afara in dreapta receptiei sus pe terasa sau pus detule mese care erau libere, ca oameni erau ocupati sa stea pe borduri.

    Totusi te invit sa te duci cu bani astia la noi in Romania si dupa aia vino cu comentarii si comparati de genul care lai facut tu. Cu mancarea reciclata chiar ai facuto lata citez: Cartofi pai erau taiati in bucatele mici si i vedeai la cina, micii cam greu poti sa-i bagi la ardei umpluti nu da bine deloc cu combinatile astea interpretate de tine. La noi in Romania mananci mancare care este reciclata in supe toata saptamna, pe cand acolo cred ca nici macar nu ai luat vreo ciorba la masa doar sa o examinezi nu sa mananci.

    La noi la masa ciorba nu lipsea si chiar baietelul meu de 2 ani a avut ce sa manance ciorba zilnic (pranz, cina) si avea si felul doi destul de diversificat daca stiai ce sa iei nu sa faci coada la o tava de mancare care se termina.

    Sant multe de spus dar repet daca imi dai si mie o coparatie cu ce avem noi in tara si ce au bulgari te felicit, macar la 40 % din ce au ei pret acceptabil.

    Erau restaurante si In Pomorie unde se manca bine cu 20 de leva (10 euro) de famile, tot ieseai mai ieftin decat la noi si daca mancai numai in restaurantele din centrul Pomorie. O seara buna

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    basillicumAUTOR REVIEW
    [06.07.10 09:34:02]
    »

    Ma bucur ca macar cineva care nu prea emite pretentii pentru un hotel de 5*, s-a simtit bine.

    Ma repet, si tu ai dreptate.Ceea ce unora li se pare de neacceptat altora sa nu le pese, chestie de gust/perceptie/educatie.

    Iti dau dreptate cand spui ca la banii astia nu gasesti echivalent in Romania, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne resemnam mioritic cand lucrurile nu sunt ok doar ptr faptul ca am dat bani putini si oricum e mai bine decat in Romania.

    Cred ca trebuie sa ne raportam la ceea ce am ales, nu la ceea ce am platit.

    Pentru restul comentariilor tale , vis-a-vis de mancarea reciclata, te invit sa imi citesti mai bine postare mea cat si a celorlaltor posteri.

    Pentru restaurant , te invit sa faci socoteala meselor , sa inmultesti cu 4, cu separeu,terasa,cu ce vrei tu, si ai sa vezi ca-ti da aproximativ nr de locuri pe care l-am mentionat: cca 80.

    In rest, numai de bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cris_kiri
    [06.07.10 16:32:37]
    »

    Buna ziua!

    I-as ruga pe cei care au fost la acest hotel sa ataseze si niste poze.

    Noi vom merge pe 26 iulie la Via Pontica si deja ne-am cam speriat citind comentariile negative, mai ales ca vom merge si cu un copil de 1 an si aproape 5 luni. Va multumesc anticipat!

    basillicumAUTOR REVIEW
    [07.07.10 09:14:37]
    »

    Am sa pun maine cateva poze ca sa-ti faci o idee despre hotel, este posibil ca pana la plecarea voastra sa se mai fi rezolvat din problemele pe care le-am mentionat a fi cu putinta de schimbat, dovada - ultimele doua zile, dupa ce s-a schimbat managerul de hotel, de la care porneau majoritatea problemelor de management ( stocuri, mancare, sortimentatie, curatenie).

    Ti-as recomanda sa ceri agentiei sa schimbi hotelul, dar stiu ca este foarte greu, am incercat si eu, dar pe variantele oferite de mine, imi tot spuneau ca nu sunt locuri.

    O zi buna

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cris_kiri
    [07.07.10 10:04:24]
    »

    Multumesc mult, Basilicum!

    Dupa cele citite aici despre hotel, sotul a sunat la agentie si le-a cerut un nou hotel, iar raspunsul lor a fost ca nu este deloc adevarat, ca sunt inventii, ca hotelul este foarte bun si oricum nu ne poate da alta locatie...asa ca, nu ne ramane decat sa speram ca pana vom merge noi lucrurile sa intre pe un fagas normal.

    Admin
    [07.07.10 10:49:06]
    »

    daca ai tu pretentii de Antalya (la pret de 3-4 ori mai mic), precum basilicum - atunci MUSAI sa schimbi hotelul, vei fi nemultumit/a altfel.

    In cazul tau, insa, tot ce scrii pe-aci imi spune ca veti aprecia ca este o optiune cat se poate de inspirata in acest buget si ca veti avea o vacanta faina acolo -- ceea ce unul va si doresc.

    cris_kiri
    [07.07.10 14:20:27]
    »

    As fi interesata sa stiu cam ce buget credeti ca am alocat acestui concediu, asa ca fapt divers...De asemenea, nu stiu de unde pana unde comparatia cu Antalya (care, a fost initial o optiune, dar am zis sa nu stresam prea mult copilul cu drumul, cu stat prin aeroport, cu transfer s.a.m.d.). Poate nu m-am exprimat eu bine de nu m-am facut inteleasa, asa ca incerc sa rescriu. Avem experienta Bulgariei, stim la ce sa ne asteptam de la ei, insa acum, vom merge si cu copilul si, la AI ar fi penibil sa ma car cu oale, cratiti si alte cele ca sa stau sa-i fac de mancare, plus ca avem nevoie de curatenie, igiena pentru a evita neplacerile. Am mai fost cu cea mica in mai la Sol Nessebar Palace si a fost totul bine, asta ca o comparatie.

    Multumim de urari, intr-adevar cu totii ne dorim ca in concediu sa ne simtim bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [07.07.10 14:28:34]
    »

    -- comparatia cu Antalya era a lui basilicum -- vezi mai sus celelalte interventii ale mele pe acest topic. Ce aiurea ai inteles, ca as fi afirmat ca le faci tu!

    -- iar in ce priveste bugetul - nici aici nu ma refeream in mod particular la voi sau la bugetul vostru, ci la banii platiti alegand acest hotel.

    of-of, greu mai e, cateodata

    cris_kiri
    [07.07.10 14:37:08]
    »

    "daca ai tu pretentii de Antalya (la pret de 3-4 ori mai mic), precum basilicum - atunci MUSAI sa schimbi hotelul, vei fi nemultumit/a altfel." - nu mie imi errau adresate aceste cuvinte? Sincer, asa se intelege.

    Si cand am spus de buget, exact la suma platita pentru sejur la agentie m-am referit...

    Admin
    [07.07.10 14:44:06]
    »

    LOL, dar tu partea a doua a afirmatei nu ai citit-o deloc?? Nu se intelege de acolo ca in opinia mea este ca voi NU sunteti altfel???

    In fine, intelege fiecare cat poate si cum doreste.

    cris_kiri
    [07.07.10 14:52:13]
    »

    Cum zice americanu' "I give up..."

    Voi reveni cu un review personal dupa terminarea sejurului.

    Boyton
    [07.07.10 17:26:09]
    »

    In primul rand ca nu mam resemnat mioritic, si ce nu mia placut acolo am incercat sa rezolv personal si nu o data am vorbit cu managerul, dar de acolo pana a-mi strica concediul ptr fitele altora care poate erau ptr buna dreptate dar repet aveai ce sa mananci intodeauna am gasit si ptr noi si ptr copii in special gaseai o ciorba destul de buna la o masa chiar daca cealalta nu iti placea si felul doi tot timpul era ceva sa iti placa dar, sa stai sa ingrosi randul la o tava cu mancare care nu mai era si trebuia sa vina sau nu iti placea ceva si deaceia faceai scandal (gen d-na cu aruncatul pe jos) apropo in momentul acela erau cel putin 15-20 de copii in restaurant si toti aveau ce sa manance (6 erau numai in grupul nostru) numai copilul Doamnei nu avea el era alb si ceilalti negrii.

    Si nu poti sa ai pretenti de 5*stele cand tu platesti un pret de 3 * la mintea cocosului ca ceva o sa fie mai slabut si daca la cazare stateau bine si cu bauturile eram cam la fel ca peste tot un mic plus aici cu Cockteiul zilei care nu era numai siropuri ti -l faceau cum vreai tu si ce-i spuneam iti facea daca stiai cum sa-l iei pe bartender si sucurile de la barul picinei ext la bidon de jumatate. Si chiar trebuie sa ai educatie, sa faci pretenti la zeci de feluri de mancare la micul dejun de ex cand acasa mananci o felie cu ceva in fuga si un ou poate o cafea si atat si acolo nu ne vedem lungul nasului de atatea pretenti dar plecam cu sarsanaua plina cu de toate din restaurant (chestie de educatie cum spuneai)

    Cu mancarea reciclata la fel nu stiu pe unde ai fost tu sa mananci, dar iti spun ca pe unde am lucrat eu mai multe de 10 restaurante prin Srainatate inclusiv SUA se recicla mancarea de pe o zi pe alta care se putea (dar in nici un caz cartofi pai si micii care gustul de usturoi nu il poti scoate si sa-i pui la sarmale sau ardei umpluti mai greu dar acum fiecare cu parerea lui) sa nu vorbesc la noi nu se arunca nimic totul se foloseste si refoloseste si nu vorbesc in nestiinta de cauza. Si cu celelalte pareri nu stiu, ei au fost inaintea mea si dupa cate am auzit a fost mult mai rau asa ca nu am ce sa intreb eu am vazut ce e acolo cand am fost eu, ce a fost si ce va fi nu stiu. O zi buna

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Boyton
    [07.07.10 17:38:38]
    »

    PTr CRIS Kiri

    Nu stiu cat ati dat si ce pretenti aveti ca daca ati dat mai mult de 600 nu pre a se merita acum tinand cont ca santem in extra sezon si e mai scump, dar nu stiu cine va spus ca nu se poate schimba cei de la agentie nu vor sa va ajute dar sanr sigur ca puteti sa schimbati hotelul daca insistati ( au schibat direct din Bulgaria dela hotel si nu o familie cred ca vreo 15 -20 cate stiu eu).

    Acum daca vreti liniste hotelul e bun si nu vreti agitatie ptr copii prea mare ( sant saraci in divertismentul cu copii)

    Cu mancarea depinde de gusturi si cam cu ce asteptari plecati de acasa lucrurile se inbunatatisera la plecarea noastra dar nu stiu ce va fi pana cand veti ajunge dmv.

    Si puneti pe cei de la agentie sa garanteze ca e bine daca spun ei ca lucrurile nu sant adevarate au fost ei acolo sa vada nu cred nu au de ce sa nu va schimbe biletele daca vreti . ozi buna si va doresc sa va bucurati de vacanta

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cris_kiri
    [07.07.10 23:50:48]
    »

    Boyton, intra-devar cei de la agentie se pare ca nu vor sa ne ajute, insa le-am cerut ca in caz de probleme grave la hotel sa ni-l schimbe.

    Intr-adevar, vrem liniste, avand un copil mic si sincera sa fiu, sunt satula de agitatie si zgomot.

    Cu mancarea, nu suntem absolut fitosi, nu emitem pretentii de nspe mii de feluri, fiindca, asa cum ai zis si tu, este penibil sa ne dam mari ca vrem nu stiu cate feluri de mancare, iar acasa nici pe sfert nu avem la o masa. Daca zici ca erau pe drumul cel bun, atunci inseamna ca va fi bine. Pe mine personal, nu ma interesa cantitatea, cat calitatea mancarurilor, fiindca este chiair aiurea sa te duci in concediu si sa ai probleme digestive...Ca o paranteza, cred ca acest lucru tine si de norocul fiecaruia, deoarece in mai am fost la Nessebar 3 familii, iar una dintre amice a facut a doua zi o indigestie nasoala, de nu a mai iesit din camera restul zilelor. Niciunul dintre ceilalti nu am patit nimic, mai ales ca erau si 3 copii cu noi.

    Si, da, am dat mai mult de 600, cei de la agentie ne-au spus ca nu mai erau camere duble simple libere, ci delux. Ca o fi fost asa sau nu...nu am de unde sa stiu. Multumim de urari si sa dea Domnul sa fie cel putin la fel de bine ca in celelate sejururi petrecute in Bulgaria.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cornolio
    [10.07.10 19:52:34]
    »

    Buna tuturor,

    Ne-am intors pe 08.07.2010 de la Via Pontica si va pot spune ca plaja si marea sunt foarte curate. Noi ajungeam pe la 9:30 si intr-adevar nu mai gaseam sezlonguri linga apa, erau destule libere in planurile indepartate. Noi mergem la mare pt. plaja si apa sarata care au fost perfecte. Intrare lina in apa, apa foarte limpede, aprox. 3,5m adincime la geamandura, te dai cu jetu, cu colacu, cu banana. Mincare este destula pt. toti: 2 feluri de ciorbe, legume crude, legume fierte, salate 3-4 feluri, carne fripta sau gatita (pui, porc, vita), garnituri diverse. Va recomand sa amestecati cit mai putine feluri de mincare (se umpleau farfurii cu 3 salate, 3 feluri de carne si 3 garnituri apoi veneau cu prajituri si fructe). S-a mincat bine si s-a baut bine (recomand vinul alb). Mai in fiecare seara mergeam la spectacol la Sunset Resort unde te lasa sa te plimbi fara probleme. Se auzeau zvonuri ca se va da si o masa de seara pe sejur la Izbata (muzica live, terasa frumoasa, vinuri bune). Camera neasteptat de mare cu 2 bai in care s-a facut curat in fiecare zi (nu am inteles diferenta intre nobilis si regalis, noi am avut regalis). Iar cu cafeaua am rezolvat-o din ziua doi: am luat de la supermarket un pachet de iacobs cu care mergeam dimineata la masa (este apa fiarta la dozator). Eu si sotia am avut parte de un concediu relaxant pe care am dat fix 670euro (fara drum). Aaa si la barul de la mare am mincat piza, inghetate si am baut cocteilurile zilei si multa bere (ca la mare). Si inca ceva: PORTUL din Pomorie merita vizitat (te poti plimba cu cele 2 vapoare de pirati, se fac si croaziere), este o faleza lunga pt. plimbarea de seara, este si un parc de distractii. Corneliu

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [10.07.10 19:57:40]
    »

    cornolio - bun venit pe site. Pentru ca esti nou, imi permit sa-ti spun ca impresiilor de mai sus le-ar sta mult mai bine scrise de review distinct, intr-o rubrica in care ai avea posibilitatea sa scrii si gradul de satisfactie propriu. Notele astfel acordate ar contribui la o MEDIE a hotelului mai reprezentativa - cu cat mai multe pareri, cu atat mai bine.

    Daca doresti, poti copia textul de mai sus si sa-l re-postezi ca review, folosind linkul ADAUGA IMRPESII NOI (imediat mai jos)

    cif
    [20.07.10 10:28:52]
    »

    Mai mult decat pertinent acest review, mesajul este foarte clar, niciodata nu ma mai duc la un hotel nou, de unde sa nu am nicio impresie, se pare ca logica mea, ca fiind nou voi avea parte de servicii normale, nu a functionat in acest caz.

    Acum ne-am invatat, asa ca recomand sa postam cat mai multe impresii despre locurile pe unde am fost.

    Lacrasim
    [01.09.10 00:25:43]
    »

    Acest hotel mi-a fost laudat de cei de la agentia LIOR VIP TOUR, si mi s-a spus ca e mai bun decat sunset! Am crezut si mi-am luat teapa. Eu am constatat ca este mult sub Kristal din Nisipuri, care are 4*...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    basillicum, Boyton, catalinalupu, cif, cornolio, cris_kiri, Lacrasim, sbacau
    Alte impresii din această RUBRICĂFesta Via Pontica:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.070120811462402 sec
    ecranul dvs: 1 x 1