mobile WEB  #  SF CONSTANTIN ȘI ELENA [BULGARIA]
[versiune pentru dispozitive mobile]
vers. DESKTOP
Astor Garden Hotel

Nu recomand. Nu are nici o legatura cu 5*

a fost acolo: pepe64
  • DIN: bucuresti
  • în APR-2019
  • CASETA TEHNICĂ

    SCURTĂTURI:

    Inca de la sosire am avut probleme cu intrarea in curtea hotelului. Il vedeam la 200 de metri dar nu stiam cum sa ajungem acolo, printr-un șantier. Abia dupa ce am facut recunoasterea pe jos, am descoperit o alee in spatele unui magazinaș.

    Hotelul este o constructie frumoasa si noua. Ce folos ca este inconjurata de santiere, mult praf si galagie. Nu are plaja. Doar piscina cu sezlonguri.

    Asta nu e nimic in comparatie cu serviciile si mancarea care sunt execrabile. Nici macar de 2*. Ospatarii si barmanii acriți, obraznici si neprofesionisti. Te trateaza de parcă ti-ar face permanent o favoare ca te servesc.

    La bar, asteptai foarte mult, deoarece nu era decat o persoana, care se misca in reluare. Intr-o zi, am cerut la bar doua pahare de bere. Doar pahare, ca berea este cu autoservire. Dupa ceva timp, am mers la bar sa cer alte doua pahare, iar barmanul m-a luat la rost ca unde sunt paharele luate inainte, de parca trebuia sa le returnez, eventual si spalate.

    Am avut ultra all inclusive. Este o pacaleala maxima. Am intrebat la receptie si mi-a spus ca nu e nici o diferenta intre a. i. si ultra a. i. Intr-un cuvant o porcarie. In afara de vreo doua feluri de whisky straine, restul de bauturi se plateau la bar. In concept spune ca bere, vin sucuri si cafea sunt disponibile 24/24. Doar pe hartie a ramas. La plecare am fost la lobby bar sa iau o cafea la ora 7 dimineata. M-au trimis la restaurant. Acolo, o doamna cu sorț in fata m-a boscorodit pe bulgareste, ca alta limba nu stia ca ce caut acolo, ca se deschide la 7.30. Mi-am vazut de treaba, si am plecat.

    La restaurant, mancarea mizerabila. Dupa prima masa, m-am stricat la burta si am luat doua zile medicamente, cu toate ca am incercat sa mananc doar ce nu parea refolosit. La plecare, aveam si bube la gura. Multe sosuri ciudate, fainoase si orez, legume si multe ciudatenii. Prajituri chimice. Fructele tocate ca pentru rațe. Rar gaseai un mar intreg. La branzeturi, o zi au avut si ceva interesant, o branza cu verdeturi. Apoi, doar celebra branza bulgareasca din ulei de palmier si ceva cascaval colorat rosu si verde. In ultima zi au pus doar paine veche, cred ca cel putin de doua zile. Intre mesele principale, gaseai doar la bar niste fursecuri mizerabile, din cele la cutii de 3kg. de la supermarket. Altceva nu era.

    Am incercat sa iau un pahar cu apa de la un dozator de sucuri. Era gri. Am aratat unui barman si a zis sa reincerc. Am incercat si era tot murdara. A verificat la chiuveta lui si era la fel. Mi-a dat o sticla de 0.5 l cu apa plata. Dar sutele de oameni care iau suc si cafea cu apa aia infecta! La sucuri nu se vede.

    De fiecare data cand intrai la masa erai intrebat numarul camerei, cu toate ca aveam brațari pe mana. Am intrebat de ce, au zis ca asta e politica. Securistă, mi se pare mie. Nu am mai intalnit asa porcarie nicaieri.

    Intr-un cuvant, in afara de cladire, hotelul nu este decat de două stele, ca servicii, mancare, si restul. Nu recomand pentru nimeni. A fost o deceptie totala.

    Articol încărcat de pepe64 in [13.05.2019 / 12:33:46]

    [validat & publicat in 13.05.19 / 15:05:19]

  • VIZUALIZĂRI: 304

  • EVIDENTIAȚI IMPRESIILE CU ADEVĂRAT UTILE!
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std)    4950 PMA (din 7 voturi) show/hide

    VOTEAZĂ ŞI TU!

    F.UTIL/F.BUNUTIL/BUNNU-MI PLACE

  • Ai fost acolo, la Astor Garden Hotel? - Scrie impresii / Incarcă foto
  • Dorești să întrebi/discuți ceva referitor la impresiile încărcate de "pepe64"? - folosește rubrica Ecouri (de mai jos)
  • N.B.: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată - click aici
    sau scrie-ne pe adresa oferte@amfostacolo.ro
  • 11 ecouri scrise până acum la acest articol. ASCUNDE / ARATĂ ecourile

    ECOURI SCRISE LA ACEST ARTICOL:
    webmasterX » mesaj pers
    [13.05.19 - 15:03:58]

       Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 67&ridAnt=93520


    pepe64 » mesaj pers
    [13.05.19 - 17:11:22]

       @webmasterX: din pacate, nu am facut fotografii ale lucrurilor urate, desi ar fi trebuit. Macar farfuriile patate de detergent meritau pozate.


    nicole33 CONSILIER AFA / BULGARIA » mesaj pers
    [14.05.19 - 21:29:03]

       @pepe64:

    Am avut ultra all inclusive. Este o pacaleala maxima. Am intrebat la receptie si mi-a spus ca nu e nici o diferenta intre a. i. si ultra a. i. Intr-un cuvant o porcarie. In afara de vreo doua feluri de whisky straine, restul de bauturi se plateau la bar.

       Probabil ne-am intersectat pe la Astor Garden :)

       Recunosc că şi pe mine conceptul ultra all inclusive m-a dezamăgit mult.

       Totuşi, corect ar fi de menţionat faptul că în concept erau incluse ca băuturi de import trei mărci de whisky, trei mărci de vodcă, una de gin, una de ouzo şi una de vermut.

    La restaurant, mancarea mizerabila.

       Mâncarea a fost sub aşteptări, în primul rând ca varietate sortimentală foarte redusă. Nu am fost încântată de cele oferite, mai ales că veneam de la un hotel cu un restaurant excelent, dar am găsit ce să mănânc fără a mă îmbolnăvi.

    De fiecare data cand intrai la masa erai intrebat numarul camerei, cu toate ca aveam brațari pe mana. Am intrebat de ce, au zis ca asta e politica. Securistă, mi se pare mie. Nu am mai intalnit asa porcarie nicaieri.

       Într-adevăr, această chestionare permanentă este uşor neplăcută şi nepotrivită la un hotel cu pretenţii.

       Eu am mai întâlnit această politică şi la alte hoteluri, aşa că nu am fost chiar surprinsă. Cu ani în urmă am întrebat care este rostul acestei chestionări urmate de bifarea pe o listă şi mi s-a explicat că în funcţie de numărul celor care nu au intrat încă la masă se gestionează fluxul mâncării la bucătărie.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 600 PMA (din 2 voturi)]
    pepe64 » mesaj pers
    [15.05.19 - 09:15:30]

       @nicole33: daca te limitezi la ultra all inclusive plus la a gasi ceva de mancat, este chiar mai rau decat ce am gasit acolo. La acest concept, toate bauturile trebuie sa fie incluse, nu sa ai barul impartit 1/10,1 reprezentand bauturile incluse. Tocmai datorita voua, asemenea turisti care accepta orice cu seninatate, isi permit hotelurile sa ofere servicii sub standardele din oferte. Trebuie aratata situatia reala, si nu ce accepta unul sau altul. Unii poate se multumesc doar cu paine si apa. Dar nu platesti servicii de 5* pentru asta.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + -1 PMA (din 1 voturi)]
    nrs » mesaj pers
    [15.05.19 - 09:55:01]

       scrie undeva ca toate bauturile sunt incluse la UALL? sau este numai o dorinta a ta? spre exemplu in Romania all inseamna, cel mai des, pensiune completa cu ceva bauturi la masa

       ce cuprinde conceptul este ceea ce declara hotelul nu ce spera turistul ca inseamna acel concept


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 150 PMA (din 1 voturi)]
    pepe64 » mesaj pers
    [15.05.19 - 10:09:14]

       @nrs: total gresit. In primul rand vorbeam de u. a. i plus si nu de a. i. in al doilea rand, la u. ai. peste tot, barul este inclus total, nu partial. ex. Turcia. Si nu era vorba de dorintele mele, deoarece nu consum alcool.


    nrs » mesaj pers
    [15.05.19 - 10:44:51]

       total gresit, indiferent ca uall sau uall+ sau cum vrea hotelul sa ii zica, este inclus ce vrea hotelul sa includa nu ce spera turistul. de aceea e bine ca intotdeauna sa verifici ce spune hotelul ca include in uall sau uall+ sau all si apoi daca nu primesti tot ce promite sa te revolti

       nu exista nici o reglementare care sa defineasca exact ce cuprinde all sau uall, la noi s-a format parerea gresita ca uall inseamna tot barul inclus

       PS a o acuza pe nicole33 ca este un turist cu standarde reduse si nepretentios e cea mai buna gluma =))


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 1200 PMA (din 5 voturi)]
    pepe64 » mesaj pers
    [15.05.19 - 11:20:10]

       @nrs: nu am acuzat pe nimeni de nimic, si nici nu vreau sa intru in polemici. Doar am scris realitatea. Se pare ca exista si aici o poliție. De aceea, renunt sa mai postez si sa mai am vreo legatura cu acest site.


    nicole33 CONSILIER AFA / BULGARIA » mesaj pers
    [16.05.19 - 06:43:46]

       @pepe64:

    Doar am scris realitatea.

       Da, realitatea aşa cum ai perceput-o tu.

       Am comentat şi eu pentru că am fost acolo în aceeaşi perioadă cu tine şi am beneficiat de aceleaşi servicii.

       

    Se pare ca exista si aici o poliție.

       Nu ştiu cum ai ajuns la această concluzie. Părerea mea este că pe AFA fiecare este liber să-şi exprime opiniile şi să-şi povestească experienţele de vacanţă fără restricţii de niciun fel.

    daca te limitezi la ultra all inclusive plus la a gasi ceva de mancat, este chiar mai rau decat ce am gasit acolo.

       Nu ştiu de unde ai scos chestia cu "ultra all inclusive PLUS". Pe voucherul primit de mine de la agenţie scrie doar ultra all inclusive, iar pe conceptul primit de la Recepție scrie doar "all inclusive Easter", fiind vorba de conceptul valabil în perioada sărbătorilor pascale.

       Din foaia respectivă am aflat exact ceea ce este inclus şi ce nu, astfel evitând nervii şi discuţiile aiurea. Confirm faptul că este un concept foarte slab, sub aşteptări.

    Tocmai datorita voua, asemenea turisti care accepta orice cu seninatate, isi permit hotelurile sa ofere servicii sub standardele din oferte. Trebuie aratata situatia reala, si nu ce accepta unul sau altul. Unii poate se multumesc doar cu paine si apa.

       Atât timp cât conceptul a fost respectat, nu se pune problema de a "accepta" sau nu cele oferite. Cei dezamăgiţi au deplina libertate de a NU reveni şi de a NU recomanda acest hotel.

       Sunt departe de a fi genul care se mulţumeşte doar cu pâine şi apă, iar impresiile publicate de mine pe acest site de la hotelurile pe care le-am frecventat îmi susţin afirmaţia.

    renunt sa mai postez si sa mai am vreo legatura cu acest site.

       Păcat.

       Eu aşteptam să citesc şi impresii POZITIVE ale tale de prin locurile pe unde ţi-ai petrecut vacanţele, nu doar "reclamaţii".


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 599 PMA (din 3 voturi)]
    TEOANCA » mesaj pers
    [18.05.19 - 12:17:56]

       @pepe64: Salutare, si cu mine v-ati intalnit pe acolo de Paste. Si parca n-as zice ca a fost atat de rau.

       Nu este nici o politie aici pe AFA crede-ma, scriu si citesc pe AFA de ani buni si nu m-a oprit nimeni niciodata sa scriu ce am vazut si simtit. Doar ca avem asteptari diferite.

       De la mine s-a vazut cam asa:

       - hotel nou, cu plaja privata care insa nu era functionala de Paste si era acoperita cumva de un alt hotel nou in constructie;

       - toata statiunea era in constructie si iti dadea senzatia ca ai nimerit fix in mijlocul santierului Constantin si Elena; Asta nu aveau cum sa ne anunte... si probabil nici nu aveau nici un interes.

       - pentru ca nu prea am stat pe la bar nu stiu mare lucru despre bauturi dar pot sa spun insa cat de frumoase erau cele trei piscina cu apa termala si ce zile superbe am avut la Aqua House, complexul cu piscine termale de pe malul marii de langa hotel.

       - camerele mi s-au parut super ok, nu au nici o legatura cu cele 2* despre care vorbiti.

       - revin cu precizarea ca de multe ori hotelul si restaurantul nu au aceeasi clasificare deci exista posibilitatea ca restaurantul sa fi avut o alta categorie, inferioara, nu am cautat recunosc.

       - mancarea din Bulgaria si serviciile din Bulgaria nu se compara cu cele din Turcia. Nicicum. Pentru ca atunci trebuie sa comparam si preturile si nu mai iese calculul :)

       - nu am luat medicamente, am mancat de toate si recunosc ca am mancat mai bine decat in alte locuri

        de 5* din Bulgaria.

       - De echipa de animatie pentru adulti si copii, de spectacolele din fiecare seara, de centrul SPA, de receptionera romanca adusa special pentru ca hotelul era plin de romani zicem ceva?

       - De conationalii care uneau mesele si blocau trei randuri trecerea angajatilor care stateau cu ochii pe noi sa debaraseze imediat mesele zicem ceva? Care strigau unii la altii de parca erau la concurs... Poate ca de asta ati vazut personalul nemultumit.

       Ce am mai vazut eu de-a lungul anilor de calatorii?

       All Inclusive este un concept. Care include multe multe altele pe langa mancare si bautura care sunt cel mai des comentate.

       Ce mi-a ramas in minte de la Astor Garden?

       Poteca desenata sugestiv cu urme de talpi catre Aqua House pe drumul cel mai scurt si portita dinspre complex care se deschidea numai cu cartela de la camera :)

       Si macaralele din stanga, din dreapta, din fata si din spate :) Dar si cand vor fi gata hotelurile noi si centrul comercial...


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 1500 PMA (din 5 voturi)]
    nicole33 CONSILIER AFA / BULGARIA » mesaj pers
    [18.05.19 - 14:52:31]

       @TEOANCA:

       Felicitări pentru răspunsul extrem de elegant şi foarte bine argumentat dat autorului acestui review, în fapt o simplă reclamaţie, prin care a încercat să desfiinţeze un hotel care, departe de a fi perfect, nu este nicidecum la nivelul de 2*.

       Eu am fost mult mai directă în intervenţiile mele, aşa sunt eu :), şi nu-mi plac exagerările de niciun fel.

       Este trist faptul că în era internetului, cu atâta informaţie la îndemână, unii NU se informează unde merg şi pe ce dau banii, au aşteptări complet nerealiste, preferând apoi să jignească şi să se răzbune pe cei care îndrăznesc să-i contrazică, indiferent de soliditatea argumentelor aduse de aceştia.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 1050 PMA (din 4 voturi)]

    11 ecouri scrise până acum la acest articol. ASCUNDE ECOURILE


    Data ultimei actualizări (CACHE): 24.05.19 -- 21:35:55

    Pentru a accesa versiunea curentă, „la secundă” -- logați-vă (mai jos) sau creați-vă cont


    AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

    UTILIZATOR
    PAROLA

    Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

    Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici

    NOTĂ: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte particulare pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată
    Alte impresii din această destinaţie:
    VEZI toate impresiile scrise despre această destinaţie
    TOP

    versiunea DESKTOP (non-mobile) # HOME (mobile)

    pagină generată in 0.0804719924927 sec