mobile WEB  #  BUȘTENI [ROMÂNIA]
[versiune pentru dispozitive mobile]
vers. DESKTOP
Pensiunea Rodica

Categoric NU!!

a fost acolo: andreiploiesti
  • DIN: Ploiesti
  • în FEB-2019
  • CASETA TEHNICĂ

    SCURTĂTURI:

    Desi nu am mai scris de ceva vreme ma vad nevoit sa o fac acum si, din pacate, in sens negativ. Dar vreau sa nu mai pateasca si altii ceea ce noi am patit.

    O sa va povestesc pe scurt intamplarea.

    Cu 1 saptamana inainte de data la care doream sa ajungem la munte, pentru o aniversare in familie, am inceput cautarile pentru cazare. Fiind o perioada destul de aglomerata (08-10.02) am gasit cu greu cazare pentru 2 nopti, 4 camere -8 adulti si anume aceasta pensiune Rodica. Am contactat proprietara care ne-a confirmat disponibilitatea in acea perioada ptr 4 camere si ne-a comunicat ca va trebui sa platim un avans. Am acceptat si am si platit (prin transfer bancar) in aceeasi zi suma echivalenta cu 1 noapte de cazare pentru 4 camere.

    Am fost bucurosi ca rezolvasem problema si am asteptat ziua plecarii nestiind ce ne asteapta :( .

    Vineri am purces la drum cu 3 masini. La ora 15.30 am vazut ca fusesem sunati de la pensiune in urma cu 1/2 ora dar nu auzisem telefonul (deh, copil mic in masina).

    Am sunat-o pe "doamna" de la pensiune si... mareee si neplacuta surpriza: Aceasta ne comunica cu nonsalanta ca a inchiriat cele 4 camere altor persoane. Stupoare! Ceee?? Pai cum adica? Am platit avansul degeaba?

    "Doamna" (folosesc ghilimele caci nu prea imi este usor sa utilizez acest termen elevat ptr aceasta persoana) ne comunica faptul ca daca nu am raspuns la telefon a considerat ca nu mai venim!?!? Adica asa ne placea noua, sa facem donatii de 450 ron si sa nu mai venim. Degeaba i-am explicat acestei persoane ca am platit 1 noapte de cazare in avans si ca este inadmisibil sa procedeze in felul acesta.

    Nu ne venea sa credem ca se poate intampla asa ceva. Este pentru prima data (si sper ca si ultima) cand platim avans si sa se anuleze rezervarea (si in ziua cazarii). Ba chiar si fara avans platit nu am avut parte de asemenea experienta. Nu are rost sa va mai spun ca ne-a stricat ziua si ca ne-au trebuit alte ore de cautari si nervi pentru a gasi altceva.

    Deci, Ocoliti aceasta pensiune daca vreti sa aveti un concediu linistit! Lipsa totala de profesonalism si respect fata de clienti.

    Concedii cat mai linistite sa aveti!

    NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
    Articol încărcat de andreiploiesti in [18.02.2019 / 14:43:55]

    [validat & publicat in 18.02.19 / 15:53:44]

  • VIZUALIZĂRI: 559

  • EVIDENTIAȚI IMPRESIILE CU ADEVĂRAT UTILE!
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std)    3600 PMA (din 6 voturi) show/hide

    VOTEAZĂ ŞI TU!

    F.UTIL/F.BUNUTIL/BUNNU-MI PLACE

  • Ai fost acolo, la Pensiunea Rodica? - Scrie impresii / Incarcă foto
  • Dorești să întrebi/discuți ceva referitor la impresiile încărcate de "andreiploiesti"? - folosește rubrica Ecouri (de mai jos)
  • 4 ecouri scrise până acum la acest articol. ASCUNDE / ARATĂ ecourile

    ECOURI SCRISE LA ACEST ARTICOL:
    webmasterX » mesaj pers
    [18.02.19 - 15:53:19]

        Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

       ===

        Rog trimiteţi dovezi ale plăţii avansului — prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[.]ro.

        După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.

        -

        NB: Dacă dovezile solicitate nu sosesc, în schimb, într-un interval rezonabil de timp, review-ul îşi poate pierde premiza "scris cu bune intenţii" şi poate fi retras de pe sait.


    Admin » mesaj pers
    [20.02.19 - 10:26:38]

       - Confirmăm primirea documentelor ce dovedesc plata avansului

       - am luat legătura cu proprietara, care confirmă integral situația, cu 2 precizări importante:

        (1) că a încercat și a găsit cazare alternativă - pe care turiștii au refuzat-o, pentru că „nu oferea aceleași condiții”

        (2) că avansul a fost restituit integral turistului

       -

       În aceste condiții constat că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de Regulament pentru cazurile de nerespectare a rezervărilor garantate cu avans

       - unitatea va fi inclusă pe Lista Neagă AmFostAcolo - unități de cazare care nu respectă rezervările pentru o perioadă de 6 luni


    Vila Rodica » mesaj pers
    [20.02.19 - 14:09:48]

       @andreiploiesti:

       Drept la replica din partea proprietarului pensiunii

       Este adevarat ca in februarie anul curent familia A. a facut o rezervare pentru 4 camere, 2 nopti la pensiunea mea, achitand in banca un avans de 480 de lei. Turistii au stabilit ca vor ajunge intre ora 10 si 12, dar in ziua respectiva m-am simtit foarte rau cu sanatatea. I-am sunat telefonic de 11 ori (detin dovada pe display-ul telefonului), in intervalul 8-15.30, incercand sa comunic cu dumnealor, dar nu mi-au raspuns. In acelasi timp am sunat o ruda din Bucuresti solicitandu-i ajutorul. Aceasta a venit la Busteni din Bucuresti si constatand starea sanatatii mele, din ce in ce mai grava, a insistat sa ne prezentam de urgenta la medic in Bucuresti.

       Pe la ora 15.30, cand starea sanatatii mele a devenit extrem de ingrijoratoare, am plecat de urgenta la Bucuresti, la medic, dar nu inainte de a gasi o cazare pentru familia A., in aceleasi conditii, la circa 600 de metri distanta de pensiunea mea si anume la "Casa Vanatorul" de pe DN1.

       In acelasi timp, inainte de plecare, am lasat o vecina cu cheile pensiunii si cu 480 de lei ca sa le restituie banii turistilor daca acestia vor ajunge totusi, urmand sa primeasca de la aceastia o chitanta.

       Pe la ora 16.00, familia A. a ajuns la pensiune, a luat banii de la persoana la care eu i-am lasat si au eliberat o chitanta in schimb din care reiese ca au primit suma de 480 de lei pe care i-au platit ca avans.

       In concluzie, tot incidentul a avut loc din cauza unei urgente medicale cardiorespiratorii care a aparut in mod neprevazut si care a necesitat asistenta medicala de urgenta.

       Ca om responabil ce sunt:

       - le-am asigurat cazarea turistilor in conditii similare, adica intr-o pensiune eleganta situata in oras (nu ascunsa pe coclauri);

       - le-am returnat banii turistilor, lasand unei vecine cheile pensiunii, aceasta a primit chitanta de la turisti in momentul in care au primit banii;

       - nu am inchiriat pensiunea altor turisti si pensiunea a fost inchisa.

       A fost vorba despre un incident nedorit de nimeni, iar turistii nu au fost pagubiti cu nimic, nefiind vorba de neseriozitate sau de vreo intentie de inselatorie din partea mea. In realitate eu am fost cea pagubita, tinand pensiunea inchisa din cauza unei urgente medicale ce nu putea fi prevazuta, fiind sigura data cand s-a intamplat acest lucru.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + -1 PMA (din 1 voturi)]
    andreiploiesti » mesaj pers
    [20.02.19 - 16:26:07]

       @Vila Rodica:

       In primul rand nu v-a comunicat nimeni acest interval orar ci am spus ca o sa ajungem in a doua parte a zilei (ceea ce nu inseamna nicidecum 10-12). Faptul ca ati sunat de 11 ori nu este deloc concludent si va spun de ce: puteti suna si inchide fara a se apela de oricate ori doriti un nr de telefon iar aceste asa zise apelari sa apara pe display. Sa presupunem totusi ca ati apelat de 11 ori insa neavand casuta vocala si telefonul fiind inchis sau intr-o zona fara semnal, apelurile nu vor aparea pe telefonul apelatului (in acest caz, noi). Nu inteleg de ce nu ne-ati trimis un mesaj telefonic (care poate fi vizualizat cand teleonul primeste semnal) si ati preferat doar sa ne sunati fara success.

       Cand v-am sunat ne-ati comunicat faptul ca ati inchirat vila unor turisti care au dorit toate camerele fara a ne pomeni nici un moment de starea dvs de sanatate ceea ce ar fi fost normal avand in vedere cat de critica era dupa cum sustineti acum. Cu siguranta am fi inteles aceasta situatie (totusi suntem oameni si cu sanatatea nu te joci) si nu am mai fi facut acest pas.

       Faptul ca acum spuneti altceva ma face sa am mari dubii asupra adevarului.

       De asemenea, ajungand la vila pentru a ne recupera banii, acolo erau 2 persoane care ne-au spus ca vila este inchiriata si ca ei se ocupa doar de casa nu si de rezervari si nu stiu de ce aceasta neintelegere.

       In ceea ce priviste recomandarea sa-mi fie cu iertare dar nu stiu ce intelegeti dvs prin eleganta caci Casa Vanatorul propusa, numai eleganta nu e iar pe un site de rezervari are nota 5.1 ceea ce spune multe si nu are rost sa intru in amanunte.

       Ca si concluzie:

       Raman la parerea mea ca a fost o totala lipsa de respect si profesionalism iar acest lucru nu trebuie ascuns fata de potentialii client.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 1200 PMA (din 5 voturi)]

    4 ecouri scrise până acum la acest articol. ASCUNDE ECOURILE


    Data ultimei actualizări (CACHE): 25.06.19 -- 23:55:06

    Pentru a accesa versiunea curentă, „la secundă” -- logați-vă (mai jos) sau creați-vă cont


    AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

    UTILIZATOR
    PAROLA

    Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

    Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici

    Alte impresii din această destinaţie:
    VEZI toate impresiile scrise despre această destinaţie
    TOP

    versiunea DESKTOP (non-mobile) # HOME (mobile)

    pagină generată in 0.0708150863647 sec