mobile WEB  #  VENUS / SATURN [ROMÂNIA]
[versiune pentru dispozitive mobile]
vers. DESKTOP
Ammon Hotel (ex Zamfira) [Venus]

Am revenit... de nerevenit...

a fost acolo: gia 24
  • în JUL-2017
  • CASETA TEHNICĂ

    SCURTĂTURI:

    Am revenit cu mare entuziasm la Hotel Ammon, ma cazasem cu 2 ani in urma si tare bine mi-a fost... din pacate n-am gasit acelasi lucru.

    Ca orice roman disperat dupa mare si plaja, am plecat cu noaptea in cap de acasa, sa ajungem la destinatie dimineata, astfel fentam putin aglomeratia dintre Eforii si nu ratam nici ziua de plaja.

    Desigur ca check in-ul incepe la ora 14, nu ma astept sa ma cazeze cineva vreodata la 8 de dimineata, dar imi ofera un spațiu sa ma pot schimba si sa plec la plaja pana la ora de check in. Bun, toate bune si frumoase, dar ce te faci cand ai una bucata copil de 4 ani dupa tine? ... Pai, mergi la plaja pana la 11, mergi la masa pana la 12 si după aia astepti in receptie sa se faca ora 14! Copil nedormit de pe drum, cu toate ca erau camere libere, nici o receptionera nu s-a lasat induplecata sa ne cazeze macar cu o ora mai devreme, nici nu ne-au bagat in seama, stateau pe terasa la fumat linistite, abia cabd a batut gongul ora 14 fix, ne au cazat, noi fiind mega obositi si cu copil care plangea intr-una. Nu mi s-a mai intamplat asa ceva nicaieri, mi-au spus nonsalante ca zambitoare nu erau, ca asta este politica hotelului. Foarte dragut, era sa zic ceva ce sa faca cu politica hotelului, dar m-am abtinut.

    Camera... de data asta in hotelul cel nou, cu etaje. Aceeasi problema ca si data trecuta, fara sarma pe balcon de uscat rufele, data trecuta am stat in han la parter si nu era prea mare beleaua, dar acum, la etajul 3... cu greu ne. am descurcat.

    Weekendul a fost un talmes balmes pentru ca piscina era închiriata de niste domni de la o sala de sport si faceau intreceri in piscina, nu aveai loc de ei efectiv. Mobilierul este intr adevar nou, dar lenjeria nu mi-a fost schimbata niciodata in cele 4 zile. Ospatarii niste ametiti, care au incurcat comenzile, isi cereau scuze pe la toate mesele.

    Lasasem un feedback pozitiv, dar acum s-a schimbat treaba si nu am sa mai revin. Am achitat in jur de 350 lei pe noapte, deci nu e chiar o suma de neglijat.

    Sunt dezamagita de cum am fost tratata si nu recomand!

    Articol încărcat de gia 24 in [13.02.2018 / 14:49:43]

    [validat & publicat in 13.02.18 / 15:46:18]

  • VIZUALIZĂRI: 1816

  • EVIDENTIAȚI IMPRESIILE CU ADEVĂRAT UTILE!
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std)    2249 PMA (din 4 voturi) show/hide

    VOTEAZĂ ŞI TU!

    F.UTIL/F.BUNUTIL/BUNNU-MI PLACE

  • Ai fost acolo, la Ammon Hotel (ex Zamfira) [Venus]? - Scrie impresii / Incarcă foto din sejur
  • Dorești să întrebi/discuți ceva referitor la impresiile încărcate de "gia 24"? - folosește rubrica Ecouri (de mai jos)
  • N.B.: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată - click aici
    sau scrie-ne pe adresa oferte@amfostacolo.ro
  • 4 ecouri scrise până acum la acest articol. ASCUNDE / ARATĂ ecourile

    ECOURI SCRISE LA ACEST ARTICOL:
    webmasterX » mesaj pers
    [13.02.18 - 14:56:26]

       @gia 24: Câteva foto din vacanta voastră, ar ilustra mult mai bine acest review.


    gia 24 » mesaj pers
    [13.02.18 - 15:00:18]

       @webmasterX: da, dar nu mai am, vacanta a fost in iulie, ma tot tin sa scriu acest review, din pacate am avut altele pe cap, dar nu vreau sa ramana asa.


    cris1982 CONSILIER AFA / ROMÂNIA » mesaj pers
    [13.02.18 - 18:13:27]

       @gia 24:

    dar ce te faci cand ai una bucata copil de 4 ani dupa tine? ... Pai, mergi la plaja pana la 11, mergi la masa pana la 12 si după aia astepti in receptie sa se faca ora 14! Copil nedormit de pe drum,

       Mai mult de jumătate de review este reprezentat de descrierea, problemei” cu cazarea la ora 14.00. Răspunsul la întrebarea de mai sus trebuia să vă preocupe pe voi, părinții copilului. Înțeleg că recepționera a respectat regulamentul, pe care de altfel îl cunoșteați și voi. Din punctul meu de vedere recepționera nu are nicio vină că voi v-ați supus copilul unei nopți nedormite și unei zile chinuite.

       Eu consider că e o mare greșeală să pleci cu noaptea în cap de acasă ca să ajungi dimineața la mare cu speranța că mai câștigi o zi de plajă. Această zi de fapt nu este câștigată, ci este chinuită din cauza oboselii și îți creează un disconfort pe care nu-l poți uita ușor. Iar când este implicat și un copil mic, disconfortul e și mai accentuat.

       Noi de obicei plecăm la mare pe la ora 9, după ce ne trezim și luăm micul dejun ca în orice altă zi, mai oprim puțin prin București pentru dezmorțirea picioarelor și ajungem la mare pe la ora 14.00, fix când se face cazarea. Mergem după-amiază la plajă și astfel suntem relaxați și bine-dispuși și nu avem niciun motiv de supărare.

       Iar lenjeria când ați fi vrut să se schimbe dacă ați fost cazați doar 3 nopți? Este regulamentar să se schimbe după 3 nopți și n-ai ce-i reproșa hotelului.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 1200 PMA (din 5 voturi)]
    gia 24 » mesaj pers
    [13.02.18 - 18:18:53]

       @cris1982: Da!! Pentru ca m-a deranjat nesimtirea! Erau camere libere si totusi nu ne-au putut caza din cauza politicii. Foarte bine faceti, felicitari, eu nu vin prin Bucuresti si nici nu ma bucur daca ajung la ora 14 la hotel, cand petrec 4 ore in aglomeratia dintre Eforii, iar la plaja daca ajung la ora 17 e o zi pierduta pentru mine. Ceea ce nu trebuie sa justific!


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 0 PMA (din 0 voturi)]

    4 ecouri scrise până acum la acest articol. ASCUNDE ECOURILE


    Data ultimei actualizări (CACHE): 18.10.18 -- 07:01:43

    Pentru a accesa versiunea curentă, „la secundă” -- logați-vă (mai jos) sau creați-vă cont


    AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

    UTILIZATOR
    PAROLA

    Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

    Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici

    NOTĂ: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte particulare pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată
    Alte impresii din această destinaţie:
    VEZI toate impresiile scrise despre această destinaţie
    TOP

    versiunea DESKTOP (non-mobile) # HOME (mobile)

    pagină generată in 0.088977098465 sec