mobile WEB  #  LARA-KUNDU [TURCIA]
[versiune pentru dispozitive mobile]
vers. DESKTOP
Delphin BE Grand Resort (ex Botanik Exclusive)

Cel mai nou hotel Delphin, un resort frumos

a fost acolo: nicole33
  • DIN: București
  • în JUN-2015
  • CASETA TEHNICĂ

    SCURTĂTURI:
    Urmare de aici

    Alegerea hotelului

    Anul acesta, alegerea fiecărui hotel a fost cam cu cântec, stres și nervi, deși poate nu ar fi trebuit. Încă de anul trecut, intenționam un sejur la Rixos Lares, despre care impresiile erau amestecate, atrasă de prețul accesibil și de plaja lăudată de toți, însă conștientă că la banii dați nu voi regăsi în totalitate serviciile care m-au încântat pe parcursul celor două vizite anterioare la Sungate. La început de an, studiez prețurile, care se încadrau în marja obișnuită din anii trecuți, caut conceptul hotelului, pe care doream să-l compar cu cel de la Rixos Sungate, intru pe site-ul lanțului Rixos și constat că Lares dispăruse. Mi s-a părut ciudat, astfel că am extins căutarea pe site-urile unor cunoscute agenții de turism unde știam că găsesc concepte AI și informații actualizate despre hotelurile din Turcia. Îmi sare în ochi, același hotel cu un nume nou, Botanik Exclusive Lara 5*UAI. Cuvântul „Botanik” mă duce instantaneu cu gândul la lanțul hotelurilor Delphin, care avea deja în Alanya două hoteluri cu un nume asemănător, Botanik 5*AI, la care fusesem în urmă cu trei ani și de unde mă întorsesem încântată, respectiv, Botanik Platinum 5*AI, pe care îl admirasem în faza finală a construcției, în septembrie 2013, eu fiind cazată alături la DeLuxe. Pe site-ul hotelurilor Delphin încă nu apăruse la acea dată. Admiteam și faptul că este posibil să fie doar o simplă coincidență de nume, dar deja devenisem foarte interesată. Între timp, unele agenții îl declarau ca fiind un hotel Delphin, altele precizau doar că este fostul Rixos Lares și atât. Tot nelămurită am ajuns la agenție în prima parte a lunii ianuarie, foarte hotărâtă să rezerv un sejur la acest hotel. Cei de la agenție îmi spun că nu-mi recomandă hotelul, că este un hotel recent preluat, nimeni nu știe ce și cum va fi, în primă fază nu au putut nici să-mi confirme că este un Delphin. Am rezervat aici doar după ce am avut confirmarea pe mail a celor de la Delphin, cum că Botanik Exclusive este cel mai nou hotel al lor. Fusesem anterior la alte două hoteluri ale aceluiași lanț și fusesem încântată mai ales de servicii, deși vizitasem cele mai ieftine hoteluri din lanț, acesta era la același preț cu acelea, dar avea în plus și plajă, o plajă foarte bună, astfel că am decis să îmi asum riscul. Prețul stabilit inițial a fost de 964 de euro pentru o cameră dublă land view și un sejur de șapte nopți, beneficiind de o reducere de 20%. Imediat după Paște, m-am dus la agenție dorind să fac ultima plată și să obțin voucherele, deși termenul final de plată încă nu era scadent. Spre surprinderea mea, cei de la agenție îmi sugerează să mă duc acasă și să mă mai gândesc că poate ar fi mai bine să schimb acest hotel, că s-ar putea să nu se deschidă la timp, deja deschiderea acestuia se amânase de la 1 aprilie pentru 8 mai, că s-ar putea să găsesc acolo un mare șantier și să-mi ratez concediul, arătându-mi-se și niște poze de pe net unde apărea un hotel mult schimbat, cu un corp nou construit, cu alte piscine, alte tobogane, un Luna Park etc. Mi se sugerează câteva alte variante de hoteluri, niciunul interesant, care se încadrau în buget nu îmi plăceau, care îmi plăceau nu se încadrau în buget, iar unele nici nu îmi plăceau și nici nu se încadrau în buget. Singura veste bună a fost aceea că hotelul oferea la acel moment o reducere de 30%, mai mare decât cea din ianuarie, dar care nu se acorda retroactiv. Plec bulversată de la agenție, cu banii în buzunar, așa cum venisem, dar și fără vouchere. Solicit informații în toate părțile, dar acestea erau contradictorii. Un user AFA (mulţumesc @mandi) mă informează că nu s-au făcut mari renovări anul acesta, ci urmează abia anul viitor. În ce constau acestea, nu știam, speram doar ca măcar mobilierul să fi fost schimbat, mai ales că destule agenții îl dădeau ca renovat 2014. Cristi de la AFA, căruia îi mulțumesc călduros, mă încurajează să nu renunț și să cer și reducerea suplimentară. În final, am comunicat agenției că nu schimb hotelul, banii de vacanță fiind demult drămuiți, dar că vreau să beneficiez de reducerea maximă de 30%, fie pe vechea rezervare cu acceptul hotelului, fie anulând și rezervând din nou. Am avut noroc și solicitarea mea s-a rezolvat favorabil, astfel că prețul final plătit a fost de doar 843 de euro, mai mult decât convenabil.

    Hotelul

    Conform prezentării oficiale, hotelul se află la 10 kilometri de aeroport și la 15 kilometri de centrul orașului Antalya., pe malul mării. A fost construit în anul 2002 și se întinde pe o suprafață totală de 112.000 metri pătrați. Cele trei corpuri turn au câte opt etaje, iar corpurile de legătură au câte cinci etaje.

    Are o capacitate totală de 534 camere, din care 280 de camere standard (32 mp), 66 de camere superioare (46 mp), 171 camere superioare deluxe (46 mp) etc.

    Drumul

    Pentru noi, deja aflați la un alt hotel în Lara, drumul a fost foarte scurt: 5 kilometri parcurși în 10 minute. Lăsând gluma la o parte, am povestit despre drumul de la București în Antalya și retur aici.

    Am avut și câte o noapte intermediară, la dus la Grand Cinar 3* din Kütahya, la o mie de kilometri de București și la întoarcere la Pasha Palas 4* din Izmit cu 90 de kilometri înainte de Istanbul.

    După o săptămână de relaxare la Royal Holiday Palace 5* UAI, ne-am mutat la următorul hotel, Botanik Exclusive Lara 5*UAI, fostul hotel Rixos Lares, recent intrat în lanțul hotelurilor Delphin, lanț din care mai fac parte și mult mai cunoscutele hoteluri Delphin Palace, Delphin Imperial și Delphin Diva din Lara, alături de Delphin Deluxe, Delphin Botanik și Botanik Platinum din Okurcalar-Alanya. În săptămâna petrecută la RHP nu am rezistat curiozității de a-l vizita pentru a vedea ce ne așteaptă, informațiile avute despre acesta înaintea plecării fiind atât de contradictorii. Pe jos, prin oraș sau pe plajă, distanța este foarte mică de doi, maxim doi kilometri și jumătate. Cu mașina, am făcut exact cinci kilometri. Plecând de la RHP la ora 11.15 în maxim zece minute eram la Botanik, unde ne aștepta încă o săptămână de relaxare.

    Cazare

    La bariera de la intrarea în resort am prezentat voucherul și am fost lăsați să trecem, urându-ni-se bun venit. Am oprit mașina în apropierea intrării în hotel și m-am dus la recepție să fac check in-ul. Dau recepționerei pașapoartele și voucherul și nu uit să-i precizez, zâmbind, faptul că mă aflu pentru a treia oară într-un hotel Delphin, mizând pe faptul că fidelizarea clienților este foarte importantă pentru ei. Înțelege imediat mesajul și îmi oferă o cameră cu vedere parțială la mare, deși nu plătisem suplimentul de vedere. Aici recunosc că am cam riscat neplătind acel supliment, dar am fost convinsă că voi primi un upgrade absolut gratuit. Aveam și experiența din urmă cu doi ani de la Delphin Deluxe, unde plătisem o cameră dublă cu vedere laterală la mare și, zâmbind și povestind, am obținut gratuit o cameră family în corpul nou construit în acel an, tot cu vedere laterală la mare, prea mare pentru doi adulți, dar și prea frumoasă ca să o pot refuza. Cu câteva zile înainte când trecusem în recunoaștere pe la hotel, priveam îngrozită la râul verde din spatele hotelului, gândindu-mă că risc un concert de broaște noapte de noapte, dacă nu primesc ceva mai bun și regretam economia făcută, de care nu mai eram mândră deloc.

    Am completat formularul de cazare, am primit brățările, cardurile de la cameră și cele pentru prosoape, conceptul UAI al hotelului, inclusiv în limba română, dar nu m-a surprins acest lucru, așa fiind și la celelalte hoteluri din lanț, ne-am răcorit cu o limonadă cu mentă și am urcat să vedem camera. Prima dezamăgire a fost când am constatat că mobilierul era identic cum îl știam din poze, încă de la preluarea de către Rixos a fostului Lares Park, iar a doua că nu aveam pat matrimonial, ci două paturi single lipite. Vederea era la mare și la Titanic, mi-a plăcut mult, astfel că am acceptat prima cameră oferită nedorind să o schimb.

    Parcarea

    Odată acceptată camera, am scos bagajele din mașină, acestea fiind preluate imediat de către un bell boy și transportate în cameră, iar mașina a fost dusă în parcarea hotelului. Parcarea este foarte mare, de această dată în interiorul resortului, nu ca la Royal Holiday Palace, foarte liberă, mașina noastră era singura cu numere românești printre mașinile turcilor. Singurul dezavantaj l-a constituit lipsa unei copertine care să mai protejeze mașinile de soarele arzător.

    Camera

    Am avut camera 1423, la etajul al patrulea în corpul A, cu vedere la mare și la hotelul vecin Titanic. Spre dezamăgirea mea, camera nu dispunea de pat matrimonial, așa cum îmi doream, ci de două paturi single lipite, dar nu am insistat pentru schimbarea acesteia. Din momentul în care am intrat în cameră am avut o senzație de deja vu, parcă mai fusesem acolo, camera arătând absolut identic cu ceea ce văzusem în pozele postate anii trecuți de către cei care fuseseră la Rixos Lares. Mobilierul era bine întreținut, dar vechi și acest lucru se vedea. Aceasta a fost a doua dezamăgire, însă vina a fost doar a mea, care am sperat, nejustificat, în baza unor informații eronate, că hotelul a fost renovat. Nu am reușit să înțeleg totuși ce anume s-a renovat în cele câteva luni scurse de la data preluării hotelului și până la redeschiderea acestuia sub noul nume. Venind de la Royal Holiday Palace, unde camerele duble standard aveau o suprafață de 46 de metri pătrați, la prima vedere, camera mi s-a părut mică. De fapt, camera de 32 de metri pătrați este suficient de mare. În afara celor două paturi lipite, cu noptierele aferente, mai există o canapea, o măsuță, un corp cu două sertare, suport pentru bagaje, televizor LCD, un sistem audio interesant, minibar. Pe paturi am găsit halatele de baie și papucii de unică folosință. În cameră există set de preparare a ceaiului și cafelei, cu cană electrică, cești, pliculețe de ceai de diverse sortimente, borcănele cu ness și lapte praf și pliculețe de zahăr. Minibarul conținea două sticle de apă minerală, două de apă plată, două sticle de bere Efes Malt de 250 ml, două doze de Pepsi Light, două sticle de Pepsi, două de Mirinda, două cutiuțe de suc de fructe cu pai, o napolitană Milka trasă în ciocolată, o punguță de chipsuri și una de covrigei. Mi-au lipsit punguțele de alune cu care eram obișnuită. Zilnic se completa ceea ce se consuma. Dacă sticlele de bere se deschideau prin rotirea capacului, pentru restul sucurilor era absolut necesar un desfăcător care, nu exista. Am solicitat un desfăcător cameristelor, nu aveau sau nu au înțeles ce anume doream, am solicitat la recepție și apoi la guest relations. În final, după două zile și trei intervenții, am primit un desfăcător de sticle, altminteri fiind de-a dreptul absurd să mi se umple minibarul cu sticle pe care doar să le admir fără a le putea consuma.

    Aerul condiționat este în sistem centralizat, eficient și suficient de silențios, cu reglaj individual al temperaturii și puterii.

    În holul de la intrare era un dulap cu trei uși, cu rafturi și umerașe, în care se afla și seiful a cărui utilizarea era gratuită. Seiful este de tip vechi, de capacitate redusă, intră în el o tabletă, dar nu și un laptop.

    Baia era curată, toate instalațiile erau funcționale, dar vechi, în aceeași notă cu mobilierul din camere. Mi-a plăcut faptul că exista duș și nu cadă de baie, pentru mine fiind mai comod și mai util. Există uscător de păr și oglindă de machiaj. La chiuvetă exista săpun lichid într-un recipient, dar nu era același săpun foarte parfumat cu care eram obișnuită de la ceilalți Delphini. Ca o paranteză, când am vizitat alți doi Delphini din Lara, am constatat că și acolo fusese schimbat săpunul lichid cu unul cu miros neutru. La duș existau două recipiente identice cu șampon&gel de duș (2 în 1), de o calitate acceptabilă. Am primit două seturi de periuțe și pastă de dinți, doi piepteni, un set de aparat de ras și spumă de ras, bețișoare, discuri demachiante, căști de duș, două sticluțe de balsam de păr. A lipsit și mi-a lipsit loțiunea de corp, foarte necesară pentru hidratarea pielii după expunerea la soare. În zilele următoare, camerista a mai completat cu niște sticluțe cu gel de duș. Prosoapele, cinci la număr, au fost albe, curate, schimbate zilnic.

    Balconul a fost de dimensiuni normale, cu două scaune și o măsuță. Exista și uscător pentru costumele de baie. Din cauza apropierii de aeroport, din balcon vedeam și auzeam avioanele care decolau/aterizau. Din fericire, cu ușa de la balcon închisă, zgomotul avioanelor nu se auzea și în cameră. În fiecare dimineață mi-am savurat cafeaua în balcon, iar seara stăteam la o bere și o ultimă țigară înainte de culcare. După amiaza bătea soarele pe partea noastră, iar balconul nu putea fi utilizat fiind mult prea cald.

    Cearșafurile erau albe, curate, călcate, dar în același timp păreau șifonate. Nu am înțeles această ciudățenie. La cum arătau chiar întinse pe pat, cu greu îți puteai da seama dacă au fost schimbate sau nu.

    Imediat ce ne-am luat în primire camera, după primele poze și filme, am căutat camerista și i-am cerut să-mi pună pe pat un cearșaf dublu care să țină lipite cele două saltele. S-a conformat imediat, chiar dacă nu tocmai încântată.

    Curățenia

    Camerista a intrat în fiecare zi, a schimbat prosoapele, a spălat prin baie, a golit coșurile de gunoi, dar nu a aspirat mocheta. Nu am comentat. În primele două zile curățenia s-a făcut până în prânz, ceea ce mi s-a părut în regulă. Am considerat că merită recompensată și am început să-i las bani pe pat. Urmarea firească a fost că am început să găsesc figurine din prosoape și cearșaf, un trandafir și atât. A patra zi, deși îi lăsasem obișnuita atenție pe pat și deși pusesem cartonajul cum că doresc să mi se curețe camera pe clanță încă de la 08.30 dimineața, oră la care mulți dintre vecinii de etaj nici măcar nu se treziseră încă, revenind în cameră la 14.30 constat că încă nu se făcuse curat. Nicio problemă, recuperez banii lăsați, fac un duș și cobor la bar, chiar dacă poate doream să mă odihnesc. Revin după 30 de minute, găsesc căruciorul cu materialele de curățenie parcat chiar în dreptul camerei mele, dar camerista dispăruse. Deja m-am enervat. Încep să aștept. Nicio mișcare. După douăzeci și cinic de minute sun la recepție și reclam acest lucru. Revin după alte zece minute. Imediat apare supervizoarea cameristelor cerându-și scuze și dorind să afle ce nemulțumire am. Cheamă alte două cameriste care în mai puțin de un sfert de oră fac lună atât în cameră, cât și în baie. A fost prima dată când au băgat aspiratorul, când au spălat în baie inclusiv geamurile de la cabina de duș. I-am explicat că eu mă trezesc devreme și că doresc să se facă curat în cameră în cursul dimineții, când oricum cameristele stau degeaba, majoritatea camerelor având agățate cartoanele cu „do not disturbe” pe uși. A înțeles și s-a conformat. În zilele rămase până la plecare am găsit camera făcută înainte de ora 11.00, mocheta aspirată zilnic, cearșafurile schimbate zilnic, deși nu am cerut eu acest lucru.

    Un alt aspect negativ l-a constituit zgomotul permanent de pe holuri la orele după amiezii, o reală problemă pentru cei cu copii mici sau pentru cei care nu pot adormi în orice condiții. Sticlele goale din minibar sunt strânse de cameriste în sacii de gunoi, adunați ulterior în saci mai mari agățați de cărucioarele de curățenie, și acestea foarte uzate, iar în momentul în care aceste cărucioare sunt plimbate de colo colo pe holuri, zornăitul sticlelor goale trezește garantat tot etajul, cu atât mai mult cu cât operațiunea are loc în mod repetat taman în intervalul 15.00-17.00. Am aruncat întâmplător o vorbă despre acest fapt Mirelei, reprezentanta româncă de la guest relations, care părea dornică să afle ce nemulțumiri avem, își nota în agendă, dar nu-mi făceam iluzii că va și rezolva ceva. Spre surprinderea mea, în ziua imediat următoare discuției avute, primesc un telefon de la Mirela, care comunicase mai departe nemulțumirile noastre, dar managerul food&beverage nu reușea să înțeleagă care este de fapt problema. I-am spus că pot demonstra chiar în acel moment cele afirmate prin simpla pornire pe înregistrare a camerei video, zgomotul reclamat fiind cu siguranță înregistrat de aceasta, din pat cu ușa camerei închisă și apoi de pe hol pentru o și mai bună edificare, dar că mult mai util ar fi să urce chiar șeful respectiv pe etaj să se convingă singur, ceea ce s-a și întâmplat. A urmat o ședință ad-hoc cu cameristele pe care le-a pus să care sticlele goale din sacii de gunoi cu mâna nu agățate de cărucior, astfel zgomotul fiind mai redus. Eu i-am dat și soluția cea mai simplă de rezolvare a problemei: înlocuirea sticlelor de sticlă din minibar cu doze sau pet-uri, chiar dacă mai scumpe, totuși liniștea și confortul turiștilor fiind mai importante. A motivat că nu se poate prea curând existând contracte în derulare încheiate pentru tot sezonul. În încercarea de a se revanșa cumva față de noi pentru disconfortul creat, ne-a pregătit o surpriză în aceeași seară în restaurantul principal, o masă pregătită special doar pentru noi, cu petale de trandafir, toate condițiile pentru o cină romantică în doi, pe care am refuzat-o politicos, nedorind să se uite toți ceilalți la noi ca la urs, astfel de mese fiind oferite celor aflați în luna de miere, dar noi avem o vârstă.

    Am făcut aceste două paranteze lungi pentru a justifica nota acordată la capitolul cazare și pentru a nu se crede că gradul meu de satisfacție a fost diminuat doar din cauza mobilierului învechit.

    Un aspect pozitiv, demn de menționat, îl constituie room service-ul gratuit între orele 24.00 și 06.00, putându-se comanda telefonic la 3333 dintr-un meniu nu foarte variat, dar absolut satisfăcător. Eu nu am încercat, deoarece nu mănânc noaptea, dar informația poate fi utilă altora.

    Restaurantul

    Restaurantul principal Sunflower se află la nivelul recepției. Are o zonă interioară cu aer condiționat și o terasă foarte frumoasă. Noi am mâncat mereu doar pe terasă. Programul meselor a fost următorul: mic dejun: 07.00-10.00, urmat de late breakfast: 10.00-11.00 pentru cei mai somnoroși, prânzul: 13.00-14.30 și cina: 19.00-21.30, mâncarea fiind în regim bufet suedez, iar băuturile fiind aduse la masă de către ospătari. Duminica se servea un brunch între 07.00-14.30, care debuta cu o cupă de șampanie oferită la intrare. Cina târzie era servită la Moonflower, aflat sub restaurantul principal, 22.00-07.00. Eu nu am avut curiozitatea să încerc.

    Mâncarea a fost foarte variată, nu atât de variată pe cât eram obișnuită de la celelalte hoteluri ale lanțului vizitate în anii precedenți (nu este cârcoteală, este doar o constatare, o comparație inevitabilă), cu un minus pe partea de grătare, unde nu am găsit mereu ceva pe gustul meu, dar cu un plus pe partea de mâncăruri gătite, unde, după atâția ani de vacanțe în Turcia, am gustat mâncăruri noi, bine gătite și frumos prezentate. La micul dejun găseam fresh de portocale, dar și de căpșuni sau banane, în carafe mari la rece. Tot la micul dejun, ne aduceau la masă în căni speciale cafea la filtru, bună, dar nu la fel de tare ca o cafea espresso.

    Pentru cei care se tem de faptul că mâncarea ar putea fi prea repetitivă doresc să precizez că fiecare seară în restaurantul principal cina avea un alt specific, pe lângă felurile de mâncare „clasice” apărând mereu feluri noi, în concordanță cu tema serii respective și anume: japoneză, love night, mexicană, italiană, turcească (noi am prins gala night), pescărească și fructe de mare, internațională.

    Cunoscutele vitrine cu pete și brânzeturi fine, foarte apreciate de noi la ceilalți doi Delphin-i, erau prezente și aici, dar mai puțin dotate. De exemplu, somonul afumat, prezent în permanență la toate mesele la celelalte două hoteluri, a apărut aici abia în ultimele trei zile de sejur. La fel, fântâna de ciocolată, deliciul copiilor, a apărut abia la sfârșitul sejurului.

    În restaurantul principal există și o zonă cu mâncare specială pentru copii, probabil adaptată vârstei acestora. Într-o singură seară am luat o supă de pui foarte bună din zona pentru copii. De asemenea, există un minifrigider cu borcănele diverse pentru cei mai tineri turiști la Baby Corner.

    Micul dejun și cina le-am luat mereu în restaurantul principal, la prânz nu am mâncat decât o dată aici, preferând alte variante în apropierea plajei sau piscinei. Băuturile sunt comandate și aduse la masă de către ospătari, timpii de așteptare fiind mici. Personalul este foarte numeros, dar slab pregătit, lucru care nu este prea normal la un hotel de cinci stele. Pe lângă slaba pregătire, un mare minus îl constituie și slaba cunoaștere de către personal a limbii engleze, dar nu am avut dificultăți mari legate de comunicare. În schimb, toți știau limba germană și rusă, un avantaj pentru turiștii germani, care erau, de departe, majoritari în hotel. Nu m-a deranjat faptul că mi se adresau mereu în germană, chiar dacă eu le răspundeam în engleză, dar m-a amuzat când la terminarea mesei, în timp ce debarasa masa, unul din ospătari, un copil, mi-a urat de vreo douăzeci de ori „poftă bună” în limba germană, noi fiind deja la țigara de după masă.

    Ca o constatare generală, lucrurile și serviciile s-au îmbunătățit vizibil după seara de gală, nu știu dacă în urma reclamațiilor turiștilor sau a intervenției șefilor cei mari, încă mai având de lucrat la acest capitol.

    Snack restaurantul

    Acesta se află în zona piscinei principale. În timpul zilei funcționează ca snack restaurant, iar seara aici funcționează restaurantele a la carte turcesc și pescăresc. Programul este 12.30-15.00, iar varietatea sortimentală este mai redusă față de restaurantul principal. Am mâncat aici o singură dată și am fost mulțumiți.

    Chiar în apropierea plajei se află beach barul care funcționează și ca snack restaurant între anumite ore. Astfel, găseam o pizza foarte bună, de la 12.30 la 16.30, personalizată după dorința fiecăruia, paste de la 12.30 la 15.00, la fel, făcute la comandă după gustul fiecăruia, hot dog, prăjituri și fructe între 10.00 și 18.00.

    În drumul spre plajă se află un alt loc unde se poate mânca și bea pe parcursul zilei, astfel: cafea 06.30-09.30, smoothies 10.00-11.00, kebap la chiflă sau la farfurie12.30-14.30, pepene roșu și brânzeturi 17.00-17.45, kümpir 15.30-16.30, waffle 15.30-16.30, tantuni 14.00-15.00.

    Botanik House se află lângă piscină. Aici o turcoaică coace gözleme foarte bune, cu umpluturile alese de clienți între 12.00 și 16.45. Nu lipsește nici ayranul răcoritor care merge foarte bine cu gözleme. Este singurul hotel unde nu am stat la coadă pentru gözleme.

    La barul de la piscină se servește înghețată foarte bună, vreo șase sortimente, între 10.00-18.00. Preferatele mele au fost cea de lămâie și cea de fructe de pădure, soțul meu preferând înghețata de cacao. Tot aici se află și Vitamin Barul, deschis între 10.00 și 18.00, cu o gamă variată de sucuri naturale de fructe și legume proaspăt stoarse.

    Moonflower-patiseria, este deschisă între 15.00 și 18.30, sub restaurantul principal.

    Există și cinci restaurante a la carte, o vizită la fiecare fiind gratuită, cu rezervare prealabilă. Acestea funcționează doar pentru cină, 19.00-21.30. Rezervarea se face foarte ușor la un automat din zona recepției, între 09-12 pentru ziua curentă și între 09-17 pentru ziua următoare. Puteam alege între următoarele: italian, asiatic, turcesc, pescăresc și mexican. Am ales doar restaurantul turcesc și cel italian, restul nu m-au interesat. La turcesc nu am reușit să ajung și îmi pare tare rău. Am fost la cel italienesc, dar nu am fost deloc impresionată. Mâncarea a fost în regulă, frumos prezentată, însă fără a excela prin ceva, pot spune chiar că pizza comandată a fost mult mai puțin gustoasă decât cea pe care o mâncam aproape zilnic la barul de la plajă. O chestie comună restaurantelor a la carte, întâlnită și la celelalte două hoteluri Delphin vizitate, o reprezintă lipsa de intimitate, care aici a atins apogeul. În timpul cinei, pe lângă masa noastră s-au perindat încontinuu zdrăngănind cu cărucioarele aducând mâncarea și cărând farfuriile goale de la alte mese din restaurantul nostru, cât și la/de la restaurantul a la carte alăturat. Servirea putea fi făcută mai elegant și mai silențios direct de către ospătari, căratul farfuriilor, chiar dacă necesită o oarecare îndemânare, nefiind totuși un efort așa de mare.

    Barurile

    Lobby Barul, Budha Bar, program 10.00-24.00, bun, elegant, dar indoor. L-am frecventat relativ puțin, doar când intram în lobby în căutarea unui semnal wireless mai bun.

    Casa ceaiului și a cafelei, concept moștenit de la Rixos, unde îl ridicaseră la rang de artă, aici a fost mult mai modest, dar suficient, avea același program 10.00-24.00, cu cafele espresso foarte bune și cappuccino excelent, însă fără specialități de cafea deosebite sau ceaiuri fine doar pentru cunoscători, cum era la Sungate.

    Oasis Bar, aflat pe terasa de la nivelul recepției, cu program 10.00-01.00, a fost barul care mi-a plăcut cel mai mult, unde ne opream înainte și după cină sau seara târziu, pentru un pahar de băutură înainte de a ne duce la culcare. Serviciile au fost în general foarte bune. Am avut o singură surpriză când am cerut un espresso dublu și am primit, în loc, un pahar cu bere. Din comoditate, stăteam și urmăream de la acest bar spectacolele de la amfiteatru, deoarece, dacă alegeam o masă bine poziționată, vederea era excelentă.

    Barul de la piscină avea afișat programul 10.00-24.00, dar, în realitate, pe la ora 22.00 se închidea în fiecare zi. Aici am găsit cel mai prompt personal, nici nu ne așezam bine la masă, că și veneau să ne ia comanda, când terminam de băut, ne întrebau imediat dacă mai dorim și altceva, dar nu și cel mai bine pregătit. Voi da doar două exemple de situații, anormale în orice hotel de cinci stele, dar șocante pentru cineva obișnuit cu serviciile excelente ale lanțului Delphin. În prima zi, abia ajunși la hotel și încă în recunoaștere, ne oprim la acest bar. Eu comand espresso cu lapte, că eram disperată să beau o cafea bună după experiența nefericită de la hotelul precedent, iar soțul cere o bere neagră Efes. Menționez faptul că abia ne așezasem la masă și nu apucasem încă să citim meniul ultra all inclusive, același la toate barurile din resort, dar știam că Efes Dark era inclusă în concept în anii anteriori. Replica băiatului m-a blocat. În loc să ne explice că berea neagră nu este inclusă, el ne trimite să cumpărăm de la magazinul din hotel. Câteva zile mai târziu am constatat că nici la Delphin Imperial nu era inclusă, astfel că nu trebuia să avem pretenții de la un hotel mult mai ieftin, însă abordarea nu a fost cea mai potrivită. În altă zi, venind de la plajă, ne oprim la același bar și cerem cremă de whisky. Primim două pahare abia mânjite pe fund cu maxim 10 ml de băutură, restul gheață. Solicit completarea paharelor cu o cantitate rezonabilă, la care barmanul îmi arată sticla goală spunându-mi sec, pe un ton răstit, că s-a terminat. Îi explic că aceasta nu este problema mea și că să se ducă să caute o altă sticlă plină. Un supraveghetor a auzit discuția, l-a admonestat, a trimis un alt băiat să aducă alte două sticle și ne-a adus personal la masă două pahare normale cu aceeași băutură, cerându-și scuze.

    Beach Barul, aflat, evident, la plajă, avea program 10.00-24.00, dar am avut plăcuta surpriză să fim serviți și mult după această oră, chiar spre ora 01.00. Servicii foarte bune și prompte, cocktailuri excelente și frumos prezentate. După terminarea spectacolelor de seară de la amfiteatru, distracția se continua la acest bar, cu muzică live și dans, pentru amatori.

    Hookah Bar, sau barul cu narghilele, cu program 20.00-24.00, are niște foișoare plăcute și foarte intime unde se putea „fuma” gratuit narghilea cu diferite arome, se putea bea ceai turcesc sau altfel și cafea turcească, făcută la cană electrică și nu la nisip, dar foarte bună. Un loc liniștit și relaxant, accesul celor sub 18 ani fiind interzis. Amuzant mi s-a părut faptul că era interzis și consumul produselor clasice din tutun, adică aveam voie să fumez narghilea, dar nu aveam voie să-mi fumez propriile țigări. Inutil de precizat că nimeni nu respecta această regulă.

    Hollywood Disco Bar, cu program 23.00-02.00, nu l-am văzut, dar nici nu l-am căutat.

    Vreau să fac și o precizare referitoare la conceptul ultra all inclusive de la acest hotel, în ceea ce privește băuturile de import. La fiecare bar din resort existau pe mese meniurile cu ceea ce este inclus. Erau înșirate principalele tipuri de băuturi, o listă impresionantă de cocktailuri, însă specificarea băuturilor era doar generică, de exemplu, whisky local și de import, fără o enumerare clară a mărcilor incluse, situație în care am presupus că toate sticlele expuse în bar sunt gratuite. Neplăcut a fost că atunci când am cerut o anume băutură, spunând foarte clar ce dorim să bem, am fost serviți cu echivalentul turcesc al acesteia. Fără să mă enervez, am găsit și soluția, deplasându-mă personal la bar și indicându-i clar barmanului sticla din care doresc să fiu servită. Niciodată nu au existat comentarii, niciodată nu mi s-a spus că ceea ce am cerut ar fi extra, dar nici nu mi s-a părut corect față de turiști, dacă ai inclus ceva în concept, atunci oferă acel ceva necondiționat, nu încerca să te eschivezi.

    Plaja

    Plaja acestui hotel este foarte frumoasă, foarte lată, cu nisip fin și cu o intrare în mare lină, aproape perfectă. Numai faptul că m-am bucurat de această plajă în fiecare zi, a făcut să treacă aproape neobservate alte neajunsuri legate de resort și să mă determine să nu regret deloc alegerea făcută. Spre deosebire de prima săptămână, când au fost mai mereu valuri, în săptămâna petrecută aici mare a fost caldă și calmă, o plăcere.

    Există șezlonguri cu salteluțe, în număr suficient pentru toți doritorii, astfel că la orice oră ai ajunge la plajă nu există riscul să nu găsești loc. Șezlongurile sunt aliniate frumos sub copertine, scăpând de plimbatul șezlongului în jurul umbrelei în căutarea umbrei atât de necesare, dar, distanța mică dintre șezlonguri reduce și intimitatea. De știut că la ora 09 dimineața, toate șezlongurile din primul rând sunt deja ocupate, majoritar doar de prosoape, dar nici rândurile următoare nu sunt de refuzat. Noi fiind mai matinali, am găsit locuri mereu în primul rând. Un dezavantaj îl constituie faptul că șezlongurile sunt așezate la o distanță relativ mare de intrarea în mare, iar după ora 10 dimineața este deja dificil de mers în picioarele goale pe nisipul fierbinte. Cine dorește își poate muta fără restricții șezlongul până în buza mării, dar va sta în plin soare. Se poate face plajă și pe ponton, unde există un număr limitat de șezlonguri și umbrele de soare. De asemenea, cei mai pretențioși și mai cu dare de mână pot alege serviciile VIP, Gazebo, contra cost, alegând pentru plajă baldachinele și serviciile speciale de servire și răsfăț, însă aceste pavilioane sunt amplasate pe iarbă, cel mai departe față de mare.

    Salvamarii au fost mereu la datorie, foarte vigilenți, mai ales în cazul copiilor lăsați în mare nesupravegheați, gata să intervină la nevoie, însă fără a deranja.

    Accesul celor cu copii în cărucior este facilitat de aleile construite pe plajă până la șezlongul dorit.

    Cam la două trei șezlonguri găseam câte o măsuță și câte un ghiveci pe post de coș de gunoi, coșuri care erau golite de mai multe ori pe zi. Saltelele și măsuțele erau curățate de către angajați, dar după ce ajungeam noi la plajă, astfel că noi ni le curățam singuri.

    Pe plajă există dușuri și cabine de schimb. Dușurile nu au funcționat în fiecare zi, uneori presiunea apei nefiind suficientă pentru duș, acestea putând fi folosite doar pentru curățarea nisipului de pe picioare.

    Toaletele de la plajă sunt relativ departe de plajă, iar curățenia acestora a fost în general ok, dar nu s-a ridicat mereu la nivelul așteptat. În ultimele zile ale sejurului meu au apărut și aici odorizantele de cameră care au mai schimbat atmosfera.

    Prosoapele de plajă se pot obține de la chioșcul de prosoape aflat în apropierea piscinei și în drumul spre plajă, cu program 08.00-19.00, pe baza cardurilor pentru prosoape primite la momentul cazării și se pot schimba de câte ori se consideră necesar.

    Piscinele

    Există mai multe piscine, dar nu am identificat o piscină de relaxare. Piscina principală, de fapt singura piscină exterioară pentru adulți, este foarte mare și curată, cu o suprafață de 4000 metri pătrați și o adâncime de 1,40 m. Aici se desfășurau principalele activități de peste zi. Nu am stat niciodată la piscină și nu am interacționat cu animatorii. La începutul programului lor, pe la ora 10.00, veneau pe plajă, ne spuneau bună dimineața în toate limbile pe care le cunoșteau și ne invitau să participăm la diverse activități, însă fără a insista prea mult.

    Cred că și aici șezlongurile sunt într-un număr suficient de mare pentru a mulțumi pe toată lumea.

    Există pavilioane contra cost, cu șezlongurile aferente și cu scară proprie de intrare în piscină. Se închiriază pentru suma de 40 de euro pe zi. Sunt o opțiune pentru cei care doresc o mai mare intimitate. Tot la aceeași piscină există și pavilioane gratuite, aproape la fel de confortabile, dar mai prost poziționate.

    Există un mic aquaparc cu doar trei tobogane pentru adulți, nimic interesant, cu program, ca peste tot.

    Piscina pentru copii are adâncimea de 0,35 m și niște tobogane micuțe.

    Există și două piscine interioare, una pentru adulți (1,40m) și una pentru copii (0,35m). Am trecut într-o dimineață pe la piscina interioară, de curiozitate, la acea oră nu era nimeni, cu șezlonguri și chiar baldachine, al căror rost nu prea l-am înțeles.

    Zona de relaxare

    Hotelul dispune de o zonă de relaxare, care se întinde pe o suprafață considerabilă, cu multă verdeață și multe flori, cu șezlonguri și hamace, beneficiind de soare sau de umbră naturală, după dorință. Puține resorturi au asemenea zone verzi, într-adevăr ideale pentru relaxare, acesta constituind un mare plus.

    Sport și alte activități

    Există câteva terenuri de fotbal de diferite dimensiuni, dar și de tenis. De menționat că doar echipamentul și lecțiile de tenis se plătesc.

    Centrul spa se află sub nivelul recepției și are program 09.00-20.00. Baia turcească, sauna și baia de aburi sunt gratuite, restul procedurilor fiind contra cost.

    Sala de fitness se află tot în zona centrului spa și a piscinei interioare și este gratuit.

    Dintre alte activități zilnice incluse în concept, aș aminti: gimnastică aerobică, volei de plajă, tenis de masă, tras cu arcul, bocca, darts etc., la ore stabilite și afișate.

    Delphinus Miniclub

    Miniclubul pentru cei mici este bine amplasat într-o pădurice și oferă diferite activități pentru cei mici. Voi posta doar fotografii de la acesta, fără a detalia.

    Spectacolele de seară de la amfiteatru au fost reușite, având de obicei invitate trupe de dansatori sau acrobați profesioniști din afară, după spectacol, distracția mutându-se la barul de la plajă, cu muzică live.

    Programul de spectacole se repetă la două săptămâni și este exact același ca la celelalte hoteluri Delphin din Lara, decalat cu o zi, două sau trei.

    Am prins seara de gală, organizată magistral pe terenul de fotbal, unde au montat o scenă, au adus un număr suficient de scaune și mese pentru toți turiștii, cu baruri organizate în apropiere. Gala night a început cu copiii turiștilor, îmbrăcați toți în alb și ținând în mâini baloane albe, eliberate ulterior spre cer, a urmat prezentarea tuturor managerilor de departamente, apoi un spectacol deosebit de bun la care au fost invitate mai multe trupe, a urmat un frumos foc de artificii, tortul și șampania. A fost o seară foarte reușită și foarte bine organizată care m-a făcut să uit că am ratat petrecerea Delphin Family, un cocktail party pentru turiștii fideli lanțului Delphin, dar nu de aceeași amploare, care urma să se țină la două zile după plecarea mea.

    Internet

    Conform conceptului, internetul wireless este disponibil gratuit doar în lobby și contra cost în camere. Surpriza plăcută a fost că acesta era disponibil peste tot, și la plajă și în cameră, semnalul fiind mai bun sau mai slab în funcție de numărul utilizatorilor conectați simultan. Dimineața până pe la 11, funcționa perfect pe plajă, asta până când plaja se umplea de laptopuri și tablete. La fel, la Oasis bar în timpul spectacolelor nu aveai nicio șansă să te conectezi, decât târziu spre miezul nopții.

    Hotelul oferă transport gratuit cu autobuzul până în centrul orașului Antalya. Singura condiție este să te înscrii cu o zi înainte la recepție.

    Cazat fiind la Botanik Exclusive Lara, poți vizita gratuit celelalte hoteluri Delphin din Lara, între niște ore prestabilite. Astfel, Delphin Diva poate fi vizitat zilnic între 16.00-18.00, iar Delphin Palace și Delphin Imperial pot fi vizitate zilnic între 17.00-18.00. Noi am fost doar la Diva și la Imperial și ne-a plăcut ce am văzut, am fost impresionați de luxul de la Imperial, dar niciunul nu avea atât de mult spațiu și atâta verdeață ca al nostru. Ne-am oprit și la câte un bar la fiecare, am comandat ce am dorit și am fost serviți cu multă amabilitate, deși eram doar în vizită la ei.

    Recomand acest hotel, cu atât mai mult cu cât, începând de anul viitor, acesta va fi renovat, reconstruit, rearanjat și cu speranța că serviciile se vor îmbunătăți. Se va pierde din spațiul verde atât de apreciat de mine, dar se va câștiga atât pe partea de distracție prin apariția unui Luna Park și a unui Aqua Park cu mai multe tobogane și mai interesante, cât și pe partea de relaxare prin apariția unei piscine de relaxare, concept agreat de cuplurile fără copii.

    La terminarea sejurului petrecut la Botanik Exclusive 5* din Lara, după o săptămână de relaxare, la ora 11,25 am plecat spre următorul hotel, aflat în Belek.

    Citeşte şi continuarea aici
    Articol încărcat de nicole33 in [27.07.2015 / 00:29:11]

    [validat & publicat in 27.07.15 / 08:21:44]

  • VIZUALIZĂRI: 7799
  • Foto atașate (se deschid în pg nouă)

    + 189 alte poze Vezi pozele

    EVIDENTIAȚI IMPRESIILE CU ADEVĂRAT UTILE!
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std)    108900 PMA (din 123 voturi) show/hide
    NOTĂ: Datorită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

    VOTEAZĂ ŞI TU!

    F.UTIL/F.BUNUTIL/BUNNU-MI PLACE

  • Ai fost acolo, la Delphin BE Grand Resort (ex Botanik Exclusive)? - Scrie impresii / Incarcă foto
  • Dorești să întrebi/discuți ceva referitor la impresiile încărcate de "nicole33"? - folosește rubrica Ecouri (de mai jos)
  • N.B.: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată - click aici
    sau scrie-ne pe adresa oferte@amfostacolo.ro
  • 46 ecouri scrise până acum la acest articol. ASCUNDE / ARATĂ ecourile

    ECOURI SCRISE LA ACEST ARTICOL:
    Cele mai recente 16 ecouri [pg. 2 = index 31 - 46]
    pentru ecouri mai vechi, folositi PAG.URM, PAG. PREC (vezi mai jos)
    Pentru TOATE, in ordine cronologica, incepeți cu PAGINA 1
    SAU puteți consulta forma MONOBLOC (nepaginată) a ecourilor click aici
     
     
    Mihai18 » mesaj pers
    [18.08.15 - 14:08:23]

       Nici vorbă. Cum să mă supăr pe nașa. Și îți mai spun ceva. Uneori, eu mai știu să citesc și „printre rânduri” Cu bine


    An Na » mesaj pers
    [05.09.15 - 23:28:25]

       @nicole33 - Multumim pentru review-ul exceptional! Asa ar trebui sa arate un review al unui hotel! Multumim si pentru pozele postate de la Mini Club. Nu stiu de ce, dar nimeni nu posta poze cu locurile de joaca pentru copii!


    nicole33 CONSILIER AFA / TURCIA » mesaj pers
    [05.09.15 - 23:36:30]

       @An Na -

       Mă bucur că ți-a plăcut și sper să-ți fie și de folos dacă intenționezi să alegi acest hotel.

       Chiar dacă nu am copii curiozitatea mă determină să vizitez și să fotografiez tot ce se poate. Uneori poate nu am suficientă răbdare să detaliez aspectele care nu m-au interesat în mod direct și atunci este mult mai ușor să las pozele să „vorbească” în locul meu.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 900 PMA (din 3 voturi)]
    m liviu » mesaj pers
    [24.09.15 - 04:18:45]

       Super impresii. Niciodata nu cred ca am citit un rw asa detaliat mai ales la un hotel la care am fost in trecut. Dar ma bate gandul sa revin acolo. Am vrut sa vad ce mai e nou si dc serviciile sunt la fel. Este bine de stiut faptul ca poti vizita si celelalte hoteluri ale lantului. Eu sincer dc o sa revin aici sunt curios sa ajung la delphin palace. L am vazut doar de pe plaja. Pare ca are la fel de multa verdeata ca botanik ul. Oricum ai prins un super pret la acest hotel. Astept ofertele ptr la anul. Sa fim sanatosi si sa avem timp ptr concedii. Din ce am obsercat voi cand plecati de acasa va dau vecinii disparuti... 😊. Toate cele bune


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 0 PMA (din 0 voturi)]
    nicole33 CONSILIER AFA / TURCIA » mesaj pers
    [24.09.15 - 06:35:12]

       @m liviu -

       Mulțumesc pentru aprecieri.

    Este bine de stiut faptul ca poti vizita si celelalte hoteluri ale lantului. Eu sincer dc o sa revin aici sunt curios sa ajung la delphin palace. L am vazut doar de pe plaja. Pare ca are la fel de multa verdeata ca botanik ul.

       Cu brățară de la orice Delphin poți vizita celelalte hoteluri în intervalul orar specificat și ești tratat ca oaspete. Te poți răcori la orice bar din acestea cu ce dorești să comanzi. Interesul lor este să-și promoveze hotelurile. Când vezi cu ochii tăi ce ți se oferă te decizi mai ușor să rezervi în anul următor.

       

    Oricum ai prins un super pret la acest hotel. Astept ofertele ptr la anul.

       Prețul a inclus o reducere de EB de 30%, deloc de neglijat, iar perioada sejurului a fost 31 mai- 7 iunie. Dacă vor face toate renovările preconizate și vor ridica și calitatea serviciilor la nivelul obișnuit pentru Delphin-i, sigur anul viitor și prețul va fi altul, însă eu sper că nu va crește foarte mult.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 1800 PMA (din 6 voturi)]
    webmaster26 » mesaj pers
    [14.09.16 - 20:33:55]

       @dorgo: Ecoul a fost șters! Tentativă de flame și căutat ''râcă''!

       Am o rugăminte - și o spun pentru ultima oară - dacă te plictisești, apucă-te de scris pe la filozofări sau despre ce ai mai vizitat anul ăsta!


    calatorul » mesaj pers
    [28.09.16 - 10:48:31]

       @nicole33: Felicitari pentru frumoasa vacanta petrecuta, in conditii confortabile si convenabile. Inteleg ca daca ma hotarasc sa incerc un UAI turcesc va trebui sa ma antrenez pentru negocierile repetate la cazare, curatenie, cameriste, bauturile de la bar si alte ocazii. Nu sunt obisnuit cu ele si prefer in vacanta sa nu prea pierd timpul cu asemenea activitati care seamana cu orarul de team/building, dar vom vedea. Multumim pentru informatiile oferite si impresiile impartasite, alegeri inspirate si vacante frumoase in continuare!


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 0 PMA (din 0 voturi)]
    nicole33 CONSILIER AFA / TURCIA » mesaj pers
    [29.09.16 - 00:28:25]

       @calatorul:

    Inteleg ca daca ma hotarasc sa incerc un UAI turcesc va trebui sa ma antrenez pentru negocierile repetate la cazare, curatenie, cameriste, bauturile de la bar si alte ocazii.

       Nu este obligatoriu. Unii sunt mai toleranţi şi trec mai uşor peste mici inconveniente, inerente oricărui sejur, oricât de bun ar fi hotelul ales. Alţii sunt mai pretenţioşi, au propriile tipicuri sau pur şi simplu doresc să obţină maximul posibil pentru banii plătiţi.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 1050 PMA (din 4 voturi)]
    calatorul » mesaj pers
    [29.09.16 - 11:30:19]

       @nicole33: "Unii sunt mai toleranţi şi trec mai uşor peste mici inconveniente, ... Alţii sunt mai pretenţioşi, au propriile tipicuri"

       Bine spus, eu ma consider in categoria celor care aleg sa aiba o vacanta cat mai comoda, linistita si lipsita de curse si competitii pentru cea mai frumoasa masa, cel mai mare sezlong, cea mai grozava camera, cea mai buna parcare. Daca se poate, e foarte bine, daca nu, relax, data viitoare va fi mai bine. Vacante frumoase!


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 450 PMA (din 2 voturi)]
    m liviu » mesaj pers
    [12.11.16 - 18:31:45]

       Nicole apelez la tine ptr ca ai o veche activitate in Turcia si poti fi foarte obiectiva. Zi mi te rog zona lara. Delphin diva, limak limra, sherwood. Care ar fi pe primul loc dupa tine. Servicii incluzand cazare, mancare, bauturi si distractie. Iar in zona belek. Alva donna, limak atlantis, royal dragon sau taj mahal. Tot la fel un clasament dupa parerea ta. Nu vreau detaliat. Merci fain


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 0 PMA (din 0 voturi)]
    nicole33 CONSILIER AFA / TURCIA » mesaj pers
    [12.11.16 - 18:55:35]

       @m liviu:

    Zi mi te rog zona lara. Delphin diva, limak limra, sherwood. Care ar fi pe primul loc dupa tine. Servicii incluzand cazare, mancare, bauturi si distractie. Iar in zona belek. Alva donna, limak atlantis, royal dragon sau taj mahal. Tot la fel un clasament dupa parerea ta.

       Eu pot să-ţi fac un clasament, subiectiv, desigur, după părerea mea, dar le-ai cam bramburit ca zone.

       În Lara nu ai decât Delphin Diva şi Sherwood Breezes (probabil). Limak Limra este în Kiriş (zona Kemer). Dintre cele două aş alege Diva. Dacă totuşi ai avut în vedere Limak Lara, clasamentul meu ar fi Delphin Diva, Limak Lara, Sherwood.

       În Belek, Limak Atlantis este mult peste Alva Donna Exclusive (din Bogazkent) la toate capitolele, dar mai ales la plajă, cu nisip nu pietriş şi animaţie.

       Royal Dragon şi Royal Taj Mahal se află în Zona Side, în Evrenseki. Sunt efectiv unul lângă celălalt. Ambele au o plajă superbă, aquapark, LunaPark etc. Conceptele UAI sunt cvasiidentice. Aş alege Taj Mahal pentru că este foarte nou (2015), în timp ce Dragonul nu a fost renovat niciodată şi are destui anişori în spate din 2008 încoace.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 900 PMA (din 3 voturi)]
    iulianic » mesaj pers
    [13.11.16 - 19:07:25]

       @nicole33: Recunosc faptul că am aflat despre acest hotel doar când am citit ecourile unui recent articol din viața comunității AmFostAcolo (Despre PMA și altele). Nu prea citesc impresii privind locațiile de cazare pentru că rar sunt pusă în situația de a alege eu un hotel, agențiile turistice fiind cele care fac asta pentru mine (eu preferând circuitele și nu sejururile).

       Cum sunt de mai multă vreme în căutarea formulei articolului ideal (de călătorie, de prezentare a unui hotel sau a unui restaurant), se înțelege că acele comentarii mi-au stârnit interesul și am căutat imediat articolul tău. Împresionantă și demnă de felicitat răbdarea cu care ai abordat fiecare aspect legat de această locație! Nu cred că sunt mulți care - în vacanță fiind - să observe, să analizeze și să memoreze atâtea amănunte pe care apoi să le prezinte aici structurat și detaliat. Dacă toți am fi așa, AFA ar arăta altfel. Așa încât - deși nu obișnuiesc să fac acest lucru - menționez că am adăugat și eu un vot. Nu este Superbonus, nu este Zuperbonus, dar este votul cu numărul 111. Felicitări!


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 150 PMA (din 1 voturi)]
    nicole33 CONSILIER AFA / TURCIA » mesaj pers
    [13.11.16 - 19:18:53]

       @iulianic:

       Mulţumesc mult pentru aprecieri şi ecou.

    Nu cred că sunt mulți care - în vacanță fiind - să observe, să analizeze și să memoreze atâtea amănunte pe care apoi să le prezinte aici structurat și detaliat.

       Tocmai aici este diferenţa dintre un resort cu multiple facilităţi în care petreci o săptămână de relaxare şi ai timp să testezi majoritatea acestora şi un hotel dintr-o lungă serie de cazări unde ajungi noaptea, frântă de oboseală după alergătura de peste zi, pentru că aceste circuite sunt extrem de solicitante, numai de relaxare nu poate fi vorba, stai doar câteva ore, nu-ţi doreşti decât un duş reconfortant şi un pat comod, deoarece a doua zi pleci mai departe şi tot aşa.

       Am căutat mereu, pe cât posibil, să ating cât mai multe aspecte de interes, să scriu un articol exact cum mi-aş fi dorit eu să citesc înainte de a pleca acolo.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 300 PMA (din 1 voturi)]
    m liviu » mesaj pers
    [13.11.16 - 22:55:22]

       @nicole33: da asa este... am incurcat zonele side... belek. deci dupa parerea ta sa merg royal taj mahal sau delphin diva. Multumesc de sfat. Scuze ca am fost repezit. Toate cele bune. Sincer sincer daca ar fi doar dupa mine as alege o alta varianta. Seginus... dar din pacate nu numai eu decid... inca o data merci.


    mishu » mesaj pers
    [23.11.16 - 08:33:08]

       @nicole33: Normal, curiozitatea m-a impins sa citesc si eu acest articol si nu cred ca am ce "defect" sa-i gasesc, sa spun, uite, despre asa n-ai scris.

       Sa nu spui la nimeni, dar eu inca nu am fost in Turcia, din mai multe motive si incerc sa-mi fac curaj sa merg.

       Curajul inseamna de fapt sa gasesc acea locatie potrivita pentru mine si familia mea avand in vedere ca exista mama, deci nu foarte mult de mers de la aeroport pana la hotel si nici pana la plaja, mai putina caldura, asa, cat sa fie placut, mai exista si baietii care deja la 20 de ani trebuie sa aiba distractie asigurata si nu ma refer neaparat la cluburi cat mai degraba la partea de parc de distractii, parc acvatic, iar eu si sotul deja nu mai contam, daca lor le este bine, sigur ne va fi si noua.

       Asadar avand in vedere ca exista aici pe AFA destule persoane a caror parere sa fie una pertinenta cred ca pana la urma voi reusi.

       Felicitari pentru articol si pentru poze, votat cu mare drag.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 300 PMA (din 1 voturi)]
    nicole33 CONSILIER AFA / TURCIA » mesaj pers
    [23.11.16 - 20:16:43]

       @mishu:

       Mulțumesc frumos pentru aprecieri, ecou și vot. Te va dușmăni colegul @Dorgo pentru că acum articolul meu "suspect" are şi mai multe voturi, dar e băiat bun şi îi va trece. :)

    Sa nu spui la nimeni, dar eu inca nu am fost in Turcia, din mai multe motive si incerc sa-mi fac curaj sa merg.

       Nu am spus la nimeni chiar dacă ştiam deja. :) Mi-ai spus chiar tu astă primăvară când ne-am cunoscut la TTR.

       În cazul în care te hotărăşti să acorzi o şansă şi Turciei, vorbim şi încerc să-ţi sugerez ceva mai potrivit pentru flăcăii tăi, deoarece pentru cei de vârsta noastră variantele sunt mai numeroase şi ne adaptăm mai uşor.


    Puteți EVALUA ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
    [punctaj crt: 50 (pma.std) + 300 PMA (din 1 voturi)]

    46 ecouri scrise până acum la acest articol. ASCUNDE ECOURILE

    .

    Data ultimei actualizări (CACHE): 20.07.19 -- 21:56:42

    Pentru a accesa versiunea curentă, „la secundă” -- logați-vă (mai jos) sau creați-vă cont


    AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

    UTILIZATOR
    PAROLA

    Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

    Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici

    NOTĂ: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte particulare pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată
    Alte impresii din această destinaţie:
    VEZI toate impresiile scrise despre această destinaţie
    TOP

    versiunea DESKTOP (non-mobile) # HOME (mobile)

    pagină generată in 0.10116815567 sec