Harta HORECA only / zSTRATOSFERA - hoteluri, cazări, atracții turistice, locuri de vizitat în zonă
Hărțile interactive AFA NU SUNT accesibile NElogat
- Aveți cont pe AFA? — autentificați-vă: sus, pe meniul albastru, click pe VIZITATOR
- NU aveți cont la noi? — vă puteți crea unul aici: CONT NOU
OBIECTIVE pe hartă [dacă nu se văd toate, micșorați scara]
Alte solicitări către echipa tehnică AmFostAcolo IMPRESII
Ce vrăji a mai făcut nevastă-... ăstaaa... turistul nostru :) IMPRESII
Consultanţă (gratuită) AmFostAcolo - public relation etc IMPRESII
Lista Neagră semi-oficială AmFostAcolo = turişti 'problemă' IMPRESII
Sesizări RĂZBUNĂRI [sesizări ANTICIPATE!] IMPRESII
UTILE - de reţinut IMPRESII
IMPRESII recent adăugate HORECA only / zSTRATOSFERA
Sperietoarea 'Review' pe booking.com
Suntem dintre fericitii detinatori de unitati de cazare clasificate ca "Exceptionale" pe booking.com (punctaj 9.9 si Guest Review Award in 2016).
Cu toate acestea, am avut parte si de reviewuri pe care le-am considerat nedrepte si nemeritate.
La inceput eram tare necajita, cu timpul am invatat ca indiferent ce as face, vor fi si turisti care nu vor aprecia cum se cuvine efortul nostru de a-i rasfata si a-i face sa se simta "ca acasa". Sau cum spune sotul meu: "Nevasta, astia nici acasa la [...] — citește
IMPRESII Ce vrăji a mai făcut nevastă-... ăstaaa... turistul nostru :) / HORECA only / de arcrom, în 23.08.17
Rezervare neconfirmata - amenintari cu controale si review-uri proaste
Turistul Bogdan Tudor a efectuat o rezervare prin sistemul booking, acesta transmitandu-i la aceea data (sistemul automat) ca este necesar plata unui avans. Nu au fost introduse datele unui card de credit.
Confor politicii de rezervare care stipuleaza expres ca este necesar plata unui avans de 25%, am transmis mesaje clientului prin sistemul booking, conform conditiilor contractuale, 3 mesaje repetate pe parcursul a 5 zile in perioada 17-21 august, prin care am solicitat plata avansului, [...] — citește
Oameni care nu se informeaza (ignoranti)
WEDLING EDUARD din Paltinoasa/Suceava cazat la Pensiunea Memory o noapte 29/30 august (presupun ca lucreaza sau este mare sef la sc albertemma srl).
Rezervare facuta prin telefon lastminute, de fapt era singura camera disponibila.
Dimineata incep problemele: Ca e prea scumpa camera, de ce nu l-am informat. (mentionez ca tarifele sunt afisate la receptie, pe situl pensiunii, pe toate portalurile de promovare).
Domnul a folosit sauna si cand i-am reamintit la check out ca trebuie [...] — citește
GRATUIT: Consultanţă, consiliere AmFostAcolo - PR etc
Suntem mai puțin în măsură să vă acordăm consultanță referitoare la conducerea unei unități de turism, politica de marketing, probabil și cea de prețuri etc șamd - majoritatea dvs sunteţi vechi în branşă şi, presupun, ştiţi foarte bine ceea ce faceţi :)
Totuşi, măcar în capitolul PR = "public relation", experienţa noastră POATE ajuta
Dacă doriţi, puteţi apela - bineîneţeles gratuit - la această nouă facilitate oferită de AmFostAcolo hotelierilor:
- [...] — citește
IMPRESII Consultanţă (gratuită) AmFostAcolo - public relation etc / HORECA only / de Admin, în 06.08.14
'Violarea intimitatii turistului'
foarte simplu, turistul este la plaja aerul conditionat pornit, nimic in neregula numai geamurile deschise la camera, usa la baie deschisa, geamul la baie deschis /dupa cateva ore m-am sesizat si evident cu dublura cheii am deschis si am oprit AC.
A doua zi dimineata AC pornit, aceasi chestie cu usa si geamurile, televizorul pornit, lumina aprinsa, camera goala si inchisa cu cheia.
Am intrat binenteles le-am oprit, domnii erau in camera la prietenii cu care au venit/nu pe plaja, nu aveam de [...] — citește
Vezi toate reviews-urile de la HORECA only
#G#G