Ecouri — scrise de RARES2004;

RARES2004, 04.04.19 12:38»@csibicip: Buna ziua. Societatea mentionata mai sus este proprietara pensiunii. Deci nu discutam de comisioane, ci de raspundere directa.
LA REVIEW Alpina-Casi, ATENŢIE la camera primită — nr. 2 parter - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 04.04.19 11:59»@kafka_2007: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Complex turistic Alpina-Casi - scris de în rubrica Unde mâncăm în Păltiniş?
RARES2004, 04.04.19 11:58»@cenadanradu: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Pensiunea Alpina Casi recomand aces loc de vis - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 04.04.19 11:57»@Jimmy1: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Complex Turistic Alpina-Casi - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 04.04.19 11:55»@Alina22Vl: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Un weekend la Alpina Casi - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 04.04.19 11:54»@csibicip: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Alpina-Casi, ATENŢIE la camera primită — nr. 2 parter - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 04.04.19 11:51»@Ionut Petre: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Sejur la Complex turistic Alpina-Casi - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 04.04.19 11:50»@DIAugustin: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Al doilea Crăciun Alpina Casi... la baza pârtiei Arena Platos - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 04.04.19 11:50»@Ionel1234: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Pensiunea Alpina Casi Paltinîși Sibiu - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 04.04.19 11:46»@Miha Pistol: In data de 03.10.2018, am contractat de la S. C. CHRISTIAN CAR S. R. L. –D, cu sediul in Sibiu, str. Mihai Viteazul, nr. 252, Jud. Sibiu, cu punct de lucru in localitatea Paltinis, judet Sibiu, servicii de cazare si masa pentru perioada 29.12.2018 – 02.01.2019, pentru 4 familii (8 adulti), la Pensiunea Alpina Casi Paltinis. In data de 03.10.2018 ni s-a emis factura pentru avans in valoare de 7000 lei, iar in data de 04.12.2018, factura in valoare de 8000 lei. Sumele reprezinta serviciile aferente celor 4 familii (1700 lei x 8 persoane = 13600 lei), iar 1400 lei reprezinta avansul pentru a 5a familie, care nu a mai putut merge si pentru care am primit banii inapoi.

Oferta acestei pensiuni a fost de 1790 lei/persoana pentru sejur, pretul final ramanand la 1700 lei, fiind vorba de un grup. Tin sa precizez ca toti oaspetii pensiunii au achitat aceeasi suma.

In data de 29.12.2018, in jurul orelor 15, toate cele 4 familii am ajuns la locul cazarii, oferinduni-se, in locul celor 2 cladiri acreditate cu 4 margarete, o anexa din spatele acestora, anexa cu spalatoria la parter, cu camere mansardate incredibil de mici, cu baile de 2m/2m, tot mansardate (pentru a ajunge la toaleta trebuia mers in mersul piticului, iar la dus trebuia sa stai aplecat), toata anexa avand un miros insuportabil, in toate camerele, cu cearceafuri rupte, fara prosoape si produse de baie.

Subliniez ca pretul /pachet a fost acelasi, indiferent unde erai cazat.

De asemenea, va aduc la cunostinta ca nicaieri nu apare aceasta anexa in site-urile de prezentare. De fapt, sunt 3 cladiri, 2 cladiri optime pentru cazare, iar cea de-a 3 a fiind o anexa care are piscina la parter, dar o cladire destinata angajatilor, insalubra. In 2 camere din aceasta anexa chiar erau cazati angajatii, cetateni din Republica Moldova. In mod cert, aceasta anexa nu este acreditata pentru oaspeti, ci doar pentru personal.

Imediat dupa ce am ajuns la locatie, am contactat administratorul acesteia, pentru a clarifica situatia si a o remedia, raspunsul acestuia fiind ca nu are solutii pentru cazare in cele 2 cladiri principale si nici variante pentru a ni se rambursa banii.

La locatie, 2 familii au mers cu atv-uri in remorci, iar 1 familie are 1 copil de 1 an, astfel, posibilitatea de a ne intoarce fiind nula, din cauza carosabilului inghetat si a ninsorii.

In dimineata zilei de 29.12.2018, am primit un mesaj din partea administratorului pensiunii prin care ne informa cu privire la numerele de telefon ale angajatilor. Dupa cazare, am inteles de ce. Stiind ca vom obiecta referitor la conditiile de cazare, acesta nu s-a prezentat la pensiune, atribuind sarcina de a oferi lamuriri si solutii, angajatilor, care nu au nicio putere.

Am ramas cazati o noapte pentru a evita riscurile deplasarii catre casa pe carosabil inghetat, constatand ca ne aflam atat cu banii luati, cat si sejurul de Revelion, distrus.

A 2a zi (30.12.2018), am parasit aceasta locatie, dupa micul dejun, probabilitatea de a putea trece peste conditiile de cazare fiind zero.

Va informez ca familia cu copilul de 1 an nu a beneficiat nici de caldura pe timpul noptii, din cauza unei defectiuni, toti membrii familiei respective imbolnavindu-se.

Toate cele 4 familii sustin cele relatate mai sus, membrii acestora fiind dispusi oricand sa depuna declaratii in vederea sprijinirii celor relatate.

Consideram ca atitudinea administratorlui a fost premeditata, atat prin neprezentarea la locatie cat si prin trimiterea mesajului din ziua cazarii referitor la persoanele de contact, in caz de probleme.

LA REVIEW Alpina Casi-Superb! - scris de în rubrica Unde mâncăm în Păltiniş?
RARES2004, 03.02.19 09:18»@Cristinelul: Sunteti fenomenal. Asta ati inteles dvs din tot ce s-a scris, până acum, pe acest site?

Reproșul ca nu ati venit la pensiune in cele doua zile, cât timp am fost noi acolo, nu a aparut pentru că țineam morțiș să vă cunoastem. Este vorba de lipsa de respect, raspundere si implicare în soluționarea unor probleme legate de condițiile de cazare. Efectiv nu v-a interesat.

Ca sunteti mai bărbat decât noi, probabil asa este. Dvs puteati sa si plecati pe 29 decembrie, daca erați în locul nostru, asa ati scris.

Ca sa o lămurim cu masa si cu băuturile, sa știți că puteti vedea pe înregistrările video, la masa noastra, cea din colț, am fost doar noi, cele 4 familii (celelalte două familii fiind la alta masa), iar băutura alcoolica consumată la cina de pe 29 a constat în 2 litri de vin dintr-o sticla de 5 lt, producție PROPRIE.

Am primit ce am platit?

Domnule, am primit cazare într-o anexa infecta, cu miros îngrozitor, cu așternuturi rupte, fără prosoape, fără căldură într-una din camere, cu vedere la spatele bucătăriei dvs, "alintati" de mirosurile aferente.

Asa ca va intreb: ce așteptări aveați referitor la plângeri, sa nu facem? Ati avut vreo secundă intenția de a rezolva totul pe cale amiabilă?

Referitor la plecarea catre Caciulata, pe 30 decembrie, nu ne asteptau decat o familie, care a reusit (nu stiu cum, prin ce miracol) sa ne gaseasca camere chiar in ziua cazării pentru Revelion. A fost de vis sa mai scoatem din buzunar inca 2400 lei de familie.

Astfel, concluzionând, nu am vrut si nu voi vrea niciodată să vă cunosc. Sunteti exemplul de patron si om, ASA NU!

LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 02.02.19 08:14»@Cristinelul: Domnul Cristian, nu va este frica de Dumnezeu? Cum puteti scrie asa ceva?

In ziua de 29 decembrie, cum mai puteam pleca către casa (neștiind inca de Caciulata) cu 1 copil de 1 an si cu două mașini cu remorci după ele?

Poate ca dvs sunteti un șofer mult mai bun decat noi, dar noi nu ne-am asumat acest risc si credeti-ma ca era foarte rau pe asfalt.

Am băut pe 29? Pensiunea dvs nu a oferit băuturi alcoolice decât pe 31.

Noi am vrut camerele din anexa din spate? Va reamintesc reacția angajatului dvs, care atunci cand am ajuns si a trebuit să ne dea camerele, ne-a spus ca v-a intrebat de cinci ori daca sunteti sigur de asta, consternat fiind si el ca puteti face asta unor turiști.

Celelalte familii (nu sunt "colegii" sau prietenii nostri) au ramas pentru ca au primit camere ok.

Am văzut recenzia unuia dintre ei, care spune că a fost primit de către dvs, la sosire. Total fals. Ati venit la pensiune după plecarea noastra, pe 30, iar mesajele si convorbirile de care vorbiti, nu sunt amenințări, chiar le-am aplicat.

Adică, pe 29, văzând cum ne tratați, v-am tot comunicat sa veniti la pensiune sa rezolvam pe cale amiabilă neintelegerile, dar ati refuzat (atât de barbat sunteti), si v-am spus că vom sesiza toate organele abilitate pentru a ne putea rezolva problemele cu dvs.

Am mintit? Cate controale ati avut până acum? De ce nu spuneti ca aveti si un dosar penal în cercetare pentru inselaciune, depus la Parchetul Sibiu? De ce nu spuneti de reclamația la ANPC SIBIU si Brasov? Acelea nu au fost amenințări, chiar le-am făcut.

Și credeti-ma ca nu ne vom opri aici. Dar stiti de ce? Vrem sa vada toata lumea, care vine la dvs si ii cazați în anexa aceea infecta, ca nu puteti rămâne nepedepsit pentru asta.

După toate cele scrise, cand aveti timp, vă rog mult sa va întrebați un singur lucru: ce rost avea toată bataia de cap aferentă reclamatiilor, cu banii luati, tratați cu atâta lipsa de respect, DACA ERAM CAZATI IN CLADIRILE DIN FATA?

Credeti-ma ca era ideal sa fim cazați ok, sa petrecem împreună, sa schiem, sa ne plimbam cu atv-urile, sa nu fim nevoiți să mai plătim si la Caciulata pentru serviciile deja achitate la dvs, sa nu ne pierdem timpul cu declarații pe la instituțiile statului, sa nu ne consumăm nervii si timpul scriind aici, Etc.

Si totusi, poate nu ati inteles: NOI AM ALES SA VENIM LA DVS pentru oferta atasata acestei recenzii, iar din partea dvs am primit numai venin.

LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 27.01.19 15:47»@webmasterX: Eu personal imi cer scuze! N-am știut acest lucru si voi tine seama pe viitor.
LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 27.01.19 15:43»@Cristinelul: Nu contest acest lucru dar in niciun caz nu a fost cazat in camerele in care am fost noi cazați. Și vad ca nu înțelegeți DELOC un lucru. Putea sa stea si regele Mihai la pensiunea dvs, atâta timp cât NOI nu am avut condiții demne de 4 margarete pe banii pe care i-am achitat, chiar nu conteaza ce oaspeți importanți ati găzduit la pensiune.

Cum va explicați că ori de cate ori cazati pe cineva in anexa din spate, primiti recenzii negative? Sa fim noi nebuni?

LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 27.01.19 15:32»@Cristinelul: Dezinformez? Eu?

Niciodată nu am avut vreo relatie de prietenie sau de alt fel cu domnul C. ci doar am locuit in același cartier in adolescenta. Drept urmare am facut rost de nr dlui C. dupa ce ati scris ca au mai fost la dvs si l-am sunat sa vad daca este adevarat. Mi a răspuns că da. De asemenea mi-a spus că l-ati pus sa semneze o declaratie care conține mulțumirea lui fata de pensiunea dvs si ca el, împreună cu cealaltă familie, au făcut parte din grupul nostru. De ce va apărați în felul acesta, recurgând la tertipuri murdare? Va reamintesc, (cu acte doveditoare), ca grupul nostru a fost format din familiile T., P., T., S. si C. (care s-a razgandit), deci, cele două familii, respectiv C. si Ș., nu au nicio legătură cu noi. Nu am certat pe nimeni si nici nu am facut vreun reproș pt ca nu avea niciun sens, dar am rămas consternat de cum faceti tot ce este posibil pentru a nu ne returna banii, după ce am fost tratați cu atâta lipsa de respect.

Referitor la timpul pe care îl aloc acestei spete, credeti-ma, ca până la vârsta pe care o am nu mi-a fost dat să întâlnesc un astfel de tratament si atitudine.

Astfel, vă rog să vă explicați singur de ce atâtea reclamații si de ce atâta energie consumată pe prezentul site! Doresc sa cunoasca toti cei care se intereseaza de pensiunea dvs, prin intermediul acestui site, ca sunteti un om lipsit de orice fel de scrupule pentru beneficiile materiale proprii!

Niciodata nu am facut reclamatii cuiva si as fi preferat si de data aceasta sa nu fie cazul. Ideal ar fi fost sa primim ceea ce am platit, un miniconcediu pe care l-am asteptat foarte mult si pentru care am muncit pentru a-l achita.

Imi dati mie lecții referitoare la ce inseamna sa fii un om puternic? Dacă erați un astfel de om, veneati la pensiune personal sa putem rezolva problema sau ulterior, dat fiind faptul că sunteti un om potent financiar, cu studii, implicat politic și cu influențe puternice in judetul Sibiu, ne rambursati sumele achitate, eventual si cu scuzele de rigoare pentru o "neintelegere", dar dvs ati ales sa ne tratați în continuare ca pe niște prosti.

LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 27.01.19 12:10»@Cristinelul: Lucrurile pe care vi le-am relatat mai devreme sunt 100% adevărate, iar daca una din cele 2 familii a fost din nou la dvs. este strict alegerea lor. Dacă va amintiti, din grupul nostru format din 4 familii, mai făcea parte si dl. Cr.. Dumnealui, care a optat sa nu mai vina la pensiunea dvs, este cel care a prezentat oferta dvs celor 2 familii si astfel acestea si-au achiziționat SEPARAT pachetele de revelion.

Deci, noi cele 4 familii cazate in anexa din spatele pensiunii, nu am cunoscut până pe 29 decembrie celelalte 2 familii.

P. S. Amintiti-va ca unul din angajatii dvs a returnat avansul achitat de dl. Cr., dvs neavând bărbăția de a fi prezent la pensiune cat timp am fost noi acolo.

LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 27.01.19 11:09»@iulian68: Noi nu cunoșteam celelalte 2 familii, coincidenta face ca eram din acelasi oras si in seara de 29 decembrie ne-am cunoscut. Când am hotărât să plecăm, una din familii a facut schimb de nr de telefon cu noi si in seara de 1 ianuarie, ne-a sunat și ne-a comunicat că și ei sunt nemulțumiți de serviciile oferite (in special de serviciile de masă).

Ca sa concluzionez, vă repet informația din comentariul anterior, cele 2 familii au fost cazate in corpurile din fata si, pentru că au avut condiții decente de cazare dar nu au putut anticipa serviciile de masă, au rămas.

P. S. Atât de mulțumiți au fost de această pensiune încât nu vor mai merge acolo niciodată.

LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 27.01.19 07:10»@Cristinelul: Am avut camere in corpul din fata? Nu va este rusine si frica de Dumnezeu? Avem poze si filmari care demonstrează exact unde am fost cazați. Asa ca, daca cineva este interesat, i le pot trimite oricand. La ANPC Brasov (for superior) si ANPC SIBIU, am trimis atasat reclamatiilor, câte un stick care conține toate aceste probe.

Referitor la faptul că am rămas peste noapte, după cazare, de ce nu spuneti adevărul? Ne-ati anunțat prin sms sa nu ajungem mai devreme de ora 16 si pe cine sa contactam in cazul in care avem probleme (atât de barbat ati fost, anticipand reacția noastra de nemulțumire la momentul cazării si alegand sa nu fiti la fața locului). Astfel, cu un copil de 1 an, cu 2 autoturisme cu remorci (cu atv-uri), cu ninsoare și gheata după ce am ajuns, unde Dumnezeu sa mai putem pleca?

Celelalte două familii au rămas, pentru că ei au fost cazați în cladirile din fata si nu au avut comentarii.

Referitor la dorința de a petrece Revelionul la Caciulata, credeti-ma ca nicio clipă nu am vrut să mergem acolo, dar nu am avut solutii. Am făcut Revelionul la Caciulata, la toate hotelurile, în 6 ani consecutivi si toti eram sătui de Caciulata. Asta a si fost motivul alegerii pensiunii dvs. Oricum, multumim lui Dumnezeu ca am gasit locuri, fiind data de 30, acasa neavând nicio pregătire pentru Revelion.

Am mâncat, am băut? Domnule, băuturi ati avut doar in seara de Revelion, nu pe 29 decembrie.

Ne-am distrat? Da, inbolnavindu-ne, inclusiv copil de 1 an, pentru că ați avut probleme la incalzire, în noaptea aceea, la anexa aceea infecta, de unde vedeam cum se aprovizioneaza bucătăria dvs, cu saci de pâine dusi in suturi, pe zăpadă. (...)

LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 26.01.19 21:13»@iulian68: Buna seara. Anpc, Anaf, Poliția si Procuratura Sibiu (pentru inselaciune) au fost deja sesizate. Până acum a avut circa 5 controale. După ce vom primi un raspuns oficial de la aceste autoritati iar raspunsurile sunt nesatisfacatoare, vom trimite aceleași reclamatii si la birourile superioare (in cazul Anpc, vom merge personal la Brasov). Un post tv asteapta aceste răspunsuri pentru un reportaj amplu referitor la "teparii" din turism. Asa ca, răbdare!
LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RARES2004, 26.01.19 19:35»@Cristinelul: Recenzie neadevărată? Atat tupeu puteti avea? Este ceva din ce am scris la deschiderea acestui topic, neadevarat? Am exagerat cu ceva? Ne-ati cazat in anexa din spate, anexa neevaluata la nicio margareta? Ne-ati inapoiat banii?

De curios intreb, de unde va luati tupeul? Va credeti invincibil, asa-i? A fi invincibil cu a fi [***], sa stiti ca nu este acelasi lucru.

Apropos: veti constata ce inseamna sa arunci in piata oferte cu pachete turistice la o pensiune de 4 margarete, cazand turistii in doua clădiri evaluate la 3 margarete sau, mai rau, într-o clădire neevaluata.

Pentru a sti toată lumea care citește aceste rânduri, discutam de o înșelăciune de 17000 lei (5 familii x 3400 lei/pachet).

Multumesc.

LA REVIEW Pensiune infecta, patron cu tupeu maxim - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
pagină generată în 0.0356719493866 sec

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test