Ecouri publicate pe sait - de Klaudyia

Pagina 1 [din 2]
[ 31 ecouri ] - ORDONATE DUPĂ: DATA ÎNCĂRCĂRII (descrescător - cele mai recente primele)
pag: 1 . 2
[14.11.17 20:38] - Klaudyia

@webmaster26: poziţionare pe hartă OK

[08.05.17 10:38] - Klaudyia

@webmaster26: poziţionare pe hartă OK

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Ilaria Hotel - linişte cât cuprinde, AUTOR: Klaudyia din DESTINATIA: Ilaria Hotel [Laganas], ZAKYNTHOS
[08.05.17 10:28] - Klaudyia

@webmaster26: OK

[07.05.17 21:17] - Klaudyia

@calatorul:

cum au fost marea, nisipul, apa, plaja, marea?

Foarte fáine, cum altfel?! :) Cu drag repet şi încerc să detaliez amintirile cu care am rămas... marea cu sclipiri în nuanţe multicolore, de la verzui, la verde intens, viridin, turcoaz, cyan, azur - bleu ciel, albastru închis, bleumarin, (nu-i exclus) chiar indigo :):). Nisipul - (nereprezentativ) există şi acest tip de sediment pe plajă - foto P14, "child-friendly"; dar predomină pietroaiele - pe care le puteai fenta coborând în apă pe podeţ, până la o adâncime "înotabilă" - foto P13; musai încălţări speciale pentru apă; activităţi susţinute şi eficiente de curăţenie, "blue-flag" în 2016; şezlonguri şi umbreluţe disponibile peste tot, inclusiv la "buza" mării, pe ponton, la orice oră. Apa - curată, străvezie, cu peştişori - sursă de încântare pentru înotători şi sporind virtuţile talasoterapiei. Golf superb, vegheat lateral de dealurile pinifere, iar în faţă - de versanţii peninsulei Adaköy. Hamacuri în diverse zone înverzite, la umbră şi răcoare :) Numeroase dotări pentru activităţi recreativ-sportive şi alte îndeletniciri plăcute, îndemnătoare la exersarea abilităţilor fizice şi ambiţiei competiţionale... sau, dimpotrivă, invitătoare la contemplaţie lenevoasă şi repaos molatic.

[foto au fost alese exclusiv din raţiuni informative, dar "artisticeşte" vorbind sunt enervant de nedrepte faţă de realităţile de la faţa locului]

Deci şi în ceea ce priveşte cadrul natural: toate facilităţile pentru un concediu plăcut într-un peisaj incredibil, inefabil, indelebil... încântător, însufleţitor, îndrăgostibil :)... Of, of, măi-măi...

totuşi: impresiile de aici şi gradul de recomandare (subiective, cu o mare doză de gratitudine şi încă sursă de delectabile amintiri) se referă la o experienţă din vara anului două mii cinşpe :)

Dar mai întrebaţi, că eu mă străduiesc în continuare... poate-poate înfiinţează şi GYCT o casierie pentru turiştii lăudători (nu doar live chat pe site), să ştim o treabă, nu?!... :):):)

Vacanțe plăcute!

[22.02.17 11:19] - Klaudyia

@marian_buc: da, există parcare gratuită

Pentru orice informaţii doriţi, pe site-ul hotelului aveţi fereastră de Chat = Live Support (şi sunt foarte prompţi şi drăguţi - ca toţi marmaris-ienii :) )

https://grandyazicihotels.hweb.com/

Vacanţă plăcută!

[18.12.16 15:26] - Klaudyia

@nicole33:

cum mi se pare firesc la un hotel de cinci stele

Când am început să caut sejur în Turcia, regula de aur a fost să urmăresc numai hoteluri de 5*, pentru că înțelesesem că la restul e nasol. Am trecut pe listă GYCT tocmai pentru că agențiile de la care am primit oferte ni l-au prezentat ca având 5*. Dacă țineam cont de faptul că multe agenții străine, inclusiv turcești, îl consideră de 4*, probabil nici nu-l mai luam în calcul.

[18.12.16 15:23] - Klaudyia

@nicole33: Confirm că au "central air conditioning" și reconfirm că nu am avut probleme cu reglarea temperaturii în cameră în nicio zi și la nicio oră cât am stat acolo – sfârșit de august / început de septembrie.

Am remarcat și eu că unele agenții scriu în oferte că A/C funcționează după orar, dar altele precizează că în iulie și august e non-stop - prezentare care mi se pare mai aproape de adevăr. Pentru reglarea temperaturii în cameră nu există telecomandă, e un mic panou deasupra noptierei (se vede în P03). Nu am avut situații în care să vrem să dăm drumul la A/C și să nu funcționeze sau să nu facă față căldurii.

Poate nu e exclus, dar cred c-ar fi culmea... să facă risipă la mâncare și curățenie :) și în schimb să-și lase turiștii să moară de cald! Deci nu m-aș grăbi să cred că A/C centralizat e egal saună în camere la anumite ore sau că se fixează pentru toată lumea 25 grade când omul vrea poate numai 18!

M-am uitat în oferta pentru 2015, când am mers noi (cred că toate agențiile primesc un astfel de fact sheet detaliat cu condițiile pentru sezonul respectiv - fiecare înțelege ce poate), unde se spunea: "Central A/C gets activated depending on the weather conditions and seasonal climate forecasts. " Eu înțeleg că sistemul centralizat e pentru optimizarea costurilor, nu o îngrădire a confortului pentru utilizatori - hotelul fiind deschis și în alte perioade, nu doar vara.

[15.12.16 19:24] - Klaudyia

@mishu: Nu ni s-a cerut pentru curățenie nimic în plus peste tariful pentru cazare.

Ai dreptate că "a povesti ce ai vazut intr-un oras nu este apanajul celui care a fost primul acolo si astfel din toate articolele poti vedea mai bine care au fost cele mai vizitate locuri".

Mă așteptam să spună cineva asta :) pentru că e și politica a. f. a. și m-am folosit și eu de multe ori de acest adevăr în documentările pentru vacanță.

Am puțin de furcă cu câteva "restanțe de vacanță", dar dacă mă lovește inspirația, revin cu încă ceva despre vizita la Praga. Mulțumesc frumos pentru vot și încurajare :)

[14.12.16 12:38] - Klaudyia

Mulţumesc pentru aprecieri, voturi şi superbonus.

Şi pentru sugestie @Mihai18 - excursia noastră la Praga a durat 5 zile şi am văzut multe frumuseţi, care însă sunt bine acoperite informaţional în rev. celorlalţi utilizatori. Aşa că nu prea am ce "surpriză" să pregătesc în această categorie, probabil n-aş avea nimic relevant de adăugat.

În afară poate de faptul că pentru noi Prague Card nu s-a dovedit o idee bună - un abonament de transport pentru mai multe zile ar fi fost mai convenabil şi nici nu ne dicta programul :)

@webmaster: văd că apare menţiunea "Nu a fost singura vizită/vacanţa în CEHIA". Din păcate, deocamdată a fost singura (credeam că am completat datele tehnice în acest sens, dar acum nu mai sunt aşa sigură :) Se poate corecta?)

[12.12.16 23:22] - Klaudyia

@webmaster26: Nu e ok, bulinuța roșie trebuie să fie puțin mai sus pe hartă, Str. Petrinska # 20 - GPS 50.079602,14.405132

[15.07.14 15:53] - Klaudyia

@webmaster: Da, e ok.

[10.07.14 08:44] - Klaudyia

@catalinbc: TraianS a fost mai rapid :) Confirm şi eu: trebuie să iei bilet combinat.

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Veneția la pas (detalii 'tehnice'), AUTOR: Klaudyia din DESTINATIA: Descoperă Veneţia, VENEZIA / VENEŢIA
[01.07.14 13:09] - Klaudyia

Mâna sus cei pentru care rw. lui mimilus “sună” a exagerare! Şi care cred că, nici în privinţa celorlalte aspecte criticate, nu e prea convingător deocamdată...

Dacă aş fi luat în calcul un sejur la acest hotel, pe mine nu m-ar fi descurajat rw. postat de mimilus. În schimb, acum, atitudinea administratorului hotelului – cam da …

Chiar dacă rw. negativ nu corespunde realităţii [în fond până acum problema pare a fi: „nu mi-ai dat voie la toaletă, iaca – te aranjez eu cu un rw. pe AFA! ”], nu ar putea oare un manager / “apropitar de otel” să fie puţin diplomat? Am văzut şi pe alte site-uri manageri de hotel din toată lumea care răspund la critici cu calm şi care mulţumesc pentru că li s-au semnalat anumite aspecte, promiţînd că vor investiga şi vor remedia neajunsurile – chiar dacă proprietarul ştie foarte bine ce s-a întâmplat şi e convins că el are dreptate şi nu clientul... aşa ne învaţă cursurile de PR: să fim puţin diplomaţi. [Cu ceva imaginaţie şi eleganţă se poate rezolva, cu siguranţă, şi la Slănic Moldova problema turiştilor pe “care îi trece nevoia” exact când sunt în preajma hotelurilor. ]

Iar dacă AFA s-a purtat very gentlmen-like, plecînd de la premisa că userii nu postează ca să se răzbune, ci ca să dea informaţii în acord cu realitatea, trebuie daţi „desigur” în judecată... Păi, unde s-a mai pomenit azi în Ro. să ai o astfel de atitudine... Adică să nu suspectezi relele intenţii? Să nu „îţi arăţi muşchii”? Ce înseamnă asta, să asculţi ambele tabere, să vrei să faci cercetări, să supui chestiunea unei „dezbateri” publice? Astfel AFA recunoaşte că nu le ştie pe toate dinainte, deci... să fie pedepsiţi! :)

Lăsînd gluma la o parte, noi, ca simpli muritori şi useri, nu ne permitem, desigur, să dăm sfaturi de gestionare a afacerilor altora – ne dăm şi noi cu părerea, cu speranţa că şi operatorii din turism, ca şi noi - restul, ar putea contribui pentru a transforma în realitate legenda conform căreia „calitatea principală a poporului român e ospitalitatea” (afirmaţie care mai apare, zilele astea, numai în compunerile elevilor...)

În fine... o idee de relaxare pentru cine n-a văzut deja “Grand Hotel Budapest”: recomand această savuroasă comedie unde numai în treacăt e vorba de un hotel [şi acela fictiv, într-o ţară fictivă, dar cu numeroase trimiteri la realitate] … care, dincolo de firul epic, face şi o minunată pledoarie pentru omenie, respectarea cuvântului dat, politeţe, loialitate şi alte chestiuni „desuete” astăzi: în scena în care e Zero Moustafa e salvat de apariţia ofiţerului în tren, Monseur Gustave exclamă: “You see? There are glimpses of decency in this slaughterhouse that we used to call humanity … “

Oare aşa am ajuns şi noi în Ro?! Să constatăm îngroziţi cât de rar mai vedem câte o licărire de compasiune, bună-cuviinţă şi înţelegere în acest „abator” în care trăim de la o vreme cu toţii? :-

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Neprimitori, AUTOR: Klaudyia din DESTINATIA: Coroana Moldovei Hotel, SLĂNIC MOLDOVA
[31.05.14 22:05] - Klaudyia

@webmaster14:

ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la hotel Ambasciatori din Mestre scrise ca articol (review) nou.
Done. vezi impresii

[18.05.14 01:28] - Klaudyia

@webmaster14: Da, e OK

[19.12.13 23:19] - Klaudyia

@webmaster: Da, e OK.

[06.11.13 20:11] - Klaudyia

@webmaster33: E ok.

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Mai fain decât în pozele oficiale, AUTOR: Klaudyia din DESTINATIA: Pensiunea Paradisul Naturii [Dejani], DEJANI-RECEA [BV]
[30.10.13 09:57] - Klaudyia

@Diaura: Păi, ceva speranţe ar fi prin recent aprobata înfiinţare a Bio Parc Zoo Băneasa care vrea să transforme actuala zoo în parc naţional. E adevărat că în afară de teren deocamdată nu există nici proiect, nici surse de finanţare... Sperăm să găsească la timp suta de milioane de euroi, că până în 2020, când vor să facă inaugurarea, nu mai e aşa de mult :) Sănătoşi să fim!

[20.10.13 22:08] - Klaudyia

@webmaster13: E şi asta o asociere potrivită. Mulţumesc.

Pentru cine are 57 secunde la dispoziţie şi e curios, poate încerca să se joace un pic cu Musikalisches Wurfelspiel inventat de Mozart - în genul jocului muzical cu zaruri:

sunsite.univie.ac.at/Moza ... t/dice/#options

- introduceţi câte un număr în cele două rubrici "Right hand instrument", respectiv "Left hand instrument"

- apăsaţi "Make music! "

- click MIDI FILE pentru a vă asculta creaţia

[scuze pentru traducerea instrucţiunilor... dar e plăcut uneori să te simţi puţin... Mozart :) ]

Audiţie plăcută!

[15.10.13 12:17] - Klaudyia

Salut! Multumesc pentru ecouri.

Accept critica adusă - ştiu că am păcătuit, din punctul unora de vedere, scriind un mesaj lung, dar la postarea rw. aşa ne încurajează gazdele AFA, să ne scriem impresiile "pe larg". Eu cred că au dreptate şi, deocamdată, ne conformăm.

Îmi pare rău pentru experienţele dezamăgitoare ale tuturor celor care "şi-au furat-o", în orice condiţii, nu numai când au mers în destinaţii foarte lăudate. Dar tocmai asta e ideea: nu întotdeauna gradul de recomandare în sine e o garanţie pentru calitatea vacanţelor noastre. De aceea, nişte explicaţii şi detalii pot fi mai relevante.

Sper totuşi că mesajul meu e la obiect şi că detaliile oferite pot fi de ajutor celor care iau în considerare o vacanţă aici. Nici eu nu citesc impresiile despre destinaţiile unde nu vreau să merg, deci nu mă aştept ca cei care oricum sunt convinşi să nu vină aici să-şi piardă vremea citind rw. detaliate despre GHV.

Pentru cei care au dificultăţi în a înţelege mesaje mai lungi, am adăugat, la finalul rw., "Concluzia". Cei interesaţi să ştie cum am ajuns la ea vor citi, poate, şi restul. În orice caz, eu nu mi-aş permite să spun nimănui ce să facă cu banii pentru care muncesc un an şi nici cum să-şi direcţioneze sacrificiile financiare. Fiecare face cum consideră că e mai bine. Singurul meu sfat, dacă mi-e permis, e să se informeze corespunzător. Eu aşa am făcut şi am sperat că voi avea noroc. Şi am avut.

Am convingerea că la acest hotel vor continua să meargă turişti, în ciuda gradului de recomandare de pe acest site şi în ciuda concluziei mele. Şi dacă tot merg, nu-i mai bine să-şi creeze un orizont de aşteptări adecvat? (Şi) La asta foloseşte AFA. ("părerea mea!")

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: GHV - doar cu măsuri de precauţie, AUTOR: Klaudyia din DESTINATIA: Grand Hotel Varna Hotel, SF CONSTANTIN ȘI ELENA
[pg. 1 / 2]: ecourile 1-20 din total 31
pag: 1 . 2
FILTRE APLICATE
  • AUTOR (user)
  • DESTINAŢII
  • ANUL scrierii
  • TEXT CĂUTAT

[C] Copyright 2008-2017 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

pagina generata in 0.117044210434 sec /