Ecouri — scrise de aida2010;

aida2010, 20.02.13 13:16»@mononamad:

Buna ziua,

In 2011 autoservirea nu era deschisa in perioada sejurului nostru, iar in 2012 s-a deschis dupa data de 25.06. Nu am servit masa acolo, doar ceva de baut la terasa. Meniul nu era foarte diversificat, iar preturile erau putin mai mari decat la Litoral sau Imperial. D

in ce mi-am dat seama, spatiul este de inchiriat si depinde de cel care il inchiriaza ce serveste si cand deschide.

Sejur placut va doresc.

LA REVIEW Panorama superba dar conditii de 3* - scris de în rubrica Complex apartamente Apolonia
aida2010, 25.05.12 19:03»@bitnic:

Imi permit sa dau si eu cateva sfaturi:

Este bine sa alegeti excursiile pe cont propriu, mai ales din punct de vedere financiar, insa aveti grija in cine va incredeti. Ar fi bine sa mergeti impreuna cu un grup mai numeros. Trebuie sa va luati o marja de eroare in privinta timpului. Daca imi aduc bine aminte, pasagerii erau acceptati pe vas cel tarziu inainte cu 1/2 h ca vasul sa paraseasca portul. Nu va faceti probleme, atunci cand vasul ajunge in port se anunta aceasta ora prin PA (public adress sistem) de mai multe ori; sunt foarte organizati.

Va doresc o croaziera frumoasa, fara rau de mare.

LA REVIEW Western Mediteranean / Vacanta vietii - scris de în rubrica Croaziere cu Norwegian Gem
aida2010, 25.05.12 18:18»@Diaura:

Imi permit sa va raspund eu dupa o experienta de 8 ani pe diverse vase de croaziera si companii de profil.

Miscarea vaselor difera in functie de marime si de marea sau oceanul unde navigheaza. Se simte mai mult in partea din fata. Deasemenea fiecare persoana are o perceptie diferita. Exista, deobicei la Reception Desk, diverse pastile sau plasturi speciali care pot fi folositi preventiv. Mediterana este o mare "foarte linistita" comparativ cu altele.

Sper ca v-am putut ajuta.

Va doresc croaziere frumoase.

LA REVIEW Western Mediteranean / Vacanta vietii - scris de în rubrica Croaziere cu Norwegian Gem
aida2010, 23.05.12 15:00»@alesssia:

Doamna imi permit sa revin cu anumite precizari punctuale pentru ca dvs. nu doriti sa o faceti. V-am cerut doar sa veniti cu lamuriri suplimentare necesare din punctul meu de vedere.

Ma refer mai jos la impresia initiala postata de dvs.

1. citez: "Am fost cazati pentru 2 nopti, la Pensiunea La Munte, Moeciu de jos, in mai 2012".

Este adevarat stimata doamna ca v-ati aflat in calitate de turisti (un grup de 6 camere) in perioada 18.05.2012 - 20.05.2012 la Pensiunea La Munte din sat Cheia, Moeciu de jos (Moeciu de sus este alta localitate).

2. Citez: "Proprietarii, o familie din Bucuresti, au fost destul de amabili"

Stimata doamna dvs. atat la telefon, cat si fizic la pensiune, ca si personal al pensiunii, vi s-au prezentat 2 persoane: proprietarul/administratorul pensiunii - o singura persoana de sex masculin si va citez: "femeia de serviciu" o singura persoana de sex feminin.

Imi puteti dvs. preciza cine era familia "din Bucuresti" pe care ati cunioscut-o dvs. si care se ocupa de pensiune. Cat despre legaturile de afinitate intre proprietar si "femeia de serviciu", nu vad ce legatura ar avea cu nemultumirile dvs. Stiti dvs vreo lege care interzice angajarea afinilor??

3. Citez: "femeia de serviciu (soacra proprietarului), care a stat cu noi acolo, a avut o atitudine care a lasat mult de dorit."

Va rog sa precizati ce inseamna "a stat cu noi acolo", v-a deranjat cumva la masa, la bucatarie (aceasta "femeie de serviciu" strangea vasele lasate in dezordine, matura si spala livingul dupa dvs., curata spatiile exterioare, stingea lumanarile pe care le lasati aprinse in interiorul foisorului de lemn, era acolo pentru a veni in intampinarea unor dorinte decente si de bun simt din partea turistilor), in living, in foisoare. Decenta nu se poate numi cererea dvs. de a va da detalii despre ceilalti turisti cazati, de a face lobby pe langa acestia pentru a nu fi deranjati de petrecerea care se pregatea. Aceasta "femeie de serviciu" nu a actionat in nume propriu, ci in numele si cu acordul administratorului atunci cand a refuzat sa divuge detalii despre turisti. Motiv pentru care dvs. si atitudinea dvs. s-a schimbat. Cu exceptia unei singure persoane din grup ceilalti refuzau sa raspunda si la un simplu "Buna ziua". In conditiile date cum am fi putut noi sa fim OSPITALIERI cu dvs.

Consider ca personalul a fost cat se poate de decent si retinut in reactii, v-a aratat respectul cuvenit. Ati fost cazati indeplinind toate formalitatile, vi s-au prezentat camerele (daca unii dintre dvs. au fost nemultumiti este vina liderului de grup) exact cele care vi s-au promis, precum si celelalte facilitati. Cand ati plecat acea "femeie de serviciu si atitudinea ei care lasa de dorit" v-a condus, v-a urat "drum bun" v-ati despartit in conditii de normalitate. Va rog, cu argumente, spuneti clar ce insemna pentru dvs. OSPITALITATEA.

4. citez: "Pensiunea e ticsita cu anunturi si regulamente... m-am simtit ciudat".

Stimata doamna legile Romaniei ma abliga pe mine ca si unitate de structura turistica (pentru a putea fi clasificata dar si in vederea "verificarii" ulterioare de catre autoritati) sa afisez acele "regulamente" (vezi site-ul Ministerului Turismului). Nu vreau sa ma repet (am explicat in ecourile anterioare de ce este necesar).

Fotografiile dvs. referitoarele la anunturi/regulamente nu prezinta continutul integral al acestora. Aveti o explicatie?? Am intuit-o eu. Ele prezinta OBLIGATII dar si DREPTURI ale turistului (legale nu inventate), precum si obligatiile si drepturile legale ale structurii de cazare.

Orice turist care se considera lezat, inselat putea apela numerele care erau afisate (ANPC, Ministerul Turismului), numere GRATUITE. Daca citez: "Pensiunea a fost construita pentru a lua banii turistilor si atat" de ce nu ati apelat autoritatile sa spuneti ca ati fost inselati, dar pentru aceasta trebuia sa va legitimati, nu merge "anonim".

5. Sunt cuvintele dvs. in cele ce urmeaza "... pai am vrut si noi sa dansam, sa punem muzica (in surdina), pe la orele 22:00, in living... "sa ma simt bine si sa ma odihnesc".

As dori sa ne spuneti dvs. cum se poate dansa pe o muzica IN SURDINA (def DEX a) cu surdina pusa, incet; b) fara zgomot, inabusit, cu glas scazut; in taina.) mintea mea nu poate concepe. Si ar fi bine sa va decideti: ori doreati petrecere dansanta, ori doreati sa va relaxati si sa va odihniti; cele 2 afirmatii sunt in contradictie antagonica (nu pot exista amandoua in acelasi timp). Cat despre petrecerea care a avut loc si care s-a tinut pana la orele 02:00 dimineata (implicand muzica specifica, dansuri si alte manifestari) am mai scris in primul ecou. Liderul grupului dvs. a acceptat conditiile de cazare. Dvs. v-a comunicat altceva???

6. Citat: "In pensiune mai era o singura familie care a stat afara pana la 3 dimineata".

Stimata doamna putea fi si un singur turist sau inca 100 de familii. La ce va referiti ca erau in minoritate si nu puteau face nimic?? Oare de ce au stat afara pana la 3 dimineata??? Ce altceva puteau face in conditii date.

7. Citat: "Bucataria o puteai folosi, insa destul de putin"

Stimata doamna bucataria a fost la dispozitia dvs. pe toata perioada sejurului. In ce fel v-a fost ingradit accesul in bucatarie??? In ce fel v-a impiedicat acel regulament sa o folositi dvs.? V-a pasat dvs. de ce scria acolo? V-a pasat dvs. de ceilalti turisti (cei care stateau mai mult pe afara, prin ploaie, dupa cum afirmati chiar dvs.)?

Le-ati facilitat accesul in bucatarie? Va spun eu ca nici nu v-a pasat ca exista. A fost bine pentru dvs ca acestia erau cu bun simt si au evitat interactiunile cu dvs. Oare de ce?

8. Citat: "Am vrut sa recuperam duminica ceea ce pierdusem sambata, din cauza vremii ploioase... dar nu s-a putut"

Stimata Doamna mai sus dvs. sustineti ca pensiunea era datoare sa va faciliteze recuperarea timpului pierdut. Afirmatia este halucinanta. Ce vina a avut pensiunea ca afara ploua? Va recomand ca pe viitor sa optati pentru destinatii unde conditiile meteo pot fi "controlate" numai dvs ne puteti spune cum; mintea mea nu intelege.

In ideea in care vi s-ar fi permis stationarea in camere pana la orele 16:00 (cum afirmati), pensiunea cum ar fi trebuit sa procedeze cu turistii care urmau sa soseasca in jurul orelor 14:00? Parerea dvs as dori sa o vad scrisa. Poate ar fi trebuit si ei tinuti afara pana va desfasurati si recuperati dvs. "timpul pierdut".

9. Citat: "personal am mai fost in Moeciu de cateva ori... data viitoare voi alege o pensiune cu proprietari localnici (nota mea: nu bucuresteni)..."

Stimata doamna cum se face ca postati impresii numai despre pensiunea La Munte. Inteleg din cele de mai sus ca anterior ati fost multumita de conditii de ce nu ati publicat impresii si despre acele pensiuni sa putem face si noi diferenta, referirea dvs. este laconica. De ce nu postati si impresii pozitive despre alte locatii din Moeciu??? Nu merita efortul? Ceilalti cu ce v-au nemultumit, stimata doamna?

10. Cat despre referirea malitioasa cum ca numai o familie din Bucuresti ar fi putut construi aceasta pensiune pentru a face afaceri (localnicii de ce le construiesc, stimata doamna, sa iasa in pierdere?) sunt consternata. Ati jignit 2 milioane de locuitori (bucuresteni) in mod gratuit. Ei cu ce va nemultumisera, stimata doamna?

11. Ultima parte a mesajului am comentat-o in postarile anterioare.

12. Scuzele in legatura cu lucrarile din curte v-au fost prezentate personal. Vi s-a facut discount din pretul cazarii. Prezentati imagini cu tariful general al pensiunii. Sustineti ca acesta este tariful/camera platit de dvs.? Si daca da, va rog sa fotografiati si bonul fiscal aferent cazarii. Eu pot prezenta suma reala pe care ati platit-o.

13. foto 05 este intentionat facuta stramb. Sustineti ca TV-ul era stramb sau ce ca nu imi dau seama. Priviti va rog usa, care si ea e stramba. Sustineti ca usa camerei (termopan) era montata intr-o pozitie nefireasca?

Ma refer acum la ecoul pe care l-ati publicat ulterior.

1. "M-am referit la ce am trait acolo"

Stimata doamna este imposibil sa fi trait numai lucruri negative in cele 2 zile de cazare. De ce nu publicati si imagini de la petrecere, de la gratar, din foisor (unde ati aprins si lumanari; banuiesc ca pentru a va relaxa, refuz sa ma gandesc la altceva), din bucatarie? Ori pe acestea nu le-ati trait tot la pensiune. Sau scopul articolului era reclama negativa, va intreb doar?

2. "Nu m-am simtit TURIST ci CHIRIAS"

Definitie legala "TURISTUL este persoana care prin achitarea tarifului dobandeste dreptul de a LOCUI la pensiune"

Calitatea de "CHIRIAS" sau locatar se obtine in urma semnarii unui contract de locatiune (se refera la locuinte in genere) in forma scrisa. Ati semnat asa ceva la pensiunea LA MUNTE??

Ca si informatie utila: calitatea de chirias ofera mai multe drepturi celui care o dobandeste decat cea de turist.

Ca si incheiere consider ca personalul pensiunii a facut tot ce era omeneste posibil sa gestioneze situatia aparuta. Vi s-a aratat intelegerea si ospitalitatea pe care ne-ati permis sa v-o oferim.

PS. Daca este nevoie si considerati necesar voi contacta ceilalti turisti care au fost cazati la pensiune in acelasi timp cu dvs. pentru a expune si punctul lor de vedere.

Multumesc pentru lecturare.

Va doresc o viata frumoasa.

Cu stima. Personalul Pensiunii La Munte

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
aida2010, 22.05.12 21:28»@webmaster0:

[... şters la cererea autoarei...]

Site-ul oficial al pensiunii La Munte este: www.lamuntemoeciu.ro

[... şters la cererea autoarei...]

Inainte sa va sesizez greseala anterioara ecoul a fost public 3 luni pe site. Asta pentru ca v-a pasat foarte mult poate.

In legatura cu regulamentele pensiunii, care nu vad cu ce v-au deranjat personal (aveti oare vreun motiv si eu nu stiu). Eu chiar am citit regulamentul dvs. Ce se publica intr-un review este opinia userului respectiv, dar in momentul cand se scriu lucruri neadevarate pe care le pot demonta (nu scria "bucurestean care si-a facut afacere la Moeciu pentru a se umple de bani" pe usa pensiunii) cred ca sunteti obligati sa clarificati lucrurile. Poate sunt persoane din Bucuresti care se simt ofensate. Mi se pare o jignire la adresa acestor cetateni.

Eu consider ca pot scrie la orice adresa care este publica pe site iar dvs. (angajat sau voluntar) va obligati facand publica aceasta adresa sa o si verificati. Daca nu se poate verifica de ce o publicati???

Este lipsa de bun simt fata de utilizatori sa spui ca nu poate fi verificata pentru ca suntem ocupati cu alte probleme "in afara site-ului" (fiecare isi imagineaza orice; sfera e larga).

Cu tot respectul pe care mi-l aratati si dvs.

Un utilizator care nu va jigneste, nu va injura , va cere doar respect.

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
aida2010, 22.05.12 17:04»@alesssia:

Draga doamna eu nu m-am ofensat. Va respect punctul dvs. de vedere. Este evident ca noi nu ne-am putut supune regulilor impuse de dvs cum nici dvs nu v-ati supune regulilor pensiunii.

Puteati fi cinstiti si sa afisati si fotografii cu foisoarele unde ati stat si gratarul pe care l-ati folosit (cred ca nu sustineti ca noi v-am obligat sa-l folositi pe cel aflat in constructie). Ar fi fost de folos pentru ceilalti turisti pe viitor. A-ti folosit toate spatiile dupa bunul plac. Nimeni nu v-a deranjat. Ceilalti turisti cazati oare cum s-au simtit?? Bunul simt si respectul nu se invata. Eu nu pot fi mai OSPITALIER cu cineva care imi cere detalii personale despre ceilalti turisti cazati (de unde sunt, ii cunoastem, ce fel de oameni sunt). Oare dansii ce parere au avut? V-a pasat cumva? .

Cat despre asa zisul mucegai din tavan va aduc la cunostiita ca acesta apare ocazional in baile caselor (dar si in apartamente). Acesta fusese indepartat cu solutii speciale si asa ramane peretele dupa aceea pana v-a fi din nou dat cu lavabila. Cred ca v-ar fi deranjat mai mult mirosul de vopsea.

Iar faptul ca publicati informatii cum ca familia mea este din Bucuresti (dvs ati vazut doar administratorul pensiunii) este NEADEVARATA. Doresc sa o sustineti cu probe (daca aveti) eu pot demonstra ca nu sunt nascut si nici nu locuiesc in Bucuresti. Dvs. cum puteti sustine ceea ce afirmati???

Regulamentul vi s-a adus la cunostiita in momentul rezervarii. L-ati acceptat platind avansul. Stiati la ce sa va asteptati sau acum sustineti altceva???

As dori sa lamuriti aceste aspecte pentru ca vorbiti de pensiuni din Moeciu la modul general si pana acum vad ca postati impresii numai despre pensiunea La Munte.

As dori sa recomandati turistilor alte pensiuni din zona, pentru ca sustineti ca ati fost cazati la nenumarate.

Va multumim.

Cu respect.

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
aida2010, 22.05.12 16:43»@webmaster0:

Domnule. daca nu puteti raspunde sau sunteti prea ocupati va sfatuiesc sa mai angajati personal. Este lipsa de respect din punctul meu de vedere sa postezi pe site o adresa pe care nu o deschizi niciodata pe motiv ca sunteti prea ocupati cu alte probleme: citez "in afara site-ului".

Aplicatia sesizeaza continut gresit sau inadecvat nu functioneaza. Oare de ce?? Va deranjam cumva?? Ne scuzati. Este imaginea noastra in joc.

Problema este urmatoarea: PUBLICATI INFORMATII GRESITE DESPRE PERSOANA MEA, FAMILIA MEA SI LOCALIZAREA PENSIUNII. V-am atras atentia, refuzati sa le corectati si nu inteleg de ce. O simpla cautare pe google map va arata ca Moeciu de Jos nu este totuna cu Moeciu de Jos iar Bucurestiul este la 170 Km de Brasov.

Observ ca faceti diferente intre utilizatori, pe motive numai de dvs. stiute. Nu v-am jignit v-am cerut sa modificati anumite greseli. Eu personal nu inteleg care este problema. Va rog sa-mi spuneti ce lege imi limiteaza mie drepturile daca se poate ca poate eu am omis sa o citesc.

Cu respect.

Utilizator care nu va jigneste, nu va ameninta ci doar va cere sa modificati NEADEVARURI.

Imi puteti trimite acea adresa personala unde va pot contacta? Asta daca am dreptul sa o stiu.

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
aida2010, 22.05.12 13:42»@Michaell:

Da sunt de acord si e perfect normal sa nu va placa. Tocmai deaceea au fost si postate. Cum am spus mai sus se mai amenaja un spatiu (loc de joaca pentru copii + foisor + gratar) dealtfel pensiunea mai dispune de inca 2 gratare, 3 foisoare pe malul paraului si un foisor mai mare inchis (pentru vreme rea, putand fii incalzit la nevoie) care are bucatarie de vara, TV, CD player, spatiu verde delimitat si neafectat de lucrari, exista tobogan si balansoar pentru copii functionale.Spatii folosite la maximum de turistii in cauza. Se doreste extinderea si inbunatatirea spatiului.

Intradevar nu a fost finalizata lucrarea in timpul util din cauza conditiilor meteo (ploi). Ne-am cerut scuze fata de turistii cazati si le-am explicat situatia. Ei au parut ca inteleg. Oricum, pe scurt, situatia ar fi fost alta daca noi am fi functionat dupa regulamentul lor si nu ei dupa al nostru. Oricum ne asteptam sa procedeze in acest fel, ne-au dat si de inteles ca "vor avea grija de noi". Sunt sigura ca intelegeti ce vreau sa spun. O zi buna.

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
aida2010, 22.05.12 10:52»@webmaster0:

cititi-va propriile termene si conditii publicate pe site. Ati permis publicarea de informatii personale si mincinoase pe deasupra despre familia mea. Nu familia mea se ocupa de pensiune, eu sunt administrator. Sunteti malitios, imi vorbiti de sus, nu imi raspundeti pe private mail pentru a trimite actele necesare. Solicitati userului sa publice acte doveditoare ale celor afirmate. Mi se pare de bun simt. Iar daca ati studiat asa bine actul care ma incrimineaza stiti ca aceste date se trimit la politie. Pensiunea este obligata. Cati oare o fac??? De dreptul la intimitate si viata privata din Constitutie ati auzit??? In Romania nu se face diferenta intre pensiune si casa de locuit care inchiriaza camere, percepe tarif si nu plateste taxe. Ar fi un lucru bun daca ati publica dvs. aceste diferente daca tot studiati legi.

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
aida2010, 22.05.12 09:13»@webmaster0:

Daca noi incalcam vreo lege doamna se putea adresa autoritatilor. La fel de ilegala este si minciuna si a divulga detalii mincinoase despre familia mea. Va pot dovedi cu actele de identitate.

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
aida2010, 22.05.12 09:10»@webmaster0:

Pentru ca mi se pare o impresie rauvoitoare. Daca doresti sa postezi o impresie asumat-o nu te ascunde sub un nume de user din alta locatie decat cea unde locuiesti. Va reamintesc ca anterior v-am sesizat activitatea altor useri care sub anonimat isi permit sa faca anumite comentarii despre mai multe pensiuni.

Va multumesc pentru intelegere. Ati putea fi mai atenti, deoarece se poate verifica de unde se conecteaza un user, doar stiti nu??

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
aida2010, 22.05.12 00:17»Doamna [***] multumim ca ne-ati vizitat.

Dvs ati facut o rezervare la pensiunea La Munte din Moeciu de jos, sat Cheia (nu Moeciu de Sus) pentru 6 camere. Pensiunea are 10 camere si un apartament. Celelalte camere fiind ocupate de alti turisti (4 camere + 1 apartament 2 camere). In momentul in care ati facut rezervarea telefonic vi s-a adus la cunostinta ca in pensiune nu se tin petreceri cu muzica si dans, exceptie fac grupurile care inchiriaza toata locatia, dvs. acceptand, platind avansul. Dealtfel aceasta regula este publica pe toate site-urile pe care ne promovam. Mi se pare un minim respect aratat celorlalti turisti cazati care nu sunt nevoiti sa suporte anumite manifestari.

La sosire ati intrebat persoana care se ocupa de pensiune cine sunt ceilalti turisti cazati, de unde sunt, daca ii cunoastem. Vi s-a spus ca nu oferim date despre turistii cazati (aceasta este "atitudinea care lasa de dorit" in viziunea dvs.), afirmand ca ii abordati sa va "intelegeti", banuiesc ca in privinta petrecerii cu muzica. Nu v-a pus nimeni restrictii la bucatarie, ati ocupat-o in totalitate; ati depozitat tot ce ati dorit unde ati dorit, nimeni nu v-a spus nimic (persoana de la pensiune chiar a mai pus vesela in ordine). Nu ati tinut cont ca mai sunt si alti turisti in pensiune. Acel regulament de la bucatarie (foto 01) este pentru a putea fiecare turist sa aiba acces. Bucataria este dubla (2 chiuvete, 2 aragazuri si alte accesorii necesare si la dispozitia TUTUROR turistilor). Au fost situatii care ne-au determinat sa punem astfel de anunturi, si noi ne-am fi dorit sa nu fie nevoie. Aceste regulamente, anunturi, serviciile oferite, numarul proprietarului precum si tariful maximal practicat suntem obligati de lege sa le afisam la receptie (o puteti gasi pe site-ul Ministerului Turismului), pensiunea fiind clasificata, dovada ca vi s-a dat si bon fiscal.

In legatura cu petrecerea: Pana la orele 1:30-2:00 dimineata (nu 22:00 cum ati afirmat dvs.) ati petrecut nestingheriti in livingul pensiunii (muzica nu era in surdina, avand in vedere ca dansati sarbe, hore, chiuiati etc). Persoana de la pensiune a venit in jurul orelor 1:30-2:00 si v-a rugat (a vorbit cu o singura persoana pe hol, la ureche, pentru ca nu putea acoperi muzica) sa dati muzica mai incet, nu v-a trimis nimeni la culcare. Dimineata ati abordat persoana de la pensiune intr-un mod injositor spunandu-i "ca unde a vazut ea petrecere ca nu era nici o petrecere"). Dvs. nu aveati de unde sa stiti unde sunt ceilalti turisti cazati (afara sau in camera); nu era vorba numai de o familie (este vorba de 4 camere si un apartament, adica 12 persoane).

Cazarea la noi la pensiune se face incepand cu orele 14:00, eliberarea camerelor se face pana la ora 12:00. In aceasta perioada, de 2 ore, se face curatenie in camere si in spatiile comune. O doamna din grupul dvs. a rugat-o pe doamna de la pensiune sa va lase sa stati inca 2 ore (ora 14:00). Doamna v-a spus amabil ca puteti folosi spatiile exterioare (pentru a face gratar; existand si bucatarie de vara intr-un foisor) dar ca trebuie eliberata pensiunea pentru a face curat urmand a fi cazati alti turisti.

Consider de bun simt ca trebuie sa-ti supraveghezi copii, pensiunea neoferind un astfel de serviciu, copii sunt responsabilitatea parintilor (foto 11).

In foto 10 este anuntul de pe usa de la intrare in pensiune. Pe fiecare breloc exista cheie de la usa de intrare in pensiune deoarece aceasta se inchide dupa orele 22:00. Turistii care doresc sa intre sau sa iasa o pot face nestingheriti deoarece au cheie.

Referitor la foto 16: Aceata nu este zona pe unde ati mers dvs; este o zona administrativa, pentru depozitarea lemnelor; calea de acces a turistilor catre curtea din spate se afla pe partea cealalta a pensiunii (se pot verifica celelalte fotografii postate pe amfostacolo).

Foto 13, 14, 15 se refera la o noua amenajare de care consider ca nu aveati cum sa fiti deranjati deoarece nu se lucra, mai aveati la dispozitie inca 4 foisoare (30 locuri) si 2 gratare pe care nu le-ati fotografiat si care va stateau la dispozitie.

Afirmatia privind familia care detine pensiunea este cel putin tendentioasa si rauvoitoare, va aduc la cunostiinta ca nu sunt din Bucuresti (nu ca m-ar deranja dar nu e adevarat; pot dovedi), iar dvs l-ati cunoscut numai pe proprietar nu si familia acestuia, iar afirmatia cum ca: "din cauza ca suntem bucuresteni suntem asa de neprimitori" e foarte rautacioasa.

Vom verifica cheile dar pana acum nu am primit nicio reclamatie in acest sens.

In legatura cu temperatura din living aceasta este cuprinsa intre 20-22 grade in functie de cum sunt reglate caloriferele (cu termostat) sau cum sunt lasate usile si geamurile deschise. In camere temperatura este reglata de fiecare turist asa cum doreste pana la 28 grade.

In plus fata de ce ati sustinut dvs, va aduc la cunostiinta pentru a stii pe viitor ca prosoapele pe care vi le pune o pensiune la dispozitie sunt fie pentru maini, fie pentru corp. Nu se folosesc aceste prosoape pentru a sterge pantofii sau a tine incaltamintea pe ele asa cum procedau cei din grupul dvs cazati la camera de la mandarda in ziua de sambata 19 mai 2012. Precizez ca aceste prosoape sunt de o buna calitate, fiind de culoare alba.

Multumim ca ne-ati vizitat, pe viitor ar fi bine sa va orientati catre o pensiune care are numarul de camere necesar dvs., nemaifiind nevoie sa interactionati si cu alte persoane.

LA REVIEW Dezamagire - scris de în rubrica Pensiunea La Munte
pagină generată în 0.0205600261688 sec

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test