Ecouri scrise pe AFA [p.3836 /3857]

[doar cele încărcate în anul crt și anul trecut]

webmaster26, 04.01.18 17:39»@diacrys: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

LA REVIEW Sejur cosmopolit la Taurus Park, în inima “distracției” din Arenal - scris de în rubrica GrupoTel Taurus Park
iulian68, 04.01.18 17:34»@Cristinelul: domnule adninistrator, respectul pe care il port acestui sait ma impiedica sa cobor mai mult decat imi este permis... Sunteti de departe cea nai controversata peniune sau ce oti fi despre care am tot citit in ultimii multi ani!!! Deasemenea exista in permanenta acea ENORMA coincidenta referitoare la faptul ca dupa un review prost exista intotdeauna cel putin unul de nota 10...

Si acum sa va mai povestesc ceva: acum vreo doua luni am REZERVAT prin booking la pensiunea dvs o camera pt un week end din luna ianuarue a. c. Am vrut sa vin acolo pentru ca imi doream cateva zile de liniste si relaxare de care am mare nevoie. Am rezervat si imi recunosc greseala, abia dupa aceea am citit recenziile de pe booking... Ce am constatat? Ca nu exista o persoana mai certareata si aroganta ca dvs!

Absolut orice comentariu nefavorabil de acolo are un drept la replica din partea dvs, cu jigniri aduse celor care au indraznit sa spuna ceva rau... Totul culmineaza cu tentativa de a-i umili pe unii spunandu-le sa va trimita poze de acasa de la ei prin care sa demonstreze ca au conditii de trai cel putin egale cu ce au gasit la dvs... Nici nu stiu cum sa calific aceasta purtate, orice cuvant e prea mic! Adica ce va intereseaza domnule unde sta omul ala? Poate v-a platit "caruta" aia de bani tocmai ca sa vada cum o fi la altii cu stele/margarete si nu la el!!!

Am incercat sa anulez rezervarea, facuta, repet cu minim doua luni inainte, booking v-a trimis cererea iar dvs ati raspuns"nu suntem de acord! "

OK, am sa permit retinerea sumei respective, poate mai reparati un robinet, ceva pe acolo, dar nu am vrut sa risc si sa va calc pragul pentru ca sunt sigur ca ar fi iesit "scantei", mai ales ca veneam cu poze de acasa ca sa nu am si alte discutii!

Inchei nu inainte de a-mi exprima totalul dezacord fata de felul in care va adresati tuturor clientilor care v-au calcat pragul contra cost si pe care ii persiflati la orice cuvant scris... Nu exista drept la replica sau raspuns in care sa nu-i jigniti, sa nu ii injositi si fata de care sa nu aratati un soi de superioritate; aroganta, s. a. m. d. Sper insa sa dati peste unul care sa va trimita un control pe masura ambitiilor dvs si care sa va rasplateasca pe masura...

LA REVIEW Drept la replică - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
ioan marinescu, 04.01.18 17:32»@aniela1: Am fost de vreo 5 ori la Viena și n-o să mă plictisească niciodată relatările despre acest oras minunat. Felicitări!
LA REVIEW Un hotel excelent în Viena - scris de în rubrica Strudlhof Hotel & Palais
viviv, 04.01.18 17:29»La multi ani! In acest pret de 3200 lei (banuiesc ca 2 persoane) a fost inclusa si cina de revelion? Cat a fost valoarea bonurilor valorice? Cand le a ti folosit?
LA REVIEW Un sejur minunat - scris de în rubrica Cabana Vânătorilor
Gurau Silvia, 04.01.18 17:15»Frumos articol si descriere
LA REVIEW Loutra Edipsou — Oraşul „spa” - scris de în rubrica Descoperă Loutra Edipsou
Admin, 04.01.18 17:11»Și, ca o concluzie a celor de mai sus

1. E absolut normal să existe „multe reviews-uri scrise de pe conturi noi” - mai ales având în vedere nr imens de „musafiri” care citesc AFA (fără să aibă cont aici).

E absolut firesc ca, indiferent de motive (normale sau ”anormale”) unii/mulți dintre ei să-și creeze, cândva, cont și să scrie (fie ”de bine”, fie ”de rău”)

2. Mai puțin normal e că userii deja existenți descriu PUȚINE dintre experiențe lor pozitive. Motivele - diverse, ați văzut și mai sus.

E, dacă vreți, absolut similar prezenței mici la vot, în decembrie anul trecut

Nu e firesc - nu lăsați „alții” să încline balanța într-o direcție care vă poate fi (și este, de obicei) defavorabilă vouă!

LA REVIEW De ce? - scris de în rubrica Filozofări... turistice
webmaster, 04.01.18 17:04»Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecție.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

LA REVIEW Gradina Wilhelma, o altfel de atractie - scris de în rubrica Wilhelma Park [Grădina zoo - botanică]
Biankita, 04.01.18 17:00»Ma bucur ca au fost utile informatiile. Am fost si eu de 3 ori in Halkidiki, pe Sithonia, ultima oara prin 2012. Stavros si restul sunt cu siguranta sub Halkidiki, dar sunt suficiente obiective de vizitat in imprejurimi. Recomand inca o data plaja din insulita Ammouliani, o excursie de o zi, mai ales daca mergeti cu masina.
LA REVIEW Sejur in Nea Vrasna, plaja in Stavros :) - scris de în rubrica Descoperă Nea Vrasna
Admin, 04.01.18 16:49»Imaginați-vă o pensiune X care nu are, să spunem, încă impresii pe AFA. Are 20 de camere, funcționează tot timpul anului - 52 de săptămâni. Să presupunem că doar în 40 dintre ele este ocupă în proporție de minim 50%. Într-un an, pe acolo trec minim 400 de familii. Câte reviews-uri credeți că apar pe AFA, și de la cine?

Asta depinde, desigur, de serviciile și condițiile oferite. Să presupunm că sunt bunicele (statistc vorbind, exceptând Litoralul, proporția unor astfel de unități este covârșitoare - altfel ar dispărea, s-ar închide)

Cei 10 de ani de experiență AFA îmi permit să vă descriu situația cea mai probabilă:

- în primele luni, dintre turiștii mulțumiti (majoritari) nu scrie nimeni!

- primul nemulțumit VA SCRIE, însă, în unele cazuri exagerând. (dacă nu primul, atunci mă rog, în mod cert a doilea)

- proprietarul sesizează, i se pare că ”de asta nu mai vin turiști”; cel mai adesea încearcă el să scrie un review de bine, dându-se drept turist (unul real, care a fost la el, sau închipuit); review-ul nu e acceptat spre publicare

- apelează apoi la tot felul de alte căi: sună câțiva turiști fideli, aceșta promit că o fac, dar de regulă nu scriu; își pune angajații, prietenii etc să scrie ei - și aceste reviews-uri sunt respinse;

- mă sună și mă somează „să șterg tot”; îmi reproșează că ”nu publicăm decât negative”; mă amenință cu... tot felul; îmi deschide procese etc șamd.

- până la urmă, când vede că nimic „nu funcționează”, își contactează ”disperat” toți clienții, rugându-i să scrie, promițându-le, poate, „ceva” la schimb. Unii se conformează, își creează cont și scriu.

Mai întâi, o precizare, hotărâtă și categorică: deși reviews-urile scrise la ”îndemnul / rugămintea proprietarilor” sunt de obicei „scremute” și neconvingătoare, deși unor li s-ar părea că ”nu e fair”, pentru noi aceste reviews-uri sunt, în general, ABSOLUT OK.

- atâta vreme cât sunt acceptate spre publicare, ele reprezintă părerea unui turist real, cazat acolo. „Influențat” sau nu, el ARE dreptul să-și scrie părerea / recomandarea

- cel mai important: părerea lui pozitivă, oricât de neconvingătoare ar fi, echilibrează situația de până atunci - în care pensiunea X avea, la acel moment, grad de recomandare ZERO. Era evident o situație NEREALĂ, care nu ajuta pe nimeni- nici pe turist, nici pr proprietar, nici AFA (care își propune să aibă o medie cât mai aproape de realitate)

--

NU sunt OK însă o categorie aparte de reviews-uri, scrise covârșitor de pe conturi noi: reviews-urile exagerate, cu note „extreme” (indiferent de semn - poztive sau negative), de obicei nearumentate prin text.

Ei bine, în 2018 vom lua măsuri suplimentare împotriva acestor reviews-uri. Și mai ales împotriva ”rage reviews-urilor”, definite în regulament ca ”scrise prea la supărare, fără minimum de obiectivitate așteptat”.

- impresiile scrise de pe conturi noi care vor fi apreciate ca fiind ”extreme” prea poztive sau prea negative), cu note deloc sau insuficient argumentate, fie nu vor fi acceptate ca reviews-uri (fiind în schimb mutate ca ecou), fie vor fi publicate fără note.

Un rage-review (mult exagerat) atrage de obicei după el o sumedenie de reviews-uri ”comandate”, pozitive, scrise la îndemnul sau rugămintea proprietarului.

Personal m-aș lipsi de toate, și de ”rage review” și de „pozitivele sforțate” ce-i urmează - niciunele nu sunt relevante. Mai bine să rămână acea rubrică goală - eu personal aș trage concluzia că dacă nu a scris nimeni încă despre acea pensiune, situația nu poate fi decât ok

LA REVIEW De ce? - scris de în rubrica Filozofări... turistice
Admin, 04.01.18 16:15»Ok, acum că pare că serverul și-a revenit / poate atacurile au încetat? - voiam să vă scriu mai demult câteva considerații care vă pot ajuta să înțelegei mai bine „subiectul”, însă mi-a scos sufletul perioada îndelungată de probleme tehnice din aceste zile.

Înainte de toate, hai să clarificăm, reamintim ceva - ne referim aici exclusiv la revies-urile DE CAZARE.

Totul pleacă de la axioma din 10 clienți nemulțumiți, 9 își scriu în mod cert nemulțumirile (pe AFA sau în general). Din 10 turiști mulțumiți, mare lucru dacă scriu 1-2 (idem, pe AFA sau mai general).

Hai să vedem cine scrie ”de rău” - sunt 2 categorii

1. cei care scriu bine-intenționat - au găsit aspecte care nu sunt în regulă la acea cazare și scriu, pe cât de echilibrat cu putință, despre ele, argumentând notele, neuitând eventual sp amintească și punctele pozitive.

2. cei care scriu DOAR din răzbunare - exagerând mult aspecte negative (de obicei reale), dând note foarte mici la toate capitolele, fără să le argumenteze, trecând total sub tăcere multe altele (nu doar posibile aspecte pozitive, ci și contextul general - de care unii chiar sunt au mare parte din resonsabilitate)

Majoritatea covâșitoare a celor care scriu de rău sunt conturi noi. De ce?

- pe de o parte, datorită ponderii MULT mai mari „9 din 10” versus ”1/2 din 10”

- pe lângă cei aproape 100.000 de membri care au cont, AFA este citit de alți 1.000.000 de oameni în fiecare lună. Acei cititori - goști, cum îi numesc eu (musafiri, în ”ardeleană”) — se mulțumesc doar să citească info utile, fără să scrie. Până când se lovesc de vreo cazare NEPLĂCUTĂ, când ”se activează” = își crează cont și scriu (extrem de rar își creează cont pentru a scrie despre o recomandare pozitivă - în majoritate covârșitoare, doar la solicitarea ori îndemnnul proprietarilor - vezi mai jos).

--

Hai să vedem acum și cine scrie recomandări poztive.

Din păcate, ”reviews-uri de bine” scriu doar 3 categorii de turiști

1. membri AFA de statut superior - scriu din proprie inițiativă, suflet, dăruind din timpul lor pentru informarea altora, despre aproape fiecare unitate în care au fost cazați. Din păcate, sunt doar 3-5% din totalul celor cu cont pe sait... Iar dacă luăm în considerare toți cititorii, sunt 0.5% di totalul celor care ar putea scrie...

2. Cei care o fac doar (sau preponderent) la rugămintea sau îndemnurile proprietarilor. Își creează cont, scriu și după aia în general nu mai auzi de ei...

3. Ocazional mai scrie câte cinvea care nu face parte din primele două categorii - însă doar atunci când a avut o experiență pozitivă cu totul ieșită din comun.

--

Înainte de a continua, vă reamintesc că fiecare review acceptat spre publciare este verificat LA SÂNGE și respectă regulamentul (grosso-modo: vine de la un turist REAL, o persoasă reală, a cărui identitate ne este cunoscută = nu este nici proprietarul, nici un angajat, nici apropiați, colaboratori, furnizori ai acestuia etc)

Avem prea puțin reviews-uri pozitive — față de cât ”ar fi normal să se scrie”. La fel de statistic vorbind, situația este mult mai bună la ”negative”.

Per ansamblu, în general este ok - unde există probleme reale (sau au existat! la un moment dat - foarte importantă precizare), ele ies (au ieșit) ÎNTOTDEAUNA la iveală, prin reviews-uri negative (garantat!)

Când „părerile sunt împărțite” (și ”de bine”, și ”de rău”) - vă sfătuiesc să vă ghidați după recomandările membrilor cu „statut superior” (sunt afișate pe fond galben, de obicei)

--

Continui, într-un ecou separat, cu unele măsuri ce vor intra în vigoare în 2018, pentru îmbunătățirea situației de fapt, prezentată mai sus.

LA REVIEW De ce? - scris de în rubrica Filozofări... turistice
ANILU, 04.01.18 16:06»@Pust: Mi s-a făcut pielea de găină citind articolul tău. De mult nu am mai văzut atâta veselie și voie bună. Și din ce ne spui tu ați avut de toate, confort în camere, mâncare tradițională gustoasă, băutură cât încape și petrecere pe măsură.

Și ați avut și zăpadă și uratori.

Ați intrat în noul an așa cum se cuvine.

Felicitări pentru alegerea făcută pe care ne-ai descri-o și nouă.

Bun venit în familia AFA și te mai așteptăm și cu alte impresii din vacanțele voastre.

Toate cele bune.

LA REVIEW Un tinut de basm, ce sfideaza legile timpului - scris de în rubrica Pensiunea 'În Deal la Ancuța'
crismis, 04.01.18 16:01»@teona: Să știi că zona e destul de accesibilă, oricum mai accesibilă decât Coasta Amalfi (că tot sunt comparate destul de des). Și mă gândesc la faptul că pt Cinque Terre poți ateriza la Milano, Pisa, Florenta sau chiar Roma. (Căutam zilele astea bilete de avion pt Napoli, aprilie și ne-au cam descurajat prețurile...).

Da, vom reveni, clar nu în toiul verii, probabil mai-iunie sau septembrie... Sau cine știe?! Că, vorba aia, "nu aduce anul ce aduce ceasul". Oportunitățile sunt ca să nu fie ratate, nu?!

LA REVIEW Sublimat de... Cinque Terre! - scris de în rubrica Descoperă Cinque Terre
nrs, 04.01.18 15:48»
Acest domn Rogery nici macar nu a achitat sejurul de Craciun. A fost invitat pe banii unei societati comerciale (cadou)

nu stiu cine are dreptate, dar ce spui mai sus nu are relevanta. cineva a platit serviciile nu au fost oferite gratis, ca le-a platit Rogery sau altcineva nu conteaza. daca serviciile nu au fost conforme are tot dreptul sa se planga.

apoi e foarte interesant cum au aparut instant 2 reviewuri sumare care ridica in slavi pensiunea, autorii sunt din Sibiu si au facut conturile azi pentru a ridica osanale!

LA REVIEW Drept la replică - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
RoxanaGRS, 04.01.18 15:44»Anunțul acela cu "Sorry no WI-FI, please talk to each other", este copiat după unul existent într-o cafenea din New York (parcă) și era o replică la adresa faptului că oamenii veneau în cafeneaua respectivă și efectiv stăteau cu nasul în telefoane sau tablete. Au tăiat internetul, încercând astfel să încurajeze socializarea adevărată, vorba de la om la om vis-a-vis de depersonalizarea pe care o implică socializarea pe Internet. Acum modul în care a fost folosită această glumă până la urmă la hotelul cu pricina e altă problemă. Dacă se țineau de spiritul ei puteau să nu aibă Internet în restaurant să zicem, dar nu în camere.

Oricum prețul mi se pare enorm și la prețul ăsta nu asigură nici măcar parcare...

Îmi pare rău pentru experiența voastră neplăcută. Vă urez un 2018 cu vacanțe frumoase și fără surprize de genul celor relatate în articol.

LA REVIEW La pomu' laudat nu mergeti cu sacu' - scris de în rubrica Grand Monastery Aparthotel
webmaster, 04.01.18 15:39»Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecție.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

LA REVIEW Revelion 2017 - scris de în rubrica Pensiunea Dor de Munte
teona, 04.01.18 15:39»Nu imi vine sa spun decat off... off, eu oare cand voi ajunge sa vad asa locuri frumoase? Deci chiar si pe repede inainte, aceasta vizita tot a fost un castig si in acelasi timp o provocare. Sunt sigura ca nu o sa treaca asa mult pana o sa te reintorci. Poate intr-o luna in care sa nu fie asa aglomerat, iar soarele doar sa surprinda nostalgia verii sau iunie ca tot este campioana zilelor lungi.
LA REVIEW Sublimat de... Cinque Terre! - scris de în rubrica Descoperă Cinque Terre
webmasterX, 04.01.18 15:38»Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 36&ridAnt=83883
LA REVIEW Craciun la Eden - scris de în rubrica Eden Hotel
webmasterX, 04.01.18 15:27»Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1. B. 7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun — vezi impresii

--

Impresii scrise, în cel mai bun caz, de soția autorului review-ului precedent (și în cel mai rău — de o clonă a acestuia).

LA REVIEW Era superb - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
webmasterX, 04.01.18 15:24»@Besik: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

LA REVIEW Un loc cald si prietinos - scris de în rubrica Complex turistic Alpina-Casi
teona, 04.01.18 15:18»Ma bucur ca ati descoperit aceasta localitate, atat de aproape de destinatii la care jinduiesc si eu. Din pacate la acest moment doar strang informatii despre Italia, multumesc ca ma ajuti. Cand tolba o sa fie plina, sper sa indraznesc sa imi transform visele in realitate.
LA REVIEW Raport corect calitate/preț, într-o zonă de excepție - scris de în rubrica Ferrari Hotel [Chiavari]
pagină generată în 2.13721609116 sec

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test