Cele mai recente 7787 ecouri scrise pe sait

Pagina 381 [din 390]
[ 7787 ecouri ] - ORDONATE DUPĂ: DATA ÎNCĂRCĂRII (descrescător - cele mai recente primele)
pag: 1 . 2 . 3 . 4 - . . . - . 378 . 379 . 380 . 381 . 382 . 383 . 384 - . . . - . 386 . 387 . 388 . 389 . 390
[04.01.18 12:55] - Testosu'

@Zoazore: 😂😂😂😂😂 Tare de tot!

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: De ce?, AUTOR: Testosu' din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:55] - bartaiomu

@webmaster: Multumesc :)

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Un hotel supraevaluat, AUTOR: bartaiomu din DESTINATIA: Splendid Hotel, MAMAIA
[04.01.18 12:51] - Testosu'

@Dragos: nu vreau sa te contrazic in legatura cu booking.com, dar cum ramane cu recenziile negative ale multor unitati de cazare?

Eu chiar am dat note mici si recenzii negative unor unitati cu note mari si s-au publicat fara probleme.

Nu mi s-a intamplat pana acum nici sa fiu contactat direct de vreun proprietar pentru a fenta booking. Si am facut peste 50 de rezervari pe booking.com pana acum. Dar niciodata nu e prea tarziu... 😂😂😂

Am observat ca si recenziile facute direct pe Google celor care sunt listati aici au efect. Facand o rezervare la un restaurant, ce nu s-a respectat la fata locului, imediat ce am facut o recenzie negativa localului, am fost contactat de administratorul restaurantului pentru a se scuza pentru incurcatura creata, rugandu-ma a retrage recenzia negativa, oferindu-ne in compensatie o "masa" din partea casei, noua si prietenilor care ne insoteau atunci. E drept ca am retras recenzia, considerand o intamplare nefericita (de fapt este dar o pot vizualiza doar eu, putand oricand fi expusa) dar nici nu am dorit a ma mai duce acolo chiar si in conditiile "ofertei".

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: De ce?, AUTOR: Testosu' din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:44] - RoxanaGRS

@Zoazore: Foarte tare faza :) Și pe mine m-a bușit râsul când am citit.

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: De ce?, AUTOR: RoxanaGRS din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:41] - RoxanaGRS

@Dragos: Eu n-am pățit niciodată să mi se șteargă textele la comentarii pe booking (și am măcar 50). Și n-am scris mereu de bine. Dimpotrivă, pe unii i-am făcut cu ou și cu oțet. Într-un limbaj civilizat evident.

Am observat că mai nou booking verifică încrucișat comentariile. Adică după ce am scris o recenzie la un hotel mi-au mai dat vreo 20 de comentarii legate de hotelul respectiv să-mi dau cu părerea dacă sunt adevărate sau false din punctul meu de vedere. Cred că așa încearcă să elimine comentariile extra subiective sau la care a fost pur și simplu un accident (de n-a fost clientul mulțumit).

Chiar anumite hoteluri care aveau comentarii proaste am observat că au fost scoase de pe booking. Nu știu dacă le-a scos booking sau au renunțat hotelierii, ca prea era anti reclamă acolo. Culmea e că am fost la un astfel de hotel (l-au scos după aia) și nu era prost. Doar că făceau niște gafe inacceptabile la un hotel european în relația cu clienții.

Apropos de ceea ce ai spus despre hotelierii care fentează booking-ul, am pățit și eu dar doar în România. Și m-am cam uitat chiorâș. Oricum nu mi-am anulat rezervarea până nu am văzut clar condițiile oferite, care erau mai bune decât cele din rezervare și la același preț.

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: De ce?, AUTOR: RoxanaGRS din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:41] - diacrys

@webmaster87: Da, poziția este corectă.

[04.01.18 12:36] - Nicu

Buget

La categoria asta am scris vacanta cu 1 euro, am adaugat + de ce? fiinca nu este vacanta cu 1 euro.

Pina acum am fost in vacanta cu 1 euro +

o data a fost 1 euro transportul (2017) plus platita cazarea si o data cazarea 1 euro si platit transportul. (2016)

Ambele in strainatate si extrasezon sa zicem inceput de sezon.

Sa vedem daca anul asta mai apare ceva de felul asta.

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Vacanta 2018 - planuri - vise - perspective, AUTOR: Nicu din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:33] - Zoazore

@Testosu: Eram in vacanta la Ralitsa din Albena. vezi impresii

Mi-a venit ideea sa imbrac tricoul AFA. Mergand la masa de pranz, am fost abordata de-o tipa care, pe-un ton imperativ, imi (ordona) sugera sa rezolv odata pentru totdeauna problema servetelelor de hartie si a tacamurilor de pe mese. Am luat-o de mana si i-am aratat servetelele puse cam pe peste tot. Tacamurile erau pe mese in cosulete. Fiind romanca, i-am putut explica ce si cum despre AFA care nu-i OPC. Pe Stefan l-a busit rasul!

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: De ce?, AUTOR: Zoazore din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:32] - Biankita

La multi ani! Cazari nu stiu, noi nu am stat in Stavros, doar am mers la plaja acolo

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Sejur in Nea Vrasna, plaja in Stavros :), AUTOR: Biankita din DESTINATIA: Descoperă Nea Vrasna, VRASNA & ASPROVALTA
[04.01.18 12:29] - RoxanaGRS

Frumos și cu gust decorat. Prețul pentru masă e într-adevăr foarte, foarte bun. Prețul pentru o cameră la Fundu Moldovei, chiar eleganțică cum e asta, e cam piperat în "fundul ăsta de Moldovă". Dacă am înțeles bine e 205 lei/cameră/noapte cu MD inclus.

[04.01.18 12:27] - Dragos

@RoxanaGRS:

Mult mai eficiente ar fi dacă ar pune plângerile pe site-urile agențiilor de rezervări gen booking sau altele de genul ăsta

Ei bine, mă tem că trebuie să te contrazic. Saiturile despre care spui sunt comerciale, așadar au contracte cu proprietarii / administratorii acelor unități de cazare. Și aceștia au acces la impresiile primite și le pot da „reject” (adică pe booking, de exemplu, va apărea ca „Recenzie fără text”, sau chiar deloc). Plus că de multe ori, chiar proprietarii contactează clienții anterior cazării și îi roagă fie să anuleze rezervarea, fie să accepte că „nu s-au prezentat” (no show), în așa fel încât ei să fenteze booking și să nu le dea comision. Clientul care acceptă asta deja e în afara posibilității de a fi ajutat de saitul de rezervări în caz că la fața locului nu găsește ce a plătit / rezervat. Și ghici ce? Nici nu poate scrie pe booking despre cazare - că NU a fost acolo!

Deci, ce le rămâne de făcut? ați ghicit... scriu aici.

Și spun cele de mai sus în calitate de om care a pățit chestia asta (mi s-a șters textul de la o cazare unde am avut ceva probleme, pe booking). Plus alte câteva părți de informație prinse „din zbor”.

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: De ce?, AUTOR: Dragos din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:25] - DOINITA

@crismis:Nimic nu e prea departe cand vrei sa te simti bine si sa-ti rasfeti papilele gustative. Asa ca, hai in Bucovina!

Multumesc pentru vizita si vot!

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Luisenthal-un loc de legenda, AUTOR: DOINITA din DESTINATIA: Luisenthal Conac [Fundu Moldovei], POJORÂTA
[04.01.18 12:17] - gcristian

@webmasterX: este foarte bine pozitionarea

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Cat de cat ok, AUTOR: gcristian din DESTINATIA: Aquamarin Hotel [Banja Kanjiza], SUBOTICA
[04.01.18 12:12] - DOINITA

@Dan&Ema: Multumesc!

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Luisenthal-un loc de legenda, AUTOR: DOINITA din DESTINATIA: Luisenthal Conac [Fundu Moldovei], POJORÂTA
[04.01.18 12:07] - Testosu'

@RoxanaGRS: Nu consider ca cineva mai nou pe AFA, are mai putine drepturi de exprimare. Datul cu parerea (pertinenta) este bine venit, zic eu.

Nu inseamna ca un user mai vechi sau unul care are multe articole scrise are mai multa experienta.

Si eu sunt de acord ca o recenzie negativa pe site-ul unde s-a facut rezervarea are impact direct asupra celui ce ar avea intentia de a rezerva acolo. Are impact mai mare si pentru cei de genul celora care m-au facut sa scriu articolul. Celor comozi, ca sa nu ma exprim "buruienos" 😂

Dar si articolele scrise pe AFA au "greutatea" lor in alegerea sau nu a unei cazari.

Mai ales daca stii si esti obisnuit sa citesti si printre randuri😉, sa poti extrage o informatie cat mai apropiata de realitate. Pentru ca, stim cu totii, totul este relativ si scris cu o doza de emotie.

Vacante faine!

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: De ce?, AUTOR: Testosu' din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:06] - RoxanaGRS

Un articol frumos, scris din suflet pentru sufletele noastre ale tuturor. La mulți ani Elvira! La mulți ani colegilor AFA și să ne dea Dumnezeu tuturor un an bun, frumos și liniștit.

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Gânduri pentru voi toți, AUTOR: RoxanaGRS din DESTINATIA: Filozofări de suflet (mai puţin turistice), DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 12:01] - Cristinelul

Am uitat un amanunt...

Acest domn cand a plecat a “luat din gresala” spune el 4 umerase din camera. Administratorul l a anuntat, el a spus ca poate din gresala sau “cel mic”... si culmea s a enervat maxim. Apoi a inapoiat umerasele pe care “le a luat din gresala”... In fine poate noi am gresit ca l am intrebat de umerase... dar sincer mi se pare aiurea sa pleci “din gresala cu 4 umerase”...

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Drept la replică, AUTOR: Cristinelul din DESTINATIA: Complex turistic Alpina-Casi, PĂLTINIŞ [SB]
[04.01.18 11:55] - vladdinca

@webmaster26: urmeaza foto

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Frumos, elegant... nimic deosebit, AUTOR: vladdinca din DESTINATIA: Carmen Hotel, PREDEAL
[04.01.18 11:43] - RoxanaGRS

Foarte bun articol. Ce e mai grav e ca de fapt nu ajută pe nimeni aceste plângeri puse aiurea pe site-uri generaliste gen AFA. Mult mai eficiente ar fi dacă ar pune plângerile pe site-urile agențiilor de rezervări gen booking sau altele de genul ăsta. Acolo chiar are efect, iar impactul asupra hotelierului țepar e maxim, chiar îl ustură. Pe AFA nu fac decit sa aglomereze site-ul inutil.

Eu sunt mai nouă pe aici și nu știu în ce măsură aș avea dreptul să-mi dau cu părerea. Eu pun pe AFA cazările care într-adevăr sunt un pont, adică am primit mai mult decât m-am așteptat sau raportul calitate/preț e unul excepțional. În rest, dacă e o cazare doar fair (adică ce-am așteptat, aia am primit) consider că astea se găsesc pe booking sau alte site-uri de profil.

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: De ce?, AUTOR: RoxanaGRS din DESTINATIA: Filozofări... turistice, DE LA LUME ADUNATE
[04.01.18 11:31] - webmaster

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecție.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

ÎN CONTEXT, LA REVIEW-UL: Un conac superb, AUTOR: webmaster din DESTINATIA: Pensiunea Casa Danielescu, TÂRGU JIU
[pg. 381 / 390]: ecourile 7601-7620 din total 7787
pag: 1 . 2 . 3 - . . . - . 379 . 380 . 381 . 382 . 383 - . . . - . 387 . 388 . 389 . 390
FILTRE posibil de aplicat
  • AUTOR (user)
  • DESTINAŢII
  • ANUL scrierii
  • TEXT CĂUTAT

[C] Copyright 2008-2018 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

pagina generata in 0.238507986069 sec /