ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.07.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: jud. Ilfov
ÎNSCRIS: 11.06.14
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
MAY-2017
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 10 MIN

Apartment KT2, Zagreb

TIPĂREȘTE

Am ajuns și la ultima cazare pe care vreau să v-o povestesc, nu a fost ultima cronologic dar este diferită cumva de celelalte și singura care ne-a adus cele mai multe surprize neplăcute.

Am ales să ne oprim două nopți în Zagreb, absolut insuficient pentru o vizită în acest orășel frumos dar, pentru o primă impresie, a meritat. Am ales așa cum ne place, o cazare în centrul istoric. Destul de mare oferta pe Booking.com dar multe cazări aveau puține informații, baie comună, parcare departe sau era de urcat pe scări prin oraș cu valiza. După ce am făcut o listă cu preferatele, singura cazare liberă și acceptabilă a fost Apartment KT2 situat la capătul zonei pietonale a străzii Tkalčićeva din Gornji Grad. Locația avea la data când am rezervat o medie a notelor pe Booking.com de 9.4, deci excelentă. După cum se vede în poze, spațiul este mare, practic două camere cu bucătărie utilată modern dar care practic nu ne trebuia dar dacă este, de ce nu. Referințe bune, chiar foarte bune, doar 2 - 3 care semnalau mici nemulțumiri dar încă nu am văzut proprietate oricât de bună am găsit-o noi să nu aibă și astfel de comentarii (cel mai tare comentariu de până acum l-am găsit la o locație în Bulgaria unde clientul motiva nota de 3 acordată pentru că fața proprietarului era de criminal dar cum eu și soțul suntem vii după o noapte acolo, înțelegeți ce vreau să spun).

Condițiile impuse la rezervarea acestei locații au fost să am un card ce poate fi preautorizat - nu a fost - să comunicăm prin mail sau telefon, ce doresc eu - aleg întotdeauna mail, chiar și în România și vă voi spune motivele în articolul dedicat Booking.com - și să comunic cu o zi înainte de check-in intervalul orar în care ajungem la locație pentru a fi așteptați, a primi cheia, a face plata și scanarea documentelor de identitate. Cum parcarea era cartoful fierbinte, am cerut date certe, răspunsul a fost că nu este problemă, este parcare "la proprietate" dar costă 8 € /zi! Perfect, costurile parcărilor erau substanțial prinse în bugetul vacanței încă din faza de început.

Cu o zi înainte de a ajunge la Zagreb eram în Belgrad, am comunicat pe mail că probabil ajungem în intervalul orar 15 - 16, interval agreat de gazdă pe site și am și primit confirmarea Ivanei, gazda, că este o. k. și ne așteaptă "cu drag". După calculul nostru ajungeam mai devreme cu aprox. 2 ore dar, ca la toate cazările, am zis să nu încurcăm gazda, poate ne oprim mai mult pe drum sau stăm în vamă, mă rog, noi am considerat că e mai corect așa și la nici o altă cazare nu am avut probleme procedând astfel, ba cred că vă amintiți de proprietarii de la Lenny Rooms despre care am scris și care ne-au dovedit din plin respectul ce trebuie să fie reciproc, client/gazdă. Aici însă s-a dovedit a fi excepția aceea care de obicei confirmă o regulă.

Ajungem exact cu o oră înainte de termenul fixat, găsim cu ajutorul Sophiei o parcare aproape - parcarea Kaptol, în subsolul complexului Kaptol, intrarea mașinilor se face prin str. Nova Ves, stradă semaforizată și cu sens unic. Parcarea este cu ora dar dacă se stă mai mult timp, la cabină se eliberează un card care permite scoaterea mașinii de câte ori vrei, l-am plătit pentru 48 de ore / 110 kuna, asta după ce ne-am lămurit cu gazda că practic nu are nici o parcare la proprietate ci ne trimitea la o altă parcare din zonă unde 24 ore erau 8 €. Ca un fapt divers, când am luat cardul pe două zile cel de la cabină ne-a anulat gratis cardul de intrare, aveam deja 3 ore * 5 kuna dar a zis că se compensează cu orele zilei de plecare pe care nu le vom folosi în parcare. Chiar vă recomand parcarea Kaptol, are ieșire pietonală exact pe strada Tkaličećva, la complexul cu același nume și unde este un bun supermarket iar distanța de la parcare la cazarea noastră este de aprox. 350 - 400 m.

Deci am lăsat mașina și am plecat să identificăm cazarea, am găsit-o ușor, era prea devreme, ora 14, așa că ne-am dus să mâncăm prin zona teraselor și kafanelor. Am tras ceva de timp, am zis să nu ajungem la 15 fix că poate gazda nu a ajuns, ajungem la 15.20, ușa încuiată. Mai dăm o tură prin zonă, venim la 16, nimeni!! Întâmplător de la o cameră din curte iese cineva cu treburi și ne întreabă pe cine așteptăm. Când îi spunem, după mimică ei, deja am avut confirmarea că gazda e neserioasă. Doamna intră în casă și între timp eu sun la Booking.com să anunț problema. Apare și femeia, vecina, vorbind la telefon, apoi ne spune că în maxim 20 minute vine cea cu cheia! Plecăm să mâncăm o înghețată și ne întoarcem și noi după 30 minute, găsim gazda în poartă, tot ea supărată că ne dăduse mail dimineța să o sunăm când ajungem și ea vine în 15 minute! Pardon zic, am respectat întocmai condițiile de pe Booking legate de întâlnire și promisiunea a fost că noi suntem cei așteptați!

Partea interesantă a cazării a fost proasta informație, constatată de la prima intrare a noastră în curte, adică aici ne-au arătat pe Booking.com interiorul atractiv dar nu și cum ajungi în el. De prima dată când am intrat în curte am constatat că reclama nu a fost cinstită. Că era o casă veche, știam, tot centrul istoric este așa. Dar din curte urcai pe o scară de lemn, veche, la etaj. Această poză nu figura când am rezervat, ea a apărut ulterior șederii noastre acolo. Asta nu era nimic dar în spatele ușii de intrare din capul scărilor, am dat de un hol urât și vederii și nasului. De fapt acolo sunt mai multe camere ce se închiriază prin Booking.com, cu proprietari diferiți însă locuiește și o doamnă foarte bătrână care are bucătăria pe holul deschis și o toaletă tot acolo, nu vă spun cum arăta. Îi spun civilizat Ivanei că suntem dezamăgiți dar, știu că asta vreți să spuneți, nu puteam schimba nimic la ora aceea așa că am fost cumva obligați să rămânem. Ne prezintă apartamentul, plătim cei 80 € (70 cazarea și 10 taxa de oraș), ia datele ambelor c. i. și pleacă, insistând că la ora 12 ultima zi să părăsim locația și să punem cheile în cutia poștală.

Apartamentul la prima vedere era perfect cu ce aflasem din poze. Nu vă descriu camerele, le vedeți în poze. Dar surpizele încep. Aerul condiționat nu funcționa în prima fază, avea să descopere soțul bateriile mușcate de un câine mare, am pus două de la noi pe care le-am recuperat la plecare, nu de alta dar gazda nu merita. Chestia cu aerul nu era o problemă dar a dat cu plus la altele. Dormitorul are pat matrimonial dar doar două pernuțe de dimensiuni minuscule, cam puișori. Pe pat doar două prosoape mari, aveam să-mi amintesc un comentariu că cineva venit cu avionul nu a avut prosoape, noi avem mereu în valize dar ne permitem la mijlocul de transport folosit. Dar aceste două prosoape au ajuns repede pe post de covor în baie, erau foarte uzate, pătate, cu miros cam ciudat de săpun de rufe prost. Bine că măcar avea cearșaf curat sau doar... călcat după alt client?! Camera cu canapea și televizor, bună de altfel și foarte spațioasă, avea doar o pătură mică care nu-mi ajungea mie de la gât la tălpi să mă învelesc, la un tip cu ceva zeci de centimetri în plus, nici vorbă. Când să iau un ghid de sub televizor, un nor de praf și scame mi-a reamintit că sunt alergică! În rest aici tv bun și wi-fi foarte bun.

Bucătăria utilată cu de toate. Frigider mare dar foarte zgomotos, noroc că se închideau ușile între camere. Plită și cuptor electric, am încercat doar plita când mi-am făcut cafea. Hota de firmă, rabatabilă dar cu recircularea aerului din cameră, nici vorbă de tubulatură sau filtre ceva. Veselă suficient de multă pentru gătit și luat masa, ce ne-a plăcut că erau seturi întregi și nu din adunături. Problema a fost când soțul a luat un prosop de bucătărie ce părea curat, călcat și pus în țiplă. A vrut să șteargă o farfurie pe care o folosise la fructe și l-am auzit brusc vorbind o limbă veche și foarte colorată. Cârpa era plină de ulei! Dar era pusă în țiplă! Mașina de spălat rufe n-am folosit-o, ne gândeam să-i dăm o curățare și apoi să ne spălăm noi rufele dar dacă era și aia nelegată la scurgere sau avea alte bube?

Baia este lungă și îngustă, nu era o problemă, am mai întâlnit așa dar au fost o. k. Aici consumabilele promise ioc, doar un săpun folosit și de alții! Dar aveam alte chestii absolut folositoare ca de exemplu testele de sarcină!!! Nici nu știu cum am putut sta la celelalte cazări fără ele! Poate vă făceam o surpriză????????!!! Și bomboana cea mai mare, baia avea un geam care dădea pe acel hol de v-am povestit dar avea și un ventilator tot pe acel hol urât mirositor! Plus canalizarea care își dădea și ea aere de capitală, de altfel ca și prin București!!! Culmea, întorcându-mă la comentarii să văd ce mi-a scăpat când am rezervat, doar un singur client a fost nemulțumit de aceste chestii. Noi am stat cu geamuri deschise sau cu aerul condiționat, dacă era să stăm mai mult, sigur căutam altă cazare de a doua zi! Și am avut totuși noroc că erau uși între camere!

Bătură de întâmpinare!! Asta apare pe multe rezervări, majoritatea respectă promisiunea, unele din plin cum ați văzut în cazarea mea de la Postojna Cave Rooms sau din alte părți dar aici, a existat, nu pot nega, o vișinată excelentă dar cred că nu au fost mai mult de 40 ml, nici nu se putea pune în două păhăruțe că era pierderea prea mare. Însă acest lucru nici nu-l treceam la defecte dacă nu erau cele importante.

V-am plictisit poate cu descrierea unor nemulțumiri, justificate de altfel, la această cazare ce este bine cotată pe Booking.com dar care de fapt are o reclamă mincinoasă. N-am reclamat la Booking.com nimic în afara zilei în care am venit dar, după cum știți, se solicită părerea ta despre locație. Ei bine acolo am avut ce zice. Surpriza mea a fost că un timp rezervările la acest apartament au fost sistate pe Booking și au apărut poze noi cu scara de lemn, aranjată poza dar nu și cu holul comun, oribil. Apoi iar liber la rezervări și iar blocată, tot așa de o lună iar eu am primit un mic mesaj privat cu... păreri de rău de care de altfel nici nu am nevoie! Și un mesaj că îmi mulțumesc pentru problemele sezizate! Comentariul meu despre această locație a apărut cu mare întărziere, credeam că nu v-a fi făcut public, în timp ce la restul locațiilor a apărut destul de repede. Ieri, uitându-mă să văd cum se prezintă Ivana pe Booking, constat că are iar parcare la propietate la același preț dar oferă și mic dejun la 23 lei!! Aveam să mă dumiresc că de fapt se comandă online de turist la Bistro Bestek aflat la cam 2.5 - 3 km distanță. Dar este un serviciu opțional, sincer eu nu-l foloseam când cazarea este în mijlocul teraselor renumite din Zagreb și alături de un supermarket.

Dacă vă cazați la acest apartament care funcționează și iarna cu centrala proprie - poate Ivana și cei ce au camere acolo pentru turiști, rezolvă problemele holului comun și aerisirii - nu uitați să cereți chitanță, o oferă foarte greu dar este importantă în caz că aveți probleme.

A fost, așa cum spuneam într-un ecou înainte de vacanță, cazarea la care într-un fel mă așteptam - din multe bune și excelente, trebuie să pice și una rea. Revenită în țară am făcut iar rezervări pe Booking.com, unele lecții le-am învățat, însă vor mai fi plase sunt sigură, totul e să nu aibă găuri mari. Așa cum am promis, voi încărca zilele următoare un articol despre Booking.com, sunt convinsă că unora le va fi de folos căci deși simplă o rezervare aici, ca de altfel pe orice site, are mici puncte ce pot trece neobservate dar duc la unele neplăceri.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de elviramvio in 04.07.17 10:50:37
Validat / Publicat: 04.07.17 12:52:50
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 885 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (elviramvio); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Strada dinspre Kaptol, după farmacie imediat e intrarea în curtea cazării noastre.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 34850 PMA (din 37 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.07.17 12:52:00]
    »

    Mutat în rubrica "Apartment KT2, ZAGREB" (nou-creată pe sait)

    --

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    elviramvioAUTOR REVIEW
    [04.07.17 13:01:53]
    »

    @webmasterX:

    Da, este bine.

    O zi frumoasa!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    krisstinna
    [04.07.17 15:09:02]
    »

    @elviramvio: Pff, eu nu rămâneam sigur!

    Căutam altceva, găseam ceva curat.

    Groaznică experiență.

    mishu
    [04.07.17 15:14:34]
    »

    @elviramvio: Citind despre aceasta cazare mi-am adus aminte de ce ne povesteai despre ea si parca retraiam momentele. Nu am ce sa comentez, din moment ce apare din nou pe booking (nu stiu cu ce nota) nu inseamna decat ca se respecta si acolo vorba: "Nu conteaza, bani sa iasa", mai scadem nota eventual mai punem si alte poze insa un comision nu este chiar de lepadat.

    De abia astept articolul despre booking mai ales ca este atat de utilizat de o multime de persoane si sunt convinsa ca vom afla multe atat din articol cat si din ecouri.

    Nu am sa comentez altceva, am sa spun doar: Felicitari, votat cu mare drag.

    Zoazore
    [04.07.17 17:32:19]
    »

    @elviramvio:

    doar o pătură mică care nu-mi ajungea mie de la gât la tălpi să mă învelesc

    aia era batistă, nu pătură! Acea Ivana n-a stat cu voi să recepționați camera? Mie așa mi s-ar fi părut corect. Atunci i-ai fi arătat și pătura, și pernele, prosoapele, cârpa de bucătărie...

    Oi fi tu păpușă mică, dar nici chiar așa!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    elviramvioAUTOR REVIEW
    [04.07.17 17:45:44]
    »

    @krisstinna:

    Era greu să găsim ceva, am ajuns acolo duminica, era plin de turisti. Pierdeam poate si toata dupa amiaza si nu rezolvam sau nu cu ceva mai bun, sa nu crezi ca nu ne-am gandit. Este neplacut sa vezi oameni veniti de la aeroport, multi asiatici, stand cu valizele si dand telefoane. In general croatii stiu engleza dar sa nimeresti o gazda care stie doar croata sau germana, e complicat. Stiam ca e dificil cu cazarea asa cum doream noi, deci am ramas pentru a castiga timp de hoinarit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    elviramvioAUTOR REVIEW
    [04.07.17 17:51:46]
    »

    @mishu:

    Asa este, nu conteaza clientul, la cererea din zona banul vine aproape singur. Si daca noi renuntam - chiar ne gandisem sa facem asta dar sa anuntam si banca sa nu transfere banii caci Ivana, conform contractului, putea bloca suma pe card -deci daca noi ziceam nu, se gasea imediat altul.

    Am filat cateva cazari prin zona, poate la urmatoarea oprire avem noroc. Este si un hotel modern acolo, culmea cu nota mult mai mica decat la KT2 dar pretul pe noapte era de trei cifre bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    elviramvioAUTOR REVIEW
    [04.07.17 18:00:04]
    »

    @Zoazore:

    Ivana era cam botoasa ca am sunat la Booking pentru ca nu a venit in intervalul orar agreat de ea si nu vroia sa dea chitanta. Cand am scos telefonul si am zis ca sun sa intreb ce fac daca ea nu ne da chitanta, s-a schimbat treaba.

    Nu prea aveam loc de intors cu camera, centrul era furnicar de turisti, camerele in zona ocupate, asistasem fara voie la o alta discutie pe aceeasi tema pana sa vina ea, deci...

    Ei, n-am murit dar nici eu n-am fost "papusa", am comentat corect. Din pacate Ivana nu este genul care sa respecte turistul ce-i plateste corect, iar are ciori roz la oferta!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Zoazore
    [04.07.17 18:10:34]
    »

    @elviramvio: Ziceam că ești păpușă, adică nu foarte înaltă! Și dacă nici ție nu ți-a ajuns păturica aia...

    Nu contează de unde vin banii, să vină doar!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    elviramvio, mishu, Zoazore

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052518129348755 sec
    ecranul dvs: 1 x 1