ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.05.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 25.05.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2011
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 36 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Agentia de turism strica tot sejurul iar hotelul are probleme tehnice

TIPĂREȘTE

Am fost plecati cu agentia Karpaten Turism care a stricat tot sejurul. Aveam cazare la Flamingo Beach hotel. Cand am ajuns in Larnaca, autocarul ne-a transferat de la aeroport direct la un alt hotel - Krown plaza Heipa Hotel - la 7 km de centrul orasului. Doar cand am ajuns acolo am fost informati ca la Flamingo Beach Hotel nu mai sunt locuri (era doar la 1 km de centrul orasului) desi noi am facut rezervare si am platiti biletul cu apropape doua luni inainte de data plecarii. Nici nu vroiau sa ne spuna nimic.

Am sunat la hotelul Flamingo Beach si au zis ca a existat o ”problema tehnica”, motiv pentru care nu ne-au putut caza; am vb la agentia din Romania si au zis ca ei nu stiu nimic, sa asteptam ca vor afla despre ce e vorba si vor suna. Normal ca nu au sunat; am mai sunat noi de vreo 10 ori dupa aceea. Am sunat si la agentia din Cipru - Ortodox Trevel sau ceva de genul asta (din pacate nu am retinut denumirea exacta) cu un domn Catalin - foarte impretinent, plin de ifose si care ne-a informat ca de fapt, daca suntem nemultumiti sa discutam cu Karpaten Turism si nu cu ei. Ideea era ca hotelul la care am fost cazati era mult prea departe de centru pentru a putea merge pe jos - normal ca eram nemultumiti, mai ales ca acesta a fost si unul din motivele pentru care am ales Flamingo hotel si nu altul. In schimb acest minunat domn Catalin ne-a informat cu indolenta specifica dumnealui, ca exista un autobuz care circula din jumatate in jumatate de ora si costa doar 50 de centi!! Nu cred ca imi pot exprima reactia din acel moment- ideea e ca nu am venit in concediu (dupa un an de munca) ca sa luam autobuzul si sa depindem de orele la care circula. Am solicitat ori un alt hotel in aceeasi locatie ca si Flamingo Beach sau o masina care sa ne fie pusa la dispozitie si platita de una din agentii (nu ma interesa care). Normal ca toata lumea se sustragea, taraganau situatia- cu vorbe, cu emailuri, cu telefoane fara rost... ideea e ca nu au rezolvat nimic. Toti dadeau vina unul pe altul, chiar si cei de la hotelul Flamingo Beach. Nu stiu ce afaceri sunt intre ei, ideea e ca turistii au avut de pierdut.

Cei de la agentii incercau sa ne prosteasca cu faptul ca hotel Heipa este superior hotelului Flamingo. A fost nevoie de nervi, tipete si stres pentru ai face sa inteleleaga ca de fapt, pentru noi, locatia hotelului e importanta. Dar asa sunt romanii, incearca sa te prosteasca in fata. In rest nu mai am ce sa zic.

Am fost mult prea dezamagiti de servicile agentiilor impreuna cu hotelul Flamingo Beach care probabil ca incercau sa ridice un hotel ca acesta la care am stat - Heipa hotel (cele mai multe pareri despre acesta sunt proaste si nimeni nu vrea sa mearga acolo). In concluzie, sunt deosebit de dezamgita de un sejur care ar fi putut fi foarte frumos si relaxant - dar banii, afacerile in turism si romanii au stricat tot.


[fb]
---
Trimis de ralucag in 25.05.11 11:01:53
Validat / Publicat: 25.05.11 12:52:22
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 17835 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ralucag); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 10 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 36.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [25.05.11 11:14:00]
    »

    La ce hotel ati fost, pana la urma, cazati?

    L.E. Pana la un raspuns din partea autoarei, reviewul este publicat cu titlu informativ, fara note, pentru ca din articol reiese ca nu a fost cazata aici.

    DoreD
    [25.05.11 13:03:31]
    »

    Protectia consumatorului trebuie sesizata referitor la clauzele impuse de catre agentiile de turism, prin care esti nevoit sa accepti cazarea la alt hotel decat cel pentru care ai facut rezervarea 'in aceleasi conditii sau mai bune, ha! '

    In astfel de cazuri, turistului ar trebui sa i se ramburseze integral banii, iar cazarea in alt hotel platita integral de agentia care a reusit 'performanta'. Concediul este prea scurt si pretios iar banii sunt munciti din greu un an intreg, nu inteleg de ce le este permis unora sa-si bata joc de turisti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ralucagAUTOR REVIEW
    [25.05.11 13:20:40]
    »

    Am fost cazati la Hotel Haipa. Nimeni nu a rezolvat nimic iar cei de la Flamingo au sustinut in continuare ca nu au locuri.

    ralucagAUTOR REVIEW
    [25.05.11 13:25:17]
    »

    Am sunat la Protectia consumatorului din momentul in care am aflat ca nu stam la hotel Flamingo dar, cei de acolo mi-au spus ca dureaza mult pana voi primi un raspuns si eventual sa incerc la Autoritatea Nationala a Turismului. Am incercat si acolo dar mi-au zis ca pentru a se rezolva situatia cat mai repede sa sun la Ministerul Turismului la directia de control. Am suant si acolo si mi-au comunicat ca s-a notat sesizarea dar dureaza cateva ore pana o aproba directorul si o repartizeaza!!! Ideea e ca nu am mai primit nici un telefon de la dumnealor. Iar la discutia telefonica care am avut-o cu doamna de acolo mi-a explicat ca mai mult de un tel la agentia de turism nu pot face. Eu nu vroiam discutii si procese etc. Vroiam doar sa se rezolve problema si sa ma bucur de sejur

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ralucagAUTOR REVIEW
    [25.05.11 13:38:18]
    »

    Revin cu o completare. Nu am fost cazati la Flamingo Hotel dar tocmai asta incerc sa mentionez ca si cei de la Flamingo sunt foarte neseriosi. E adevarat ca nu pot vb de conditiile de acolo dar de neseriozitatea lor pot sa confirm ca exista. Ei stiu ca au clienti si atunci profita si ii paseaza catre alte hoteluri care nu au un ”review” prea bun. Este o afacere. Nu e singura intalnita si cu cu siguranta nici ultima. Ideea e ca au iesit la iveala doar intr-un singur sejur mai mult decat ar fi trebuit. Atat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicoletass
    [25.05.11 13:39:57]
    »

    @ralucag

    Imi pare rau pentru concediul tau stricat din cauza cazarii.

    Eu am patit asa ceva intr-un circuit prin Grecia. Din 3 cazari mentionate in momentul achitarii excursiei, doar una a fost respectata, ca locatie si numar de stele. A fost un intreg taraboi si acolo si dupa intoarcerea in tara. Nu am rezolvat nimic, doar m-am umplut de nervi. De atunci merg in concedii organizate pe cont propriu sau cu agentii al caror nume nu poate fi pus la indoiala si ma bucur de concediu.

    Dar, ceva frumos in concediul avut trebuie sa fi fost, asa ca mai bine ne-ai povesti si despre partea frumoasa a sejurului din Cipru.

    Vad ca este primul review pe care il scrii, iti doresc sa fie ultimul de acest gen si sa ai parte numai de concedii frumoase.

    Votul il dau pentru atentionarea privitor la agentia de turism si pentru faptul ca ai luat atitudine si spui si la altii, ca sa se fereasca!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ralucagAUTOR REVIEW
    [25.05.11 14:31:19]
    »

    Multumesc pentru incurajari.

    Desigur ca au existat si parti frumoase ale excursiei dar am vazut ca sunt multe descrieri deosebite la adresa acestei statiuni/tari punctate in amanunt si cu foarte mult talent si nu am considerat ca ar mai fi cazul sa scriu acelasi lucruri care s-au spus deja.

    Ideea pentru care am scris a fost doar pentru a trage un semnal de alarma, pentru a se afla ca astfel de situatii exista (din pacate nu sunt la prima intamplare de genul asta). Daca cineva ar avea si solutii – nu dupa terminarea sejurului ci la momentul in care se afla/intampla- ar fi perfect

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    atti_sz
    [31.05.11 22:11:51]
    »

    Imi pare rau pt. patania din concediul trau.

    Una peste alta am marea rugaminte daca se poate sa-mi spui cat mai multe detalii legate de acest hotel, la care am facut rezervare din 18 iunie si pe care as mai putea s-o anulez pana pe data de 2 iunie (mai ales ca vad foarte multe pareri negative legate de locatie/cazare/masa)

    Astept cu nerabdare orice informatie legata de conditiile de cazare/mancare/plaja (nisip/pietre) /magazine si restaurante din preajma hotelului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ralucagAUTOR REVIEW
    [01.06.11 09:41:21]
    »

    Despre ce hotel vorbim? Flamingo? Daca e vorba de Flamingo Hotel nu pot sa spun nimic de cazare, masa etc. Nu am fost cazati acolo. Nici macar nu am fost in trecere pe acolo. Imi pare rau ca nu pot fi de ajutor.

    webmaster
    [01.06.11 09:51:46]
    »

    Inteleg (abia acum!) ca nu ati stat la acest hotel, astfel ca notele acordate au fost retrase, cf Regulamentului

    ralucagAUTOR REVIEW
    [01.06.11 10:27:17]
    »

    In data de: [25.05.11 13:38:18] am scris:

    ” Revin cu o completare. Nu am fost cazati la Flamingo Hotel dar tocmai asta incerc sa mentionez ca si cei de la Flamingo sunt foarte neseriosi. E adevarat ca nu pot vb de conditiile de acolo dar de neseriozitatea lor pot sa confirm ca exista. Ei stiu ca au clienti si atunci profita si ii paseaza catre alte hoteluri care nu au un ”review” prea bun. Este o afacere. Nu e singura intalnita si cu cu siguranta nici ultima. Ideea e ca au iesit la iveala doar intr-un singur sejur mai mult decat ar fi trebuit. Atat. ”

    E greu...

    Am mentionat si mentionez din nou NU AM STAT LA ACEST HOTEL dar am vb la tel cu managerul de acolo- m-a tratat cu indiferenta. Nu totul se rezuma la conditiile hotelului ci si modul in care sunt atrasi clientii aici. Cand am ales hotelul l-am ales in functie de parerile gasite pe internet despre el si... am ajuns in alta parte. DATORITA in mare parte neseriozitatii HOTELULUI FLAMINGO impreuna cu agentiile de turism. Dumneavoastra v-ar conveni sa alegeti un hotel si cand ajungeti acolo sa vi se spuna ca nu veti sta la acela ci la altul. Atunci de ce am mai pierdut timpul sa imi aleg un hotel??? Indiferenta cu care tratati aceasta situatie, ma pune pe ganduri... Totusi spre ca sunt persoane care pot intelege mesajul pe care l-am dat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    atti_sz
    [01.06.11 10:27:43]
    »

    Scuze, de Crown Resort Henipa intrebam.

    ralucagAUTOR REVIEW
    [01.06.11 12:28:58]
    »

    Hotelul e ok. Dar depinde unde stai. Daca stai in hotelul vechi e foarte rau - camere mici, bai groaznice cu tevi ruginite etc dar daca stai in bungalouri e superb: este foarte frumos si curat, camerele foarte mari, cu terase superbe; intr-o saptamana ne-au schimbat asternuturile de 3 ori, personalul amabil. Mancarea foarte buna dar nu foarte diversificata. Sunt mai multe piscine: una cu apa calda, alta mai mica pentru copii, una imensa cu un bar adus pana in mijlocul piscinei si un jacuzzi ascuns printre plante. Poduri peste piscine, verdeata si gradini interioare frumos amenajate. Erau foarte multi nemti care venisera special pentru acest hotel. Hotelulul are 3 stele plus. In schimb locatia lasa de dorit. Nu e nimic de jur imprejur, nu ai unde sa te plimbi iar daca vrei sa ajungi in Larnaca trebuie sa iei un autobuz care circula foarte prost si costa 2 euro dus intors. Acuma depinde de fiecare ce isi doreste. Sper ca am fost destul de obiectiva si informatiile pe care le-am furnizat sa va fie de ajutor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    atti_sz
    [01.06.11 13:29:02]
    »

    Multumesc pt. informatii.

    As mai dori doar sa stiu:

    - sunt ceva retsaurante/taverne prin apropiere, la care sa mai iesim din cand in cand?

    - cum e plaja (pietroasa/nisipoasa/aranjata/aglomerata

    - ceva magazine alimentare prin apropiere sunt?

    - ati avut frigider in camera?

    - de unde pot stii daca sunt cazat in bungalow sau in aripa veche? (repartizarea se face la receprie?)

    Mersic

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [01.06.11 13:36:26]
    »

    Pacate de toate aceste informatii referitoare la hotelul Crown Resort Henipa -- ii sunt, desigur folositoare lui "atti_sz", dar ele vor fi citite de foarte putini (probabil) dintre alti eventuali interesati de acest hotel, fiind postate in cu totul alt loc decat unde ar fi normal sa fie (la rubrica hotelului in cauza).

    Totul se datoreaza alegerii mai neobisnuite a autoarei -- aceea de a scrie un "review" la un hotel la care NU a fost (si nu la hotelul la care a fost)...

    I-as propune ralucaig sa scrie un review si la rubrica hotelului in cauza (Crown Henipa -- click aici pentru a adauga un review nou) si vom muta ulterior aceste ecouri la acel review.

    atti_sz
    [01.06.11 13:39:45]
    »

    Multumesc, chiar ma gandeam ca asa ar fi mai usor de regasit oricarui user.

    ralucagAUTOR REVIEW
    [01.06.11 14:31:56]
    »

    Se pare ca nu vreti sa intelegi despre ce vorbesc.

    Daca continuati cu indiferenta de genul asta, niciodata sistemul romanesc de turism nu se va modifica, mergand in continuare pe ideea...romanul accepta ce i se da.

    Daca si dumneavoastra ca administrator nu vreti sa vedeti mai departe de notele acordate camerelor dintr-un hotel -... atunci nu pot sa am pretentii de la altii. Cand vorbim de un hotel vorbim despre camere si apoi despre servicii. Am mentionat ca nu stiu nimic despre camere dar serviciile lor in schimb am vazut ce ofera: pe internet -note deosebite, execelente iar cand ajung acolo mi se comunica ca nu stau la acel hotel. Este execrabil. Nu au negat ca aveam cazare la hotel Flamingo doar ca ei nu pot sa ne cazeze??? Adica ma amageste cu ceva si ajung acolo si mi se da altceva platesc pentru hotel Flamingo si ma trezesc ca ma arunca unde au vor ei sau unde au afaceri. NU E NORMAL SI ACCEPTABIL.

    Eu nu voi mai scrie indiferent de intrebari. Faceti cum considerati. Mi-am exprimat punctul de vedere, eu cred ca am fost foarte clara dar daca nu puteti vedea mai departe de NOTELE acordate hotelului... sunt complet dezamagita ca am scris pe acest site si l-am citit. Important, pentru mine, este sejurul in totalitate nu doar un interior al unui hotel.

    Eu am scris pentru a sublinia partile negative care au stricat sejurul. Nu am vrut nici un moment sa scriu despre Hotelul Henipa. AM fost intrebata si am raspuns. Dar nu voi mai scrie. Eu am zis ce aveam de zis si sper sa ii ajute pe cei care sunt ca mine si vor sa fie respectati pentru deciziile luate si nu clasificati dupa fapatul ca ”romanul e destul de prost si accepta ce i se da”.

    Renunt sa mai explic pentru ca eu cred ca daca cineva vrea sa inteleaga, o sa inteleaga daca nu o sa ajunga in aceeasi situatie, poate chiar mai rau.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    atti_sz, DoreD, nicoletass, ralucag
    Alte impresii din această RUBRICĂFlamingo Beach Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064533233642578 sec
    ecranul dvs: 1 x 1