ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.06.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Camere de 5* dar servicii de 3*

TIPĂREȘTE URM de aici

La intoarcerea din Kavala la sugestia sotiei am hotarat sa revedem dupa 3 ani Velingradul mai ales ca drumul insemna doar aprox. 100 km in plus fata de varianta Makaza si o vama mai putin aglomerata. Sotia dorea un hotel bun si pentru ca Velina SPA nu avea locuri am ales Park Hotel and SPA Vella Hills care era tentant. Rezervarea a fost facuta prin Booking.com cu plata in timpul sejurului. Am plecat din Kavala prin Drama si am intrat in Bulgaria prin Gotse Dolchev. In vama aveam in fata 4 masini si surpriza am parut suspectii pentru politisti bulgari. Am deschis portbagajul si am asteptat cred 5 min. sa verifice cartile de identitate si poate traseu. Drumul prin Bulgaria s-a derulat prin zona montana cand pe drumuri nationale (destul de bune) cand pe drumuri judetene (cu multe gropi) conform indicatiilor GPS. Am gasit repede hotelul aflat la marginea statiuni, in apropiere de Lacul Kleptuza. Drumul a durat cu totul 4 ore desi la plecare din Kavala timpul estimat era de 3 ore.

Spre surprinderea noastra cazarea a decurs foarte repede, bulgarii ne asteptau, am primit imediat cartelele, am lasat cartile de identitate la receptie si am dorit sa mergem intai la resturant pentru ca eram morti de foame unde am fost condusi. La intoarcere de la masa am primit cartile de identitate (din surpriza pentru ca bulgarii obijnuiesc sa le tina la receptie pe durata sejurului) si am fost condusi in camera. La receptie se vorbeste foarte bine engleza poate fara accent iar personalul pare cu experienta. Inca de la intrarea in hotel am avut senzatia de lux datorita faptului ca hotelul este nou, materiale de calitate alese cu bun gust si o manopera de executie fara cusur. Intrarea in camera se facea doar prin apropierea cartelei de un senzor, prima data cand am intalnit acest sistem.

Cand am intrat in camera putem spune ca am fost incantati, parea o camera de 5*. Camera este imensa (35 mp), baia are cel putin 7mp iar balconul tip terasa patrata are peste 16mp. Mocheta pe jos era perfect curata (doar era noua), televizor LCD de 100cm, un pat imens, minibar, aer conditionat individual si mobilier in stare perfecta. Baia degajea acelasi aer de lux, prin dimensiuni, calitatea materialelor si cromatica culorilor. A fost cea mai mare si frumoasa camera in care am stat pana acum desi am fost si in hoteluri de 5*. Nu stiu daca fotografiile o pot pune in evidenta. Cei drept am luat camera superioara cu balcon care ca dimensiuni si pozitie parea unica in hotel. Mai era o singura camera cu acest tip de balcon dar avea privelistea catre spate. Camera este la etajul 3 iar conform standerelor bulgaresti la etajul 4 si daca doreste cineva sa o rezerve are numarul 406 B. As mai mentiona ca mobilierul nu este scump dar bunul gust, culorile si calitatea executiei dau senzatia de lux. Cred ca in camera in loc de fotoliu imens ar fi trebuit o canapea pentru relaxare. In mod sigur patronii bulgari au dorit sa ne multumeasca pentru a primii o nota buna pe booking.com deorece in Velingrad cum am scris anterior concurenta la hotelurile de 4* si 5* este foarte mare. Lenjeria si prosoapele erau foarte curate dar parca calitatea acestora era putin sub cea a Hotelui Lucy din Kavala, mai ales ca erau aproape noi, hotelul s-a deschis in 2016. In baie sunt doua halate de baie de calitate si prin dulap am gasit 2 perechi de papuci de unica folosinta dar cu talpa de material plastic.

Un minus mare le dau pentru ca a doua zi nu a intrat nimeni in camera pentru o curatenie sumara si sa schimbe prosoapele, eventual halatele. Acest aspect a fost sesizat si de alti turisti pe booking, com.

Ca peste tot in Velingrad hotelurile de 4* si 5* au un centru SPA gratuit, doar masajul se plateste. Centru Spa cuprinde: 2 saune finlandeze (uscate), o sauna cu aburi cu aroma de lavanda, o alta sauna cu aburi (turceasca), o camera de gheata, un jacuzii, o piscina interioara cu apa termala, o piscina cu hidromasaj si apa termala, sezlonguri si o mica piscina exterioara cu apa termala. La intrare in centru SPA, la cerere primeai 2 prosoape de baie dar erai trecut intr-un caiet sa nu uiti sa pleci cu ele. Poate ca am dat nota mare la Hotel Lucy pentru ca acolo nu exista teama ca turistul este hot, primeai prosoape de baie la plaje si piscina exterioara fara nici-o evidenta. Ne place mult sa fim tratati ca oameni seriosi. In centru SPA am intalnit aceiasi senzatie de lux ca in intreg hotelul. Propietari au avut sigur un specialiast in amenajeri interioare de clasa si un constructor foarte bun.

Hotelul mai dispune pe alta latura de o piscina exterioara mare si un jacuzi. Am avut impresia ca piscina este cu apa normala pentru ca apa era rece sau nu a fost schimbata demult si nu au un sistem de completare periodica cu apa termala care sa mentina temperatura la 30 C cum am intalnit la celalalte hoteluri din Velingrad in care am stat anterior.

Punctul slab al hotelului este restaurantul. Personalul este incepator, se misca incet, pare necalificat si fara prea multa carte. Ambianta si mobilierul din restaurant creeaza si aici senzatia de lux dar ce sa faci cand ospatarii nu pun servetele pe masa. Vorbesc foarte putin limba engleza si de loc franceza. Timpul de asteptare este foarte mare pentru preparate simple, in unele cazuri peste o ora. Ospatari au suficienti, chiar un sef de sala dar probabil nu au personal la bucatarie. Preturile in schimb sunt foarte mari peste cel al hotelurilor de de 4* din Velingrad iar portile sunt parca mai mici ca in Romania. Iata cateva exemple: berea Kamenitza 3 lv, Beeks 3.5 lev, o pizza medie 12 lv., piept de pui la gratar fara nimic 8 lv., friptura de porc 7lv., paine traditionala 3.5 lv., cartofi prajiti 2.6 lv, salata greceasca (echivalent) 7.5 lv., o cafea expresso foarte mica 2.6 lv., etc Inmultiti preturile cu 2.41 si vedeti cat costa in lei. Unde sut timpurile de alta data cand berea Kamenitza era 1.8 -2 lv iar friptura cat farfuria costa 5 - 6 lv. Am constat ca si la tavernele de pe marginea Lacului Kleptuza si la cele din centru preturile au crescut dar tot sunt mai mici ca la restaurantul hotelului. Duminica seara a aparut o parte din familia patronului care s-a asezat la o masa, au comandat ceva de baut si au inceput sa se sfatuiasca cu seful de sala si cu uni din ospatari, nu mi-a placut aspectul desi restaurantul nu era aglomerat si nu se certau pareau chiar prieteni. Nu cred ca era marele patron pentru ca este cam tanar (aprox. 25 ani) pentru o asemenea investitie. Stiu ca era patronul pentru ca la plecare m-a intrebat daca sunt multumit iar eu l-am intrebat daca este patronul.

Micul dejun a fost divers pentru toate gusturile, cu cateva produse de calitate, as putea spune normal pentru 4* dar nu era de 5*. Totul parea proaspat si se completa destul de repede cand se termina un sortiment. Cafea solubila la dozator si sucuri fara acid foarte proaste tot la dozator.

La restaurant sau bar poti platii cash in leva sau poti plati la plecare cu cardul, solutie adoptata de noi. Sub acest aspect au fost foarte corecti si nu au aparut sume majorate sau suplimentare.

Hotelul este amplasat la marginea orasului si este inconjurat de o padure de pini. Poate din aceasta cauza isi permit preturi mari la restaurant pentru ca alternativele de a gasi o taverna sunt la min. 15 min. de mers pe jos.

Un ultim plus le acord pentru parcarea subterana spatioasa si gratuita.

Un ultim minus mare acord pentru ca la plecare au sunat camerista sa verifice camera si nu au respectat pretul din rezervarea booking, au incasat pretul de receptie, desi le-am atras atentia. Noroc ca diferenta nu era mare, am facut calculul cu receptionera la cursul indicat de ea si am platit cu 2-3 Euro mai mult iar aceasta mi-a spus ceva in sensul ca sunt un domn iar suma in plus nu inseamna nimic pentru mine. Am intalnit acest aspect si la alte hoteluri din Bulgaria si am scris si pe booking.

Turisti hotelului in aceasta perioada erau bulgari cu bani iar cum spun eu atat boieri cat si ciocoi, majoritatea familisti si de toate varstele.

Desi articolul este lung, am scriu cateva fraza despre Velingrad caci am facut o vizita in centru si la lacul Kleptuza. Am postat in trecut impresii de calatorie despre Velingrad. In centru se poate ajunge cu transportul in comun care costa 0.6 lv./ calatoria iar plata se face in autobuz. Recomand autobuzul pentru ca centrul este aglomerat si cu greu gasesti un loc de parcare pentru autoturism. Centrul este la fel: curat, plin de viata, magazine, taverne, parcuri, statui si flori. Am uitat sa spun in trecut ca in centru sunt cateva rulote cu inghetata foarte buna preparata in laboratoare si acceptabila ca pret, aprox. 5lv. pentru 2 inghetate. In continuare lipsesc casele de schimb valutar, se pare ca este o casa dar nu am gasit-o si am bagat cardul intr-un bancomat de unde am scos 50 lv. pentru mici placeri si tigari. Necazul este ca bancomatele sunt numai la sediile bancilor care sunt toate in centru.

Velingradul este o statiune foarte mare, plina de viata, denumita capitala balcanica a turismului balnear cu foarte multe hoteluri majoritatea de 4* si 5* acordate pe merit cum cu parere de rau noi nu avem in Romania.


[fb]
---
Trimis de olteanul2010 in 29.08.16 14:05:07
Validat / Publicat: 29.08.16 14:57:11
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3413 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olteanul2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P18 Lacul Kleptuza
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[29.08.16 14:56:48]
»

@olteanul2010: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

===

Mutat în rubrica "Vella Hills Park Hotel and SPA, VELINGRAD" (nou-creată pe sait)

olteanul2010AUTOR REVIEW
[29.08.16 16:07:33]
»

@webmaster26: Ca deobicei hotelul este pozitionat corect. Multumesc pentru ajutor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
olteanul2010

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.40294504165649 sec
    ecranul dvs: 1 x 1