ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: sub 20 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 12.07.10
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUN-2010
    DURATA: 8 nopți
    familie cu copii
    1 AD. + 2 COPII -- v: 18

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    0.00%
    Sub orice critică
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    0.00%
    Sub orice critică

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    5.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    ARTICOL ARHIVAT
    TIMP CITIRE: 3 MIN

    Hotelul Dolphin te trimite la spital...

    TIPĂREȘTE

    Am mers pentru a doua oara in Bulgaria, prima data am fost la Nisipuri, unde vreau sa spun ca a fost foarte frumos, acum ne-am dus eu cu mama si cu sora mea la Constantin si Elena, respectiv la hotel Dolphin.

    Nimic din ce vedeti pe internet nu e adevarat.

    Camerele sunt mult mai mici si mai murdare, ca sa fie facuta curatenie in camera a trebuit sa merg la receptia hotelului de 3 ori sa zic ca nimeni nu ne-a curatat camera. Intr-un final au venit sa faca curat, dar curatenia lor a constat intr-un spalat pe jos cu un mop murdar.

    Apoi a trebuit sa mergem sa cerem la receptie pana si hartie igienica, pentru ca ei nu erau in stare sa ne puna in camera...

    Mancarea era groaznica. Cum sa iti dea de mancare la Hotel de 4 stele piure la plic, peste din conserva si mancare congelata semipreparata??? cum se poate asa ceva? stiti ce aveam de mancare? piure la plic, cartofi prajiti (tot din aia congelati si apoi prajiti) ciorba (fara sare, la plic bineinteles...)

    Domnisoara directoare s-a comportat groaznic cu noi, de fiecare data cand ii intrebai ceva, sau ii rugai ceva strambau din nas si spuneau ca nu stiu sau ca nu au... sa nu va mai zis ca daca nu stiti bulgara va veti intelege foarte greu cu ei pentru ca nu stiu engleza sau oricare alta limba.

    In penultima zi a venit directoarea sa ne dea afara, batand disperata in usa ca trebuie sa plecam pentru ca altii asteapta dupa noi si ca noi ce mai cautam acolo ca sejurul nostru s-a terminat. Bineinteles ca nu se terminase pentru ca mai aveam de stat o noapte acolo. Dar ea nu a inteles asta, ea o tinea pe a ei ca trebuie sa plecam imediat. Dupa ce s-a calmat si m-a lasat si pe mine sa zic ceva i-am aratat ca noi de fapt aveam platite mai multe nopti decat credea ea si ca nu trebuie sa plecam nicaieri... ce m-a deranjat foarte tare este ca nici macar nu a spus "imi pare rau", nu... pur si simplu, mi-a intors spatele si a plecat fara sa zica nimic.

    Intr-un final am plecat mai repede decat a trebuit, adica am pierdut o noapte de cazare si doua mese, dar sincer nu mai merita sa stam acolo pentru ca nu pierdeam nimic. Dupa ce ca am plecat mai repede, s-au repezit sa ne taie bratarile, ca nu cumva sa mai stam si sa mai consumam ceva...

    Am uitat sa adaug ca bauturile erau groaznice si ca sucurile erau bineinteles si ele la plic:) (granule dizolvate in apa)

    Sora mea mai mica a intrat in spital dupa aceasta experienta cu piure la plic si alte mancaruri tot de la plic, a facut toxiinfectie alimentara, febra 40 de grade si tot tacamul, pentru cine vrea sa vada ca aceste lucruri sunt adevarate, voi lasa aici si adresa de mail, cine doreste poze cu iesirea din spital sau orice alte informatii poate sa ma contacteze.

    Adresa de mail blanca2893[at]yahoo. com

    Pentru orice informatie aveti, puteti sa ma contactati, daca doriti sa vedeti ca totul este adevarat va pot arata doveziile de care aveti nevoie.


    [fb]
    ---
    Trimis de Blanca* in 12.07.10 13:48:26
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de aur
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3686 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Blanca*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 599 PMA (din 3 voturi)

    ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    presario
    [12.07.10 13:53:56]
    »

    Bine ca nu ati luat-o la bataie pe directoare.

    teoanton
    [12.07.10 15:15:45]
    »

    Chiar as fi curios.

    Nu se poate face nimic dupa o asemenea experienta traumatizanta?

    Turistul vatamat poate sa faca ceva impotriva agentiei si a hotelului care si-au batut joc de el?

    Agentiile de turism sunt obisnuite doar sa castige bani grei de pe urma turistilor, dar nu prea sunt obisnuite sa dea si socoteala atunci cand gresesc, atunci cand vand asemenea destinatii turistice.

    Stie cineva ce drepturi au turistii si cum si le pot exercita?

    Astept

    Dragoș_MD
    [12.07.10 15:32:52]
    »

    Stie cineva ce drepturi au turistii si cum si le pot exercita?

    @teoanton, drepturile consumatorului sunt reglementate in fiecare tara de cate o lege. o simpla cautare cu GOOGLE ti-o va aduce pe monitor. in plus, mai sunt si drepturile conferite de catre contractul de prestari servicii incheiat cu agentia de turism (in cazul ca folositi serviciile uneia, si faceti asta pe baza unui astfel de contract). am subliniat partea cu "in +" pentru ca niciun articol din acel contract NU are voie sa excluda/limiteze drepturi stabilite deja prin legile mai sus amintite!

    @Blanca, regret intamplarile prin care ati trecut. e chiar trist sa dai peste astfel de situatii exact atunci cand vrei sa te deconectezi de toate grijile lumii. dar am si eu doar o nedumerire:

    cartofi prajiti (tot din aia congelati si apoi prajiti) ciorba (fara sare, la plic bineinteles...)

    ma rog, de fapt, chiar 2 - in tara, mananci vreodata la fast-food? (gen MacDonalds, KFC etc.)? nu de alta, da' acolo tot din chestii congelate prepara cartofii prajiti! (pe care eu unul nici acolo nu-i pot inghiti, exact din cauza asta); iar ciorba/supa de la plic, numai fara sare nu poate fi! daca nu crezi, ia un plic (al oricarui astfel d eprodus) de pe raftul unui magazin (oarecare si acesta) si citeste-i compozitia!

    in rest, bafta la alegerea vacantelor viitoare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Blanca*AUTOR REVIEW
    [12.07.10 15:48:41]
    »

    La un hotel de 4 stele nu cred ca te astepti sa primesti cartofi prajiti si nici ciorba la plic, eu nici acasa nu mananc asa ceva si nici in alta parte... de asta s-a si imbolnavit sora mea si a intrat in spital...

    Blanca*AUTOR REVIEW
    [12.07.10 16:51:42]
    »

    Am uitat sa spun ca prosoapele pe care le primeai, doua pt camera (ca sa le ai la plaja chipurile...) erau schimbate o data la 5 zile... !!!

    Angelo
    [11.08.10 15:04:59]
    »

    Exagerezi prea mult. Probabil ca esti extrem de pretentioasa. I-ti recomand lacul sarat la Braila.

    jokermen2001
    [26.01.11 23:41:04]
    »

    Saraca sora, poate pui si tu o poza cu tine si sora ta sa vedem pe cine era asa suparat directoarea?

    patrut mihaela*
    [28.08.11 01:00:06]
    »

    eu te intreb pe tine unde ai vazut tu camera mica pt ca eu am avut si copilul si am avut camera de 20mpatrati.

    vreau sa-ti spun cu mancarea ca nu este adevarat ceea ce spui, noi am avut mancare buna. curatenie zilnic.

    probabil ai fost la dolphin marina, dar la dolphin nu ai fost

    patrut mihaela*
    [28.08.11 01:11:38]
    »

    hai sa fim seriosi cu toxi infectia, daca era de la mincarea de la hotel nu mai ajungeati in tara. Aceasta boala nu se manifesta dupa 3 zile de cind ai mancat ceva, se manifesta imediat (in max 24 ore). eu am avut copilul si nu a avut nimic. daca nici aici nu ti-a placut dute draga pe litoralul romanesc ca poate acolo nu mai faceti "toxi infectie alimentara"...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    aglika
    [13.06.12 17:37:39]
    »

    @Blanca: prosoapele care sunt in camera stau in camera. pentru plaja se dau alte prosoape de la receptie. Si zilnic le poti da inapoi la receptie seara si sa primesti noi dimineata.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aglika, Angelo, Blanca*, jokermen2001, patrut mihaela*, teoanton
    Alte impresii din această RUBRICĂDolphin Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059305906295776 sec
    ecranul dvs: 1 x 1