ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 03.08.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
62.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Am fost dezamagiti

TIPĂREȘTE

Am fost in extrasezon si hotelul deja era plin, in special cu turisti germani si romani.

Desi e mare hotelul, piscinele frumoase, restaurantul nu facea fata numarului de turisti si trebuia sa stai la coada vreo 10 min, ca sa ajungi la unul din felurile de mancare pe care vroiai sa il mananci. Tavile se goleau destul de repede, insa personalul intarzia cu reumplerea lor si de multe ori nu aduceau felul care s-a terminat, ci cu totul altceva, care poate nici nu iti placea. Daca cereai sa aduca ce avusesera inainte, ridicau din umeri si se uitau ciudat la tine... de parca nu era dreptul tau sa pui intrebari.

Deci, ca o concluzie, dupa ce asteptai la coada ca la cantina, nici macar nu prindeai o portie din ce ai fi vrut, decat daca ii pandeai sa vezi cand aduc din nou felul respectiv. La fel si cu deserturile si cu fructele, cu totul. Bauturile intradevar cam lungite (diluate) dar cat de cat ok.

La plecare, alta problema, care nu s-a intamplat doar prietenilor nostri cu care am fost, ci si altor romani care au predat cheile in acelasi timp cu noi: la verificarea camerei, inainte sa iti dea ok sa pleci, se constata ca lipseste cate un prosopel... care costa 10 leva... si daca am insistat ca nu lipsea nimic, si din contra cu 2 zile inainte de plecare, camerista nu mai pusese nr. de prosoape care trebuiau sa fie in camera... si dupa ce am urcat sa vedem cum cauta cu ochii nostri, se gasea solutia... nu mai era nicio problema si nu mai cereau banii, daca completai in engleza un formular cum ca tu nu ai nicio vina si refuzi sa platesti.

Bineinteles, ca totata povestea cu prosopul te umplea de nervi si iti strica tot sejurul de acolo, asa ca sa atrageti atentia daca va lipseste ceva din camera, daca la inceput l-ati avut!!!


[fb]
---
Trimis de valimic in 03.08.12 13:59:41
Validat / Publicat: 03.08.12 15:08:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny beach (Globus), Nisipurile de aur (perunika) ,,Albena (maritza superior)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2786 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (valimic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [03.08.12 15:07:54]
    »

    @valimic: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPrimasol Sunrise Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.031510829925537 sec
    ecranul dvs: 1 x 1