ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.06.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.07.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2018
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 11,4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
52.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Poate 3*

TIPĂREȘTE

In minivacanta de 1 iunie am ales sa plecam 2 adulti si 2 copii la acest hotel.

Ma rog, ales e cam mult spus. Ne-am hotarat pe ultima suta de metri, ne-am documentat despre Prestige Hotel and Aquapark, cel vechi, nestiind ca sunt doua cu denumiri asemanatoare. Cum ultimele comentarii legate de hotelul vechi erau bune, am zis ok.

La agentie nu ne-au atras atentia ca sunt doua, asa ca am platit si la doua zile citind denumirea de pe vaucher am constat ca ne vandusera sejur la cel nou. Am zis ok, acelasi administrator, renovat, poate o fi bine.

Agentia a anutat ca ajungem tarziu, am trimis si noi un mail ca ajungem dupa ora 23. Totul bine pe drum, ajungem franti la receptie, dupa o zi de serviciu si un drum de noapte pe niste drumuri nu foarte bine luminate si prima surpriza “ nu gasim rezervarea”. Normal, apareau doar prenumele, nu si numele de familie, ne lamurim noi (nu ei) dupa ce tragem cu ochiul la foaia lor de rezervari. Rasuflam usurati, luam cheile si cardul pentru prosoape si urcam in camera.

Deschidem usa, camera mirosea inca a lavabil, intram pe holul ingust cat sa treaca o persoana nu foarte corpolenta si a doua SURPRIZA: camera era pregatita pentru 2, nu pentru 4 persoane. Canapeaua nu era pregatita, asa incat dam sa mergem la receptie (in camera era un telefon, dar fara niciun fel de instructiuni)

Cand deschidem usa, receptionerul (destul de amabil) venise cu un paznic si cu 4 pungi cu cate o sticla de apa, 2 sandwich-uri, niste cornulete si o nectarina - foarte dragut din partea lor, dar in afara de apa si fructe, restul erau cam necomestibile. Ii aratam ca patul e nefacut, ridica din umeri, se sfatuieste cu paznicul, intinde canapeaua, se uita prin dulap si ne face semn ca se intoarce. Dupa un timp aduce un cearceaf impaturit, ni-l da si pleaca.

Obosita, maraind printre dinti ca nu-i normal la 4* sa-mi fac singura patul, dau sa intind cearceaful. Surpriza 3 - era un cearcef pentru o pilota de o persoana, patat. Il trimit pe sot la receptie sa ceara altul. Revine cu un cearceaf, cu privire la care fusese asigurat ca se va potrivi. Il intind si vad ca era sifonat, probabil luat de pe un pat din alta camera, dar se vedea ca nu se dormise in el. Ni se spusese ca in dulap gasim pilote si perne. Pilote da, perne nu am gasit. Din nou la receptie, pe scari, ca liftul e pe post de melc, i se dau sotului 2 perne la fel de sifonate ca si cearceaful. In fine obositi, ne culcam, sperand ca a doua zi patul va fi facut cum trebuie. S-a dovedit o speranta falsa, dearece abia in a treia zi ni s-au facut paturile, dar cu aceleasi cearceafuri, cu toate ca am mai facut o sesizare la receptie in acest sens in ziua a doua.

Pe podea trebuia sa calci doar cu papuci, deoarece era praf sau var, oricum in strat sesizabil (s-a sters abia a doua zi)

Minibarul din camera este de fapt un minifrigider gol, fara macar o sticla de apa.

Pentru prima oara am vazut cosuri de gunoi fara saci de gunoi (nici in camera, nici in baie). Nu am intalnit asa ceva nici la pensiunile de 2 margarete.

Sala de mese este prea mica pentru numarul de persoane pe care il poate caza hotelul, asa incat mesele au fost inghesuite. Daca versi ceva pe masa sau sub masa, trebuie sa strangi singur sau sa te muti la alta masa. Fetele de la debarasare, nu fac altceva decat sa stranga farfuriile, paharele si sa stearga masa, zvarlind frimiturile sub masa.

Intr-una din zile, la masa de pranz, fetita si-a lasat aparatul dentar pe masa, intr-un servetel. Noi eram inca la masa, si am realizat in cateva momente acest lucru. Ne-am adresat sefei de sala cred, care ne-a raspuns prompt “not my problem”. Am mers la receptie, o doamna a venit si dupa ce au discutat in bulgara, ne-au intrebat numarul camerei si asta a fost tot.

Mancarea este refolosita de la o masa la alta, foarte multa mancare de tip fast food, din alimente congelate (snitele, hamburgeri, chesse bites) foarte prajite si uscate. Carnea de porc uscata, de ziceai ca-i vita batrana, supele lungite (cea de rosii a fost buna), baby carrots congelati, niste sosuri indoielnice, asa incat am mancat cereale, clatite, ochiuri (omleta era apoasa), branza telemea, gemuri (bune, de capsuni si caise), pulpe de pui la cuptor cu piure/cartofi prajiti/cartofi wedges, macaroane cu ketchup. Legumele proaspete era la discretie (castraveti, rosi, morcovi, ardei, varza, ceapa), dar dressing doar ulei de masline si otet. Pestele arata dubios si foarte uscat.

Sucurile de la dozator slabute, lungi, barmanul nu a avut cum sa faca un capucinno (sau nu stia cum sa-l faca). In a treia zi o barmanita a reusit sa faca un capucinno cu o urma de spuma de lapte, contra cost.

Terasa barului subdimensionata, sezlonguri la piscina exterioara insuficiente pentru ora 11 cand am vrut sa ne asezam si noi, apa gheata (dar e doar iunie, asa ca nu e vina lor).

Vina lor e ca au deschis fara ca hotelul sa fie gata, inca se lucreaza la piscina interioara si la aquapark (de la receptie ni s-a zis ca mai este unul, nu doar cel de la piscina din spatele hotelului). Poate daca piscina interioara era deschisa, fetita ce mica n-ar fi racit tot incercand apa din piscina copiilor. Plus ca a trebuit sa ne “relaxam” in zgomotul de la lucrari.

Parcarea tot subdimensionata, am parcat langa cosurile de gunoi sau pe pietrisul de langa parcarea asfaltata (in partea din fata a hotelului, nu in spate, unde ar fi normal sa se afle pubelele de gunoi)

In ultima zi, am vrut sa umplu sticla fetitei mici cu apa de la bidonul din restaurant (o facusera si altii inaintea mea) si mi s-a atras atentia ca nu am voie sa umplu sticla, ci doar sa beau in restaurant apa cu paharul (care este din plastic transparent si moale, cam greu de manevrat pentru un copil mic)

in a treia zi ni s-au terminat cele 2 suluri de hartie igienica din camera (pentru patru persoane!!!), si cu toate ca abia trecuse pesonalul de la curatenie prin camera, a trebuit sa mergem dupa doamnele (4 la numar) respective, sa cerem hartie igienica. “Foarte amabile” ne-au oferit initial sulul de hartie igienica inceput pe care il foloseau ele la curatenie, iar cand l-am refuzat ne-au adus unul nou, dar nu nedesfacut, care ne-a ajuns pana dimineata, cand a trebuit sa folosim servetele aduse de acasa.

Personalul nu e pregatit, nu are experienta, nu aveau uniforme toti ca sa-i poti deosebi de turisti, nu zambesc, pare ca iti fac o favoare daca iti raspund sau te ajuta cu ceva.

In concluzie CEL MAI PROST HOTEL DE 4* all inclusiv, la care am fost vreodata, in Grecia, Bulgaria, Turcia sau Malta.

A fost singurul loc unde se parea ca trebuie sa platesti extra pentru un suras sau pentru un sul de hartie igienica


[fb]
---
Trimis de raluca sassu in 04.06.18 01:18:52
Validat / Publicat: 04.06.18 10:35:21
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3552 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (raluca sassu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[04.06.18 10:32:13]
»

Mutat în rubrica "Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, NISIPURILE DE AUR [Zlatni Piasatsi]" (nou-creată pe sait)

--

rog aruncă o privire peste următorul link amfostacolo.ro/src_google ... p.php?hid=23792.

  • - localizează unitatea de cazare în cauză pe acea hartă (mărește sau micșorează zoom-ul pentru o vizualizare cât mai confortabilă)
  • - fă click pe locul unde e amplasată
    • - dacă click simplu nu funcţionează: fă click-dreapta pe acel loc, apoi alege, din meniul ce va apărea, "Ce se află aici" ("What s here?")
  • »» coordonatele GPS vor apărea într-o mică fereastră în partea de jos a paginii;
  • copiază coordonatele și scrie-ni-le te rog aici.
  • webmasterX
    [04.06.18 10:34:32]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 92&ridAnt=86185

    tm67bru
    [04.06.18 10:41:13]
    »

    La agentie nu ne-au atras atentia ca sunt doua

    prima surpriza “ nu gasim rezervarea”. Normal, apareau doar prenumele, nu si numele de familie

    SURPRIZA: camera era pregatita pentru 2, nu pentru 4 persoane

    etc

    Nu știu despre hotel, dar eu aș schimba agenția.

    Îmi par TOTAL neprofesioniști.

    raluca sassuAUTOR REVIEW
    [04.06.18 10:47:17]
    »

    @tm67bru: de regula nu merg prin agentie. De data asta m-am grabit

    raluca sassuAUTOR REVIEW
    [04.06.18 11:01:28]
    »

    @webmasterX: din pacate eram prea nervoasa si am uitat sa fac poze pentru review.

    monica37
    [02.07.18 13:34:36]
    »

    @raluca sassu: Si la celalalt hotel Prestige este identic. Descrierea s-a potrivit de minune cu ce s-a intamplat si in hotelul nostru. Diferenta poate o fac peretii varuiti si mobilierul... in rest la fel... si personal si mancare si... saci de gunoi lipsa...rusine lor!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    monica37, raluca sassu
    Alte impresii din această RUBRICĂPrestige Deluxe Hotel Aquapark Club:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044403791427612 sec
    ecranul dvs: 1 x 1