ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.05.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: constanta
ÎNSCRIS: 03.05.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAY-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
20.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu va recomand Hotelul Kaliakra Palace din Nisipurile de Aur

TIPĂREȘTE

Buna ziua, va impartasesc cateva impresii despre hotelul Kaliakra Palace din statiunea Nisipurile de aur.

Am fost acolo cu familia de 1 mai 1015 si desi am platit 120 euro pentru Ultra All Inclusive va spun ca nu a fost asa, hotelul arata de 2 stele, fara cabina de dus doar cu o perdea agatata la acel dus improvizat.

Se spune ca este renovat in 2013, pe naiba are paturile vechi, gandaci in baie, mocheta veche etc. La partea cu mancarea aveam asa - la mic dejun oua fierte, prajite, cascaval tare ca un cauciuc si salam de soia, margarina in loc de unt, la pranz orez de toate felurile cu peste, cu legume alb etc, la cina cartofi prajiti si carne de pui, in ceea ce priveste bauturile aveau doar bauturi nationale desi trebuiau sa servesca si bauturi internationale pentru ultra all inclusive.

Colac peste pupaza au ca manager o femeie nemtoaica, fara scrupule care jigneste clientii in ultimul hal. Sa va spun de ce - eram la masa de seara cu sotul meu care era imbracat cu o pereche de blugi pana la genunchi si un tricou, a venit la masa si i-a spus sa iasa afara din restaurat desi el manca, a intrebat-o de ce si ea ia spus ca nu e imbracat decent sa mearga sa isi ia pantaloni lungi, dupa care a inceput sa-l jigneasca sa ii spuna ca este mincinos si multe alte lucruri in germana deoarece nu vorbea bine engleza. Dupa o serie de injuraturi pe care i le-am adresat in ce limba m-am priceput a vrut sa ne dea afara din hotel, a continuat sa ne jigneasca si sa ne strice vacanta. Avea un aer de superioritate ca era nemtoaica si noi eram romani (...)

Asa ca oameni buni cand mai alegeti Bulgaria interesati-va ce natie sunt patronii, daca sunt bulgari mergeti, daca sunt nemti nu mergeti pentru ca (...) isi bat joc de clienti. Asta e o parere foarte sincera si pentru binele vostru luati-o in considerare.


[fb]
---
Trimis de c.cristina in 03.05.15 23:34:47
Validat / Publicat: 04.05.15 01:11:18
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotelul Elena, Nisipurile de Aur, foarte frumos, mancare buna, conditii
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2894 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (c.cristina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2691 PMA (din 14 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

Dragoș_MD
[04.05.15 10:11:03]
»

@c. cristina - conform ofertei de UAI, băuturi de import se servesc NUMAI la lobby bar.

De asemenea, dacă într-un restaurant există un așa-numit dress-code (regulă de îmbrăcare decentă) pentru a putea lua masa, pe care NU o respecți, de ce te miri când ți se atrage atenția?!?

balasa violeta
[04.05.15 11:13:45]
»

Daca nu esti imbracat corespunzator esti dat afara din restaurant in orice tara!

"Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti"

Arghezi

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[04.05.15 19:27:25]
»

@c. cristina -

Colac peste pupaza au ca manager o femeie nemtoaica, fara scrupule care jigneste clientii in ultimul hal.

O vorbă din vechime spune că „fără foc nu iese fum”.

Dupa o serie de injuraturi pe care i le-am adresat in ce limba m-am priceput a vrut sa ne dea afara din hotel, a continuat sa ne jigneasca si sa ne strice vacanta.

Reacția voastră și modul în care ați ripostat la o observație de bun simț mă lasă fără cuvinte.

Asa ca oameni buni cand mai alegeti Bulgaria interesati-va ce natie sunt patronii, daca sunt bulgari mergeti, daca sunt nemti nu mergeti pentru ca (...) isi bat joc de clienti. Asta e o parere foarte sincera si pentru binele vostru luati-o in considerare.

Eu aș recomanda exact pe dos. Experiența mea prin hotelurile din Bulgaria îmi permite să afirm că sunt de preferat hotelurile la care managementul este încă german, nepreluat de către bulgari, deoarece toate condițiile și serviciile sunt la un nivel superior. Tot din experiență, am văzut cum au decăzut hoteluri bine cotate după schimbarea managementului german cu cel bulgar, hoteluri în care sigur nu mă mai voi caza vreodată și pe care nici nu le voi recomanda prietenilor.

c.cristinaAUTOR REVIEW
[04.05.15 20:30:08]
»

@nicole33 - draga nicole 33 eu doar am expus o situatie prin care am trecut, nu am nevoie de interpretare a frazelor, daca plateai pentru un serviciu si ti se oferea altceva probabil ai fi procedat la fel

c.cristinaAUTOR REVIEW
[04.05.15 20:44:18]
»

@balasa violeta - mai intereseaza-te balasa violeta despre tinuta si restaurante.

johnnyredlabel †
[04.05.15 20:53:01]
»

@c. cristina - Îmi permit să intervin și să te rog să privești un pic pe situația voturilor la review-ul tău. Se pare că sunt mai multe negative decât pozitive... Nu mă refer aici la punctaj- pe mulți dintre noi nu ne interesează acest aspect- însă aici este vorba despre un feed back la ceea ce ai scris, iar acest lucru ar trebui să te pună pe gînduri...

Există o vorbă românească -nu aș vrea să crezi că o folosesc la modul peiorativ sau că bat apropouri -

dacă mai mulți îți spun că ești băut, te duci și te culci

Eu n-am să votez negativ -deși nu mi-a plăcut ce am citit-, n-am să votez deloc, însă am să-ți pun o întrebare simplă, care, probabil, va rămâne retorică :

Dacă ai merge într-un restaurant pentru a mânca/bea o cafea/etc și ai vedea clienți ai localului îmbrăcați sumar, cu formele rotunde la vedere (îmi cer scuze, nu este nici un apropo) și cu anumite părți... neepilate expuse (iată, până și aici mă autocenzurez, mi-e rușine de ceilalți cititori să folosesc alți termeni) ale corpului la vedere, cum te-ai simți? Mie mi-ar fi silă!

PS. Dacă webmaster consideră că *am sărit calul* îl rog de pe acum să mă ierte și-mi cer scuze tuturor.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[04.05.15 20:59:11]
»

@c. cristina -

În primul rând nu știu ce tip de cameră ai plătit și ai primit. Am văzut pozele unor prieteni de la acest hotel care nu evidențiau nici pe departe neajunsurile prezentate de tine. Poate dacă ai fi postat ceva poze din sejur ai fi fost mai convingătoare.

Conceptul ultra all inclusive postat pe site-ul hotelului pare mulțumitor pentru prețul plătit, că acesta are sau nu acoperire în realitate, nu pot să mă pronunț, deoarece nu am fost acolo, iar aspectele legate de masă sunt extrem de subiective, gusturile turiștilor fiind foarte diferite.

Îți înțeleg nemulțumirea, deși, trebuie să mă repet, abordarea problemei nu a fost cea mai fericită și, după cum s-a văzut, nici nu a dat rezultate. Cu siguranță nu m-aș fi apucat să mă înjur cu managerul hotelului riscând chemarea poliției și chiar evacuarea din hotel. Aș fi încercat alte variante, inclusiv relocarea la un alt hotel, corespunzător pretențiilor mele și prețului plătit.

Totuși, mi se pare ciudat faptul că ai fost mulțumită la un hotel mult mai „catastrofal” ca acesta, dar, repet, gusturile nu se discută.

Dacă ne-ai fi povestit doar despre condițiile de cazare (inclusiv prezența gândacilor, inadmisibilă indiferent de numărul de stele), eventual argumentându-ți spusele cu fotografii de acolo și despre faptul că mâncarea oferită în restaurant nu a fost pe gustul tău, ca varietate și/sau calitate, nimeni nu ți-ar fi reproșat nimic.

Dacă citești ecourile și argumentele voturilor negative vei înțelege ce anume a nemulțumit cititorii acestui site.

c.cristinaAUTOR REVIEW
[05.05.15 11:53:40]
»

@johnnyredlabel - Draga domnule, revin si fac o precizare, sotul meu era imracat cu un tricou tip Polo si o pereche de blugi pana la genunchi, dupa ce am intrat in restaurant, am luat mancare si ne-am asezat la masa, in timp ce mancam a venit doamna mentionata in textul de sus si i-a spus sotului meu asa: iesi afara din restaurant, du-te si schimba-te daca vrei sa mananci. Atunci am intrebat ce are tinuta, e conform recomandarilor de pe usa.

A inceput sa ne jigneasca si sa ne spuna ca daca nu ne convine ceva sa plecam din hotel. Ma deranjat comportamnetul doamnei si modul exprimare. daca ar fi folosit un mod politicos de exprimare nu ar fi fost nicio problema. Am platit pentru vacanta, nu am fost la cersit. Nu era normal sa ni se adreseze in acest mod, in conditiile in care noi am platit un serviciu. Sunt romanca, nu sunt cersetoare si nu accept sa fiu tratata in mod discriminatoriu de rasele care se cred superioare.

Domna venise din Germania pe functia de manager de 3 zile, s-a certat cu jumatate din romanii care erau la hotel. In ceea ce priveste siluetele noastre sa stii draga domnule ca nu ne atarna suncile si nici nu avem par pe noi ca maimutele, chiar daca suntem romani am descoperit apa, samponul, sala de sport etc. Nu trebuie sa iti dai cu parerea si sa jicnesti daca nu cunosti o persoana. Eu doar am vrut sa scot in evidenta modul discriminatoriu cu care sunt tratati romanii. Nu trebuie sa-i lasam pe straini sa ne calce in picioare in conditiile in care si noi platim pentru ceea ce consumam.

Spune-mi te rog daca mergi la un magazin si cumperi un tricou rupt si vanzatoarea iti zice ca esti mincinos si iti spune sa iesi afara din magazin cum reactionezi? Ce a fost la culme de enervant e ca nu a tinut cont de copilul care era cu noi la masa si care incepuse sa planga. ma intreba intruna de ce vrea doamna sa ne dea afara, nu eram animale chiar daca suntem romani. Iti doresc sa mergi la acel hotel si sa faceti cunostinta.

c.cristinaAUTOR REVIEW
[05.05.15 21:17:21]
»

VA ROG SA DEZACTIVATI CONTUL c. cristina. Am crezut ca este un site un oamenii pot sa isi exprime parerile despre vacante. Nu am stiut ca este un site unde membrii alearga dupa voturi si se jignesc doar ca sa castige premiile oferite de dvs. VA ROG SA SCOATE-TI COMENTUL MEU DE PE SITE

webmaster
[05.05.15 22:31:30]
»

@c. cristina - dacă ești sigură că dorești închiderea contului, poți face o sesizare (folosește link-ul de sub articol); dar conform regulamentului și al termenilor și condițiilor de utilizare ale saitului, articolele publicate NU se șterg.

c.cristinaAUTOR REVIEW
[06.05.15 10:39:58]
»

Va rog sa dezactivati acest cont, avand in vedere cele relatate mai sus. Nu mai doresc sa primesc ecouri de pe acest site. Va rog sa nu mai trimiteti niciun fel de mesaj pe adresa mea de mail.

webmaster
[06.05.15 11:10:58]
»

Contul c. cristina a fost închis definitiv, urmare a solicitării deţinătoarei

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
balasa violeta, nicole33
Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Palace LTI Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047184944152832 sec
    ecranul dvs: 1 x 1