ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.05.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 19.08.14
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
APR-2018
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Plăcut și atât!

TIPĂREȘTE

Am avut o minivacanta de 01.05. si ne-am gandit sa mergem la Balcic sa vizitam castelul Reginei Maria si Gradina Botanica si pentru ca tot era aproape am zis sa innoptam o singura zi la Nisipurile de Aur asa ca am luat o noapte la Grifid Vistamar –Ultra All Inclusive. Voi enumera lucrurile bune si cele mai putin bune. Cele mai putin bune sunt mai multe contrar parerilor generale cum ca, ne-au intercut bulgarii, . Nu este chiar asa, noi suntem vinovati ca acceptam sa platim servicii de slaba calitate. Aceasta este parerea mea…. iar de obicei, pentru ca vrem sa ne simtim bine oriunde, nu sunt critica, dar aici….

Lucruri bune:

-privelistea de la terasa hotelului si de la balcoanele de pe fata;

-nisipul fin de la plaja hotelului;

-lipsa algelor din mare;

-piscina interioara a hotelului este incalzita dar nu este atat de mare cat se vede in poze. Are doar 1.30 ceea ce o face potrivita si pentru copii, insa daca ar fi fost foarte aglomerat nu cred ca am fi avut loc. In plus era deschisa doar de la 09.00-18.00-probabil pentru ca era extrasezon-in schimb totusi hotelul era plin, de fapt toata statiunea era plina de romani.

-curatenia si amabilitatea personalului. Dar problema cu personalul este ca zambesc si sunt amabili iti lasa impresia ca te au inteles, dar fac tot ceea ce vor ei;

-mic dejun bogat;

-existenta unui supermarket foarte aproape de hotel;

Lucruri mai putin bune:

-privelistea din spatele hotelului-intr-o parcare;

-galagie de la clubul copiilor si de la restaurantul de la etajul doi;

-unele servicii neincluse in acest mare all inclusive: sauna, masaj (79 leva -50 de minute), lipsa prosoapelor si papucilor din camera, articole de toaleta minimale. In plus in ziua sosirii am mai platit 20 de leva la cazare pentru a avea chipurile totul gratuit, adica: barul din camera (2 ape, 2 beri la cutie, 2 sucuri de 0.5) si faptul ca in loc sa intram cu gustarile (de la 14.00-17.00) am putut intra cu masa de pranz de la 12.00-14.00 care a fost pe terminate si nu am avut practic ce manca intrucat nu mai aduceau alte portii. Toate acestea in conditiile in care cazarea/ noapte nu a fost asa ieftina -510 lei-.

-plaja mica. Daca eram in sezon cred ca era haos pe plaja;

-preturi maricele: 10 leva sa dai copilul 5 minute in coarda elastic, 2 leva o apa plata, 20 leva /zi parcarea la hotel dar pot spune ca se ingrijesc ca masina ta sa fie parcata corespunzator si sa nu fie probleme. Asa ca aici o bila alba.

-mancarea proasta. Eu nu inteleg cum acest lant de hoteluri este asa apreciat:vinurile indiferent de culoare au acelasi gust, berea super naspa si sucurile la fel, mai putin cele clasice pepsi, sprite, etc., prajiturile zici ca erau din acelea la cutie cumparate, mai nimic facut de ei, in casa, ,,doar doua supe, ciorbe care s-au terminat si nu s-au mai inlocuit. Au stat bine insa la micul dejun care a fost bogat, insa cafeaua groaznica o apa colorata zici ca era naut…. ? Nici nu am mai baut.

-pentru plaja nu ni se dadeau prosoape decat daca ceream; Am citit ulterior cum trebuia procedat dar pentru cine vine prima oara....

-gustarile dintre mese erau la limita: cateva prajiturici nu prea grozave, senvisurile mai mult paine si nici vorba de pizza sau alte gustari. A … si prajiturile erau doar la etajul doi … nici nu iti dadeai seama;

-lipsa caloriferelor in camera.Acest lucru este o problema doar in acest sezon pentru ca vara banuiesc ca rufele se pot usca pe balcon.Acum nu s-au uscat ...deci cine pleaca primavara sau toamna trebuie sa aiba mai multe costume de baie pentru ca in camere este doar aer conditionat si nu ai unde le usca.

SI chiar era sa uit...pe booking scria: cocteil de bun venit-nimic!

Cam asta a fost. Nu stiu daca voi merge data viitoare la vecinii nostrii, prefer sa las banii in Romania. Drept urmare am trecut in tara pe la Ostrov- nu recomand vama deoarece in Bulgaria drumurile sunt foarte proaste- si am trecut Dunarea cu feribotul in tara mea frumoasa unde am mers la Manastirea Dervent-crucea din pamand facatoare de minuni- si Pestera Sf. Andrei cu o incarcatura spirituala deosebita si peisaje de vis.

Poate ca Bulgaria este accesibila pentru toate buzunarele dar eu nu recomand. Mai bine putin si bun decat mult si prost. A meritat calatoria pentru castelul construit de Regina Maria si Gradina botanica deosebita. In rest jegmaneala, drumuri proaste, mizerie multa de la constructiile viitoare si am observant chiar un fel de ingamfare a bulgarilor pentru servicii prestate. Asa ca ma bucur ca am facut aceasta calatorie deoarece aveam impresia ca la bulgari este cine stie ce. Am invatat sa apreciez mai mult ceea ce avem.


[fb]
---
Trimis de Raluca S. in 01.05.18 11:34:09
Validat / Publicat: 01.05.18 17:33:06
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 1963 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Raluca S.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Terasa hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4499 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [01.05.18 17:32:17]
    »

    @Raluca S. :

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 03&ridAnt=85627

    Raluca S.AUTOR REVIEW
    [01.05.18 18:13:47]
    »

    @webmaster45: Da incerc sa pun cateva. Momentan sunt pe telefoane. Am gresit numarul de persoane. Costul era doar pentru 2 adulti si un copil. Daca puteti corecta va multumesc. Cu stima, R. S.

    ===

    Corectat numărul de adulţi [by WM]

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [01.05.18 18:14:29]
    »

    @Raluca S. :

    unele servicii neincluse in acest mare all inclusive:... masaj (79 leva -50 de minute), ...

    Ar fi interesant de aflat la ce hotel din orice ţară de pe mapamond ai găsit tu masajul inclus gratuit în conceptul all inclusive al hotelului respectiv, pentru că mulţi am fi interesaţi de o asemenea superofertă

    In plus era deschisa doar de la 09.00-18.00-probabil pentru ca era extrasezon-in schimb totusi hotelul era plin,

    Oriunde la piscină există un program, pentru că doar la cârciumă sau la poliţie este deschis nonstop

    lipsa caloriferelor in camera. Acest lucru este o problema doar in acest sezon pentru ca vara banuiesc ca rufele se pot usca pe balcon. Acum nu s-au uscat...

    Ghinion! Hai să fim cinstiţi până la capăt: nici 1% din hotelurile de pe litoralul românesc NU sunt dotate cu calorifere, indiferent de numărul stelelor afişate, din simplul motiv că restul de 99% NU sunt deschise tot timpul anului. De ce ar trebui să aibă bulgarii calorifere în hotelurile sezoniere??? Pentru încălzirea camerelor în perioadele mai răcoroase, inclusiv iarna, aerul condiţionat face faţă cu succes.

    Raluca S.AUTOR REVIEW
    [01.05.18 18:25:16]
    »

    @nicole33: Buna ziua!

    -Corect in privinta masajului aveti dreptate, insa mi s-a parut exagerat de mult ca pret.

    -Piscina are peste tot un program, dar era cel mai scurt program pe care l-am intalnit pana acum. De obicei am gasit orele 20.00-22.00, nici nu ma asteptam sa fie permanent.

    -A fost doar o atentionare pentru cei care vor parcuge randurile de mai sus, ca sa isi aduca mai multe schimburi. Doar atat!

    Este o simpla opinie pe care am dorit sa o imparasesc si celorlalti astfel incat sa vedem si lucrurile bune din Romania si aici ma refer strict la litoral. Nu trebuie sa va enervati! Toate opiniile sunt evident subiective si depind de asteptarile(poate ca la mine au fost prea mari) si experienta fiecaruia!

    Cu stima, R.S.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    AURICULUM
    [01.05.18 19:00:29]
    »

    oare de ce noi, romanii suntem cei mai critici in privinta serviciilor turistice? suntem asa de carcaotasi, ma intreb, din snobism?

    sa va dau un exemplu:sunt din zona Resitei, o noapte de cazare la Gasthof Tirol la Valiug in week end este 85 de euro pe noapte cu mic dejun

    unde ne aflam fratilor, pe ce lume traim? restul serviciilor, mese, bauturi, piscine, plaja, de unde le platesti? nu mai merg pe litoralul romanesc de 7 ani pentru ca nu mi permit fite, extravagante si snobisme de tip romanesc

    merg in grecia, bulgaria, albania pentru ca au un respect al turistului pe care noi nu-l avem; numai profit cat cuprinde, evaziune si calcarea in picioare a turistului roman

    Stiti ce zicea un hotelier de la noi? are destui clienti care se multumesc cu servicii proaste si carora le place, in loc sa stea sa-si vada de concediu, stau cu mana la borseta si baga bani in buzunarele profitorilor de pe litoralul romanesc

    Nu, mai bine nu, afara esti mai stimat!!

    Cu consideratie

    Anul asta Grecia, Ammoudia la sfarsit de iunie cu 226 euro 2 persoane cu mic dejun, hotel de 3 stele

    Romania, intr-un viitor indepartat

    Raluca S.AUTOR REVIEW
    [01.05.18 19:06:33]
    »

    @AURICULUM: Buna ziua! Eu chiar nu sunt critica asa cum am si spus si poate ati citit si ceea ce am scris in alte prezentari. Oricum scriu doar cand am ceva de spus! Asa cum am scris, fiecare cu experienta lui. Consider ca am fost obiectiva atat in ceea ce privesc lucrurile bune cat si cele mai putin bune. Desi poate parea greu de crezut, in Romania am avut numai experiente placute pana acum. Poate ca pentru Bulgaria am avut eu asteptari mai mari ca urmare a parerilor mai multor cunoscuti! Sunt convinsa ca si dvs. aveti dreptate! Cu stima,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    AURICULUM
    [01.05.18 19:30:29]
    »

    @Raluca S. : buna seara

    da, se poate ca asteptarile tale pentru un hotel din lantul Griffid sa fi fost mari fata de asteptari

    Depinde si de alegerile noastre pe care le facem

    Am fost 4 ani la rand in Bulgaria in locatii si statiuni diferite si de fiecare data am fost multumit

    Am facut strict comparatii cu litoralul sau statiunile de la noi de care nu am fost multumit intotdeauna

    Serviciile conexe chiar conteaza intr-o vacanta (parcare, piscine, sezlonguri si umbrele gratuite) si daca le ai gratuite chiar conteaza

    peste anumite aspecte chiar putem sa trecem; si la mera sky in venus toate bauturile sunt locale, vinuri la dozator, bere la fel si crede ma ca in sezon platesti preturi exorbitante

    La Sueno helios club in Obzor, am platit 600 de euro, 10 nopti cu servicii allinclusive, 2 restaurante principale, 3 baruri, piscina-plaja cu sezlonguri si umbrele gratuite, parcare asta pentru 2 persoane la sfarsit de iunie acum 3 ani

    o seara buna

    webmasterX
    [02.05.18 14:49:36]
    »

    @Raluca S. : Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    Raluca S.AUTOR REVIEW
    [02.05.18 14:59:11]
    »

    @webmasterX: Cu mult drag!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    AURICULUM, Raluca S.
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Vistamar Hotel (ex Astoria Beach) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043466091156006 sec
    ecranul dvs: 1 x 1