ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.05.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.05.12
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
AUG-2007
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
29.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 2 MIN

Fugiti de acest hotel!!!

TIPĂREȘTE

La acest hotel am trait cele mai cumplite experiente pe care le-am avut vre-o data-n viata mea.

Inca din prima zi in care am ajuns, receptionerul mi-a spus ca este o. k. sa-mi parchez masina in fata hotelului. Dupa ce am intrat in camera primul lucru pe care l-am facut a fost sa ies pe balcon sa vad marea, aveam camera cu vedere la mare, stupoare!!! in loc de mare am vazut politia cum imi ridicau masina din fata hotelului. Am fugit la masina si dupa o altercatie cu politistii m-am adresat dobitocului de receptioner sa-mi dea explicatii si bine-nteles ca acesta nu stia ce sa spuna, in fine masina a fost dusa chipurile intr-o parcare "legala" la marginea statiunii contra sumei de 20 leva aprox 10 eur.

Revenind la camera, era la etajul 4 si nu se vedea nicio mare, am facult scandal la managerul hotelului care cauta sa ma convinga ca am platit o camera pe partea cu marea nu cu vedere la mare, el sustinea ca pe voucher scria "see side" cand in realitate pe voucher scria "see view".

Camera era mizerabila, cu asternuturi si prosoape negre de timp si roase, mocheta arsa de un fier de calcat, in fine le-am cerut banii integral inapoi fiind pornit sa plec de urgenta acasa. Pentru a ma calma, directoare mi-a oferit apartamentul prezidential de la ultimul etaj, de unde intradevar se vedea marea dar lenjeria era la fel. mi-au schimbat si lenjeria cu una din tipla dupa ce i-am facut dovada cu un srvetel de pa masuta ce inseamna "alb".

Despre sistemul lor all inclusive ce sa va spun, am jurat ca nu mai merg in viata mea la un astfel de serviciu. Mancare din belsug numai pentru vegetarieni. La gratar nu aveau decat vinete, dovlecei si alte legume. Berea, una bulgareasca "Bulearka", o mizerie daca doreai bere din import o plateai la bar.

Toata bautura era bulgareasca din categoria "muncitoreasca" cu un gust foarte ciudat dealtfel si mancarea avea un gust ciudat si am constatat ca se recicla de la o masa la alta ce nu se consuma dimineata ti-o puneau la pranz si dup-aia evident, seara.

La piscina am facut otita si am avut surpriza sa constat, ca desi aveam cea mai scumpa asigurare medicala, a trebuit sa achit 50 eur/consultatie, doctorul de acolo spunandu-mi ca pot sa-mi bag undeva asigurarea.

Minunata tara Bulgaria!

Una peste alta Hotelul ca si structura este frumos si poate fi catalogat de 4 stele dar ca si servicii, in Romania NU ar obtine autorizatie de functionare. Nu pot intelege cum o gramada de romani se duc si sunt multumiti de "olinclusivu" sistem bulgar, si se bucura de cum sunt dispretuiti de minunatele gazde bulgare.


[fb]
---
Trimis de valroa in 29.05.12 12:44:56
Validat / Publicat: 29.05.12 14:17:35
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1376 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (valroa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS -2 PMA (din 6 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [29.05.12 14:16:51]
    »

    @valroa: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Fiind vorba despre un sejur mai vechi de 3 ani, in conformitate cu Regulamentul saitului (vezi Capitolul 1, lit. B], pct. 4), review-ul se publica fara PMA, el putand fi insa votat cu +/-1

    maria55 †
    [29.05.12 14:45:21]
    »

    @valroa, asa o fi fost in 2007, insa iata cei 5ani care au trecut, se pare ca au fost in folosul vecinilor nostri. Vrei sau nu sa crezi cele scrise, dar mai ales traite de unii care au fost in ultima perioada ramane la aprecierea ta.

    De ce crezi ca suntem dispretuiti de gazdele bulgare?!

    Nu, nu este asa, cel putin in ultimii ani!

    Iar daca asa sau comportat candva, macar acum si-au revizuit comportamentul... si cum "padure fara uscaturi" nu exista...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    marius_antonio
    [29.05.12 17:33:13]
    »

    nasol, sa platesti "see view" si sa primesti "see side". ce uameni... in locul tau faceam scandal pana " see sky"!

    Floria CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [29.05.12 18:15:52]
    »

    Sunt convinsa ca vacanta dv. la Elena v-a adus multe neplaceri dar cred ca nu putem generaliza cu privire la calitatea serviciilor oferite de litoralul bulgaresc. Am petrecut vacante foarte reusite in multe statiuni din Bulgaria, intre hotelurile care ne-au placut amintesc Grifid Arabella si Bolero din Nisipuri, Kaliakra Superior si Flamingo Grand din Albena, Club Evrika-Sunny Beach, Marina Royal Palace-Duni si chiar Grand Hotel Varna cu servicii mult mai modeste dar si pret mult mai mic dacat celelalte.

    Cazarea ireprosabila, mancarea de foarte buna calitate, plaja privata cu umbrelute, sezlonguri si beach bar inclus in pret, animatia care l-a facut pe baiatul meu sa nu se plictiseasca si sa nu ne sacaie pe noi, linistea, amabilitatea personalului m-au facut sa revin cu placere pe litoralul bulgaresc. Este adevarat ca am incercat sa ma informez de fiecare data asupra hotelului unde urmeaza sa-mi petrec vacanta.

    Este pacat ca serviciile proaste din unele hoteluri afecteaza imaginea celor care respecta turistii, investesc si muncesc in turism! Din pacate acest lucru se intampla si in cazul tarii noastre!

    Vacante placute va doresc, fara problemele de la Elena!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    alex1968
    [29.05.12 22:40:20]
    »

    @valroa,

    Eu merg constant in Bulgaria din primavara lui 2008, de cel putin doua ori pe an. Am fost pe litoralul bulgarescsi de Paste, si vara la inceput de sezon si in plin sezon, precum si iarna la munte. Am stat la diferite hoteluri, in diferite statiuni si - de fiecare data - a fost totul foarte bine. Poate am fost eu excesiv de norocoasa, insa indiferent daca hotelul era unul de top sau unul de nivel mediu, gazdele s-au comportat foarte bine, nu m-a dispretuit nimeni pentru faptul ca sunt romanca, am fost tratata la fel ca turistii vest-europeni.

    Hotelul Elena este departe de plaja si, din acest motiv, pe partea cu marea, vedere la mare in adevaratul sens al cuvantului au doar camerele situate la etajele superioare, pentru ca la etaje inferioare vederea la mare este obturata de alte hoteluri.

    Si inca un aspect: Elena este unul dintre cele maiieftine hoteluri de 4 stele din Nisipuri. Si in Bulgaria, ca peste tot de altfel, calitatea sericiiilor depinde, in mare masura, si de pretul platit. Nu vreau sa spun nici pe departe ca daca platesti putin serviciile trebuie sa fie proaste, ci ca totul se judeca prin prisma raportului calitate/pret, inclusiv asteptarile pe care le avem de la un anumit hotel. Adica, sa putem spune, dupa un sejur: "a fost bine pentru pretul platit". Nu putem - cred - pretinde ca la Elena sa fie la fel ca la Arabella sau ca la Astera, dar asteptarile trebuie sa se plieze şi pe pretul platit. Asta este parerea mea.

    Sunt de acord total cu @maria55 si @Floria: mare parte dintre hotelurile de pe litoralul bulgaresc ofera conditii foarte bune de cazare si masa si un raport pret/calitate foarte bun.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    soreno29
    [30.05.12 21:07:18]
    »

    in 90% din cazuri pretul platit este conform cu ceea ce vei primi. e posibil sa platesti mult si sa primesti mai putin decat ai primit dar invers adica sa platesti foarte putin si sa primesti foarte mult... nu se intampla niciodata!

    elena in nisipuri egal hrizantema in sunny beach egal tepe ordinare!

    davis
    [31.05.12 11:25:55]
    »

    Probabil nu ati mers la acest hotel si ati incurcat denumirea... sau dupa cum au mai spus si alte persoane asta se intampla in luna august 2007 cand ati fost dvs. Referitor la otita sfatul meu ar fi sa purtati casca de fiecare data cand intrati in apa.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, davis, Floria, maria55, marius_antonio, soreno29
    Alte impresii din această RUBRICĂElena Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041595935821533 sec
    ecranul dvs: 1 x 1