ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2018
DE ID M
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bacău
ÎNSCRIS: 09.07.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 13 si 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezamagire Hotel Golden Line - Bulgaria, Nisipurile de aur

TIPĂREȘTE

Nu recomand acest hotel.

De ce? Am platit un pachet all inclusiv pentru 7 nopti, in avans cu 5 luni inainte si in perioada sejurului multe minusuri fata de pachetul platit.

Va relatez cateva situatii ce iti strica buna dispozitie oricat de mult ai vrea sa fii destins. Echipa de animatie un grup de 4 persoane pana in 20 de ani. Un program identic in fiecare zi indiferent ca este soare, sau nu, sau ploua esti invitat in piscina sa faci gimnastica?! Si gata partea de divertisment din all inclusiv.

Piscina mare cu aproximativ 100 sezlonguri cu 4 umbrele si aproximativ 400 clienti. Cum se pot imparti? Este pe putere, te trezesti cu noaptea in cap sa pui prosopul pe sezlong si cand te reintorci dupa ora 08.30 constati ca prosopul ti la aruncat peste gard sau ti l-au udat si l-au aruncat intr-un colt al proprietatii. La receptie primesti raspuns poate vantul sau un alt turist suparat ca nu a prins sezlong. Desi exista camere video in zona piscinei nu se doreste aflarea vinovatului. Poate o fi personalul unitatii, cine stie, pot sa ma gandesc si la asta?

Umbrelele nu le poti deschide daca ploua, managerul hotelului a fixat regula. Se pot strica ubrelele de la ploaie. In fine dupa reclamatii ca sunt doar 4 umbrele pentru 100 de sezlonguri au mai adus 5 umbrele pe care nu le poti deschide, decat daca iti da permisiunea baiatul responsabil cu monitorizarea piscinei. O bascalie!!!

Meniul este cu de toate si daca nu ai mancat ceva la pranz nu este nici o problema mananci la cina acelasi meniu. Cu mici compeltari. Barul - am gustat berea la dozator, era ceva cu aroma de bere, intrucat bere nu era sigur, la fel si celelalte sucuri. Vin varsat, roze, alb, rosu nu poti bea decat daca nu conteaza calitatea. Am decis sa-mi cumpar o bere si suc la copii de la un supermarket din zona.

O cafea daca vrei sa bei iti cumperi daca nu iti ofera cafea la expresor, ca esti la all inclusiv, nu zici ca bei cafea dar ramai cu impresia ca ai baut.

Resturantul se inchide la ora 21.00 desi pe brosura de prezentare este 21.30. Si la receptie se stie ca este pana la 21.30, infine fiecare este sef pe tarlaua lui si stabileste reguli.

Dupa 3 zile ar fi trebuit sa schimbe lenjeria de pat. Au trecut 4 zile, dupa amiaza am ajuns in camera si lenjeria neschimbata. Am solicitat la receptie schimbarea lenjeriei, nu se poate decat a doua zi intrucat nu are cine??? Au trecut 5 zile si am solicitat la receptie schimbarea lenjeriei, raspuns a fost schimbata dupa 3 zile dar o sa o mai schimbam inca o data. Ce sa mai spun, i-am multumit frumos si mi-am cerut scuze ca am venit la acest hotel.

Pe plaja costul pentru 4 sezlonguri, umbrele si masuta 72 leva, undeva la 150 lei/zi. Am preferat sa stau la plaja decat sa vad personalul hotelului ca merge cu capul in pamant sa nu cumva sa ii pui sa faca ceva, sau sa ceri ceva.

Astea fiind spuse am decis sa renuntam la 1 noapte de cazare si sa plecam acasa, si datorita vremii care nu era favorabila iar in hotel nu aveai ce sa faci. Fata de pachetul pe care l-am platit foarte multe minusuri. Plusuri fata de serviciile din pachet nu au fost.

Nu recomand Hotel Golden Line - Bulgaria, Nisipurile de aur.


[fb]
---
Trimis de ID M in 09.07.18 12:48:22
Validat / Publicat: 09.07.18 13:35:01
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 1869 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ID M); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2699 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [09.07.18 13:34:41]
    »

    @ID M: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 59&ridAnt=87078

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂApart Hotel Golden Line:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041275978088379 sec
    ecranul dvs: 1 x 1