ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.06.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bistrita
ÎNSCRIS: 25.06.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1,5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Nu foarte stralucit

TIPĂREȘTE

Tocmai ce ne-am intors dintr-un sejur de 7 zile de la Kaliakra.

Impresia generala e satisfacatoare. Acest hotel nu exceleaza cu nimic.

Cei care au sejururi "de vis" aici probabil nu au cu ce compara sau au nivelul de acceptare a "neajunsurilor" foarte jos.

Sa incepem cu partile bune, deoarece sunt mai putine.

Camera a fost mare spatioasa, cat de cat curata la primire. Baia si dusul ok.

Restaurantul ok ca si curatenie si aspect.

Si acum partile mai putin bune.

Mancarea repetitiva. Acelasi lucru in diferite feluri. Pestele ieftin si fara gust, puiul avea gust ciudat in foarte multe din zile. Prajiturile toate cu crema si din nou cam la fel in fiecare zi. Fata de turci stau muuuult mai prost la capitolul all inclusive.

Scaunele de copii erau foarte murdare, cu partile de prindere rupte toate.

Trebuie sa remarc si la restaurant (ca si in alte parti) romanii si copiii lor lipsiti de educatie, agresivi, rai si foarte galagiosi. Ai nemtilor puteau sa stea cuminti si fara sa urle.

In camera nu s-a facut curat pe tot parcursul sejurului. Nu zic ca ar fi nevoie.

Minibar-ul se "umple" la inceput si asa ramane. Menajerele fac o galagie infernala in special de la 12-15 cand majoritatea copiilor dorm. Strigau una la alta, tranteau usi si asa mai departe.

O atitudine aiurea a fost data de o receptionera care ne-a sunat la 9:30 seara sa ne spuna sa facem liniste pentru ca langa noi e un copil mic.

In primul rand si noi avem copil mic si exista riscul sa-l trezeasca la acea ora , in al 2-lea rand la noi era chiar linste deoarece incercam sa ne punem copilul la somn si galagia venea de la camera de langa noi, in al 3-lea rand nu s-a scuzat ca ne-a deranjat desi noi i-am spus ca nu noi facem galagie si in al 4-lea rand pe programul lor scria ca ne roaga sa facem liniste incepand cu ora 11 seara nicidecum 9:30. Atitudine de 2 lei.

O chestie care iarasi m-a enervat a fost trantitul usilor. Toata lumea trantea usa. Copilul meu a fost trezit de mai multe ori de acest lucru. Usile aveau arcuri ca se se inchida, dar prost reglate si usile se tranteau daca le dadeai drumul.

Piscina de 2m de la Kaliakra avea apa calda dar era tot timpul plina de muste la mal. Multe muste. Domnul care se ocupa de piscina era prea ocupat cu altele ca sa mai stranga cu sita mustele, desi era o treaba de 5 min. Piscina copiilor a avut tot sezonul apa extraordinar de rece. Efectiv nu putea fi folosita. Noroc ca Kaliakra imparte piscinele cu Arabela si am avut acces la piscina de la Arabela, ca altfel aveam un sejur complet ratat pe aceasta parte Piscina de la Arabela era super ok... Oricum copii nu prea au unde sa faca baie din punctul meu de vedere.

Cel mai rau lucru din tot ce ofera Kaliakra mi s-a parut Pool Bar-ul. Un sictir extraordinar al celor care serveau. Se miscau foarte incet. Serveau totdeauna nemtii inaintea altora. Am stat o data 15 min sa primesc un suc. In general sictirul era pe toate fetele celor care muceau la Kaliakra cu exceptia celor de la animation si a sefului de sala de la restaurant.

Plaja era bine amenajata, curata. Apa marii la inceputul sejurului a fost rece si curata. Catre final a devenit mai calda dar au aparut ceva animalute mici care te intepau. Foarte deranjant si erau foarte foarte multe.

Animatia slaba fata de turci si show-urile de noapte la fel.

Statiunea este destul de plictisitoare seara, fara prea multe de oferit dar totusi curata.

Noi am gasit o oferta de last minute si am platit doar 500 euro pe sejur /7 nopti / 2 pers. Pentru acesti bani a fost ok. DAR daca plateam pret full cred ca as fi fost foarte foarte nervos.

Din acest motiv NU recomand acest hotel. Pentru 800 sau mai multi euro eu consider ca nu merita. Daca sunteti atenti la detalii nu e o locatie ok.

Daca mergeti pentru ca sa mancati si sa beti fara numar atunci e ok.

Multi romani asta au facut si s-au simtit bine cu paharul si cu farfuria in mana fara sa conteze mustele din piscina sau apa prea rece din piscina copiilor sau sictirul angajatilor bulgari.

Eu unul am taiat de pe lista Bulgaria.


[fb]
---
Trimis de solver in 25.06.12 14:21:56
Validat / Publicat: 25.06.12 15:25:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur, Hotel Lilia
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4981 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (solver); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3597 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [25.06.12 15:24:44]
    »

    @solver: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    valeria2012
    [29.06.12 10:46:38]
    »

    ,,Cei care au sejururi "de vis" aici probabil nu au cu ce compara sau au nivelul de acceptare a "neajunsurilor" foarte jos ,,

    Serios?! Dar dvs cu ce comparati, luminati-ne ca sa ne ,,ridicam ,,si noi un pic.

    Observ ca ati platit 500 euro pt 2 pers+ 1 copil, comparati-ne si acest tarif cu conditiile superioare de care ati beneficiat dvs in vacantele anterioare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    solverAUTOR REVIEW
    [29.06.12 11:08:14]
    »

    Nu am cum sa am un sejur de vis in timp ce-mi intra in gura mustele de la malul piscinei!!!

    Nu am cum sa am un sejur de vis cand piscina pentru copii era complet inutilizabila (apa foarte rece si multa mizerie in ea) !!!

    Nu am cum sa am un sejur de vis cand toti angajatii fac moace de sictir!!!

    Nu am cum sa am un sejur de vis cand nu mi se ofera nimic special!!!

    Am scris cat de poate de clar CA PENTRU BANII DATI DE NOI A FOST OK dar pentru cineva care plateste bilet intreg... adica peste 800 de euro sunt alternative. Nu neaparat la bulgari.

    In vacantele mele am avut si sejururi mai bune binenteles la cu totul alti bani. Turcii sunt mai zambareti si se vand mai bine.

    DACA ati mai circulat prin lume o sa va dati seama ca acest hotel si statiune e doar ok. Nimic mai mult. Eu asta am zis. Sunt alte locatii si hoteluri care ofera mai multa curatenie, personal mai binevoitor si mai zambitor, mancare mai buna sau in cazul greciei de exemplu o mare foarte frumoasa. Depinde de asteptarile fiecaruia.

    Sunt oameni care au tendinta de a supraevalua tot ce vad sau simt ei si totul e superb, de vis, s. a. m. d. Eu sunt ceva mai realist.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bianca17
    [29.06.12 22:25:16]
    »

    @solver: Nu stiu la ce concediu de vis v-ati asteptat la bulgari si la pretul de 500 euro, dar sunt curioasa ce recomandati la un pret pana in 1000 euro si la o distanta rezonabila de Bucuresti. Multumesc.

    solverAUTOR REVIEW
    [29.06.12 23:24:06]
    »

    Eu nu m-am asteptat la un concediu de vis. Din nou zic. Pentru banii dati a fost ok. Altii au avut concedii de vis in aceasta locatie si mi-e greu sa inteleg cum. Pentru ei era acea fraza pe care o tot dezbatem.

    Locatii sunt multe in lumea asta. Turcii sunt mai buni la all inclusive, sunt mai primitori si pe unde am fost eu era mai curat... cel putin la piscine.

    Grecii nu au conditii de cazare foarte bune, nu exceleaza nici la mancare nici la pret dar au o mare si niste peisaje foarte frumoase. Depinde de fiecare ce vrea si ce asteptari are de la concediu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33
    [29.06.12 23:51:20]
    »

    @solver:

    Piscina de 2m de la Kaliakra avea apa calda dar era tot timpul plina de muste la mal. Multe muste. Domnul care se ocupa de piscina era prea ocupat cu altele ca sa mai stranga cu sita mustele, desi era o treaba de 5 min. Piscina copiilor a avut tot sezonul apa extraordinar de rece. Efectiv nu putea fi folosita. Noroc ca Kaliakra imparte piscinele cu Arabela si am avut acces la piscina de la Arabela, ca altfel aveam un sejur complet ratat pe aceasta parte Piscina de la Arabela era super ok... Oricum copii nu prea au unde sa faca baie din punctul meu de vedere.

    Nu cred că voi putea înțelege vreodată cum își aleg unii un hotel aflat pe o plajă perfectă și, cu toate acestea, consideră că aproape și-au ratat sejurul pentru că le intrau muștele în gură la piscină, că apa din piscină nu era suficient de caldă sau de curată. Piscină găsești în orice oraș, dar plajă curată și liniștită și mare cu intrare lină în apă și fără alge ca la Albena mai greu.

    Nu am cum sa am un sejur de vis cand toti angajatii fac moace de sictir!!!

    Am verificat de-a lungul anilor că atitudinea personalului este în multe cazuri în concordanță cu cea a turistului. Un turist zâmbitor va fi mai bine tratat decât unul arogant.

    Nu am cum sa am un sejur de vis cand nu mi se ofera nimic special!!!

    La prețul plătit de 500 euro doi adulți și un copil sunt curioasă ce ai fi dorit să ți se ofere așa mai special.

    Minibar-ul se "umple" la inceput si asa ramane.

    Există destule hoteluri de 5* din Turcia la care conținutul minibarului este contracost.

    In camera nu s-a facut curat pe tot parcursul sejurului. Nu zic ca ar fi nevoie.

    Menajerele fac o galagie infernala in special de la 12-15 cand majoritatea copiilor dorm. Strigau una la alta, tranteau usi si asa mai departe.

    Și mai ciudat. Mie mi s-a făcut curat în cameră în fiecare zi și cu destul simț de răspundere. Oare cum s-a întâmplat așa ceva? Poate ai afișat pe ușă că nu dorești să fii deranjat și nu ai fost. Dacă ai fi dorit servicii de curățenie puteai chema una din cameristele care oricum zici că erau pe etaj și rezolvai imediat problema

    Am fost la acest hotel acum 4 ani și am plătit 700 de euro. Am fost foarte mulțumită de ceea ce mi s-a oferit pentru banii plătiți. Admit că este posibil să fi scăzut între timp calitatea serviciilor oferite, dar nu atât de mult cum reiese din impresiile de mai sus.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bianca17
    [30.06.12 00:22:25]
    »

    @solver: Cu 2 copii mici nu am cum sa ajung nici la turci si nici la greci... Eu intrebam de locatii la Marea Neagra, la noi sau la bulgari...

    solverAUTOR REVIEW
    [30.06.12 08:08:19]
    »

    @bianca17: Eu nu am de unde sa stiu cat rezista copii tai in masina. A mea rezista 12-15 ore. Deci se poate ajunge la greci. Sau se pot face 2 zile pana la turci.

    @nicole33: N-as putea spune ca mi-am ales hotelul deoarece ne-am hotarat in ultimul moment sa mergem in concediu si oferta de last minute a fost doar la acest hotel. Dar stiam de el din review-uriile de aici.

    Nu intelegi de ce vreau piscine? Simplu. Pentru ca am o fetita de 1 an jumate care e la faza in care e toata ziua cu mana in gura (ies masele) si nu e chiar ok sa fie cu apa sarata in gura.

    Apropo de atitudine as fi curios cat de pozitiva ai fi fost daca ai fi fost servita dupa 10 nemti. Si crede-ma ca nu m-am incruntat la nimeni.

    Apropo de curatenie probabil trebuie definit ce inseamna. Daca e vorba de ridicarea cosurilor de gunoi, atunci da, s-au golit. Daca e vorba de aspirat, atunci nu.

    Vad ca toata lumea de leaga de cat am platit. MIE nu mi se pare relevant cat am platit. Ca eu am avut norocul sa prind o oferta speciala la jumatate de pret nu inseamna ca m-am dus la un hotel de acei bani. Kaliakra nu e de 500 de euro /sejur. E un hotel de aproape 1000 de euro /sejur. Deci asteptarile si facilitatile sunt de acei bani nu de banii care i-am dat eu.

    In plus si daca as fi dat 100 de euro tot m-ar fi deranjat anumite chestii. Muste cate am vazut acolo in apa nu sunt nici la strandul din amaratul meu de oras. Si nici acest lucru nu m-ar fi deranjat asa tare daca nu vedeam atitudinea celui care se ocupa de piscina. Il durea la basca desi si cativa nemti povesteau zilnic de asta. Era o treaba de 5 minute. La un moment dat imi venea sa-i cer sita sa curat eu mustele.

    Per ansamblu vad ca lumea e deranjata ca am scris un review "negativ". Daca va uitati la note, pana la urma nu sunt asa rele. Nu am dat nota 2 la hotel. Am dat 7,4. Nu am zis ca nu mai merg la acest hotel. Am zis ca nu mai merg la bulgari. Am fost deja de 2 ori si e suficient. Pentru mine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    liviup76
    [01.07.12 03:39:33]
    »

    @solver

    Este destul de stiut ca in "low season" sau extra sezon (cum ati mers si dvs) serviciile sunt mai slabe la multe hoteluri (poate chiar la majoritatatea), decat in full sezon. Asta nu inseamna ca este ok, dar din pacate asta-i realitatatea

    Treaba cu minibarul umplut odata pe sejur, este scrisa in toate descrierile pe care eu le-am citit despre acest hotel (si aici ma refer la agentii de turism). Nu este un punct negativ sau "viciu ascuns", ci asta este politica hotelului. Nu-mi convine, imi aleg alt hotel

    Curatenia... asta nu este in regula daca asa s-a intamplat...

    Piscina murdara... iar nu este in regula, dar ati avut alternativa la piscina celuilalt hotel, care era tot o facilitate a acestui hotel

    Usile trantite, tin de bunul simt al clientilor, nu de hotel, indiferent cum ar fi reglate usile

    Nesimtirea anumitor romani iarasi nu are de-a face cu hotelul.

    Moace acre am intalnit si in turcia si in grecia si in spania, asa ca nu este neaparat ceva extraordinar...

    In legatura cu "vacante de vis" am intalnit si eu multe pareri exagerate, dar nu toata lumea are acelasi sistem de valori.

    Avand in vedere ca am calatorit ceva prin lume pot spune ca INTOTDEAUNA pretul reflecta calitatea, iar 800-1000E este un pret mic pentru a avea pretentii de "ceva special" sau o calitate peste medie.

    Una peste alta la 800-1000E nu se poate merge decat in bulgaria cu all inclusive. Indiferent cate exemple mi-ati da eu va demonstrez ca nu este alternativa la acest buget, decat daca se merge 1-2 zile cu masina si se gateste in camera sau se mananca la fast-food si faci 15 min pana la plaja, lucru care pt mine este incompatibil cu notiunea de vacanta sau concediu

    In aceasta vara vom merge si noi la atat de laudatul Kaliakra si cu siguranta voi reveni cu un review

    Sa aveti parte numai de vacante reusite

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bianca17
    [01.07.12 10:32:08]
    »

    @liviup76: Ati punctat foarte corect problemele.

    Doar despre trantitul usilor as adauga: nu m-au deranjat alte usi care faceau zgomot dar pt a o inchide pe a noastra chiar trebuia s-o trantim pentru ca altfel ramanea deschisa. Si in plus aveau niste carduri care deschideau usa dupa multe incercari, niciodata din prima. Fiu-meu a reusit usor sa rupa un card si la plecare a trebuit sa-l platim, 20 leva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    valeria2012
    [01.07.12 17:32:50]
    »

    @bianca17: nu era nevoie sa trantiti usa pt a o inchide, eu m-am prins pe la mijlocul sejurului (alt hotel!!), trebuia trecuta cartela prin locas, se aprindea beculetul verde si se inchidea frumos usa.

    bianca17
    [01.07.12 17:44:11]
    »

    @valeria2012: care locas?

    kamus
    [01.07.12 22:09:47]
    »

    Cat dai atat primesti. La 500 eur eu zic ca a fost super ok. Noi am dat 800 si am fost multumiti. Suntem clienti fideli ai litoralului bulgaresc si pot spune ca este una din cele mai bune variante pt o familie cu copii mici.

    Daca te referi la costuri, trebuie sa consideri si benzina si sa o adaugi si apoi sa compari sejururile. Nu poti compara unul de 500 eur cu unul de 1500 din turcia... nu este corect.

    Acum si depinde ce astepti la bani tai, cat te doare de ei

    De ce e bun hotelul asta?

    In primul rand ca e f aproape de Ro, are plaja proprie, curata si amenajata, are parcare proprie cu doar 5 leva!! (incercati sa vedeti cat va costa de expl in nisipuri)

    Conditiile sunt mai mult decat ok... iar faza cu masa cred ca se intampla la orice all inclusive... e in natura omului sa se plictiseasca atat timp cat le vede pe toate insirate.

    Acum cu amabilitatea... e relativa... intradevar cei de la pool bar erau mai sictiriti... dar tu n-ai fi daca ai sta imbracat cu camasa la caldura aia toata ziua? oricum cu mine au fost amabili m-au servit imediat si chiar inaintea nemtilor.

    Iar ospataritele /chelnaritele erau chiar prea dragute cu copii din gasca noastra desi ele strangeau tot dezastrul de dupa noi. Intodeauna se jucau cu copiii nostrii si le spuneau cateva cuvinte de alint... in bulgareste.

    Femeile de servicu ne zambeau cand treceam pe acolo, ne faceau curat in camera, chiar ne aranjau hainutele aruncate aiurea prin camera in forme haioase (deci era un pic de dragoste pt meserie). O singura data a venit la o ora nepotrivita dar s-a prins rpd ca dormim si a reusit sa nu imi trezeasca copilul.

    Iar faza cu usile trantite e adevarata, dar nu poti invinovatii decat tot turistii care le tranteau din numeroase motive: ca se jucau copii, ca asa se inkideau in mod sigur, sau ca era curent.

    In concluzie eu cred ca multa lume poate avea "o vacanta de vis" in conditiile in care nu te astepti la servicii de 5 stele ci stii constient cam ce ofera pe general bulgaria.

    Pentru ca impresiile sunt fix comparate doar cu bulgaria nu grecia, spania sau altele

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    kamus
    [01.07.12 22:16:49]
    »

    Si sa nu uit si de animatie...

    Mie mi s-au parut simpatici... aveau specatcole usurele, haioase e drept multe la nivelul copiilor caci cam pt ei era distractia, dar eu consider ca se straduiau.

    Intr-o seara (parca miercuri) a fost o trupa care a tinut un spectacol mai profesionist si a fost chiar dragutz.

    Dar iarasi nu tre sa te astepti la artisti adevarati... sunt niste tineri care isi dau silinta... iar pe copii ii amuza... nu e spectacol de renume cu nume mari.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    valeria2012
    [02.07.12 10:56:45]
    »

    @bianca17: mai ramane sa desenez?! Evident ca pt a incuia usa repetati gestul pe care l-ati facut cand ati descuiat-o, cu cheia cum faceti? Sa descriu ce este acela''locas''?!!! Dvs unde bagati cartela ca sa deschideti usa? Acum se explica cum ati reusit sa rupeti cardul!!!

    solverAUTOR REVIEW
    [02.07.12 11:14:57]
    »

    Cred ca la Kaliakra nu era un locas. Din cate stiu era suficient sa aproprii cardul de un senzor. Nu stiu exact, ca la noi nu a functionat si am primit o cheie. Intr-adevar sunt hoteluri au un locas in care trebuie bagata si scoasa cartela, dar cred ca nu e cazul si la Kaliakra.

    Oricum eu cand ma refeream la trantitul usilor nu ma referam la faptul ca suna limba de la clanta cand inchideai usa ci la faptul ca unii tranteau usa de credeai ca s-a daramat jumatate hotelul. A... si nu erau doar romani. Mai erau si bulgari care faceau asta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bianca17
    [02.07.12 12:30:18]
    »

    @valeria2012: frumos ar fi sa dati sfaturi despre hotelul Kaliakra, unde usa are un senzor in afara usii, iar dinauntru chiar nu as avea cum sa ajung la acel senzor

    se pare ca si alte camere aveau probleme cu acest senzor, nu doar usa noastra sau cardul... pe care baietelul nostru l-a rupt jucandu-se cu el

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bianca17, kamus, liviup76, nicole33, solver, valeria2012
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Superior Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041389942169189 sec
    ecranul dvs: 1 x 1