O surpriză plăcută: Black Friday și în turism (la touroperatorul Mareea)

După succesul de anul trecut al campaniei-surpriză (pe atunci) în domeniul electrocasnicelor, anul acesta conceptul a fost preluat de mai mulți retaileri, din diverse domenii.

O supriză plăcută, pentru mine cel puțin, a fost apariția unei asemenea campanii și în domeniul turistic.

Campania “Black Friday Mareea” oferă reduceri de până la 40% la toate destinaţiile sezonului estival 2013, indiferent de lunile în care turiştii îşi aleg sejururile dorite. Totodată, reducerile sunt valabile şi pentru oferte în orice perioadă în staţiunile montane din ţară, dar şi pentru destinaţii din străinătate.

“Turiştii vor avea posibilitatea de a-şi alege online vacanţa la munte, în străinătate, sau cea de vară, cu reduceri în destinaţii precum litoralul romanesc, Grecia sau Bulgaria. Reducerile aplicate la pachetele de vacanţă sunt mai mari comparativ cu ofertele obisnuite de sezonalitate de tip Early Booking”, a declarat într-un comunicat Marius Usturoiu, proprietarul Mareea.

Pachetele turistice pot fi achiziţionate atât online, cât şi din agenţii.

Marius Usturoiu spune că se aşteaptă vineri la vânzări mai mari decât în zilele de vârf de sezon şi crede că iniţiativa va fi urmată şi de alte agenţii de turism.

“Pentru a raspunde in  mod eficient solicitarilor campaniei Black Friday 2012, MAREEA a alocat pe parcursul zilei de 23.11.2012, resurse importante pentru suplimentarea numarului de consultanti de turism, care gestioneaza solicitarile directe si rezervarile din mediul online (www.mareea.ro) dar si cei care se ocupa de Call Center-ul dedicat – *9988 valabil in toate retelele de telefonie.”

Mareea este una dintre cele mai mari agenţii de turism din România, cu afaceri de 10 milioane de euro anul trecut.

Agenţia a preluat anul trecut hotelurile Mercur-Minerva din Mamaia, pe care le-a transformat în complex all inclusive. Tot în all inclusive va fi transformat şi hotelul Rozmarin din Predeal, închiriat de agenţie în această toamnă pentru 15 ani.

Conceptul  “Black Friday”, preluat de pe piaţa americană, marchează intrarea în sezonul de cumpărături de iarnă prin acordarea de reduceri semnificative ale preţurilor, pentru o zi. Este numele dat penultimei zi de vineri din luna noiembrie. A fost denumit astfel (în traducere înseamnă “vinerea neagră”)  datorită ambuteiajelor sau chiar blocajelor complete apărute în goana după reduceri, în aceste zile, de-a lungul anilor.

Sursă informație și foto: Mediafax

 

[shareB]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.