A patra ediție a Premiilor AmFostAcolo.ro pentru Litoral și Delta Dunării

Ne face placere să vă anunţăm organizarea de către AmFostAcolo (www.amfostacolo.ro ), cu sprijinul Asociatiei Litoral – Delta Dunarii si al Radio Vacanta, a celei de a patra editii a festivităţii de premiere a unităţilor de cazare de pe Litoralul romanesc si din Delta Dunarii, care au acumulat recomandări pozitive si note foarte bune  din partea utilizatorilor acestui site pentru anul 2015.

 

Înfiinţat in 2008, AmFostAcolo.ro este principalul şi cel mai mare site de impresii turistice din România. Sub deviza “Şansa unei alegeri informate, garanţia unei vacanţe reuşite”, AmFostAcolo a reuşit să adune în rândurile sale o comunitate turistică impresionantă de peste 55.000 de membri, o comunitate sufletistă si entuziastă care prin impresiile şi recomandările de călătorie din peste 20.000 de destinaţii distincte contribuie in mod esenţial la satisfacerea nevoilor de informare a turiştilor români.

sigla AFA

Pe această cale, vă invităm să participaţi la conferinţa de presă organizată sâmbătă 13 iunie 2015, ora 11, la Hotel Vera din Eforie Nord (sala de conferinte). La conferinţă vor participa:

  • Doamna Corina Martin, Presedinte al Asociatiei Litoral – Delta Dunarii;
  • Domnul Aurelian Marin, Președinte A.N.A.T.
  • Domnul Daniel Sirbu, Manager al Radio Vacanta, partener traditional al AmFostAcolo.ro
  • Domnul Ilușca Daniel, Președinte al Asociației Patronale din Delta Dunării
  • Domnul Cornel Bociort, manager AmFostAcolo,
  • reprezentantii unitatilor de cazare premiate.

 

Conferinţa de presă va fi urmată de festivitatea de premiere a celor 48 de unitati de cazare de pe litoral si din Delta Dunarii, care au întrunit cel mai mare grad de apreciere din partea turiştilor – membri ai comunităţii AmFostAcolo. Ataşăm prezentei invitaţii lista unitatilor de cazare care vor fi premiate.

 

Criteriile de selecţie au fost:

 

1)părerile să fie reprezentative şi actuale – unitatea de cazare respectivă să fi acumulat in acest an și anul anterior un număr minim de impresii şi recomandări din partea clienţilor săi;

2) gradul de recomandare general să fie de minim 80%;

3) mediile pe grade de satisfactie sa fie de cel putin 8

4) Unitatile de cazare sa detina certificat de clasificare.

 

Declaratie Corina Martin :Asociatia noastra incurajeaza investitorii in turism de pe Litoral si din Delta Dunarii sa ofere si sa dezvolte servicii si standarde turistice de calitate. Este firesc astfel să încurajăm turiştii şi membrii AFA să  posteze recenzii despre vacanta lor, ca indicator important al calităţii serviciilor în turism. Am insistat ca unul din criteriile eliminatorii in lista locatiilor premiate de AFA sa fie existenta certificatului de clasificare din partea ministerului de resort, intrucat noi nu promovam turismul la negru. Ne face placere insa sa promovam hotelierii si locatiile turistice care onoreaza eforturile pe care Asociatia noastra le face pentru a promova Litoralul Romanesc si Delta Dunarii, prin servicii de calitate “

 

Declaratie Daniel Sirbu, Manager, Studioul Regional Radio Constanta/Radio Vacanta : „Colaborarea statornica, de traditie, intre cel mai important site romanesc, care promoveaza turismul de calitate in tara si in strainatate – www.amfostacolo.ro – si singurul post estival din Romania – Radio Vacanta – se materializeaza, din nou, intr-un moment de exceptie, prin care eforturile hotelierilor de a oferi servicii la standarde inalte de calitate se materializeaza prin obtinerea recunoasterii nationale. Consideram ca actiunea noastra comuna, de promovare a turismului de calitate, a devenit o traditie a litoralului.
Declaratie AmFostAcolo.ro: “Un turist nemulțumit este de obicei extrem de motivat în a scrie comentarii și impresii – iar în această privință AmFostAcolo, prin profesionalismul și verticalitatea demonstrată în cei 6 ani de funționare  a devenit rapid o «lectură obligatorie» în alegerea unei cazări. E îmbucurător și dătător de speranță însă că foarte  multe hoteluri si vile reușesc să adune doar impresii pozitive, reușind să preîntâmpine sau să rezolve orice posibilă nemulțumire. E un semn care atestă un profesionalim în creștere în managementul unităților, de progres pentru turismul românesc. Administratorii acestor unități merită felicitați – sunt cei care reuşesc să aducă soarele si implicit turiştii pe litoralul românesc şi în Delta Dunării”.

 

[shareB]

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.