All posts by Ovidiu

Mii de oferte la TÂRGUL de TURISM al ROMÂNIEI!

Ediţia de primavară a Târgului de Turism al României (www.targuldeturism.ro) are  loc între 22 și 25 februarie , în noile pavilionale ale Centrului Expoziţional Romexpo, B1 și B2.

 

Destinaţii fascinante din România şi străinătate se dezvăluie călătorilor, prin intermediul ofertelor prezentate în cadrul celei de-a 39-a ediţii a celui mai mare eveniment de turism din ţară.

Manifestarea promovează cele mai avantajoase vacanțe cu ocazia sărbătorilor de Paști, city-break-uri sau early booking pentru sejururi și excursii în sezonul primăvară-toamna 2018.

Mii de pachete care vizează: turismul cultural, rural sau de business, cel de tratament, destinaţiile exotice, croazierele şi turismul de aventură se dezvăluie vizitatorilor pe parcursul celor patru zile de târg.

 

În acelaşi timp, evenimentul devine pentru specialiștii care activează în turism locul ideal pentru stabilirea şi desfăşurarea întâlnirilor de afaceri, în scopul reînnoirii si fidelizării relaţiilor existente cu parteneri noi sau tradiţionali.

 

Peste 290 de agenții și tur-operatori vor expune pe o suprafață de peste 15.000 de metri pătrați și vor întâmpina vizitatorii cu:

  • pachete turistice avantajoase ce includ transport chartere avion sau autocar, pentru sezonul de vară 2018, potrivite oricărui buget sau tip de calatorie, fie individuală, fie de grup, excursie sau sejur;
  • discount-uri considerabile aplicate pachetelor de călătorie către destinații exotice (insule, arhipelaguri) sau către țări ofertante din punct de vedere turistic, dar mai putin frecventate de români;
  • croaziere la bordul unor vase impresionante;
  • oferte şi evenimente ce fac parte din aria agroturismului românesc, de promovare a așezărilor de mici dimensiuni (sate și comune) ale României, cu potențial turistic;
  • pachete cu reduceri și o serie de facilități pentru vacanțe sau weekeend-uri în zonele montane sau de pe litoralul Mării Negre,
  • asigurări de călătorie şi alte servicii complementare: transport, bilete de călătorie etc.
  • accesorii și gadget-uri utile, unice, moderne şi adaptabile, în funcţie de tipul şi scopul călătoriilor;
  • sisteme informatice dedicate agențiilor de turism.

 

Gradul de internaţionalizare a Târgului de Turism al României – ediţia de primăvară 2018  este de 30 %. Astfel, vizitatorii au parte de un tur printre ofertele provenite din 14 ţări care își promovează la târg zonele şi obiectivele turistice atractive: Albania, Bulgaria, Croația, Cehia,    Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Moldova, Palestina, România, Spania, Turcia, Ucraina.

 

Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi în parteneriat cu:

Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România  (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural  (ANTREC).

Frumusețea rurală a României, dezvăluită la Târgul de Turism

Evenimentul beneficiază de prezența centrelor cultural – turistice și asociațiilor care prezintă vizitatorilor diverse zone rurale din România. Astfel, cei care vin la Târgul de Turism au parte de informații complete despre obiective de interes turistic din locurile bogate în tradiții și meșteșuguri. Aceste informații sunt ilustrate prin filme, fotografii și sunt „asezonate” cu produse culinare specifice zonelor promovate, pe care vizitatorii le pot degusta la standurile centrelor și asociațiilor de informare și promovare turistică.

 

Printre instituțiile care promovează la târg turismul local (rural și urban) se numără și Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Botoşani, care prezintă informații despre oferte de cazare și pachete turistice pentru  evenimentele de sezon și multe alte atracții de interes pentru cei care călătoresc în acest județ. Vizitatorii Târgului de Turism al României vor avea, astfel, acces la oferte ce cuprind o serie de tururi în Botoșani: istorice, religioase, multiculturale, dar și turul  „Mihai Eminescu”.

 

 

Obiectivele turistice și frumusețea Dobrogei de Nord sunt promovate între 22 și 25 februarie de Consiliul Județean Tulcea și de Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării. Zone spectaculoase ca Rezervația Măcinului și Delta Dunării sunt prezentate vizitatorilor împreună cu informații utile pentru programarea unor vacanțe de neuitat.

Turismul rural este susținut și prin prezența la eveniment a centrelor locale de informare și promovare turistică din comunele: Afumați (Ilfov), Turia (Covasna), Miroslava (Iasi), Molivisu (Argeș).

 

Patrimoniul turistic românesc

Este prezentat la adevarata sa valoare la Târgul de Turism al României și prin pachetele personalizate pentru vacanțe în staţiunile şi zonele balneare sau agroturistice.

 

Astfel, prin intermediul agențiilor, tour-operatorilor și centrelor naționale și locale de informare și promovare turistică ale căror standuri se află în pavilionul B1 – Romexpo, pe parcursul târgului, publicul are oportunitatea de a afla despre judeţe, orașe și comune care se remarcă prin turismul cultural, balnear, verde și ecumenic.

 

Printre județele al căror potențial turistic este prezentat la eveniment sub toate formele lui (ecumenic, balnear, ecologic, cultural, gastronomic) se numără: Alba, Bihor, Bistrița, Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Maramureș, Mures, Neamț, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vaslui.

 

Publicului Târgului de Turism al României i se înfățisează și importanța turistică a unor orașe ca: Amara, Alba Iulia, Baia-Mare, Băile Felix, Băile Herculane, Băile Govora, Băile Olanești, Băile Tușnad, Bistrița-Năsăud, Borsec, Brașov, Buzău, Buziaș, Caracal, Cluj-Napoca, Deva, Făgăraș, Geoagiu Băi, Gura Humorului, Herculane, Mamaia, Mangalia, Miercurea-Ciuc, Târgu-Mureș, Năvodari, Ocna Sibiului, Piatra-Neamț, Pucioasa, Sibiu, Slănic Moldova, Slănic Prahova, Sovata, Suceava, Târgu Neamț, Târgu Ocna, Techirghiol, Timișoara, Tulcea, Voineasa.

 

De la eveniment nu lipsesc nici ofertele din segmentul „turism de iarnă”.

Prin astfel de oferte se promovează și orașul Sinaia în parteneriat cu agenții economici cu activitate în domeniul turistic.

Sinaia a obținut premiul pentru “Cea mai bună stațiune de schi din România 2017” acordat în cadrul galei WORLD SKI AWARDS. Stațiunea deține cel mai înalt domeniu schiabil din țară (2103 m altitudine), cu 16 pârtii ce însumează 24 de kilometri, deservit de o modernă telegondolă și de teleschi. Astfel, vizitatorii vor fi informați la târg despre diversitatea  ofertelor turistice din Sinaia pentru toate 365 de zile ale lui 2018 și pentru cele peste 50 de evenimente artistice, culturale și sportive, care au loc pe parcursul întregului an în diverse spații: Muzeul Național Peleș, Muzeul Orașului – Castelul Știrbei, Casino Sinaia, Centrul Cultural Carmen Sylva, Mânăstirea Sinaia, Casa Memorială George Enescu. Din ofertele stațiunii nu lipsesc: Bike-Resort (10 kilometri de trasee downhill și all mountain) și traseele montane spre Munții Bucegi etc.

În timpul participarii la Târgul de Turism al României se va lansa campania “ Sinaia – O săptămâna la schi”. Promoția, unică în Romania, se adresează pasionaților de schi și va conține o săptămână de cazare în 6 hoteluri de 3 și 4 stele și schipass cu 50% reducere în perioada 18-25 martie 2018.

 

Participări oficiale din șapte țări

Destinațiile din Europa sunt în prim-planul evenimentului, doritorii putând alege dintre sute de oferte speciale către: Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, Olanda, Croația, Slovenia, Muntenegru, Ungaria.

 

Un punct de atracției al Târgului de Turism al României îl reprezintă și la această ediție ofertele early-booking, pentru călătoriile cu destinații exotice, aflate la mii de kilometri distanță de România: Seychelles, Trinidad & Tobago, Mauritius, Maldive, Caraibe, Canare, Madagascar, Reunion, Singapore, Indonezia, etc.

 

Cei care dispun de bugete peste medie, pot alege pachete de călătorie în țări precum: Africa de Sud, Vietnam, Argentina, Chile, Cuba, India, Iordania, Palestina etc.

 

Șapte țări, cunoscute la nivel mondial ca avândt ținuturi cu potențial turistic ridicat, și-au anunțat prezențele la târg sub formă de participări oficiale: Bulgaria, Egipt, Grecia, Israel, Moldova, Palestina și Turcia.

 

Turismul de aventură, noi destinații

La Târgul de Turism la României sunt prezente și agenții care promoveaza turismul de aventură. În acest sens, ofertele Extreme Travel se adresează grupurilor de călători care vor să aibă acces la destinații necunoscute sau inaccesibile turiștilor de masă. Printre aventurile oferite curajoșilor de către agenție se numără cele în Munții Virunga (lanț de vulcani din Africa de Est), în Caraibe (circuit în Trinidad & Tobago și St. Lucia), Columbia, Madagascar și Macedonia. Vizitatorii Târgului de Turism al României, beneficiază și de reducere de

15%, aplicată unora dintre programele interne și externe ale Extreme Travel, cu excepția celor ce au deja tarif promoțional.

 

 

Pachete speciale și reduceri semnificative la vacanțele de sărbători și la cele de vară

Pe perioada Târgului de Turism al României, agențiile ofertează excursii, sejururi, city break-uri și pachete de turism de afaceri la costuri mult mai avantajoase față de alte perioade ale anului, atât în privinţa transporturilor, cât şi a cazărilor. Agențiile vin cu nenumărate oferte cu transport charter avion sau charter autocar, bonusuri și programe de fidelizare a călătorilor.

Compania de Călătorii Eximtur prezintă vizitatorilor târgului:

  • programe proprii: croaziere și pachete în destinații exotice, cu zbor si ghid în limba română incluse
  • pachete charter pentru vacante pe litoralul Ciprului
  • circuite, croaziere în toată lumea
  • vacanțe în destinații exotice și citybreak-uri
  • pachete pentru vacanțe la schi și pachete pentru perioade speciale: 8 Martie, Paște, 1 Mai, Rusalii și 1 iunie
  • pachete charter litoral strainatate și pachete litoral străinătate cu transport individual
  • pachete pentru vacanțe în destinații balneo și montane din România
  • pachete Litoralul pentru toti și pachete pentu vacanțe în Delta Dunării
  • pachete pentru concerte și festivaluri din România
  • vacanțe de grup, individuale, personalizate.

Ofertele Companiei de Călătorii Eximtur pentru sezonul de vară, aferente destinațiilor din străinătate, litoral și pachete charter vara 2018 (Grecia, Bulgaria, Turcia, Spania, Cipru) se bucură de reduceri de până la 30%, în funcție funcție de destinație și perioadă.

Multe dintre agențiile prezente la târg vin cu pachete ce includ beneficii de tipul: plata cu vouchere de vacanță,  plata în rate cu carduri de credit, plata în 10 rate pentru oferta „Litoral Marea Neagră”.

 

Tour-operatorul FILADELFIA TURISM prezintă la târg o gama diversificată de produse turistice, precum:

  • pachete turistice, sezon vara 2018, chartere avion și autocar, spre: Grecia, Turcia, Spania, Italia, Portugalia, Malta, Cipru, Croația;
  • pachete pentru destinații exotice: Thailanda, Republica Dominicană, Mexic, Cuba, Bali, Maldive, Zanzibar, Bahamas etc.;
  • croaziere – MSC, circuite, city break-uri,
  • oferte proprii pentru Thailanda și Bahamas

Agenția oferă super-reduceri diverse, între 5 și 50%, pe perioada desfășurării târgului, inclusiv la ofertele proprii către destinațiile:Mexic, Republica Dominicană, Cuba.

ROMADRIA CONFORTvine cu oferte pentru Paște. Ofertele acetui tour-operator cuprind:

  • excursii de Paște în Grecia, de la 59 euro/3 nopți individual și 119 euro cu autocar inclus;
  • tarife reduse, până la 31 martie, la sejururi pe litoralul Mării Egee (Riviera Olimpului,Halkidiki, Thassos, Creta etc);
  • oferte speciale la sejururi pe litoralul Mării Ionice (Corfu, Zakynthos etc.).

Pachetele turistice cu care ROMADRIA CONFORT își așteaptă publicul la târg au reduceri de preț între 10 și 50%.

 

 

Companiile de transport își etalează ofertele speciale

  • CFR Călători are pe parcursul zilelor de târg:
  • 45% reducere la biletele de tren în trafic intern, emise la standul CFR Călători, pentru trenurile cu regim de rezevare
  • vouchere care oferă 45% reducere la cumpărarea biletelor de tren valabile pana la data de 15.04.2018
  • oferta de Dragobete: pentru calatoria în doi, cu 50% reducere, pentru data de 24 februarie 2018
  • oferte de calatorie în trafic intern (Cardul TrenPlus care ofera 25% reducere la biletele de tren, biletul dus-intors cu 10 % reducere, reduceri la cumpărarea cu anticipație – reduceri de 10 – 25 %, reduceri pentru grupuri si minigrup de 2-5 persoane, reducere 5% la cumpararea biletelor online, reduceri de weekend etc.)
  • oferte de călătorie în trafic internațional (oferta Interrail pentru 30 de țări europene, oferte pentru: Ungaria, Austria, Germania, Polonia, Slovacia, Cehia, Moldova etc.)

 

La stand, în perioada târgului, se vor vinde bilete de tren la trenurile cu regim de rezervare, cu o reducere de 45%.

De asemenea, la stand, se vor distribui vouchere care oferă o reducere de 45 % la biletele de tren cumpărate de la casele de bilete.

 

  • Compania Blue Air va fi prezentă la eveniment cu o oferta completă de curse regulate și curse charter. În total, peste 100 de rute vor fi prezentate vizitatorilor evenimentului, oferite în România și în străinătate, potrivite oricărui buget sau tip de calatorie (recreaţională, de afaceri, individuală, de grup, excursie sau sejur). În februarie, Blue Air a anunțat o nouă rută, de la București spre Palma de Mallorca, primul zbor fiind programat pe 16 iunie. Iar la standul Blue Air, vizitatorii vor pot afla mai multe informații despre aceasta. De asemenea, pot afla și despre noua platformă digitală, de pe care pot reverva bilete, realiza check-in-ul și opta pentru servicii suplimentare – blueairweb.com. De asemenea, compania va prezenta cele 33 de rute inaugurate în 2017, alături de cele pe care le inaugurează în 2018. Blue Air va participa în acest an la Târgul de Turism al României cu prezentare noilor servicii (respectiv cele trei tipuri de pachete de bilete: Light, Clasic și Premium) și a ofertelor atractive pregătite de cea mai mare companie aeriană românească, atât pentru agențiile de turism, cât și pentru clienții direcți. Special pentru vizitatorii Târgului de Turism al României, compania aeriană va organiza o tombola cu premii atractive, pentru cei care vizitează standul.

 

  • TAROM vine pe parcursul zilelor de târg cu oferte diverse și prezintă avantajele produsului Flight-Pass, abonamentul cu zboruri avantajoase pentru orice destinație, adresat atât persoanelor fizice, cât și juridice, pe destinații interne, dar și externe.

 

Soluții de marketing turistic, accesorii de călătorie și servicii conexe în sprijinul turiştilor 

De la Târgul de Turism nu lipsesc soluțiile informațice dedicate domeniului. Compania TravelOS prezinta un sistem informatic dedicat agențiilor de turism ce include urmatoarele module: Website, Contabilitate, CRM, Maketing&Automatizari, toate, pentru un management eficient al unei agenții de turism.

Vizitatorii pot achiziționa, de asemenea, la prețuri speciale: genți de voiaj, accesorii pentru bagaje, cadouri pentru pasionaţii de travel și produse electronice de voiaj, dar și: servicii de închiriere de transport rutier, asigurări de călătorie, etc.

 

Turism pentru generația Y

În perioada 22-25 februarie, pe parcursul celui mai important eveniment de turism al toamnei, are loc o serie de activități conexe (conferințe, seminarii, ateliere) care aduc în prim-plan teme cu privire la dezvoltarea turismului de calitate, cel verde, sustenabilitatea în turism sau ce înseamnă turismul social.

 

Academia de Studii Economice va organiza în cadrul Târgului de Turism, joi, 22 februarie, de la ora 12.00, în Sala Madgearu (Pavilion B3 – Romexpo), o conferință pe tematica Marii Uniri.

 

Noutatea pe care o prezintă acestă ediție a Târgului de Turism al României este conferința Millennials. Promovarea turismului românesc către generația Y.

Evenimentul are loc pe  23 februarie, cu începere de la ora 10:30, în Sala Madgearu (pavilionul B3 – Romexpo) și reunește cei mai cunoscuți blogeri, fotografi, jurnaliști și consilieri în marketing turistic, care susțin dezbateri pe teme ce vizează: dinamica și promovarea turismului românesc în rândul tinerilor și, nu în ultimul rând, implicarea autorităților în dezvoltarea programelor de promovare a destinațiilor interne în rândul celor din generația Millenials.

Programul complet al activităților conexe din cadrul Târgului de Turism al României se regăsește pe http://www.targuldeturism.ro/manifestari-conexe

 

Program de vizitare Târgul de Turism al României:

22 – 24 februarie (joi-sâmbătă), între orele 10.00 și 18.00

25 februarie (duminică), între orele 10.00 și 16.00

 

Acces:

Bilet intrare adulti/studenti: 10 lei/zi

Intrare gratuită: copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilități și persoanele instituționalizate

 

Loc de desfăşurare:

  • pavilioanele B1 și B2
  • platformele exterioare 10 și 11

 

 

Lista de evenimente la Târgul de Turism al României, ediția de primăvară 2018

 

– Joi 22 februarie 2018 ora 11.00 – Deschiderea oficiala a Târgului de Turism al României.

– Joi 22 feb ora 11.00 Republica Moldova
Avem plăcerea de a vă invita la conferința de presă organizată de reprezentanții Republicii Moldova în cadrul Târgului de Turism al României, joi, 22 februarie, de la ora 11:00, la Centrul de Presă – Pavilion B, Romexpo, la care va participa și Ambasadorul Republicii Moldova în România, Excelența Sa, Mihai Gribincea.

– Joi 22 februarie 2018 ora 13.00 – prezentare oferta Paralela 45, sala de conferinte “Titulescu” pavilionul B3, etaj 1, incepand cu ora 13.00

– Joi 22 februarie 2018 ora 13.00 – in standul 34-37 Pavilion B1 – Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării.
Un drum lung începe cu acest prim pas, așa că vă așteptăm, în standul 34 -37 din Pavilionul B1, în ziua de 22.02.2018, ora 13:00, să descoperiți și redescoperiți valențele potențialului Deltei Dunării si Dobrogei de Nord, alături de partenerii noștri – Consiliul Județean Tulcea, administrații publice locale și agenți economici, activi pe piața turismului și a activităților asociate acestui domeniu.

– Joi 22 feb ora 13.30 – 15.30 la Centrul de Presa ROMEXPO, prezentare PRESTIGE TOURS.Partenerii ce vor participa in cadrul workshopului (13:30 – 15:30) vor primi si bratari de acces pentru petrecerea mult asteptata din LOFT!

– Joi 22 feb 15.30 Vă invităm, cu mare drag, la workshop-ul Filadelfia Go & Ruefa Escape Travel din București, 22 Februarie 2018 (prima zi a Târgului de Turism al României – Sala Sadoveanu), de la ora 15:30, pentru a descoperi noutățile pe care le-am inclus în oferta 2018, informații super relevante despre destinațiile din portofoliu, dar și multe altele surprize. Rezervă-ți acum un loc la workshop-ul nostru! ➡️http://bit.ly/2Btc6fy

– Joi 22 februarie 2018 ora 15.45 Pavilionul B3, Sala Titulescu
Greek Tourism Academy.Organizatia Nationala de Turism a Greciei in colaborare cu ANAT organizeaza in data de 22 si 23 Februarie, in cadrul Targului de Turism al Romaniei – Romexpo, seminarul “Greek Tourism Academy” care se adreseaza tuturor agentilor de turism ce doresc sa isi aprofundeze cunostintele pentru destinatiile din Grecia.

Deschiderea oficiala a acestui eveniment va fi facuta in prezenta Domnului Alin Burcea, Presedinte ANAT, Domnul Haralambos Karimalis – Președintele Organizației Naționale de Turism a Greciei si Domnul Stafylakis Georgios, Directorul Organizației Naționale de Turism a Greciei, Biroul România.

In cadrul acestui eveniment se vor decerna si premiile Organizatiei Nationale de Turism a Greciei dupa cum urmeaza :

Premiul pentru promovarea valorilor culturale elene în România şi consolidarea prieteniei eleno-romane se acorda Domnului Dragos Gabriel Zisopol, Preşedintele Uniunii Elene din România.
Premiul pentru contribuţia remarcabila in dezvoltarea sectorului turistic se acorda Domnului Alin Burcea, Presedinte ANAT
Premiul pentru contribuţia remarcabila în jurnalismul turistic romanesc se acorda Domnului Marian Constantinescu, scriitor si jurnalist de calatorii
Premiul pentru promovarea turismului Elen in Romania se acorda Domnului Erotokritos (Akis) Spiratos.

Joi 22 februarie 2018 ora 15.45, Centrul de presă Romexpo – Conferință de presă  comună a Asociațiilor Patronale si Profesionale din Turismul Românesc! «Cine pune frână dezvoltării turismului românesc ? »

ANAT Asociația Națională a Agențiilor de Turism
ANTREC Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural
AER Asociația de Ecoturism din România
BTB Bucharest Tourism Board
CDR Coaliția Pentru Dezvoltarea României task force tourism
FAPT Federația Asociațiilor de Promovare Turistică
FIHR Federația Industriei Hoteliere din România
FPTR Federația Patronatelor din Turism
HORA Asociația Restaurantelor din România
SKAL Clubul Profesioniștilor din Turism

 

– Vineri 23 februarie 2018 10.00 – 17.00 Conferinta Targului de Turism, Sala Madgearu din Pavilionul B3 http://bit.ly/2BRo7MX

CONFERINTA TARGULUI DE TURISM
Millennials. Promovarea turismului romanesc catre generatia y
Implicarea autoritatilor si asociatiilor in dezvoltarea si promovarea turismului romanesc
Dinamica turismului romanesc in turismul mondial
Importanta turismului local in dezvoltarea turismului national
Speakeri confirmati:
Corina Martin – Presedinte FAPT
Dan Carpov – reprezentant Consiliul Judetean Maramures
Social media in turism (facebook, instagram, snapchat, twitter)
Claudiu Petria – Co-fondator & CEO Questo App
Marian Oancia – Vicepresedinte Asociatia Zig Zag
Raluca Muresan – blogger de travel si lifestyle (www.ralucalatoreste.ro)
Importanta blogging-ului si vlogging-ului in promovarea turismului romanesc
Carmina Nitescu – fondator TurismMarket.com si TravelwithaSmile.net
Monica Anghelovici – specialist in turism, blogger de travel (Povestidecalatorie.ro)
Madalin Mancila – Millenium Tour – concediu.com (platformã de turism online)
Fotografia in turism
Luiza Boldeanu – fotograf / coordonator & trainer

Acces: pe baza de invitatie de specialist la adresa: corina.radulescu@romexpo.ro

– Vineri 23 februarie ora 12.00 – prezentare Slovenia (Ambasada Sloveniei, ANAT, Ministerul Turismului). Evenimentul se va desfășura în data de 23 februarie 2018 la Romexpo, pavilion E 2, sala Sadoveanu, începând cu orele 12.00, și este dedicat promovării SLOVENIEI

 

Dertour renunță la România

România a devenit singura țară din regiune care nu mai este promovată în cataloagele marilor turoperatori din Germania, scrie Profit.ro. După TUI și Neckermann, și compania Dertour a renunțat acum să mai promoveze ofertele românești.

Eliminarea României din cataloage, unde Bulgaria și Ungaria, de exemplu, ocupă numeroase pagini, este argumentată prin infrastructura deficitară, numărul mic de hoteluri de calitate și tarifele foarte mari practicate de acestea.

De-a lungul timpului, turoperatorii germani s-au plâns că oficialii români nu colaborează cu ei la promovarea României în Germania și la crearea unei imagini a țării noastre acolo.

Mai mult, responsabili din ministerul Turismului au preferat să promoveze imaginea României în India, Singapore sau Malta, țări care nu au trimis niciodată mulți turiști aici.

Gigantul turismului mondial, TUI, a renunțat din 2012 să mai tipărească în cataloagele sale oferta turistică a României, iar în toamna anului 2015 și Neckermann, subsidiara germană a unuia dintre cele mai mari grupuri de turism din lume, Thomas Cook, a decis că România nu va mai figura, după o prezență de trei ani, în cataloagele sale.

Punctele slabe ale României au fost prezentate în ultimul număr al uneia dintre cele mai mari reviste de turism din Germania, Touristik Aktuell, publicație citită de peste 112.000 de specialiști din domeniu.

Revista a publicat un editorial dedicat Europei de Est, în care se vorbește despre Slovenia, Republica Moldova, Muntenegru, Polonia, Rusia, Croația și Bulgaria. Singura remarcă la adresa României aparține Katrinei Holzbrecher, manager de produs la DER Touristik Frankfurt, care acordă țării o bilă neagră pentru faptul că infrastructura este deficitară, iar ofertele hoteliere sunt puține și la prețuri foarte mari.

Până anul trecut, România era prezentată în cataloagele Dertour, marcă a DER Touristik, pe 15 pagini, cu o ofertă complexă cuprinzând mai multe circuite de grup, trasee individuale cu autoturismul, sejururi pe litoral și în Delta Dunării, city break-uri și vacanțe în stațiuni balneoclimaterice și montane.

Relațiile României cu turoperatorii germani, și așa nu foarte calde, s-au răcit și mai mult din luna mai a anului trecut, când fostul ministru al Turismului Mircea Dobre a decis să închidă birourile de promovare turistică ale României în străinătate, inclusiv pe cel de la Berlin. Fostul șef al acelui birou, care a și părăsit ministerul după închidere, este cel care a intermediat de-a lungul anului aproape toate întâlnirile turoperatorilor germani cu miniștrii și șefii români ai Turismului, începând cu Elena Udrea și până la Anca Nedea, predecesoarea lui Mircea Dobre, care nu a ținut legătura cu acești turoperatori germani.

În discuțiile cu agențiile românești specializate în incoming, turoperatorii germani acuză, pe lângă infrastructura deficitară și oferta hotelieră insuficientă și scumpă, și lipsa de implicare a ministerului de resport, cu care nu au mai discutat în ultimii doi ani. Turoperatorii germani s-au plâns că au fost lăsați singuri să creeze și să lucreze la imaginea României pe piața din Germania.

Germanii alocă anual pentru concediile în afara granițelor țării peste 70 de miliarde de euro, fiind poporul care călătorește cel mai mult din Europa. În acest moment în care turiștii germani caută destinații sigure pentru petrecerea concediului, în condițiile în care țări precum Tunisia, Egiptul, Marocul și, parțial, Turcia, nu le oferă securitatea de care au nevoie, România, în loc să intensifice promovarea pe această piață, se ascunde.

sursa: profit.ro

Târgul de Turism al României, ediția de primăvară 2018

Între 22 și 25 februarie, la Romexpo are loc o nouă ediție a Târgului de Turism al României! Timp de patru zile, zeci de agenții și tour-operatori te așteaptă cu cele mai atractive oferte de vacanță, pachete turistice promoționale cu reduceri considerabile, vacanțe early booking, oferte last minute sau city break-uri europene!

Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo în parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a RomanieiANAT– Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România, OPTBR – Organizația Patronală a Turismului Balnear din România, FPTR – Federația Patronatelor din Turismul Românesc, Antrec Romania – Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural.

Targul de Turism al Romaniei, editia de primavara 2018 se va desfasura in noile spatii expozitionale – B1 si B2! Avand o suprafata totala de 27.000 mp, pavilioanele B1 si B2 sunt locul ideal pentru gazduirea targurilor si expozitiilor de talie internationala.

La editia de primavara din 2017, clasamentul domeniilor de interes evidentiaza pe primul loc agentiile de turism si touroperatorii. La editia de primavara 2018, 80 % dintre firmele expozante sunt agentii de turism si touroperatori, prezente cu oferte atractive pentru vacante ideale.

Targul de Turism al Romaniei este locul potrivit pentru a descoperi cele mai frumoase destinatii din Romania si din strainatate. Targul de Turism al Romaniei este organizat de ROMEXPO de doua ori pe an, fiecare editie transformand Centrul Expozitional intr-un spatiu al destinatiilor de vis. Reprezentata prin cele mai importante companii din Romania si din strainatate, lumea fascinanta a turismului se intalneste sub acelasi acoperis.

Veti putea alege dintre sutele de oferte prezentate si veti putea participa la evenimentele conexe atractive pe care Romexpo si partenerii sai le-au pregatit pentru aceasta editie. De asemenea, veti avea ocazia sa cunoasteti noi parteneri de afaceri, dar si sa fidelizati relatiile existente cu partenerii traditionali.

Program de vizitare:

22-24 februarie 2018 (joi-sambata): intre 10.00-18.00
25 februarie 2018 (duminica): 10.00-16.00

Bilet intrare: 10 lei/zi.

A început a 8-a ediție a campaniei “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța – Brățara de Vacanță”

A 8-a ediție a campaniei „Brăţara de Vacanţă – Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!” debutează în acest sezon estival astăzi, 14 iulie, pe plaja de la Mamaia.

32.000 de brățări vor fi distribuite gratuit de echipa Radio Vacanța/Radio Constanța și de voluntarii filialei Crucea Roșie din Constanța pe plajă și în hotelurile și taberele de la mare, iar alte 30.000 vor fi oferite, tot gratuit, familiilor cu copii prin intermediul celor 574 de farmacii Alphega din toată țară.

Astăzi, 14 iulie, și mâine, 15 iulie, echipa Radio Vacanța și voluntarii de la Crucea Roșie vor distribui Brățara de Vacanța pe plaja din Mamaia.

Plecarea a fost de la 09.30 din fața Studioului Radio Constanța/RadioVacanța, iar sâmbătă echipa va merge pe plaja de la Cazinoul din Mamaia, începând cu ora 09.30. Pe lângă acțiunile organizate la Mamaia, vor mai fi și altele la Eforie, Venus, Mangalia și Sulina.

Brăţara este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, și grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatori. Beneficiarii direcţi sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani, iar brățările de vacanță îi vor ajuta să ajungă mai repede înapoi la părinţi, în cazul în care se rătăcesc.

„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” este unul dintre cele mai importante proiecte de responsabiliate socială demarate de Studioul Regional Radio Constanţa, recompensat de către site-ul amfostacolo.ro cu un premiu de excelență, pentru sufletul acestui proiect, Adelina Tocitu.

Din 2010 au fost realizate peste 182.000 de brăţări, iar în programele Radio Constanţa/ Radio Vacanţa au fost difuzate peste 1.500 de anunţuri despre copiii care s-au rătăcit pe plajă şi care au ajuns înapoi la famiile lor prin intermediul brăţării de vacanţă.

În anul 2010, proiectul a fost nominalizat la gala PR Award România la categoria „Buget Mic/Creativitate Mare”.

Pentru această vară au fost realizate 62.000 de brăţări de vacanţă, model clasic, din hârtie cerată, pe care se trec numărul de telefon al părintelui şi numele copilului, dar şi accesorii pentru plajă, care vor fi oferite, tot gratuit, turiştilor.

            Această ediție a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţară de Vacanţă” se desfăşoară în perioada 15 iulie – 15 august 2017.

Sponsorii și susținătorii proiectului sunt farmaciile Alphega, Hartmann și „Crucea Roşie-filiala Constanţa”.

Partenerii acestei ediții sunt I.P.J. Constanța, Asociația Litoral Delta Dunării, Asociația „Ion Movilă“ Eforie Techirghiol, Asociația Națională a Salvamarilor și Scafandrilor Profesioniști, Direcția pentru Sport și Tineret Tulcea.

 

Farmaciile Alphega au luat naştere în anul 2001 având ca scop principal îmbunătățirea calității vieții pacienților și a comunității din care aceștia fac parte, contribuind astfel la îmbunătățirea la scară extinsă a sănătății în comunitățile în care este prezentă. Alphega Farmacie este prezentă în 8 țări și recent a intrat pe piața farmaceutică din România, facilitându-le pacienților accesul la un serviciu de sănătate inovativ și performant. În oricare farmacie Alphega veți intra, puteți fi siguri că veți fi întâmpinați cu multă căldură și veți beneficia de servicii excelente oferite de echipele de farmaciști într-un mod prietenos și profesionist.  

 

Adelina Tocitu, redactor Radio Constanța/RadioVacanta, inițiator și coordonator campanie.

Zece hoteluri de pe litoralul românesc, rămase fără certificat de clasificare

În perioada 5 – 10 iulie 2017, reprezentanţii Direcţiei Control din cadrul Ministerului Turismului au controlat unităţile hoteliere de pe litoral. 10 hoteluri din judeţul Constanţa (Naţional şi Unirea din Mamaia, hotelul Banat din Olimp, hotelurile Clăbucet, Romanţa, Bălea, Terra, Caraiman, Craiova şi Slatina din Neptun)  au fost sancţionate cu amendă de 50.000 de lei. Tuturor acestor unităţi (controlate toate de SC European Drinks, care aparţine fraţiol Ioan şi Viorel Micula)le-au fost retras certificatul de clasificare din cauza mai multor deficienţe constatate. „La controalele efectuate s-au constatat numeroase deficienţe, printre care: faţadă deteriorată, mobilier uzat fizic şi moral, instalaţii şi obiecte sanitare din băile aferente spaţiilor de cazare uzate şi pătate, mocheta holurilor de acces către spaţiile de cazare şi cea din spaţiile de cazare uzate şi deteriorate, saltele uzate, deteriorate şi pătate, tâmplăria, feroneria ferestrelor şi uşile spaţiilor de cazare, uzate”, se arată într-un document al Ministerului Turismului.

În plus, Ministerul Turismului precizează că deficienţele menţionate au fost consemnate şi în procesele verbale întocmite în anii anteriori, măsurile dispuse iniţial în acestea nefiind respectate. Având în vedere şi acest aspect, s-a ajuns la măsura declasificării. Chiar şi aşa, hotelurile nu se închid întrucât „conform OG nr. 2/ 2001, cap. IV, art. 31 privind căile de atac, împotriva procesului-verbal de constatare a contravenţiei şi de aplicare a sancţiunii, reprezentanţii unităţilor de cazare pot întocmi plângere în termen de 15 zile de la data înmânării sau comunicării procesului verbal”, menţionează ministerul de resort

Contactat de Profit.ro, Viorel Micula a declarat că măsurile reprezintă…o răzbunare a statului român, cu care cei doi frați sunt în proces! “Așa consideră ei că trebuie să se comporte și nu-i interesează ce pagube le fac firmelor, dar probabil că adevărul va ieși la suprafață. Tot ceea ce trebuie legal vom proceda împotriva lor, pentru că astfel de oameni nu se gândesc la binele nimănui, ci procedează după interese proprii”, a declarat Micula, potrivit profit.ro.

Sursa – Replica

Gala de excelență – Litoral 2017, ediția a VI-a

Pe 17 iunie 2017 a avut loc a VI-a ediție a premiilor AmFostAcolo pentru litoralul românesc eveniment de marcă pentru recompensarea unităților de cazare care au obținut în ultimii trei ani, medii și recomandări pozitive, pe baza impresiilor turiștilor care și-au petrecut vacanțele în respectivele unități hoteliere.

Festivitatea s-a desfășurat într-una dintre unitățile etalon pentru turismul de pe litoral, Complexul Mera Resort din stațiunea Venus, cu participarea domnului Cristian Bărhălescu președinte al Asociației Litoral – Delta Dunării, a domnului Daniel Sîrbu, manager Radio Constanța/Radio Vacanța, parteneri tradiționali ai AmFostAcolo și a domnului Cornel Bociort, proprietar și administrator AmFostAcolo.ro, care au susținut scurte alocuțiuni în fața invitațiilor, hotelieri premiați și presă.

Au fost reamintite criteriile de selecție a unităților premiate și anume mediile notelor diferitelor grade de satisfacție (servicii, cazare, bucătărie și masă, plajă și mare, distracție și relaxare) să fie peste 8,  gradul de recomandare să fie peste 75%, să se bucure de cel puțin 3 impresii pozitive  în ultimii trei ani, (până la 1 iunie 2017) și unitatea să dețină certificat de clasificare valabil pentru anul 2017, criteriu obligatoriu de selecție a unităților nominalizate.

S-a remarcat o mărire a calității serviciilor din zona de centru a litoralului, Eforie, cu 18 unități nominalizate, conducând detașat în acest an, urmată de Mamaia, cu 12 unități nominalizate și de Venus, cu 9 unități de cazare,  materializată prin creșterea numărului de unități premiate, acestea ocupând mai mult de jumătate din numărul total de premii destinate litoralului.

Pe lângă  premiile de excelență au fost acordate  6 premii speciale:

  • doamna Corina Martin, președintele Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România, pentru implicare, performanță și realizări deosebite pentru litoralul românesc și Delta Dunării;
  • domnul Adrian Siea, pentru proiectul Constanta City Walking – Ghidul litoralului;
  • Aeromania – Pentru cel mai îndrăgit show aerian, organizat la Aeroportul Internațional Tuzla;
  • Mera Brise Mangalia – pentru cea mai mare investiție financiară din sudul litoralului, în 2017, singurul hotel de 4 stele din Mangalia.

Începând din acest an, AmFostAcolo își propune să premieze și restaurantele care au acumulat impresii reprezentative, în acest an au fost premiate două restaurante cere se bucură de note foarte bune:

  • Pescăria lui Matei, Eforie
  • Popasul Pescarilor, Olimp

AmFostAcolo mulțumește tuturor administratorilor și proprietarilor de pensiuni sau hoteluri care au înțeles că un management de calitate orientat către turist le poate asigura respectul tuturor celor care scriu impresii de vacanță, respect care se câștigă prin multă muncă, efort și o nouă atitudine.

Unitățile premiate

1.  BazArt Hostel [Vama Veche] 1*, VAMA VECHE / 2 MAI 6 100 9,9
2.  Vila Ryanna Beach 3*, EFORIE NORD/SUD 3 100 9,9
3.  Club Safir Hotel [Venus] 4*, VENUS / SATURN 4 100 9,9
4.  Vila Pretty Woman [Ef. Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 9 100 9,8
5.  Vila Rocco [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 8 100 9,8
6.  Vila Blue Lagoon [Eforie Nord] 2*, EFORIE NORD/SUD 5 100 9,8
7.  Pensiunea Alfa [Mamaia Sat] 5*, MAMAIA 9 100 9,8
8.  Veronica Hotel [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 3 100 9,7
9.  Vila Orhidee [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 5 100 9,7
10.  Vilele Paflora [Saturn] 3*, VENUS / SATURN 4 100 9,6
11.  Meduza Hotel [Olimp] 3*, NEPTUN / OLIMP 3 100 9,5
12.  Alessia Hotel [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 3 100 9,4
13.  Vila Oceanic [Olimp] 3*, NEPTUN / OLIMP 4 100 9,4
14.  Laguna Hotel 2*, EFORIE NORD/SUD 3 100 9,4
15.  Ovidiu Hotel 2*, MAMAIA 5 100 9,3
16.  Vila Diandra [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 3 100 9,2
17.  Decebal Hotel [Neptun] 3*, NEPTUN / OLIMP 14 100 9,1
18.  Vila Roxy [Eforie Nord] 2*, EFORIE NORD/SUD 3 100 9,1
19.  Vila Sunrise 2*, COSTINEȘTI 3 100 9,1
20.  Vila Plaja Azur [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 6 100 8,8
21.  Bueno Hotel 3*, MAMAIA 5 100 8,8
22.  Ammon Hotel (ex Zamfira) [Venus] 3*, VENUS / SATURN 12 100 8,7
23.  Traian Hotel [Eforie Nord] 2*, EFORIE NORD/SUD 5 100 8,1
24.  Sanda Hotel [Venus] 2*, VENUS / SATURN 21 90,91 8,8
25.  Fortuna Hotel [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 18 93,75 9,2
26.  Cometa Hotel [Jupiter] 2*, JUPITER / AURORA 30 93,75 8,3
27.  Vulturul Hotel [Venus] 3*, VENUS / SATURN 20 90,48 9,1
28.  Lido Hotel 3*, MAMAIA 6 88,9 8,5
29.  Solymar Hotel (ex Zenit) 3*, MANGALIA 8 87,5 8,9
30.  Vis Hotel [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 8 87,5 8,6
31.  Orfeu Hotel 3*, MAMAIA 6 87,5 8,1
32.  Bicaz Pirates Resort Hotel 3*, MAMAIA 8 87,5 8
33.  Complex Iris-Nalba-Mimoza [Jupiter] 3*, JUPITER / AURORA 15 85,7 8,4
34.  Pensiunea Socriţa [Corbu, CT] 3*, CORBU / CAPUL MIDIA 45 86,05 9,1
35.  Ibis Constanţa Hotel 3*, CONSTANȚA 5 80 9,4
36.  Acapulco Hotel [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 6 83,3 8,6
37.  Tomis Hotel 3*, MAMAIA 67 81,82 8,2
38.  Rio Hotel [Jupiter] 3*, JUPITER / AURORA 5 80 8,4
39. Inter Hotel (ex Carmen) [Venus] 81,82 8,69
40. Savoy Hotel 4*, MAMAIA  79.27 8,60
41. Riviera Hotel 3*, MAMAIA  77.78 8,00
42. Turquoise Hotel (ex Silvia) [Venus] 4*, VENUS / SATURN 13 76,90 8,05
43. Afrodita Hotel [Venus] 4*, VENUS / SATURN 35 76,47 8,16
44. Vera Hotel [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD  76.00 8,00
45. Pensiunea Daiana [Mamaia Sat] 3*, MAMAIA 75,00 9,30
46. Dynes Hotel [Eforie Nord] 3*, EFORIE NORD/SUD 75,00 9,00
47. Dali Hotel 4*, CONSTANȚA 75,00 8,70
48. Europa Hotel [Eforie Nord] 4*, EFORIE NORD/SUD 4 75,00 8,70
49. Favorit Hotel [Venus] 3*, VENUS / SATURN 75,00 8,50
50. Romanţa Hotel [Neptun] 2*, NEPTUN / OLIMP 75,00 8,40
51. Marina Surf Motel [Mamaia Sat] 3*, MAMAIA  75.00 8,20
52. Phoenicia Luxury Hotel [Mamaia Sat] 4*, MAMAIA 8 75,00 8,20
53. Proton Hotel [Neptun] 2*, NEPTUN / OLIMP  75.00 8,20
54. Mera Resort (ex Cocorul / Pajura) [Venus] 4*, VENUS / SATURN 35 8,01
PREMII SPECIALE
1. CORINA MARTIN – Pentru promovarea și dezvoltarea turismului de pe litoral și Delta Dunării
2. AEROMANIA – Aeroportul Tuzla – pentru cel mai îndrăgit show aerian de pe litoral
3. ADRIAN Siea – Pentru proiectul turistic Constanța City Walking Guide  – ghidul turistic al litoralului
4. HOTEL Mera Brise  Mangalia – cea mai mare investitie in sudul litoralului
5. Restaurant – Pescăria lui Matei –  6 impresii pe AFA
6 Restaurant  – Popasul Pescarilor – Olimp – 17 impresii total

Gala de excelență AmFostAcolo pentru Litoralul românesc, ediția a VI-a

Sâmbătă, 17 iunie 2017, începând cu ora 11.00 va avea loc a VI-a ediție a Premiilor AmFostAcolo pentru Litoralul românesc, din acest an, într-o ediție separată față de Delta Dunării, alături de care a mers încă de la prima ediție.

Vor fi recompensate cu diplome de excelență  54 de unităţi de cazare de pe Litoral și 6 premii speciale (pentru cel mai popular și îndrăgit eveniment de pe litoral, pentru un proiect turistic care promovează litoralul, pentru o personalitate de numele căreia se leagă dezvoltarea turismului la Marea Neagră, pentru o investiție hotelieră nouă și pentru două restaurante foarte populare în rândul comunității AmFostAcolo).
Criteriile de selecţie au fost:
– părerile să fie reprezentative şi actuale – unitatea de cazare respectivă să fi acumulat în acest an și anul anterior un număr minim de trei impresii şi recomandări din partea clienţilor săi;
– gradul de recomandare general să fie de minim 75%
– mediile pe grade de satisfacţie să fie de cel puţin 8
– Unităţile de cazare să deţină certificat de clasificare.

Turismul este o industrie a ospitalității, a zâmbetului, a efortului de a oferi unor oameni satisfacția unei vacanțe superbe, petrecute într-un loc pe care să-l simtă ca în visele lor. Litoralul este, cu siguranță, la punctul culminant al dorințelor noastre, fiindcă el se identifică, întotdeauna, cu momentul cel mai frumos din cea mai fericită perioadă a vieții noastre: vacanța mare, vacanța de vară. Tocmai de aceea responsabilitatea de a strânge impresiile celor ce vin în vacanță, de a le crea un loc în care ele să fie împărtășite public este în aceeași măsură curajoasă, cât și binevenită. Părerile laudative și părerile critice creează o legătură de încredere între gazde și oaspeți, ajută agenții economici din turism să îmbunătățească în permanență serviciile oferite, să se perfecționeze în fiecare an, să îndeplinească dorințele turiștilor. AmFostAcolo.ro merită, cu prisosință, felicitări la superlativ pentru sprijinul constant oferit turismului românesc, în special celui litoral, prin facilitarea întâlnirii dintre gazde și oaspeți, pentru modul echilibrat în care acordă premii celor merituoși. Îi felicit pe câștigătorii acestei ediții a Premiilor AmfostAcolo.ro, venite ca o recompensă a muncii pe care o depun neobosiți, în slujba turismului estival și le doresc o Vară Excepțională!„, declară Cristian Bărhălescu, președinte Asociației Litoral – Delta Dunării.
La rândul său, Daniel Sârbu declară: „Salutăm o nouă ediţie a Galei Premiilor Amfostacolo.ro, site-ul de turism numărul 1 din România. Partener tradiţional şi promotor al acestei acţiuni unice în peisajul turistic autohton, Studioul Regional Radio Constantă, prin programul estival Radio Vacanţa, este, ca de obicei, alături de organizatorii evenimentului, în vederea promovării turismului de calitate pe litoral”.
De aproape 10 ani monitorizăm cu interes, prin impresiile adunate de la turiști, evoluția turismului românesc pe Litoralul românesc — și a Litoralul în general. În toți acești ani am fost astfel martorii drumului său spre înainte — un progres constant (chiar dacă nu în salturi)al investițiilor, al managementului, al serviciilor și – deși aici e loc de mai bine – chiar al mentaliților (în egală măsură ale proprietarilor și ale turiștilor).
AmFostAcolo premiază în fiecare an performanța în managementul, investițiile și serviciile turistice „de excelență”, așa cum se reflectă acestea în satisfacția turiștilor, cel mai relevant indicator al activității lor — în opinia noastră.
Este o recunoaștere a eforturilor majore investite de proprietari și de manageri în activitatea lor curentă. Pentru că merită, din toate punctele de vedere. E o confirmare solidă a drumului bun pe care se află și o încurajare a continuării lui. Într-un final este contribuția noastră, a celor de la AmFostAcolo.ro – mică, are, cât o fi ea – la un turism românesc mai bun, mai modern, mai performant„, a declarat Cornel Bociort, administrator site AmFostAcolo.

 

Gala de excelență AmFostAcolo.ro în Delta Dunării, ediția a VI-a

Pe 21 aprilie 2017 a avut loc a VI-a ediție a premiilor AmFostAcolo pentru Delta Dunării, eveniment de marcă pentru recompensarea unităților de cazare care au obținut în 2015 și 2016 medii și recomandări foarte bune, pe baza impresiilor turiștilor care AuFostAcolo.

Festivitatea s-a desfășurat în Complexul Sunrise din Crișan, cu participarea doamnei Corina Martin,  președinte al Federației Asociațiilor de promovare turistică din România și vicepreședinte de acum, al Asociației Litoral – Delta Dunării, a domnului Dumitru Mergeani, vicepreședinte al Consiliului Județean Tulcea, a doamnei Andaluzia Luca, viceprimar al orașului Tulcea, Daniel Ilușca, președintele Asociației Patronatului  turismului din Delta Dunării, a domnului Cornel Bociort, proprietar și administrator AmFostAcolo.ro, care au susținut scurte alocuțiuni în fața invitațiilor și a presei, privind auspiciile sub care s-a desfășurat această ediție a premiilor AmFostAcolo, prima organizată în inima Deltei, doar pentru unitățile de cazare de aici, știut fiind faptul că până anul trecut, premiile AmFostAcolo se organizau pe litoral, pentru unitățile hoteliere de acolo, la „pachet” cu cele din Delta Dunării.

Au fost reamintite criteriile de selecție a unităților premiate și anume mediile notelor diferitelor grade de satisfacție (servicii, cazare, bucătărie și masă , distracție și relaxare) să fie peste 8,  gradul de recomandare să fie peste 80%, să se bucure de cel puțin 3 impresii pozitive  în 2015, 2016 și 2017 (până la 15 aprilie) și unitatea să dețină certificat de clasificare valabil pentru anul 2017, criteriu impus de către Asociația Litoral – Delta Dunări, încă de la primele ediții a premiilor AmFostAcolo.

S-a remarcat o mărire a calității serviciilor unităților de cazare din Delta Dunării materializată prin creșterea numărului de unități premiate, serviciile au crescut foarte mult în ultimii ani, gradul de recomandare s-a mărit, iar satisfacția turistului este pe un trend ascendent, dovadă articolele pozitive, pe baza cărora ai fost premiate unitățile turistice.

 

Pe lângă  premiile de excelență au fost acordate și 6 premii tip challenger, către unitățile de cazare care anul trecut au realizat investiții majore pentru îmbunățățirea serviciilor și a confortului oferit, dar care n-au avut șansa de a se bucura de multe reviewuri . Sunt unități de cazare în care AmFostAcolo, crede și pe care dorește să le recompenseze cu astfel de diplome.

De anul trecut, AmFostAcolo acordă premii și oamenilor care prin activitatea lor non-profit promovează destinații din România, anul acesta a fost premiat domnul Verbina Dan, care este un promotor al valorilor deltaice, organizator și co-organizator al mai multor evenimente de interes turistic, cum ar fi Festivalul borșului de pește de la Crișan și al concursului de pescuit la știucă sălbatică.

Declaratie Corina Martin Am gândit în urmă cu 10 ani că Dobrogea este destinația turistică pe care trebuie să o promovăm. Am reușit să atragem la vremea respectivă autoritatile din Tulcea și vreau să mulțumesc celor care au construit și care muncesc în Deltă. Ne-am adunat pentru a acorda împreună cu Cornel Bociort premiile „AmFostAcolo”. Este pentru prima dată când Asociația Litoral Delta-Dunării și „AmFostAcolo” venim expres aici pentru că meritați să venim aici, pentru că meritați, voi oamenii din Deltă, să aveți propriile evenimente. Am ținut să organizăm această deschidere în aprilie pentru că în Delta Dunării are loc un sezon mai lung și atunci aici trebuie să facem deschiderea. Pe litoral, pe 26 aprilie, avem o zi istorică pentru Dobrogea pentru că Asociația Litoral Delta-Dunării aduce Blue Air la Constanța. Unim litoralul și Delta Dunării cu orașe din România. Compania Blue Air deschide baza operațioanală pe Aeroportul Constanța și vor exista opt zboruri noi: Constanța – Timișoara, Oradea, Iași, Cluj și urmează Constanța – Roma, Constanța – Bruxelles, Constanța – Paris. Croaziera în Delta Dunării este cea mai cerută excursie de o zi. După 10 ani de la înființarea Asociației Litoral Delta-Dunării suntem o echipă: județele Constanța, Tulcea, Delta Dunării. Prioritatea pentru mine este Dobrogea”, a declarant Corina Martin în cadrul evenimentului.

Declaratie Daniel Ilușca  „Ne dorim ca această deschidere a sezonului din Delta Dunării să devină un eveniment permnanent și care an de an să se regăsească și în alte localități din Delta Dunării. De asemenea, ne dorim ca toți cei care fac turism, să fie autorizati legal și să participe activ în promovarea și în crearea de evenimente în Delta Dunării, în fiecare localitate, în limita posibilităților existente, astfel încât. an de an să putem spune că avem un număr din ce în ce mai mare de turiști cu grad de satisfacție ridicat.”

Declaratie Cornel Bociort „AmFostAcolo premiază în fiecare an performanța în managementul, investițiile și servicile turistice „de excelență”, așa cum se reflectă acestea în satisfacția turiștilor, cel mai relevant indicator al activității lor — în opinia noastră. Unitățile din Delta Dunării, sector cheie al turismului românesc, au fost incluse an de an în selecția noastră, împreună cu unitățile de pe Litoral. Este primul an însă în care, grație sprijinului și implicării deosebite a partenerului nostru tradițional, Asociația Litoral–Delta Dunării și a Patronatului din Delta Dunării, reușim să organizăm o festivitate distinctă doar pentru unitățile din  Deltă. Pentru că merită, din toate punctele de vedere. Ne mai bucurăm să constatăm creșterea semnificativă a numărului unităților *clasificate*, deplin acreditate legal să furnizeze servicii în domeniu, situație care ne-a permis să mărim numărul unităților premiate. Pe lângă aprecierea și recomandarea turiștilor, deținerea unei  clasificării oficiale de la autoritățile din domeniu este cel mai important „filtru” în selecția premianților.

AmFostAcolo organizează diverse evenimente și am avut ocazia să vedem ce înseamnă asociațiile de promovare și parteneriatele bine încheiate. Noi adunăm, sutem un coș în care se adună impresiile celorlați. Este al șaselea an în care AmFostAcolo a ținut să premieze unitătile de cazare din Deltă. Am ajuns aici cu destule eforturi. Este primul an în care am ajuns aici. AmFostAcolo este cel mai important site de turism din România. Avem un milion de oameni care ne citesc. Aprecierea turistului este un criteriu important de evaluare, mai ales aprecierea turistului român, care după studiile noastre este cel mai dificil. Multe dintre unitățile premiate astăzi au mai fost recompensate ceea ce reprezintă o investiție a fiecărui proprietar – muncă și timp înainte de bani” „

AmFostAcolo mulțumește tuturor administratorilor și proprietarilor de pensiuni sau hoteluri care au înțeles că un management de calitate orientat către turist le poate asigura respectul tuturor celor care scriu impresii de vacanță, respect care se câștigă prin multă muncă, efort și o nouă atitudine.

Anexăm lista unităților premiate din Delta Dunării

1.  Casa Boby 2*, MURIGHIOL
2.  Pensiunea Delta Travel 4*, MILA 23
3.  Pensiunea ”La salcia liniștită” , MURIGHIOL   4
4.  Casa ”Nelu Pescaru” 3*, MAHMUDIA
5.  Pensiunea Dunărea Veche 4*, MILA 23
6.  Casa Grigore 2*, MAHMUDIA
7.  Mon Jardin Hotel 4*, MAHMUDIA
8.  Pensiunea Paradise Delta House 4*, MILA 23  – 12
9.  Pensiunea Delta Miraj 3*, SULINA
10.  Insula Hotel 3*, TULCEA
11.  Pensiunea Laguna Albastră 4*, MURIGHIOL
12.  Pensiunea Sharaiman 3*, DUNAVĂȚ
13.  New Egreta Hotel [Dunavățu de Jos] 4*, DUNAVĂȚ
14.  Pensiunea Insula Nada Apelor 3*, MALIUC
15.  Pensiunea Maxim 2*, SULINA
16.  Pensiunea Călifar [Dunavățu de Jos] 3*, DUNAVĂȚ
17.  Pensiunea Prodelta 3*, UZLINA
18.  Pensiunea Casa Lida 3*, MAHMUDIA
19.  Pensiunea Cristian 3*, MURIGHIOL
20.  Casa Sibiană 4*, SULINA
21.  Pensiunea Eden 3*, CRIȘAN
22.  Pensiunea Ovidiu 4*, CRIȘAN
1.  Complex Green Village 4*, SF. GHEORGHE
2.  Sunrise Hotel 4*, CRIȘAN
3.  Danube Delta Resort 4*, CRIȘAN
4.  Complex Cormoran [Uzlina, TL] 3*, MURIGHIOL
5. Hotel plutitor Sincron Delta – din [Hoteluri plutitoare
6. Wels Hotel [Băltenii de Sus] – din MAHMUDIA
7. DL. Verbina Dan Promotor al valorilor tradiționale din Delta Dunării. Co-organizator al festivalului Borșului de peste de la Crisan si al concursului de “pescuit la știuca salbateca “

Deschiderea oficială a Sezonului în Delta Dunării şi pe Litoral – 01 Mai!

 

Asociaţia Litoral – Delta Dunării a prezentat astăzi, 19 aprilie 2017, în conferinţă de presă la Mamaia, principalele evenimente pe care le organizăm sau le susţinem pe Litoral şi în Delta Dunării, cu prilejul Deschiderii sezonului estival 2017, în preajma minivacanţei de 1 mai. La conferinţă au participat şi organizatorii acestor evenimente: Festivalul Sunwaves, Festival du Bonheur, Mamaia Drift Games by the Sea, reprezentantul Cluburilor din Mamaia etc.

DELTA DUNĂRII – Deschidere Sezon 21 aprilie – la Crişan

MAMAIA – VAMA VECHE

Seria de evenimente va începe pe 27 aprilie, odată cu ediţia 21 a festivalului de muzică electronică Sunwaves, la care sunt aşteptaţi peste 8000 de turişti străini ( preponderent din U.K., Italia, Franţa şi Germania) şi mii de vizitatori români. Festivalul va dura 4 zile şi va înregistra peste 80.000 vizitatori repetitivi. Tot pe27 aprilie participăm împreună la redeschiderea Bicaz Pirates Resort în Mamaia, primul hotel tematic de pe Litoral.

Pe 28 aprilie îşi deschide porţile primul Festival gastronomic al verii, şi anume „Festival du Bonheur – pour les gourmands”, ce va avea loc în zona Mamaia Nord, în zona plajei (Camping Enigma), pe o suprafaţă de 15.000 mp. Intrarea este liberă, iar accesul la cumpărarea de mâncare de la cele 60 de food trucks cu preparate româneşti, americane, mexicane, japoneze şi de diverse genuri de bucătărie internaţională se va face în baza unui card ce va fi alimentat de turişti cu orice sumă dorită.

Pe 28 aprilie seara deschidem împreuna Sezonul de Clubbing şi de petreceri în Mamaia, într-un Tur de Cluburi.

Pe 29 aprilie organizăm un Infotrip cu presă la Vama Veche, prima staţiune pe care o deschidem în mod festiv, timp în care, în Mamaia, la Piaţeta Cazino, se poziţionează cele 8 maşini de drift şi cei 8 piloţi ce vor participa a doua zi, 30 aprilie, la Mamaia & Constanta Drift Games by the Sea.

Ziua de 30 aprilie este cea pe care o pregătim în mod special pentru festivităţile de la Mamaia, astfel :

  • 00 – 13.00 – expoziţie statică maşini şi piloţi de drift – Piaţeta Cazino Mamaia
  • 00 – 19.00 – Drift Games by the Sea – Constanţa, Poarta 1 Cazino – Port Constanţa

( vezi aici Link Film promovare https://www.youtube.com/watch?v=EZsD63Sf48A&feature=youtu.be&app=desktop)

  • 00 – 24.00 – Mega Concert pe Plaja Hotel Flora Mamaia cu trupele Provincialii, Vunk şi îndrăgitul Ionuţ Galani. Lansăm împreună un Show de artificii şi mii de lampioane între Mamaia, Delta Dunării şi Vama Veche, alături de turiştii noştri şi de ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, invitatul nostru.

 

NĂVODARI –  tradiţionala Serbare Câmpenească, în Tabăra Delfinul.

CERNAVODĂ – 29 aprilie – festivalul etnic „Ziua Internaţională a Dansului”.

 

 

Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării : „Pe 21 aprilie deschidem Sezonul în Delta Dunării, cu evenimente pe care le organizăm în premieră şi care vor rămâne tradiţionale în Deltă. Începând din 27 aprilie, avem evenimente în Cluburi, pe plaje, în locaţii turistice preponderent în Mamaia, Vama Veche şi oraşul Constanţa, pentru totate gusturile şi preferinţele şi pentru toate segmentele de turişti. O organizare fără precedent, din Delta Dunării şi până în extrema sudică a Litoralului. Ne vom conecta împreună între cele trei mari locaţii în care ne concentrăm, având ca punct central staţiunea Mamaia, regina evenimentelor. Festival de muzică electronică, Festival gastronomic, Show de Drift ca avanpremieră a marilor evenimente ale verii 2017, Concerte, petreceri în Cluburi şi pe plaje, totul pentru primii turişti ai verii 2017! Aşteptăm peste 40.000 de turişti în marele weekend de 1 Mai!”