All posts by Administrator

Timișorenii, clujenii, ieșenii ajung de-acum mult mai ușor pe Litoralul RO. În 2 ore de la plecare pot fi deja pe plajă!!

Pentru românii din Timișoara, Iași sau Cluj, drumul până la mare nu va mai fi o problemă. Se poate ajunge la mare cu avionul în aproximativ o oră.  În CEL MULT 2 ore puteți fi deja la plajă! :)

Și asta nu e tot – pot zbura GRATIS!

Turiştii, care achiziţionează până la 1 mai sejururi de 7 nopţi pe Litoralul Românesc printr-un mare tur-operator român pentru Litoralul românesc, vor zbura gratis cu avionul până acolo!

Paradis Vacanţe de Vis”, cel mai important touroperator  (de incoming) dedicat Litoralului românesc, a lansat pentru acest an, în premieră, pachete turistice pentru Litoral care includ zbor dus/întors, transferuri, servicii de cazare şi/sau masă.

Zboruri din Timișoara, Iași și Cluj

Pachetele turistice cu avionul către Litoralul românesc vor fi organizate, începând cu 18 iunie, dinspre Timişoara, Cluj Napoca şi Iaşi.

Cursele, operate cu o aeronavă de 120 de locuri a Blue Air, vor avea loc în fiecare duminică din Timişoara și Cluj-Napoca, iar în fiecare luni, din Iaşi.

 

Gratis cu avionul, la mare

În această campanie sunt incluse, în acest moment, 5 hoteluri de top de pe litoral, care oferă o calitate ridicată a serviciilor, dintre care amintim de: complexul Phoenicia (inclusiv Phoenicia Royal, care va fi inaugurat curând), complexul all inclusive Mera (Venus) şi Blaxy Resort (Olimp).

Modificări și PROMOȚII :) în afișarea fotografiilor

După cum ați observat probabil deja, în cadrul „faceliftului sait” au apărut și facilități de prezentare „modernă”  a seturilor de fotografii  („noul slide”) – vezi 2 exemple mai jos

În cadrul acelorași schimbări (majore, de structură) sunt „prinse” și unele modificări referitoare la EDITAREA text foto poze.

  1. EDIT TEXT FOTO va fi de-acum permanent disponibil autorului acelei fotografii .
    Anterior această comandă era posibil fi accesată, de autor, doar maxim 30 de minute de la publicarea acelei fotografii
  • modificarea a fost implementată, pe moment, doar pentru pozele atașate unui review,  în pagina acelui review
    Cu alte cuvinte, autorul unei fotografii poate completa textul foto, corecta eventuale greșeli etc șamd – însă doar în pagina review-ului respectiv (nu și în alte pagini în care acele poze sunt prezentate! — gen „user-foto din destinația X”)

O a doua precizare anunțată în titlu se referă la… o promoție care se adresează goștilor (musafirilor, cititorilor care accesează AFA nelogați – fie pentru că nu au încă un cont pe sait, fie că au, dar nu sunt – pe moment – logați)

Din 2008 și până în prezent, prin politica saitului, pozele la rezoluție mărită sunt accesibile doar utilizatorilor logați. Această poltică NU se va schimba nici pe viitor.

Am hotărât însă ca pentru o perioadă limitată de timp (vezi mai jos) să lansez o:

2. „PROMOȚIE” prin care vizitatorii nelogați (musafirii, goștii) POT accesa pozele la rezoluție mare („mărite”), pentru o perioadă limitată: 

  • între 10.03 – 20.04.2017
  • în fiecare zi de 7 a fiecărei luni din 2017  :-)

„Musafirii” nostri au astfel posibilitatea să „testeze”, pe viu, una din facilitățile de care pot beneficia dacă își creează cont pe sait (link spre pagina creare conthttp://amfostacolo.ro/cn_getdata.php)

Menționez că singura condiție a „promoției” este aceea a unui cont valid (activat) și a accesării pozelor ca logat / autentificat pe sait (nu este necesar să și scrie, ajutându-i astfel pe ceilalți  etc șamd)

Modificări ce vor intra în vigoare în MARTIE. Plus unele precizări

În martie vor intra în vigoare câteva modificări – dintre care unele deja anunțate anterior; altele, minore, le anunț mai jos:

A. Câteva modificări în aspectul și regulile saitului

  1. nr maxim de fotografii care pot fi încărcate la un review – se schimbă la maxim 45 ptr. articolele de tip „de cazare”, respectiv maxim 60 la cele de tip „de călătorie” (erau anterior 60, respectiv 99);
    [adăugat ulterior] Off… am uitat ceva important, referitor la acest punct #1:
    – puteți solicita însă MĂRIREA limitelor, în cazurile (reviews-urile) „justificate”: printr-o SESIZARE (se va afișa link în pagina „adaugă poză”) – de exemplu „rog majorarea limitei la review-ul XYZ, de la 45 la 60 de poze“.
    – aprobarea măririi se poate face, ușor, de echipa de moderare.  Dacă vom considera solicitarea ca justificată, evident.  (în caz contrar se răspunde, argumentând).
  2. se introduce o limitare nouă: nr maxim de poze ce pot fi încărcate NEATAȘATE unui review este stabilit la maxim 10 / autor / rubrică;
  3. ecourile la articolele publicate hors concours: vor putea fi votate, și ele, doar simbolic (aici e mai mult o scăpare, un „bug” al programului de acum – acest „bug” va fi corectat azi; noile prevederi vor intra în vigoare de mâine, 01.03.);
  4. din martie avem o rubrică nouă – „O întrebare pe săptămână” – în care vom încerca să vă „chestionăm” – și să prezentăm public rezultatele – pe unele subiecte ori teme  pe care le găsesc LARG „interesante” – subiecte turistice, evident.
    Deși același chestionar („poll”-ul respectiv) va fi afișat în mai multe locuri pe sait – veți puteți vota o singură dată, indiferent de locul în care îl vedeți.
    Rezultatele vor fi afișate în săptămâna următoare (de regulă; cel mai probabil nu mă voi putea angaja la „farmacie” în privința orei/datei afișării rezultatelor);
  5. azi sau cel târziu mâine va deveni publică noua „față” a paginii („template-ului”) de „prezentare poze” – vezi un exemplu, absolut aleator aici:  http://amfostacolo.ro/poze-fotoimpresii9.php?hotel=la-schi-in-zona-branului-bran&id=21589
    Pagina de mai sus nu e accesibilă, în acest moment, prin intermediul vreunui alt link „public”, dar de mâine vor fi astfel de linkuri peste tot — vechea versiune (aceasta în cazul exemplului : http://amfostacolo.ro/poze-fotoimpresii.php?hotel=la-schi-in-zona-branului-bran&id=21589)  va fi AUTOMAT înlocuită de noua versiune.

B. Câteva precizări despre articolele selectate ca fiind „de interes turistic crescut  de interes editorial crescut („interesul saitului”) – din destinații inedite sau la care nu avem impresii recente” 

[actualizare 16.5.2017]: Pentru o mai bună înțelegere / claritate, termenul ”interes turistic crescut – din punct de vedere al politicii saitului” a fost schimbat în „interes editorial crescut («interesul saitului»)”. SImilar, abrevierea  afișată la articolele astfel selectate (bonificate) se schimbă din IT+ în IS+ 

  • termenul „interes turistic crescut” „interes editorial crescut” trebuie perceput ca referindu-se la interesul SAITULUI – articolele se selectează pe baza politicii saitului – și nu neapărat pentru un teoretic sau anticipat interes crescut din partea cititorilor!
  • saitul dorește să încurajeze (suplimentar) oamenii să scrie 2 categorii de articole :
  1. despre destinații NOI – „inedite”  din punctul de vedere al saitului!
  2. actualizări ale unor obiective sau destinații despre care nu avem impresii recente. SAITUL alege CARE sunt aceste obiective/destinații, funcție de politica urmărită la momentul respectiv!

Aceste 2 categorii sunt stimulate prin acordarea respectivei „recompense” („materiale” = PMA sau „morale”) = selectarea ca fiind „de interes turistic crescut”.
Repet și subliniez, însă: interes = din punct de vedere al saitului!

 

[adăugat 16.5.2017]: Pentru o înțelegere cât mai facilă / tranparență crescută, iată câteva precizări suplimentare privind modul de selectare ca fiind ”de interes editorial crescut” (IS = interesul saitului)

  • articole („reviews-uri”) DE CĂLĂTORIE: vor fi selectate / „bonusate” articole scrise
    1. despre (aproape) orice destinație inedită (despre nu s-a mai scris)  sau
    2. despre UNELE destinații „aparte” din care nu avem impresii recente (în ultimii minim 2 ani)
  • articole DE CAZARE: se vor selecta impresii
    1. despre UNELE hoteluri nou-adăugate pe sait (din destinații despre care saitul consideră potrivită încurajarea îmbogățirii „listei de unități hoteliere”)
    2. (aproape) orice ”actualizare” a impresiilor despre o unitate de cazare de tip hotel/vilă/pensiune de la care nu avem impresii recente (cele mai vechi sunt de minim 2 ani vechime)

 

NOTE:

  1. procesul de selecție presupune o consultare mai largă a echipei (necesită, de obicei, timp – nu se decide întotdeauna „pe loc”)
  2. Rog realizați că NE-selectarea vreunui articol al dvs ca „IS+” NU ÎNSEAMNĂ că acel articol nu este ”«corect» apreciat”.
    Cel mai probabil — destinația respectivă nu s-a numărat printre obiectivele politicii editoriale ale momentului respectiv!

Mai pe scurt, ca un fel de sinteză: doar unele destinați isunt ”promovate” (bonusate), nu toate! (prin valori mărite ale voturilor) Care sunt acelea? grosso-modo: cele despre care se scrie mai rar.

[shareB]

Schimbări — 1. facelift sait și 2. schimbarea limitelor “max foto încărcate” per review

  1. Da, știu — era nevoie de demult. Ca și AFA să ajungă  în “anii 2000”, din punct de vedere design. Am intenţionat, mult timp,  să angajez o firmă specializată — eu sunt cam “prea de la țară” (și) la grafică :) .
    Mi-am dat seama, într-un final (și am acceptat cu greu) că sunt mult prea optimist. Nu-mi permit,  financiar.

Până la urmă am început “prin noi înșine”, „noi” fiind în acest caz, precum Lodovic al XIV-lea, eu, lol. Încet, ardelenește (evident), cu mult efort și mai ales TIMP, am “operat estetic” câteva template-uri – vedeți câte un exemplu mai jos

Sunt în “rodaj”, mai pot apărea “sincope” – scrieți-mi dacă le descoperiți.
Orice sugestii sau propuneri de îmbunătățire sunt de asemenea bineprimite.

Vor urma evident altele – procesul e continuu – dar lent;  estimez că îmi va lua întreg anul 2017 să ajung măcar la un 80% din sait “facelift-at“. Pagina întâi va fi ultima care va fi schimbată.

===========================================

2. Am tot reflectat și am decis să limităm numărul de poze încărcate la un review (precum și cel al pozelor neatașate la vreun articol/review).

Câteva clarificări. Știu că mulți dintre voi își doresc să poată încărca “cât mai multe poze”, din dorința și străduința ABSOLUT LĂUDABILE de “a acoperi” cât mai bine subiectele tratate.  Evident, și eu îmi doresc asta, dar vine la pachet cu un dezavantaj PRACTIC.

În practică, foarte mulți consultă rubricile de genul “Poze din destinația X”; acolo sunt afişate câte 21 poze / pagină (în viitor, având în vedere tranziția spre “mobile oriented” vor fi 9, maxim 15 / pagină).

Hai să luăm un exemplu concret – se uită la pagina “poze din Roma“.  Sunt fix 7874  bucăți, afișate pagină cu pagină.

Ei bine, un user “mediu” poate ajunge ușor la frustrare văzând “pagini după pagini” din pozele ACELUIAȘI AUTOR. La un moment dat poate zice “mai lasă-mă, bre X, am văzut destule de la tine – vreau să văd și de la alt  autor, eventual din altă perioadă“. 

Dar nu poate – nu știe a câta pagină mai încolo se termină pozele lui “X” și încep altele, de la “alți autori, din alte perioade“. Trebuie să tooot dea scroll, să tooot treacă la altă pagină, sperând că va găsi acel „altceva” pe care eventual și-l doreşte.

Idem la orice articol de cazare – se poate întâmpla același lucru.

Mă doare sufletul, mă credeți? să limitez numărul de poze care se pot încărca per articol. La urma urmei, orice  sait își dorește cât mai mult conținut și pare absurd să încerci să-l limitezi, când oamenii sunt atât de entuziaști să-l încarce… :(

Dar trebuie.  Limitele actuale – 60 poze / articol „de cazare” şi 99 de poze per articol „de călătorie” – vor fi reduse, începând cu 1 martie. 

Eu cred că se poate încerca „acoperire optimă” (cu poze) și cu max 30/40 de poze/ „cazare” și  maxim 50/60 de poze / „călătorie”.

La urma urmei, dacă articolul “iese” foarte complex (și ar necesita, deci, mai multe poze) – recomand, ca de obicei (și la fel de ferm ) să-l împărţiţi în 2, 3 sau chiar mai multe “episoade”! (să ne înțelegem, JUSTIFICAT!). Astfel veți putea mări limita la 2x, 3x etc. “maxim poze”.

În plus – și IMPORTANT DE REŢINUT –  de acum înainte puteți solicita, punctual, mărirea acestor limite, la nivel de articol (review) – printr-o simplă sesizare. 

  Să presupunem că la un articol „de cazare”, oricât de mult v-ați străduit să faceți o selecție “drastică”, nu puteți nicicum renunța la niciuna dintre cele 45 de poze păstrate în urma selecției. Inițiați o sesizare la acel review și solicitați mărirea limitei, de la 30/40 (în acel caz) la 45.

Vă asigur că în general aceste solicitări vor fi aprobate (ușor;  din pdv tehnic orice moderator „on line la acea oră” poate aproba).

Evident, dacă sunt justificate (de exemplu, de o consistență mai mare a articolului și de preferința / opțiunea de a nu-l fragmenta)

Nu vor fi aprobate, însă – la fel de evident  – “88 de poze” la un articol de 3-4 paragrafe.

2b. Încărcarea de poze “neatașate niciunui review”.
Aceste poze au utilitatea (mult) redusă.

  • programul nu poate recunoaște, automat,  “data sejurului”, așa că nu afișează nimic acolo. Unii utilizatori pot crede că sunt “din luna încărcării” (această info se afișează), deși ele pot fi, în realitate, luate cu  5-7 ani înainte.
    Dacă nici autorul nu scrie niciun text explicativ (sunt destule cazuri), e chiar aiurea.
  • Spre deosebire de cele atașate unui articol (review), care sunt direct accesibile din pagina review-ului, cele neatașate sunt accesate mai rar / mai greu.
    Iar când cineva scrie vreun ecou la un articol “vezi că am încărcat și eu 5 poze de acolo” – găsirea acelor poze de către un cititor mai puțin experiementat / mai puțin familiarizat cu saitul poate fi chiar “o aventură”, uneori  “o aventură imposibilă”.

Din 1 martie 2017, nr de poze care pot fi încărcate fără să fie atașate la un articol va fi limitat – cel mai probabil – la 10.

În plus, programul nu va mai accepta poze neatașate (la niciun review) care nu au text explicativ

Recomand autorilor predispuși să încarce „doar poze” să-și ia inima în dinți și să scrie “ceva”, oricât de mult ar crede că „nu au talent” etc șamd / oricâte posibile „temeri” ar avea.
Promit înțelegere și  protejarea de „atacuri” din partea „cârcotașilor de serviciu” :).

[shareB]

AFA — partener media, deja tradiţional, al Târgului de Turism al României, 16-19 februarie. Haideţi şi voi!

Haideţi cu noi la Târgul de Turism al României — între 16-19 februarie 2017, ne găsiţi la standul media (nu e stabilit încă pavilionul; vom reveni oricum ulterior cu detalii).

ttr2017

“Cartierul general AFA” de acolo poate fi stabilit ca punct de reper / de întâlnire pentru toţi membrii şi cititorii AFA care vizitează Târgul.

Deşi eu nu ajung în Bucureşti, în principiu va fi acolo,  la “standul” AFA, permanent, cel puţin un reprezentant oficial sau onorific AFA. ( primim voluntari! Doritorii sunt rugaţi să ia legătura cu Ovidiu / pepsi70ro)

Vom reveni cu detalii despre TTR şi partiparea noastră acolo.

Abuzuri și fraude. Conturi închise

Aseară mi-a căzut sub ochi, absolut întâmplător, un caz unic până acuma, în istoria acestor “evenimente”.  Am intrat întâmplător în usercardul lui vega06 şi am observat ceva cu totul uluitor: toate articolele lui din usercard (erau afișate “cele mai recente 20”) aveau ZUPERBONUS. Absolut toate.

Drept e că e un autor destul de popular, dar totuși – nimeni, până acum, în toată istoria AFA nu reușise această performanţă.

După care observ o “coincidenţă” destul de ciudată: destul de multe dintre ele (ulterior s-au dovedit foarte multe) au prins ZB chiar la “mustaţă”   aveau/au fie FIX 50, fie 51-53/54 voturi). Măi să fie….

De curiozitate, m-am uitat peste analizele / statisticile pe care le am la dispoziţie, în fiecare usercard – pe primele locuri între votanţii săi cei mai sârguincioși  (cu sute de voturi) erau… 3 conturi CHIBIŢ! Pfff… hopa, îmi zic, ceva pare putred în Danemarca.

După alte 2-3 clickuri mă lămuresc  – conturile respective l-au votat doar pe vega06 și  încă un alt user. (dintre prietenii lui “intimi”; nu-l nominalizez aici pentru că nuam dovezi c-ar avea de-a face  cu această poveste; cel mai probabil nici nu a avut / nu are habar…).

În plus, cel puţin unul dintre acele conturi a intrat de pe aceleași IP-uri ca vega06.

stop_sign_64Long story short“:  conturile eduardo, dianasteffi, adriananico au fost banate, cf Regulamentului (clonă și/sau voturi acordate “la foc automat”; tentativă de fraudare);  în plus, voturile acordate de pe aceste conturi au fost anulate.  (le regăsiţi în statistice voturilor fiecărui review, de exemplu, însă cu valoare 0).

În mod evident, acele voturi S-AU SCĂZUT, automat, de la fiecare review  (de exemplu); nu au mai fost luate în calcul la determinarea ZB, astfel că un număr semnificativ dintre reviews-urile lui vega06 și-au pierdut atributul ZB (la ZB se contabilizează doar voturile pozitive (>0)).

important_albastru_64Aceste analize vor continua, pe tot parcursul anului. Atât pentru voturile din trecut, cât și pentru voturile care vor fi acordate de acum încolo.

 

 

Un centralizator al modificărilor deja anunţate a intra în vigoare în 2017

În ultimele luni am comunicat, pe diverse fire de discuţie, mai multe modificări preconizate a fi efectuate în Regulamentul de desfăşurare a concursului şi în Sistemul PMA începând cu 1.1.2017. M-am gândit să le centralizez în acest post pe blog, pentru a fi cât mai uşor accesibile

1. Pragul pentru Superbonus (SB) şi Zuperbonus (ZB) creşte la 20, respectiv 75 de voturi (anterior erau 14, respectiv 50).

2. La articolele “hors concurs” (fără PMA_std; cele din categoria off-topic de exemplu) programul nu mai acordă  SB, ZB

3. Se publică cu PMA_STD doar maxim 10 revs/an despre obiective din localitatea de domiciliu şi împrejurimile sale (în plus maxim 2 / săptămână)

3a. Recomandările despre restaurantele din localitatea de domiciliu NU sunt incluse în limita definită la pct 3.

3b. Reviews-urile despre  restaurante (i) din localitatea de domiciliu sau (ii) din acelaşi sejur SUNT supuse limitei “maxim 2 (cu PMA_STD) / săptămână”.

4. Se vor aplica mai strict prevederile din Regulament referitoare la (i) fragmentarea considerată nejustificată şi la (ii) subiecte considerate de “interes turistic restrâns”

4a. Etichetarea  unui articol ca fiind “fragmentare nejustificată” sau “de interes turistic restrâns” se stabileşte de echipa tehnică, prin norme interne ce ţin de politica saitului – de exemplu funcţie de  modul interesat sau dezinteresat în care o posibila fragmentare a apărut.

5. Pragul de la care programul aplică limitări mai relaxate în analiza votului va creşte de la GOLD la SENIOR. Cu alte cuvinte, membrii GOLD şi PREMIUM vor fi supuşi şi ei unor restricţiilor cantitative în privinţa voturilor acordate unui acelaşi concurent (mai relaxate totuşi faţă de utilizatorii SILVER sau inferior).

6. Bursele voiagere NU se cumulează – dacă se trece de la CONSUL la AUGUSTUS, rămân valabile doar cele 5 rente voiagere conferite de AUGUSTUS, indiferent de câte dintre cele 3 rente voiagere CONSUL au fost “consumate”.

7. Începând cu 2018 nu se vor mai acorda burse voiagere noi. Cele acordate până la finalul anului 2017 inclusiv se vor onora însă integral.

8. Articolele despre destinaţii apreciate inedite (sau din care nu mai avem impresii recente), din punct de vedere al politicii saitului , vor fi punctate suplimentar – prin voturi FB/FU de câte 1300 PMA, respectiv B/U = 600 PMA.
[20.1.2017] Prin “destinaţii inedite” se vor înţelege atât zone geografice (ţări, regiuni, oraşe, zone noi), cât şi obiective turistice inedite. (de exemplu un muzeu sau alt obiectiv deosebit din oraşul X, despre care nu s-a mai scris până acum).
Subliniez deasemenea că pot fi marcate DI IS+ şi impresii din zone sau obiective despre care s-a mai scris pe AFA, dar de la care nu avem impresii recente.

8a. Setarea unui articol ca fiind din categoria descrisă la pct 8 se face,  echitabil, de moderatori, prin norme şi proceduri interne ce ţin de politica saitului.

8b. [10.01.2017] În cazul articolelor de călătorie de tip “serial”, doar un singur episod din acea serie poate beneficia, de regulă, de bonusul descris la punctul 8 .

[actualizare 16.5.2017]: Pentru o mai bună înțelegere / claritate, termenii ”destinație inedită” și  ”interes turistic crescut – din punct de vedere al politicii saitului” au fost schimbați în „interes editorial crescut («interesul saitului»)”.
În consecință, abrevierea  afișată la articolele astfel selectate (bonificate) se schimbă din „DI” sau „IT+” în IS+

[precizare suplimentară, 17.5.2017] Art. 8.b se aplică doar reviews-urilor „DE CĂLĂTORIE” și NU se aplică reviews-urilor „DE CAZARE”.
Dintre articolele de tip „DE CAZARE” ale „serialului” respectiv, pot beneficia de bonus toate acelea care trec condițiile tehnice din procesul de selecție.

 

[LE[ Prevederile au fost adăugate Regulamentului  sub forma unui capitol distinct – Capitolul 7

Modificări în sistemul de votare

Un mesaj recent sesiza numărul neobişnuit de mare de votanţi “chibiţi” pentru un anumit  concurent. O analiză minuţioasă a indicat că un număr seminificativ de conturi noi par create doar pentru votarea unui număr mic de concurenţi

Contul iacobinul de exemplu, CHIBIȚ, a acordat un total de 388 de voturi unui acelaşi beneficiar (autor) – dintr-untotal de 395 de voturi. Este exemplu cel mai “strigător”, însă mai sunt şi alte cazuri.

Nu e normal şi sunt obligat să iau măsuri pentru a împiedica aceste anomalii.

Începând de luni, 31.10., am implementat o nouă restricţie în sistemul de votare: utilizatorii CHIBIŢ, UCENIC, JUNIOR pot acorda maxim X voturi / AN unui ACELUIAŞI BENEFICIAR – unde X = 2 + 2*NrImpresii scrise de votant. (limita anterioară era maxim 2 / săptămână)

NOTE: 1. Măsura urmărește, evident,  descurajarea creării de conturi în scop unic și exclusiv de votare a unui anumit concurent.

2. din păcate această restricție va afecta mulți alți utilizatori ONEȘTI, care ar fi dorit să voteze – cu bune intenţii  – de mai multe ori acelaşi autor*. Este un  “cost” pe care suntem însă nevoiţi să-l acceptăm,  cu toţii – şi eu, şi votanţii oneşti respectivi, şi potenţialii beneficiari ai acelor  voturi.

3. De remarcat că dreptul de vot al utilizatorilor oneşti amintiţi la punctul 1 este afectat totuşi în MICĂ măsură – aceştia pot acorda un număr mare de ALTE voturi, unor alţi autori

Suplimentar, analizând cauzele şi efectele profunde ale comportamentului impropriu de mai sus (crearea de conturi în singur scop al susţinerii unui concurent), am observat că au crescut exponențial numărul de articolul cu SUPER- și ZUPERBONUS.

Am decis astfel ca începând din 01.01.2017, pragurile de obţinere a SUPERBONUSULUI şi a ZUPERBONUSURILOR să crească la 20, respectiv 75 de voturi. 

Vechile praguri erau 14, respectiv 50 voturi. Măsura urmăreşte o selecţie mai bună a articolelor care primesc aceste distincții.

Tot din 2017 (01.01), pragul de la care programul aplică limitări mai relaxate în analiza votului va creşte de la GOLD la SENIOR.

În momentul de faţă, utilizatorilor GOLD sau superior nu li se aplică restricţia bazată pe “nr de impresii scrise în acel an” (maxim voturi = 2 + 2 *NrImpresii), ci doar o limită maximă / săptămână / beneficiar calculată de program ca o medie a ceea ce el consideră normalitate.

Începând din ianuarie 2017, această votare “mai puţin restrictivă” va fi posibilă doar în cazul utilizatorilor SENIOR sau superior.

Reduceri speciale pentru zborurile Blue Air

promo20_RO_logo

Am crescut împreună şi am devenit cea mai mare companie aeriană românească.

Dorim să vă mulţumim pentru această realizare şi să vă bucuraţi alături de noi cu o reducere de 20% valabilă pentru toate rutele Blue Air din şi către Romania!

Perioada de călătorie este 1 iulie 2016 – 25 martie 2017. Promoţie valabilă intre 1 si 3 iulie 2016.

Puteţi rezerva biletele pe www.blueairweb.com, prin Call Center sau la agenţiile Blue Air şi cele partenere.

Blue Air, zbori asa cum iti doresti!

Vă invităm la TTR, ediţia de primăvară — 25-28 februarie, Romexpo

Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României se va desfăşura la Romexpo între 25 şi 28 februarie 2016 în Pavilioanele C1 – C6. Deschiderea oficială va avea loc joi, 25 februarie a.c., în Pavilionul C3, începând cu ora 11.00.

Comunitatea AmFostAcolo, partener tradiţional media, va fi reprezentată şi în acest an, în standul partenerilor media, din pavilionul C6.

Eu nu voi reuși să ajung în acest an, dar vom folosi și de această dată standul ca “punct de întâlnire” pentru membrii comunităţii AmFostAcolo.

Am deasemenea nevoie de voluntari care să asigure “continuitatea ” acolo…

Mai jos redau comunicatul oficial al organizatorilor

La deschiderea oficială a Târgului vor participa: domnul Mihai Daraban, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României, un reprezentant al Administraţiei Prezidenţiale, doamna Anca Pavel Nedea, preşedinta Autorităţii Naţionale pentru Turism, domnul Aurelian Marin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism, domnul Nicu Rădulescu, preşedintele Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România, domnul Mohammad Murad, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc, şi domnul Gabriel Zamfir, preşedintele executiv al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural.

Programul deschiderii oficiale este următorul:

Intervalul orar: 11.00-12.00  

  • Alocuţiune de introducere susţinută de domnul Mihai Daraban, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României;
  • Alocuţiune susţinută de reprezentantul Administraţiei Prezidenţiale;
  • Moment artistic susţinut de Ansamblul Folcloric Naţional „Transilvania”;
  • Alocuţiune susţinută de doamna Anca Pavel Nedea, preşedinta Autorităţii Naţionale pentru Turism;
  • Alocuţiune susţinută de domnul Aurelian Marin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism;
  • Alocuţiune susţinută de domnul Nicu Rădulescu, preşedintele Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România;
  • Alocuţiune sustinută de domnul Mohammad Murad, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc;
  • Alocuţiune susţinută de domnul Gabriel Zamfir, preşedintele executiv al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural;
  • Moment artistic susţinut de Ansamblul Folcloric „Junii Braşovului”;
  • Doamna Anca Pavel Nedea, preşedinta ANT, şi domnul Mihai Daraban, preşedintele CCIR, acordă premiul pentru activitatea de incoming;
  • Discurs susţinut de câştigătorul premiului pentru activitatea de incoming;
  • Tăierea panglicii.

   Intervalul orar: 11.00-12.00  

  • Turul oficial al Târgului de Turism al României.

           Ora 13.00

  • Conferinţă de presă organizată de Autoritatea Naţională pentru Turism la standul ANT din Pavilionul C3.

Evenimentele organizate la fiecare stand în parte pot fi consultate pe pagina web oficială a târgului, www.targuldeturism.ro, la categoria Manifestări conexe.

Programul Târgului de Turism al României cuprinde şi o serie de conferinţe destinate tuturor celor care îşi desfăşoară activitatea în acest domeniu, dar şi vizitatorilor. Joi, 25 februarie a.c., Camera de Comerţ şi Industrie a României organizează începând cu ora 12.00, în Sala Bălcescu, conferinţa „Implicaţiile modificărilor legislative din domeniul fiscal pentru agenţii economici din sectorul turistic şi industria hotelieră”, Academia de Studii Economice prin Facultatea de Business si Turism invită publicul la seminarul „Bucureşti: timp şi spaţiu pentru turism” iar Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc organizează „Întâlnirea organizaţiilor patronale din turism: FPTR, ANAT, ANTREC, OPTBR, FIHR”.

Vineri, 26 februarie a.c., Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR) organizează seminarul cu tema „Staţiunile balneare se pregătesc pentru piaţa europeană” iar Autoritatea Naţională pentru Turism va desfăşura conferinţa cu tema „Promovarea destinaţiilor turistice din România în viziunea hotelierilor”.

Expozanţii vor pregăti zilnic, pe scena Târgului de Turism, evenimente artistice pentru vizitatorii prezenţi. De asemenea, Romexpo împreună cu ANAT, FPTR, OPTBR si ANTREC vor organiza în perioada 25-28 februarie 2016 cea de-a treia ediţie a „Bursei de Turism pentru specialiştii din domeniu”.

La Târgul de Turism al României vor participa în calitate de expozanţi şi co-expozanţi 285 de firme din 15 ţări: Albania, Bulgaria, Croaţia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, România, Serbia, Spania, Turcia şi Ungaria, suprafaţa expoziţională ocupată fiind de peste 13.800 mp.

În Pavilionul C3, în care se va desfăşura dechiderea oficială, se vor regăsi standurile Autorităţii Naţionale pentru Turism, ANAT, OPTBR, FPTR si ANTREC. Tot în C3, zonele turistice autohtone vor fi reprezentate prin Consilii Judeţene: Alba, Brăila, Buzău, Cluj, Dâmboviţa, Maramureş, Mehedinţi, Neamt, Satu-Mare, oraşele: Alba-Iulia, Amara, Cluj, Făgăraş, Mangalia, Piatra-Neamţ, Poiana Braşov, Târgu-Neamţ, Techirghiol sau Timişoara, şi comune precum Poiana Câmpina (Prahova), Turia (Covasna), Molivisu (Brăila) şi Miroslava (Iaşi).

 —

Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, cu sprijinul Camerelor de Comerţ şi Industrie din România, al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), în calitate de partener strategic, şi al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).


            Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României se va desfăşura între 25 şi 28 februarie în Pavilioanele C1 – C6. Programul de vizitare este de joi, 25 februarie, până sâmbătă, 27 februarie, de la ora 10.00 la ora 18.00, şi duminică, 28 februarie, de la ora 10.00 la ora 16.00. Preţul unui bilet de acces este de 10 lei.