Gala de excelență AmFostAcolo.ro în Delta Dunării, ediția a VI-a

Pe 21 aprilie 2017 a avut loc a VI-a ediție a premiilor AmFostAcolo pentru Delta Dunării, eveniment de marcă pentru recompensarea unităților de cazare care au obținut în 2015 și 2016 medii și recomandări foarte bune, pe baza impresiilor turiștilor care AuFostAcolo.

Festivitatea s-a desfășurat în Complexul Sunrise din Crișan, cu participarea doamnei Corina Martin,  președinte al Federației Asociațiilor de promovare turistică din România și vicepreședinte de acum, al Asociației Litoral – Delta Dunării, a domnului Dumitru Mergeani, vicepreședinte al Consiliului Județean Tulcea, a doamnei Andaluzia Luca, viceprimar al orașului Tulcea, Daniel Ilușca, președintele Asociației Patronatului  turismului din Delta Dunării, a domnului Cornel Bociort, proprietar și administrator AmFostAcolo.ro, care au susținut scurte alocuțiuni în fața invitațiilor și a presei, privind auspiciile sub care s-a desfășurat această ediție a premiilor AmFostAcolo, prima organizată în inima Deltei, doar pentru unitățile de cazare de aici, știut fiind faptul că până anul trecut, premiile AmFostAcolo se organizau pe litoral, pentru unitățile hoteliere de acolo, la „pachet” cu cele din Delta Dunării.

Au fost reamintite criteriile de selecție a unităților premiate și anume mediile notelor diferitelor grade de satisfacție (servicii, cazare, bucătărie și masă , distracție și relaxare) să fie peste 8,  gradul de recomandare să fie peste 80%, să se bucure de cel puțin 3 impresii pozitive  în 2015, 2016 și 2017 (până la 15 aprilie) și unitatea să dețină certificat de clasificare valabil pentru anul 2017, criteriu impus de către Asociația Litoral – Delta Dunări, încă de la primele ediții a premiilor AmFostAcolo.

S-a remarcat o mărire a calității serviciilor unităților de cazare din Delta Dunării materializată prin creșterea numărului de unități premiate, serviciile au crescut foarte mult în ultimii ani, gradul de recomandare s-a mărit, iar satisfacția turistului este pe un trend ascendent, dovadă articolele pozitive, pe baza cărora ai fost premiate unitățile turistice.

 

Pe lângă  premiile de excelență au fost acordate și 6 premii tip challenger, către unitățile de cazare care anul trecut au realizat investiții majore pentru îmbunățățirea serviciilor și a confortului oferit, dar care n-au avut șansa de a se bucura de multe reviewuri . Sunt unități de cazare în care AmFostAcolo, crede și pe care dorește să le recompenseze cu astfel de diplome.

De anul trecut, AmFostAcolo acordă premii și oamenilor care prin activitatea lor non-profit promovează destinații din România, anul acesta a fost premiat domnul Verbina Dan, care este un promotor al valorilor deltaice, organizator și co-organizator al mai multor evenimente de interes turistic, cum ar fi Festivalul borșului de pește de la Crișan și al concursului de pescuit la știucă sălbatică.

Declaratie Corina Martin Am gândit în urmă cu 10 ani că Dobrogea este destinația turistică pe care trebuie să o promovăm. Am reușit să atragem la vremea respectivă autoritatile din Tulcea și vreau să mulțumesc celor care au construit și care muncesc în Deltă. Ne-am adunat pentru a acorda împreună cu Cornel Bociort premiile „AmFostAcolo”. Este pentru prima dată când Asociația Litoral Delta-Dunării și „AmFostAcolo” venim expres aici pentru că meritați să venim aici, pentru că meritați, voi oamenii din Deltă, să aveți propriile evenimente. Am ținut să organizăm această deschidere în aprilie pentru că în Delta Dunării are loc un sezon mai lung și atunci aici trebuie să facem deschiderea. Pe litoral, pe 26 aprilie, avem o zi istorică pentru Dobrogea pentru că Asociația Litoral Delta-Dunării aduce Blue Air la Constanța. Unim litoralul și Delta Dunării cu orașe din România. Compania Blue Air deschide baza operațioanală pe Aeroportul Constanța și vor exista opt zboruri noi: Constanța – Timișoara, Oradea, Iași, Cluj și urmează Constanța – Roma, Constanța – Bruxelles, Constanța – Paris. Croaziera în Delta Dunării este cea mai cerută excursie de o zi. După 10 ani de la înființarea Asociației Litoral Delta-Dunării suntem o echipă: județele Constanța, Tulcea, Delta Dunării. Prioritatea pentru mine este Dobrogea”, a declarant Corina Martin în cadrul evenimentului.

Declaratie Daniel Ilușca  „Ne dorim ca această deschidere a sezonului din Delta Dunării să devină un eveniment permnanent și care an de an să se regăsească și în alte localități din Delta Dunării. De asemenea, ne dorim ca toți cei care fac turism, să fie autorizati legal și să participe activ în promovarea și în crearea de evenimente în Delta Dunării, în fiecare localitate, în limita posibilităților existente, astfel încât. an de an să putem spune că avem un număr din ce în ce mai mare de turiști cu grad de satisfacție ridicat.”

Declaratie Cornel Bociort „AmFostAcolo premiază în fiecare an performanța în managementul, investițiile și servicile turistice „de excelență”, așa cum se reflectă acestea în satisfacția turiștilor, cel mai relevant indicator al activității lor — în opinia noastră. Unitățile din Delta Dunării, sector cheie al turismului românesc, au fost incluse an de an în selecția noastră, împreună cu unitățile de pe Litoral. Este primul an însă în care, grație sprijinului și implicării deosebite a partenerului nostru tradițional, Asociația Litoral–Delta Dunării și a Patronatului din Delta Dunării, reușim să organizăm o festivitate distinctă doar pentru unitățile din  Deltă. Pentru că merită, din toate punctele de vedere. Ne mai bucurăm să constatăm creșterea semnificativă a numărului unităților *clasificate*, deplin acreditate legal să furnizeze servicii în domeniu, situație care ne-a permis să mărim numărul unităților premiate. Pe lângă aprecierea și recomandarea turiștilor, deținerea unei  clasificării oficiale de la autoritățile din domeniu este cel mai important „filtru” în selecția premianților.

AmFostAcolo organizează diverse evenimente și am avut ocazia să vedem ce înseamnă asociațiile de promovare și parteneriatele bine încheiate. Noi adunăm, sutem un coș în care se adună impresiile celorlați. Este al șaselea an în care AmFostAcolo a ținut să premieze unitătile de cazare din Deltă. Am ajuns aici cu destule eforturi. Este primul an în care am ajuns aici. AmFostAcolo este cel mai important site de turism din România. Avem un milion de oameni care ne citesc. Aprecierea turistului este un criteriu important de evaluare, mai ales aprecierea turistului român, care după studiile noastre este cel mai dificil. Multe dintre unitățile premiate astăzi au mai fost recompensate ceea ce reprezintă o investiție a fiecărui proprietar – muncă și timp înainte de bani” „

AmFostAcolo mulțumește tuturor administratorilor și proprietarilor de pensiuni sau hoteluri care au înțeles că un management de calitate orientat către turist le poate asigura respectul tuturor celor care scriu impresii de vacanță, respect care se câștigă prin multă muncă, efort și o nouă atitudine.

Anexăm lista unităților premiate din Delta Dunării

1.  Casa Boby 2*, MURIGHIOL
2.  Pensiunea Delta Travel 4*, MILA 23
3.  Pensiunea ”La salcia liniștită” , MURIGHIOL   4
4.  Casa ”Nelu Pescaru” 3*, MAHMUDIA
5.  Pensiunea Dunărea Veche 4*, MILA 23
6.  Casa Grigore 2*, MAHMUDIA
7.  Mon Jardin Hotel 4*, MAHMUDIA
8.  Pensiunea Paradise Delta House 4*, MILA 23  – 12
9.  Pensiunea Delta Miraj 3*, SULINA
10.  Insula Hotel 3*, TULCEA
11.  Pensiunea Laguna Albastră 4*, MURIGHIOL
12.  Pensiunea Sharaiman 3*, DUNAVĂȚ
13.  New Egreta Hotel [Dunavățu de Jos] 4*, DUNAVĂȚ
14.  Pensiunea Insula Nada Apelor 3*, MALIUC
15.  Pensiunea Maxim 2*, SULINA
16.  Pensiunea Călifar [Dunavățu de Jos] 3*, DUNAVĂȚ
17.  Pensiunea Prodelta 3*, UZLINA
18.  Pensiunea Casa Lida 3*, MAHMUDIA
19.  Pensiunea Cristian 3*, MURIGHIOL
20.  Casa Sibiană 4*, SULINA
21.  Pensiunea Eden 3*, CRIȘAN
22.  Pensiunea Ovidiu 4*, CRIȘAN
1.  Complex Green Village 4*, SF. GHEORGHE
2.  Sunrise Hotel 4*, CRIȘAN
3.  Danube Delta Resort 4*, CRIȘAN
4.  Complex Cormoran [Uzlina, TL] 3*, MURIGHIOL
5. Hotel plutitor Sincron Delta – din [Hoteluri plutitoare
6. Wels Hotel [Băltenii de Sus] – din MAHMUDIA
7. DL. Verbina Dan Promotor al valorilor tradiționale din Delta Dunării. Co-organizator al festivalului Borșului de peste de la Crisan si al concursului de “pescuit la știuca salbateca “

Deschiderea oficială a Sezonului în Delta Dunării şi pe Litoral – 01 Mai!

 

Asociaţia Litoral – Delta Dunării a prezentat astăzi, 19 aprilie 2017, în conferinţă de presă la Mamaia, principalele evenimente pe care le organizăm sau le susţinem pe Litoral şi în Delta Dunării, cu prilejul Deschiderii sezonului estival 2017, în preajma minivacanţei de 1 mai. La conferinţă au participat şi organizatorii acestor evenimente: Festivalul Sunwaves, Festival du Bonheur, Mamaia Drift Games by the Sea, reprezentantul Cluburilor din Mamaia etc.

DELTA DUNĂRII – Deschidere Sezon 21 aprilie – la Crişan

MAMAIA – VAMA VECHE

Seria de evenimente va începe pe 27 aprilie, odată cu ediţia 21 a festivalului de muzică electronică Sunwaves, la care sunt aşteptaţi peste 8000 de turişti străini ( preponderent din U.K., Italia, Franţa şi Germania) şi mii de vizitatori români. Festivalul va dura 4 zile şi va înregistra peste 80.000 vizitatori repetitivi. Tot pe27 aprilie participăm împreună la redeschiderea Bicaz Pirates Resort în Mamaia, primul hotel tematic de pe Litoral.

Pe 28 aprilie îşi deschide porţile primul Festival gastronomic al verii, şi anume „Festival du Bonheur – pour les gourmands”, ce va avea loc în zona Mamaia Nord, în zona plajei (Camping Enigma), pe o suprafaţă de 15.000 mp. Intrarea este liberă, iar accesul la cumpărarea de mâncare de la cele 60 de food trucks cu preparate româneşti, americane, mexicane, japoneze şi de diverse genuri de bucătărie internaţională se va face în baza unui card ce va fi alimentat de turişti cu orice sumă dorită.

Pe 28 aprilie seara deschidem împreuna Sezonul de Clubbing şi de petreceri în Mamaia, într-un Tur de Cluburi.

Pe 29 aprilie organizăm un Infotrip cu presă la Vama Veche, prima staţiune pe care o deschidem în mod festiv, timp în care, în Mamaia, la Piaţeta Cazino, se poziţionează cele 8 maşini de drift şi cei 8 piloţi ce vor participa a doua zi, 30 aprilie, la Mamaia & Constanta Drift Games by the Sea.

Ziua de 30 aprilie este cea pe care o pregătim în mod special pentru festivităţile de la Mamaia, astfel :

  • 00 – 13.00 – expoziţie statică maşini şi piloţi de drift – Piaţeta Cazino Mamaia
  • 00 – 19.00 – Drift Games by the Sea – Constanţa, Poarta 1 Cazino – Port Constanţa

( vezi aici Link Film promovare https://www.youtube.com/watch?v=EZsD63Sf48A&feature=youtu.be&app=desktop)

  • 00 – 24.00 – Mega Concert pe Plaja Hotel Flora Mamaia cu trupele Provincialii, Vunk şi îndrăgitul Ionuţ Galani. Lansăm împreună un Show de artificii şi mii de lampioane între Mamaia, Delta Dunării şi Vama Veche, alături de turiştii noştri şi de ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, invitatul nostru.

 

NĂVODARI –  tradiţionala Serbare Câmpenească, în Tabăra Delfinul.

CERNAVODĂ – 29 aprilie – festivalul etnic „Ziua Internaţională a Dansului”.

 

 

Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării : „Pe 21 aprilie deschidem Sezonul în Delta Dunării, cu evenimente pe care le organizăm în premieră şi care vor rămâne tradiţionale în Deltă. Începând din 27 aprilie, avem evenimente în Cluburi, pe plaje, în locaţii turistice preponderent în Mamaia, Vama Veche şi oraşul Constanţa, pentru totate gusturile şi preferinţele şi pentru toate segmentele de turişti. O organizare fără precedent, din Delta Dunării şi până în extrema sudică a Litoralului. Ne vom conecta împreună între cele trei mari locaţii în care ne concentrăm, având ca punct central staţiunea Mamaia, regina evenimentelor. Festival de muzică electronică, Festival gastronomic, Show de Drift ca avanpremieră a marilor evenimente ale verii 2017, Concerte, petreceri în Cluburi şi pe plaje, totul pentru primii turişti ai verii 2017! Aşteptăm peste 40.000 de turişti în marele weekend de 1 Mai!”

Timișorenii, clujenii, ieșenii ajung de-acum mult mai ușor pe Litoralul RO. În 2 ore de la plecare pot fi deja pe plajă!!

Pentru românii din Timișoara, Iași sau Cluj, drumul până la mare nu va mai fi o problemă. Se poate ajunge la mare cu avionul în aproximativ o oră.  În CEL MULT 2 ore puteți fi deja la plajă! :)

Și asta nu e tot – pot zbura GRATIS!

Turiştii, care achiziţionează până la 1 mai sejururi de 7 nopţi pe Litoralul Românesc printr-un mare tur-operator român pentru Litoralul românesc, vor zbura gratis cu avionul până acolo!

Paradis Vacanţe de Vis”, cel mai important touroperator  (de incoming) dedicat Litoralului românesc, a lansat pentru acest an, în premieră, pachete turistice pentru Litoral care includ zbor dus/întors, transferuri, servicii de cazare şi/sau masă.

Zboruri din Timișoara, Iași și Cluj

Pachetele turistice cu avionul către Litoralul românesc vor fi organizate, începând cu 18 iunie, dinspre Timişoara, Cluj Napoca şi Iaşi.

Cursele, operate cu o aeronavă de 120 de locuri a Blue Air, vor avea loc în fiecare duminică din Timişoara și Cluj-Napoca, iar în fiecare luni, din Iaşi.

 

Gratis cu avionul, la mare

În această campanie sunt incluse, în acest moment, 5 hoteluri de top de pe litoral, care oferă o calitate ridicată a serviciilor, dintre care amintim de: complexul Phoenicia (inclusiv Phoenicia Royal, care va fi inaugurat curând), complexul all inclusive Mera (Venus) şi Blaxy Resort (Olimp).

Modificări și PROMOȚII :) în afișarea fotografiilor

După cum ați observat probabil deja, în cadrul „faceliftului sait” au apărut și facilități de prezentare „modernă”  a seturilor de fotografii  („noul slide”) – vezi 2 exemple mai jos

În cadrul acelorași schimbări (majore, de structură) sunt „prinse” și unele modificări referitoare la EDITAREA text foto poze.

  1. EDIT TEXT FOTO va fi de-acum permanent disponibil autorului acelei fotografii .
    Anterior această comandă era posibil fi accesată, de autor, doar maxim 30 de minute de la publicarea acelei fotografii
  • modificarea a fost implementată, pe moment, doar pentru pozele atașate unui review,  în pagina acelui review
    Cu alte cuvinte, autorul unei fotografii poate completa textul foto, corecta eventuale greșeli etc șamd – însă doar în pagina review-ului respectiv (nu și în alte pagini în care acele poze sunt prezentate! — gen „user-foto din destinația X”)

O a doua precizare anunțată în titlu se referă la… o promoție care se adresează goștilor (musafirilor, cititorilor care accesează AFA nelogați – fie pentru că nu au încă un cont pe sait, fie că au, dar nu sunt – pe moment – logați)

Din 2008 și până în prezent, prin politica saitului, pozele la rezoluție mărită sunt accesibile doar utilizatorilor logați. Această poltică NU se va schimba nici pe viitor.

Am hotărât însă ca pentru o perioadă limitată de timp (vezi mai jos) să lansez o:

2. „PROMOȚIE” prin care vizitatorii nelogați (musafirii, goștii) POT accesa pozele la rezoluție mare („mărite”), pentru o perioadă limitată: 

  • între 10.03 – 20.04.2017
  • în fiecare zi de 7 a fiecărei luni din 2017  :-)

„Musafirii” nostri au astfel posibilitatea să „testeze”, pe viu, una din facilitățile de care pot beneficia dacă își creează cont pe sait (link spre pagina creare conthttp://amfostacolo.ro/cn_getdata.php)

Menționez că singura condiție a „promoției” este aceea a unui cont valid (activat) și a accesării pozelor ca logat / autentificat pe sait (nu este necesar să și scrie, ajutându-i astfel pe ceilalți  etc șamd)

Modificări ce vor intra în vigoare în MARTIE. Plus unele precizări

În martie vor intra în vigoare câteva modificări – dintre care unele deja anunțate anterior; altele, minore, le anunț mai jos:

A. Câteva modificări în aspectul și regulile saitului

  1. nr maxim de fotografii care pot fi încărcate la un review – se schimbă la maxim 45 ptr. articolele de tip „de cazare”, respectiv maxim 60 la cele de tip „de călătorie” (erau anterior 60, respectiv 99);
    [adăugat ulterior] Off… am uitat ceva important, referitor la acest punct #1:
    – puteți solicita însă MĂRIREA limitelor, în cazurile (reviews-urile) „justificate”: printr-o SESIZARE (se va afișa link în pagina „adaugă poză”) – de exemplu „rog majorarea limitei la review-ul XYZ, de la 45 la 60 de poze“.
    – aprobarea măririi se poate face, ușor, de echipa de moderare.  Dacă vom considera solicitarea ca justificată, evident.  (în caz contrar se răspunde, argumentând).
  2. se introduce o limitare nouă: nr maxim de poze ce pot fi încărcate NEATAȘATE unui review este stabilit la maxim 10 / autor / rubrică;
  3. ecourile la articolele publicate hors concours: vor putea fi votate, și ele, doar simbolic (aici e mai mult o scăpare, un „bug” al programului de acum – acest „bug” va fi corectat azi; noile prevederi vor intra în vigoare de mâine, 01.03.);
  4. din martie avem o rubrică nouă – „O întrebare pe săptămână” – în care vom încerca să vă „chestionăm” – și să prezentăm public rezultatele – pe unele subiecte ori teme  pe care le găsesc LARG „interesante” – subiecte turistice, evident.
    Deși același chestionar („poll”-ul respectiv) va fi afișat în mai multe locuri pe sait – veți puteți vota o singură dată, indiferent de locul în care îl vedeți.
    Rezultatele vor fi afișate în săptămâna următoare (de regulă; cel mai probabil nu mă voi putea angaja la „farmacie” în privința orei/datei afișării rezultatelor);
  5. azi sau cel târziu mâine va deveni publică noua „față” a paginii („template-ului”) de „prezentare poze” – vezi un exemplu, absolut aleator aici:  http://amfostacolo.ro/poze-fotoimpresii9.php?hotel=la-schi-in-zona-branului-bran&id=21589
    Pagina de mai sus nu e accesibilă, în acest moment, prin intermediul vreunui alt link „public”, dar de mâine vor fi astfel de linkuri peste tot — vechea versiune (aceasta în cazul exemplului : http://amfostacolo.ro/poze-fotoimpresii.php?hotel=la-schi-in-zona-branului-bran&id=21589)  va fi AUTOMAT înlocuită de noua versiune.

B. Câteva precizări despre articolele selectate ca fiind „de interes turistic crescut – din destinații inedite sau la care nu avem impresii recente” 

  • termenul „interes turistic crescut” trebuie perceput ca referindu-se la interesul SAITULUI – articolele se selectează pe baza politicii saitului – și NU pentru un presupus / teoretic / anticipat interes crescut din partea cititorilor!
  • saitul dorește să încurajeze (suplimentar) oamenii să scrie 2 categorii de articole :

1. despre destinații NOI – „inedite”  din punctul de vedere al saitului!

2actualizări ale unor obiective sau destinații despre care nu avem impresii recente. SAITUL alege CARE sunt aceste obiective/destinații, funcție de politica urmărită la momentul respectiv!
Aceste 2 categorii sunt stimulate prin acordarea respectivei „recompense” („materiale” = PMA sau „morale”) = selectarea ca fiind „de interes turistic crescut”.
Repet și subliniez, însă: interes = din punct de vedere al saitului!

Concluzii la finalul Târgului de Turism al României 16-19 februarie 2017

 

AmFostAcolo.ro a fost ACOLO, ca de fiecare dată când Romexpo organizează Târgul de Turism al României, eveniment de marcă din industria de hospitality din țara noastră. Vom face o scurtă analiză a celor patru zile de târg, pentru că în opinia noastră au fost punctate câteva premiere care trebuiesc amintite.

270 de expozanți din 15 țări (Austria, Bulgaria, Croația, Egipt, Federația Rusă, Grecia, Israel, Moldova, Palestina, Polonia, Republica Cehă, Republica Dominicană, România, Turcia și Ungaria) au fost prezenți la această ediție a TTR, reușind în mare parte să trezească interesul românilor pentru vacanțe croite după preferințele fiecăruia, la prețuri promoționale, după buzunarul fiecăruia.

Târgul de Turism al României s-a bucurat de participarea activă a proaspătului ministru al Turismului, domnul Mircea Titus Dobre, care alături de președintele Camerei de Comerț și Industrie a României, domnul Mihai Draban, președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism, domnul Burcea Alin și președintele Federației Patronale a Turismului din România, domnul Mohammad Murad au tăiat panglica inaugurală a ediției cu numărul XXXIX a TTR. La inaugurare au fost prezente și alte personalități naționale și internaționale, amintesc doar secretarul de stat în ministerul Turismului, doamna Cristina Tărtăreață, președintele Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România, doamna Corina Martin precum și delegațiile oficiale ale unor state participante ca Bulgaria, Grecia, Israel, Maroc, Moldova, Palestina și Turcia. În a doua zi a TTR și-a făcut simțită prezența alături de ministrul Turismului și domnul Victor Ponta, fost premier al României.

Au fost peste 23.000 de vizitatori în cele 4 zile de TTR, o creștere cu 5% față de perioada similară a anului trecut, interesați în principal de achiziționarea de vacanțe în România. Putem spune că România a fost “pe val”  la această ediție a TTR, touroperatorii care vând litoralul românesc bucurându-se de un interes major pentru achiziționarea de pachete turistice cu reduceri early-booking cuprinse între 15% și 40%. A contat foarte mult introducerea de zboruri operate de Blue Air din Cluj, Iași, Timișoara sau Oradea, agențiile de turism creionând pachete atractive care includ atât zborul cât și transferul de la aeroport la hotel și invers. “Vinovată” pentru introducerea zborurilor către și dinspre litoral este Asociația Litoral – Delta Dunării, care prin efortul susținut a reușit atragerea celui mai important operator aerian low-cost către Constanța (Blue Air), reușind deschiderea unei baze aeriene permanente, din aprilie a.c.  În plus, s-a putut observa o diversificare a serviciilor turistice în sensul apariției de numeroase programe opționale, excursii de o zi în Deltă sau la obiectivele turistice din județul Constanța și Bulgaria sau intrări gratuite la diferite parcuri acvatice sau de aventură.

Am discutat cu câțiva operatori despre introducerea tichetelor de vacanță de la 1 iulie, este un lucru foarte benefic pentru turism, deși ar fi fost mai bine ca lansarea acestui produs să se facă mai timpuriu, eventual la 1 sau 15 mai. Ar mai fi câteva aspecte legate de comisionul agențiilor și de companiile care vând aceste vouchere, însă au existat discuții constructive la nivel de patronate și minister, iar aceste lucruri sperăm să-și găsească o rezolvare grabnică.

Printre destinațiile externe ale căror oferte au captat atenția, amintim stațiuni din Spania, Costa Brava – în special pentru pachetele atractive seniori, dar și Tenerife, Mallorca sau Gran Canaria. Sectorul de croaziere are o creștere de 30% față de anul trecut, Egipt, re-intră în sfera de  interes a turiștilor care doresc o vacanță în ținutul piramidelor, dar și destinații ca Indonezia, China sau Madeira au avut un mare grad de interes în rândul vizitatorilor.

Bulgaria și Grecia se păstrează în topul destinațiilor externe, chiar dacă au pierdut numeroși clienți în favoarea litoralului românesc, care prin pachetele complete oferite (zbor, transfer, cazare în regim demipensiune sau all inclusive) dar și prin creșterea calității serviciilor concurează cu aceste destinații. Astfel, vizitatorii și-au putut achiziționa vacanțe early booking de 6 nopți în regim all inclusive pe litoralul românesc. cu prețuri cuprinse între 150 și 250 de euro de persoană per sejur. Diferențele apar datorită clasificării hotelului, a serviciilor și stațiunii.

Mamaia păstrează coroana litoralului românesc, fiind urmată de stațiunile din sud unde s-a investit foarte mult în confort și servicii (Jupiter, Neptun, Venus). O creștere față de anii precedenți au avut și hotelurile din Eforie Nord, Techirghiol și Mangalia, această evoluție continuând și în acest an, mai ales pe pe segmentul de balneo, din ce în ce mai atractiv ca pachete, pe litoral.

Deși perioada programată pentru TTR a fost “împinsă” către ultima lună din iarnă, acest lucru nu a însemnat neapărat un lucru rău, touroperatorii reușind ca pe intern, în anumite perioade să-și epuizeze ofertele de vacanță, intrând în stop sales. Probabil aici este și vina hotelierilor, care în acest an au asigurat mai puține camere unor agenții de turism, păstrând un număr important de locuri pentru ofertele personale. Încă nu se înțelege faptul că niciodată un hotel nu va vinde așa cum o face agenția, niciodată un hotel nu va oferi asigurare și niciodată un hotel nu va oferi un pachet complet de vacanță, cu tarife early-booking. Mi-aduc aminte de un important om de turism care afirma că tariful de la recepție este “tariful fraierului”. Nu dezvolt aici, important este să se înțeleagă că hotelierul nu va vinde niciodată la fel de bine ca o agenție iar scopul comun este satisfacția turistului prin creșterea calității serviciilor, ceea ce este în mare măsură obligația hotelierului.

Cele patru zile de TTR au adus un număr foarte mare de vizitatori, n-am văzut de foarte mult timp un așa mare interes pentru vacanțe, touroperatorii abia mai făceau față solicitărilor, iar la unele standuri se formase coadă, vizitatorii așteptând nerăbdători să le vină rândul.  La un astfel de touroperator am observat un agent de turism care refuza să mai acorde cataloage celor care nu doreau să vorbească cu agenții de turism. Acest lucru l-am observat în ultima zi, când aglomerația a fost maximă și când mulți se călcau în picioare pentru a prinde loc la masa unui agent de turism. Deci, eu nu cred cifrele oficiale când se afirmă că la TTR au fost doar 23.000 de vizitatori.

Despre asociațiile de promovare turistică, de departe cel al Asociației Litoral-Delta Dunării a fost cel mai animat, așa cum se întâmplă de fiecare dată când ALDD participă, lansarea filmului oficial de prezentare a stațiunii Mamaia în prezenta ministrului și a tuturor oficialilor, în prima zi, show-urile prezentate zilnic, artiști precum Lucian Colareza, Mr Saxobeat, Eugeniu Albu sau dansurile tradiționale dobrogene, au încins atmosfera de party, unde Vama Veche a participat pentru prima dată la un astfel de eveniment. Si a participat bine! Cu cocktail-uri oferite zilnic, tuturor celor care vizitau standul ALDD, cu muzică și bună dispoziție. Acolo am putut degusta vinul de Măcin, vinul de Cernavodă sau cel moldovenesc de la Cramele Chateau Vartely, am servit preparate tradiționale pescărești din Delta Dunării sau rapane din 2 Mai. Dar cel mai mult m-am îndulcit cu baclavalele turcești. Președintele Asociației Litoral-Delta Dunării, doamna Corina Martin a fost permanent în mijlocul vizitatorilor standului, invitându-i să deguste preparatele oferite sau să facă fotografii de vacanță cu postere din Delta Dunării sau de pe  litoralul românesc.

Am vizitat standul Sibiului, care prezenta destinațiile turistice din județ dar și evenimentele care vor avea loc în acest an, standul patronatului “Ion Movilă” din Eforie și Techirghiol “înarmat” cu oferte imbatabile pentru vacanțele de relaxare, centrele wellness și SPA adaptate în pachete promoționale pentru sărbătorile pascale.

La standul Hunedoara am întâlnit oferte pentru atracțiile din zonă, Geoparcul Dinozaurilor sau pentru Țara Hațegului, cu principalele elemente de interes turistic. “Milioane de ani de povești și legende”, ni se dezvăluie ca destinații unice cuprinzând Castelul Corvinilor, Cetatea Devei sau Sarmizegetuza Regia, destinații care beneficiază de un mare interes și aflux de turiști români, dar mai ales străini.

Consiliul Județean Arad a lansat programul “City Break în Arad” care propune turiștilor vizite la principalele obiective turistice din județ, iar județul Maramureș s-a prezentat cu formații artistice de muzică populară, preparate autentice tradiționale, dar și cu pachete promoționale pentru sărbătorile pascale sau de 1 Mai.

Mi-a atras atenția standul stațiunii Băile Herculane, s-a muncit enorm în această zonă turistică lăsată uitării atât de mult timp, dar readusă la viață datorită unor oameni cu suflet care au investit enorm. pentru creșterea calității serviciilor.  Sunt puse la dispoziție pachete turistice atractive în hoteluri renovate complet, iar turiștii care caută relaxare în acestă zonă sunt din ce în ce mai numeroși,  pachetele care includ serviciile balneo fiind din ce în ce mai apreciate.

De departe, unul dintre partenerii media ai TTR,  AmFostAcolo.ro a beneficiat de un interes major din partea vizitatorilor, utilizatori ai site-ului care doreau să socializeze și să interacționeze cu alți utilizatori sau care pur și simplu citeau pe site, dar nu s-au gândit niciodată să se înscrie. Au înțeles avantajele de a fi membru înregistrat și de a scrie experiența proprie de vacanță, pentru că, nu-i așa, “șansa unei alegeri informate este  garanția unei vacanțe reușite”.

Târgul de Turism al României a beneficiat de o mulțime de activități conexe, putem aminti workshopul Bibi Touring, despre noutățile din turismul românesc și prezentarea unor destinații de top din țara noastră, un eveniment unde au participat o mulțime de invitați, agenți de turism sau hotelieri interesați de noutățile dezvoltate de touroperator. De aici s-a putut procura și Bibi Enciclopedia, cel mai complet catalog de prezentare a destinațiilor de vacanță românești.

Asciația Zig-Zag sub deviza “Uimește-mă povestind, descoperă-mă călătorind!” a prezentat diferite regiuni turistice din România prin materiale foto-video sau prin legende despre anumite obiective de interes turistic. Radio Gaia a prezentat un program mixt de muzică, dans, teatru și workshop a unor medici și psihoterapeuți din diferite domenii de activitate, iar Asociația  Ecologică Turism Verde, a dezvoltat câteva workshop-uri de prezentare a tradițiilor culturale ale valahilor, principii morale asupra preferințelor de consum ale turiștilor sau despre triunghiul turistic, relația turist – rezerva turistică – produsul turistic.

Una dintre cele mai așteptate întâlniri de lucru a fost organizată de Organizația Patronală a Turismului Balnear din România, împreună cu Asociația Română de Turism Medical, unde în prezența ministrului Turismului, a președintelui OPTBR și a celor mai importanți jucători din turismul de sănătate, s-a discutat despre oportunitățile de care ar putea beneficia turiștii, dacă ar exista un cadrul legislativ mai avantajos.

“Istoria vinului și viitorul enoturismului în România” a fost un alt workshop așteptat, unde s-a prezentat istoria vinurilor autentice, vinul între cultură și business, despre creșterea turismului viticol și despre competitivitate în managementul destinațiilor enoturismului.

Pe toată perioada Târgului de Turism al României, vizitatorii au putut urmări programe artistice de dans a unor formații populare din diferite regiuni ale țării, dansuri tradiționale turcești dar și prestații artistice ale unor cântăreți binecunoscuți din România.

S-a tot discutat dacă Târgul de Turism al României să fie împărțit în două ediții anuale, de primăvară și de toamnă. Eu cred că fiecare ediție are rolul ei bine determinat. Dacă la ediția de primăvară sunt căutate preponderent destinațiile de litoral cu mare și plajă, toamna interesul se mută pentru zona de munte, în special pentru schi. Primăvara descoperim foarte puține oferte de munte, așa cum toamna le găsim pe cele de litoral, în special pachetele pentru Sărbătorile de iarnă.

În final aș adăuga că această ediție a Târgului de Turism al României a fost una dintre cele mai reușite organizate de către Romexpo, iar gradul de interes  s-a văzut în numărul foarte mare de vizitatori. Organizatorii ne-au dezvăluit o surpriză pentru ediția din primăvara viitoare și anume mutarea TTR în pavilioanele B, mai moderne, cu un grad de confort sporit, care se vor plia mai bine pe structura unui asemenea târg internațional.

Ovidiu O.

Schimbări — 1. facelift sait și 2. schimbarea limitelor “max foto încărcate” per review

  1. Da, știu — era nevoie de demult. Ca și AFA să ajungă  în “anii 2000”, din punct de vedere design. Am intenţionat, mult timp,  să angajez o firmă specializată — eu sunt cam “prea de la țară” (și) la grafică :) .
    Mi-am dat seama, într-un final (și am acceptat cu greu) că sunt mult prea optimist. Nu-mi permit,  financiar.

Până la urmă am început “prin noi înșine”, „noi” fiind în acest caz, precum Lodovic al XIV-lea, eu, lol. Încet, ardelenește (evident), cu mult efort și mai ales TIMP, am “operat estetic” câteva template-uri – vedeți câte un exemplu mai jos

Sunt în “rodaj”, mai pot apărea “sincope” – scrieți-mi dacă le descoperiți.
Orice sugestii sau propuneri de îmbunătățire sunt de asemenea bineprimite.

Vor urma evident altele – procesul e continuu – dar lent;  estimez că îmi va lua întreg anul 2017 să ajung măcar la un 80% din sait “facelift-at“. Pagina întâi va fi ultima care va fi schimbată.

===========================================

2. Am tot reflectat și am decis să limităm numărul de poze încărcate la un review (precum și cel al pozelor neatașate la vreun articol/review).

Câteva clarificări. Știu că mulți dintre voi își doresc să poată încărca “cât mai multe poze”, din dorința și străduința ABSOLUT LĂUDABILE de “a acoperi” cât mai bine subiectele tratate.  Evident, și eu îmi doresc asta, dar vine la pachet cu un dezavantaj PRACTIC.

În practică, foarte mulți consultă rubricile de genul “Poze din destinația X”; acolo sunt afişate câte 21 poze / pagină (în viitor, având în vedere tranziția spre “mobile oriented” vor fi 9, maxim 15 / pagină).

Hai să luăm un exemplu concret – se uită la pagina “poze din Roma“.  Sunt fix 7874  bucăți, afișate pagină cu pagină.

Ei bine, un user “mediu” poate ajunge ușor la frustrare văzând “pagini după pagini” din pozele ACELUIAȘI AUTOR. La un moment dat poate zice “mai lasă-mă, bre X, am văzut destule de la tine – vreau să văd și de la alt  autor, eventual din altă perioadă“. 

Dar nu poate – nu știe a câta pagină mai încolo se termină pozele lui “X” și încep altele, de la “alți autori, din alte perioade“. Trebuie să tooot dea scroll, să tooot treacă la altă pagină, sperând că va găsi acel „altceva” pe care eventual și-l doreşte.

Idem la orice articol de cazare – se poate întâmpla același lucru.

Mă doare sufletul, mă credeți? să limitez numărul de poze care se pot încărca per articol. La urma urmei, orice  sait își dorește cât mai mult conținut și pare absurd să încerci să-l limitezi, când oamenii sunt atât de entuziaști să-l încarce… :(

Dar trebuie.  Limitele actuale – 60 poze / articol „de cazare” şi 99 de poze per articol „de călătorie” – vor fi reduse, începând cu 1 martie. 

Eu cred că se poate încerca „acoperire optimă” (cu poze) și cu max 30/40 de poze/ „cazare” și  maxim 50/60 de poze / „călătorie”.

La urma urmei, dacă articolul “iese” foarte complex (și ar necesita, deci, mai multe poze) – recomand, ca de obicei (și la fel de ferm ) să-l împărţiţi în 2, 3 sau chiar mai multe “episoade”! (să ne înțelegem, JUSTIFICAT!). Astfel veți putea mări limita la 2x, 3x etc. “maxim poze”.

În plus – și IMPORTANT DE REŢINUT –  de acum înainte puteți solicita, punctual, mărirea acestor limite, la nivel de articol (review) – printr-o simplă sesizare. 

  Să presupunem că la un articol „de cazare”, oricât de mult v-ați străduit să faceți o selecție “drastică”, nu puteți nicicum renunța la niciuna dintre cele 45 de poze păstrate în urma selecției. Inițiați o sesizare la acel review și solicitați mărirea limitei, de la 30/40 (în acel caz) la 45.

Vă asigur că în general aceste solicitări vor fi aprobate (ușor;  din pdv tehnic orice moderator „on line la acea oră” poate aproba).

Evident, dacă sunt justificate (de exemplu, de o consistență mai mare a articolului și de preferința / opțiunea de a nu-l fragmenta)

Nu vor fi aprobate, însă – la fel de evident  – “88 de poze” la un articol de 3-4 paragrafe.

2b. Încărcarea de poze “neatașate niciunui review”.
Aceste poze au utilitatea (mult) redusă.

  • programul nu poate recunoaște, automat,  “data sejurului”, așa că nu afișează nimic acolo. Unii utilizatori pot crede că sunt “din luna încărcării” (această info se afișează), deși ele pot fi, în realitate, luate cu  5-7 ani înainte.
    Dacă nici autorul nu scrie niciun text explicativ (sunt destule cazuri), e chiar aiurea.
  • Spre deosebire de cele atașate unui articol (review), care sunt direct accesibile din pagina review-ului, cele neatașate sunt accesate mai rar / mai greu.
    Iar când cineva scrie vreun ecou la un articol “vezi că am încărcat și eu 5 poze de acolo” – găsirea acelor poze de către un cititor mai puțin experiementat / mai puțin familiarizat cu saitul poate fi chiar “o aventură”, uneori  “o aventură imposibilă”.

Din 1 martie 2017, nr de poze care pot fi încărcate fără să fie atașate la un articol va fi limitat – cel mai probabil – la 10.

În plus, programul nu va mai accepta poze neatașate (la niciun review) care nu au text explicativ

Recomand autorilor predispuși să încarce „doar poze” să-și ia inima în dinți și să scrie “ceva”, oricât de mult ar crede că „nu au talent” etc șamd / oricâte posibile „temeri” ar avea.
Promit înțelegere și  protejarea de „atacuri” din partea „cârcotașilor de serviciu” :).

Deschiderea oficială a Târgului de Turism al României

Romexpo găzduiește între 16 și 19 februarie ediția de primăvară a Târgului de Turism al României, cel mai mare eveniment autohton dedicat industriei turismului! Deschiderea oficială a Târgului de Turism va avea loc joi, 16 februarie a.c., în Pavilionul C3, începând cu ora 11.00.

ttr2017

Programul deschiderii oficiale este următorul:

Ora 11.00 – Alocuțiunea domnului Mihai Daraban, preşedinte al Camerei de Comerţ şi Industrie a României;

Ora 11.05 – Alocuțiunea domnului Gabriel Zamfir, preşedinte executiv al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC);

Ora 11.10 – Alocuțiunea domnului Nicu Rădulescu, preşedinte al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR);

Ora 11.15 – Alocuțiunea domnului Mohammad Murad, preşedinte al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR);

Ora 11.20 – Alocuțiunea domnului Alin Burcea, preşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT);

Ora 11.25 – Alocuțiunea domnului Mircea-Titus Dobre, Ministrul Turismului;

Ora 11.35 – Ceremonialul tărierii panglicii pentru marcarea deschiderii evenimentului, oficiat de domnul Mircea-Titus Dobre, Ministrul Turismului, domnul Alin Burcea, preşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), domnul Mohammad Murad, preşedinte al 2 Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), domnul Nicu Rădulescu, preşedinte al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), domnul Gabriel Zamfir, preşedinte executiv al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC), și domnul Mihai Daraban, preşedinte al Camerei de Comerţ şi Industrie a României.

Ora 11.45 – Turul oficial al târgului. Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) – partener strategic, Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC)!

www. AmFostAcolo.ro vă așteaptă în Pavilionul C5, standul 71 A, pentru a afla oportunitățile de care veți beneficia dacă deveniți membru al celei mai mari comunități turistice din România precum și pentru a interacționa live cu alți membrii ai comunității, care au împărtășit impresii și trăiri  din propriile experiențe de vacanță.

Program de vizitare:

16-18 februarie 2017 (joi – sâmbătă): între 10.00 – 18.00

19 februarie 2017 (duminică): 10.00 – 16.00

Loc de desfășurare: Târgul de Turism al României: Pavilioanele C1-C5 Târgul de produse tradiționale: Aleea Negustorilor

Accesul vizitatorilor – bilet de intrare 10 lei:

 Pietonal: Porțile A, B, C si D, cu intrare dinspre: Piața Presei Libere, Bulevardul Expoziției și Strada Parcului;

 Auto: Porțile C și D, cu intrare dinspre: Bulevardul Expoziției și Strada Parcului.

 Tarif acces parcare: 3 lei/ora

www.targuldeturism.ro

 

Târgul de Turism al României dezvăluie destinațiile anului 2017

Așa cum aminteam în ultima postare de pe blog, Romexpo găzduiește între 16 și 19 februarie ediția de primăvară a Târgului de Turism al României! Cel mai mare eveniment autohton dedicat industriei turismului este cu atât mai important cu cât 2017 este Anul Internațional al Turismului Durabil pentru Dezvoltare.

Ediţia de primăvară a târgului aduce lumea fascinantă a călătoriilor sub acelaşi acoperiş, accentuând încă odată faptul că turismul creează relaţii şi schimburi între diferite culturi şi popoare, contribuind astfel la înţelegere reciprocă şi coexistenţă paşnică. Agenţiile şi tour-operatorii vor dezvălui destinațiile de vis ale anului 2017, atât pentru pasionaţii de turism cultural, turism de tratament, rural sau de business, dar şi pentru cei entuziasmaţi de croaziere, destinaţii exotice şi turism de aventură.

Între 16 şi 19 februarie, vizitatorii vor descoperi oferte earlybooking, last minute, pachetele turistice pentru litoralul românesc, grecesc sau bulgăresc pentru vara acestui an, city-breakurile în marile capitale europene, ofertele pentru petrecerea Sărbătorilor Pascale departe de agitaţia oraşelor, dar şi reduceri pentru destinaţii exotice în vogă precum Insulele Canare, Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, Bali sau Seychelles.

ttr2017

Peste 250 de agenții de turism și tour-operatorii din 14 țări (Austria, Bulgaria, Croația, Egipt, Federația Rusă, Grecia, Israel, Moldova, Palestina, Polonia, Republica Dominicană, România, Turcia și Ungaria) stau la dispoziția vizitatorilor pentru a crea împreună cu aceștia vacanțe personalizate în funcție de bugetul și preferințele fiecăruia. Ca de fiecare dată, promovarea turismului românesc este o componentă importantă a ediţiei de primavară a târgului. Expozanții noștri și-au îndreptat atenţia şi anul acesta către iubitorii de vacanţe pe frumoasele meleaguri româneşti, punând la dispoziţia vizitatorilor oferte pentru călătorii în Maramureş, în ținuturile unice ale Harghitei și Covasnei, drumeţii prin Apuseni, excursii în Delta Dunării sau promoții pentru petrecerea vacanței de vară pe litoralul Mării Negre.

DSC_0007

Zonele turistice din România sunt reprezentate prin Consilii Judeţene din Bistrița, Brașov, Brăila, Buzău, Cluj, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Maramureș, Neamț, Satu-Mare, Sibiu, Suceava și Timiș. Reprezentanți ai orașelor Amara, Bistrița, Covasna, Făgăraș, Mangalia, Mehedinți, Oradea, Piatra-Neamț, Satu-Mare, Sibiu, Târgu-Neamț, Târgoviște, Techirghiol și ai comunelor Turia, Molivisu și Miroslava vor prezenta vizitatorilor cele mai frumoase peisaje autohtone și îi vor binedispune prin muzica şi dansurile specifice zonei din care provin.

Cu ce oferte și promoții se prezintă agențiile? Companiile expozante la Târgul de Turism al României au pregătit vizitatorilor cele mai bune oferte pentru vacanța de vară, dar oferă și recomandări în ceea ce privește destinațiile anului 2017. Conform Lonely Planet, în 2017 nu trebuie să ratăm țări precum Canada, Columbia, Finlanda, Republica Dominicană, Nepal, Mongolia, Oman, Birmania sau Etiopia. Un mare tour-operator pune la dispozitia vizitatorilor târgului interesați de minunata Grecie vacanțele mult dorite la prețuri deosebit de avantajoase, cu reduceri de peste 60%. Nu trebuie să ratați ofertele speciale pentru sejururi la Marea Moarta și city break-uri în Tel Aviv oferite de o mare agenție de turism din Israel! Situat în partea de vest a coastei mediteraneene, Tel Aviv se bucură de o varietate nelimitată de restaurante și localuri potrivite fiecărui tip de călător, de la fast fooduri la restaurante de super lux, orașul nu duce lipsă de culori și arome culinare internaționale. În cadrul târgului, puteți achiziționa pachetul Tel Aviv: zbor + 3 nopti Hotel 4* + transferuri – de la 499 euro!

DSC_0023

Iubitorii de vacanțe pe litoralul turcesc sau grecesc pot profita de ofertele unei mari agenții de turism specializată pe cele două destinații! Agentia oferă pe durata târgului reduceri după cum urmează: – Reducere de până la -50% Charter Antalya – Reducere de până la -35% Charter Grecia. O agenție specializată în turismul de aventură, îi așteaptă pe vizitatori cu reduceri de 15% pentru 4 destinații exotice: Kenya, Etiopia, Cuba și Patagonia. Trekking în Parcul național Torres del Paine din Patagonia Chiliana, ascensiune pe Muntele Kenya, călărie în Valea Vinnales din Cuba sau rafting pe Nilul Albastru în Etiopia, sunt doar mici părticele din programe create special pentru cei ce vor sa descopere lumea.

Nici seniorii dornici de călătorii nu sunt uitați la Târgul de Turism al României. Una dintre agenții  oferă pachetul TRAVEL SENIORI.

Dacă vreți să mergeți în concediu in România dar nu știți unde? Explorați cele mai frumoase locuri din țară alături de agențiile profilate pe turismul intern care vă propun la Târgul de Turism al României sejururi în Maramureș și excursii în Delta Dunării sau pe litoralul românesc.

Dacă nu aveți încă planuri pentru Sărbătorile Pacale, Septimia Resort vă propune pachetul Odihnă de Paște conform tradițiilor din zona de secuime cu preparate tradiționale secuiești și de post, program folcloric secuiesc, unde este prezentat obiceiul de stropit specific tradițional în zonă, petrecere, programe pentru copii cu pictare de ouă, vânătoarea de ouă de Paște, pregătirea decorațiunilor de Paște și plimbare cu trăsura prin împrejurimile orașului Odorheiu Secuiesc.

DSC_0067

Călătoriile cu trenul pot deveni adevărate aventuri dacă veți da curs ofertelor pe care CFR Călători le va prezenta la târg. · Reduceri de 45% la biletele de tren cumparate la standul CFR Calatori pentru călătoria cu trenurile InterRegio; · Vouchere cu reducere de 45%, ce pot fi utilizate până la 15.04.2017 la cumpărarea biletelor de tren de la casele de bilete; · Ofertă pentru doi: Reduceri de 50% de Dragobete pentru cuplurile care călătoresc în data de 24 februarie cu anumite trenuri incluse în oferta; · Acordarea premiilor din cadrul Campaniei “Iubește și călătorește cu CFR Călători!” pentru primele 50 de cupluri care vin la standul CFR Călători cu 2 bilete cumpărate în perioada 1-19 februarie 2017 (cele două bilete trebuie să fie la același tren, aceeași dată și pentru aceeași distanță) și s-au inscris/sunt de acord să se înscrie la newsletterul CFR Călători.

Litoralul românesc nu a fost nicicând mai ofertant, promoțiile pentru sejururile în stațiunile Mamaia, Neptun sau Olimp pornind de la 190 de lei / persoană / 6 nopți de cazare. Participați la conferințele, seminariile și lansările din cadrul Târgului de Turism! Asociația Zig Zag prin România asteaptă vizitatorii în fiecare zi începând cu ora 15.00, la Sala Iorga, pentru o prezentare inedită și interactivă a celor mai frumoase zone din România prin video, fotografie și povești. De asemenea, Ministerul Turismului va organiza în cea de-a doua zi a târgului întâlnirea grupului de lucru privind dezvoltarea durabilă a turismului în Carpați pentru stabilirea calendarului 2017 pentru implementarea măsurilor prevăzute în Strategia de dezvoltare durabilă a Carpaților – Convenția Carpatica. Totodată, Departamentul de Turism și Geografie al Facultății de Business și Turism de la Academia de Studii Economice din București – ASE, în parteneriat cu Asociația Degustătorilor Autorizați din România, Vinarte, „Top Business” și Clubul Presei de Turism FIJET România organizează pe 17 februarie workshopul Istoria vinului și viitorul enoturismului în România.

 

Vizitatorii vor putea afla în standul Radio Gaia din Pavilionul C5, informații despre taberele de detoxifiere și revitalizare, dar și despre faptul că Thassosul poate reprezenta o minunată călătorie spre universul interior. Sâmbătă, reprezentanții Asociației Române de Turism Medical vă invită să descoperiți beneficiile acestui tip de turism în Egipt. În contextul Anului Internațional al Turismului Durabil pentru Dezvoltare, Asociația Ecologică Turism Verde susține tot sambătă, o serie de seminarii pe teme precum: Turism durabil XXX (1987-2017), Veganism și Turism, Psihologia verde prin reconectare cu natură.

www. AmFostAcolo.ro vă așteaptă în Pavilionul C5, standul 71 A, pentru a afla oportunitățile de care veți beneficia dacă deveniți membru al celei mai mari comunități turistice din România precum și pentru a interacționa live cu alți membrii ai comunității, care au împărtășit impresii și trăiri  din propriile experiențe de vacanță.

Pentru mai multe detalii despre manifestările conexe ale Târgului de Turism, accesați http://www.targuldeturism.ro/manifestari-conexe! Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC)!

Program de vizitare:

16-18 februarie 2017 (joi – sâmbătă): între 10.00 – 18.00

19 februarie 2017 (duminică): 10.00 – 16.00

Loc de desfășurare: Târgul de Turism al României: Pavilioanele C1-C5

Târgul de produse tradiționale: Aleea Negustorilor Accesul vizitatorilor – bilet de intrare 10 lei:

  • Pietonal: Porțile A, B, C si D, cu intrare dinspre: Piața Presei Libere, Bulevardul Expoziției și Strada Parcului; 6
  • Auto: Porțile C și D, cu intrare dinspre: Bulevardul Expoziției și Strada Parcului.
  • Tarif acces parcare: 3 lei/oră

www.targuldeturism.ro

AFA — partener media, deja tradiţional, al Târgului de Turism al României, 16-19 februarie. Haideţi şi voi!

Haideţi cu noi la Târgul de Turism al României — între 16-19 februarie 2017, ne găsiţi la standul media (nu e stabilit încă pavilionul; vom reveni oricum ulterior cu detalii).

ttr2017

“Cartierul general AFA” de acolo poate fi stabilit ca punct de reper / de întâlnire pentru toţi membrii şi cititorii AFA care vizitează Târgul.

Deşi eu nu ajung în Bucureşti, în principiu va fi acolo,  la “standul” AFA, permanent, cel puţin un reprezentant oficial sau onorific AFA. ( primim voluntari! Doritorii sunt rugaţi să ia legătura cu Ovidiu / pepsi70ro)

Vom reveni cu detalii despre TTR şi partiparea noastră acolo.