ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.05.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 13.05.24
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2024
DURATA: 10 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII
PREȚ SEJUR 400
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ faraMasa
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

Vila YLY Eforie Nord - Dezamăgitor

TIPĂREȘTE

𝑷𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒕𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒂𝒅𝒆𝒗ă𝒓𝒖𝒓𝒊𝒍𝒆 ș𝒊 𝒅𝒆𝒏𝒊𝒈𝒓ă𝒓𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒄𝒓𝒊𝒔𝒆 𝒅𝒆 𝒈𝒂𝒛𝒅ă 𝒓𝒆𝒇𝒆𝒓𝒊𝒕𝒐𝒂𝒓𝒆 𝒍𝒂 𝒓𝒆𝒄𝒆𝒏𝒛𝒊𝒂 𝒎𝒆𝒂 𝒅𝒊𝒏 𝑩𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒎𝒆𝒏𝒊𝒏ță𝒓𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒓𝒊𝒎𝒊𝒕𝒆 𝒑𝒓𝒊𝒏 𝑺𝑴𝑺 𝒄𝒖 𝒔𝒄𝒐𝒑𝒖𝒍𝒔ă 𝒐 ș𝒕𝒆𝒓𝒈 (𝒄𝒖 𝒕𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒄ă 𝒆𝒓𝒂 𝒄𝒖 𝒏𝒐𝒕𝒂 𝟓 ș𝒊 𝟏𝟎𝟎% 𝒐𝒏𝒆𝒔𝒕ă și 𝒄𝒖 𝒅𝒐𝒗𝒆𝒛𝒊) ș𝒊 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒊𝒍𝒆𝒈𝒂𝒍𝒊𝒕ăț𝒊𝒍𝒆 𝒄𝒖 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒆 𝒍𝒂𝒖𝒅ă 𝒑𝒖𝒃𝒍𝒊𝒄 𝒄ă 𝒍𝒆-𝒂 𝒇ă𝒄𝒖𝒕, 𝒐 𝒔ă 𝒅𝒂𝒖 𝒏𝒐𝒕𝒂 𝟏 pe Booking ș𝒊 𝒗𝒆ț𝒊 𝒈ă𝒔𝒊 𝒓𝒆𝒄𝒆𝒏𝒛𝒊𝒊𝒍𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆 𝒑𝒆 𝒂𝒍𝒕𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒕𝒇𝒐𝒓𝒎𝒆.

𝑨𝒕𝒓𝒂𝒈 𝒂𝒕𝒆𝒏ț𝒊𝒂 𝒈𝒂𝒛𝒅𝒆𝒊 𝒄ă 𝒂 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒏𝒅𝒂𝒕 𝒄𝒍𝒊𝒆𝒏ț𝒊𝒊 𝒑𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒆 î𝒊 „𝒓𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕ă” 𝒊𝒂𝒓 𝒅𝒂𝒕𝒆𝒍𝒆 𝒄𝒖 𝒄𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒐𝒇𝒆𝒓𝒊𝒕𝒆 î𝒏 𝒓ă𝒔𝒑𝒖𝒏𝒔𝒖𝒍 𝒑𝒓𝒐𝒑𝒓𝒊𝒆𝒕𝒂ț𝒊𝒊 𝒏𝒖 𝒂𝒖 𝒏𝒊𝒄𝒊𝒐𝒍𝒆 𝒈ă𝒕𝒖𝒓ă 𝒐𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍ă 𝒄𝒖 𝒂𝒄𝒆𝒂𝒔𝒕ă 𝒖𝒏𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆 𝒅𝒆 𝒄𝒂𝒛𝒂𝒓𝒆!

Toate cele de mai sus [de mai jos, probabil, nota webm] le puteți regăsi în pozele atașate.

- Nu te poti odihni din cauza porumbeilor care zboara si canta mereu pe le ferestre de la 3-4 dimineata.

- Nu poti respira aer curat din cauza gainatului de porumbei. De cand intri in camera de izbeste un miros neplacut (am crezut ca poate este neaerisita camera, dar ulterior am constatat ca este miros continuu de gainat de la porumbei). Daca Primavara a fost asa miros, vara cred nu poti intra in camera.

- In 11 zile s-a schimbat lenjeria doar 1 data.

- Pereti foarte subtiri, auzeam ce vorbeau vecinii de langa. Izolatie la acoperis ca si inexistenta, se aud pana si pasii pasarilor; parca ai cotet de pasari in pod.

- Curatenia nu a fost la superlativ, asa cum ne asteptam dupa ce am citit cateva pareri; in realitate era praf nesters de mult pe sifonier si jos in el iar fereastra la baie foarte murdara.

- Seara viteza internetului era foarte scazuta, practic nici o pagina web nu se putea incarca, chiar daca routerul era lângă noi. Am folosit propriul internet.

- „Bucataria” este dotata doar pentru pregatirea micului dejun iar deasupra ai senzatia ca este un porumbar in care pisicile alearga porumbeii. Daca folosesti bucataria trebuie sa ai mare grija sa analizezi in detaliu dupa masa, astfel incat sa faci totul luna pe masa, pe jos, pe scaune, pe blat, pe faianta, pe chiuveta etc sa speli vasele imediat, sa le stergi de apa si sa le pui la loc in corpuri. Precizez ca pentru a putea face asta ai nevoie de anumite chestii (spray solutie spalat, prosop bucatarie de unica folosinta pentru sters masa, blat, faianta, vase etc) pe care trebuie sa le cumperi tu.

- Practic trebuie sa fii un fel de persoana perfecta si fooarte meticuloasa care se ocupa de curatenie si care vine de acasa cu tot ce ii trebuie pentru asta, avand in vedere ca nu are un angajat pentru asa ceva si nici nu iti pune la dispozitie cele necesare pentru a putea face curatenie la acest nivel.

- Nu ne-a placut abordarea gazdei, care a fost foarte deranjata ca pe timpul noptii am luat o vesela in camera pe motiv ca ceilalti ar avea nevoie de ea; asta in conditiile in care vesela avea dublura la bucatarie si nici pe aceea nu a folosit-o nimeni pe toata perioada de 11 zile.

- Nu primesti prosoape pentru corp (doar prosoape mici de fata).

- Nu exista birou la inaltime normala pe care sa poti lucra cu laptopul.

- Am primit apa „imbuteliata” in sticla desigilata, adica apa de la chiuveta.

- Pentru 2 persoane ni s-a dat un pat mare si unul mic inutil si care din pacate era fixat de cel mare. Neavand nevoie de el, mai rau ne-a incurcat avand in vedere faptul ca era camera foarte mica.

- Strazi murdare, pline de gropi. Mizerie foarte mare in zona de acces pe plaja. 

***

Mai jos este răspunsul gazei la recenzia mea din Booking:

DUPĂ 98 RECENZII IN CARE AM ACUMULAT UN SCOR DE 9,8 PE PLFORMA BOOKING INEVITABIL Cu tot respectul pe care îl purtăm pentru toți cei care ne calcă 'pragul' vrem să punctăm și noi părerile noastre față de dumneavoastră, turist... (aici a pus mai multe date cu caracter personal oferite public de către gazdă în Booking, date care nu au nicio legatură cu serviciile respective -pe langă faptul că a încalcat regulile Booking privind protectia datelor și legislația în vigoare, a încurcat și clienții): 1- după ce ați efectuat rezerarea ați contactat proprietate că în schimbul anulării acesteia din platforma Booking doriți discaunt-area acesteia cu echivalentul comisionul platformei Booking (noi ne respectăm parteneri de afaceri) și nu am acceptat această propunere și implicit v-am lăsat dreptul la recenzi, 2- in momentul in care v-ați cazat v-au fost duse la cunoștință regulire de bună conviețuire in cadrul vilei noastre alaturi de ceilalți turiști 'plătitori' ai noștri, 3- ați spus în comentariile dumneavoastră că v-am atras atenția cu privire la folosirea bucătăriei comune și că ați folosit (o veselă) în cameră dar ați omis să spuneți că acea (veselă) era de fapt o tigaie in care ați prăjit carne și ați mers în cameră și ați pătat cu ulei vegetal peste tot in cameră 4- ați punctat că în jurul proprietății noastre sunt porumbei, este adevărat (nu sunt ai proprietății noastre sunt 'pasarile cerului' dar în afara faptului că am folosit tot ce este posibil și permis prin lege sa le îndepărtăm nu putem practic a sa le etausaniem. 5-ați publicat pe această platformă imagini (poze) in care prezentați alte proprietăți învecinate pentru care nu aveți acordul să le publicați și pentru aceasta veți fii acționat în instanță de către vecini proprietari. ETC. Va respectăm părerile și va aducem la cunoștință că vom folosi aceste recenzii, poze precum și înregistrările audio cu proprietarul pensiunii prin care solicitați reducerea tarifului prin anularea rezervării încălcând astfel contractul cu platforma Booking in instanță.

Update la recenzie după ce proprietarul a revenit cu propriul feedback la adresa mea:

Vă rog să depuneți acea plângere cât mai curând posibil, altfel sunt obligat să o depun eu cât mai urgent la recomandarea juriștilor mei, având în vedere că:

-            După recenzia inițială, corectă și de bun simț din partea mea, ați trimis un SMS de amenințare cu speranța că o voi șterge, ceea ce evident nu s-a întâmplat, dorind ca alți potențiali turiști care vor fi cazați aici să știe care este realitatea.

-            Prin răspunsul dvs. recenziei mele, ați folosit și denigrat public, cu nume și prenume, două persoane care nu au nicio legătură cu contractul oficial dintre cele două părți implicate în furnizarea acestor servicii de cazare.

-            Ați preluat ilegal și transmis public în online date cu caracter personal ale unor persoane fizice cu care unitatea de cazare nu are nicio legătură contractuală și chiar dacă ar fi avut, orice informații dintr-un contract/factură sunt confidențiale și privesc strict cele 2 părți implicate.

-            Ați precizat public că ați înregistrat în mod ilegal o convorbire privată, iar cu această ocazie vă recomand să o mai ascultați o dată înainte de a o prezenta organelor abilitate și să vedeți că ați propus să vă fac plata în avans pentru o mică reducere și să anulez rezervarea, ceea ce nu mi-am dorit pentru a putea lăsa o recenzie, dacă va fi cazul. Din fericire, nu aveți niciun drept sau posibilitate de a-mi suprima dreptul la recenzie! Oare așa înregistrați ilegal toți turiștii? Ii înregistrați/filmați și prin camere? (așa pare din textul dvs, dar vom afla în instanță).

-            Am respectat întocmai toate prevederile care mi-au fost aduse la cunoștință (inclusiv de a folosi bucătăria, aragazul și vesela). Am dus tigaia în cameră pentru că aveți un aragaz atât de performant încât a durat 2 ore să pregătesc o tigaie de carne și cartofi, astfel încât, la ora 00:00 noaptea, nu avea cine să le consume, motiv pentru care am pus tigaia cu capac în cameră până dimineața (tigaia a fost pusă pe șervețele, pe gresie, astfel încât nici măcar acea gresie nu s-a murdărit absolut deloc). Am procedat astfel și deoarece carnea nu era încă complet gătită și am considerat că voi continua dimineață pregătirea cărnii, evitând să deranjez alți turiști (menționez că mai era cel puțin încă o tigaie liberă în bucătărie și cea pe care am folosit-o eu a fost ocupată doar în acea noapte). Toate acestea s-au întâmplat deoarece mi s-a comunicat că există o bucătărie complet utilată, ceea ce m-a determinat să achiziționez și produse pentru gătit rapid, însă ulterior am constatat că nu este cazul. Cu toate acestea, așteptăm cu nerăbdare să vedem dovezi care să susțină acuzațiile denigratoare și minciunile flagrante referitoare la faptul că aș fi murdărit toată camera cu ulei!

-            În poze nu sunt proprietățile vecinilor (îi jigniți pe oameni inutil), în poze sunt niște mizerii, acoperișuri și porumbei care se văd pe cele 2 ferestre ale camerei.

-            Nu vă spun eu ce să faceți cu porumbeii, dar ne determinați să ne simțim obligați să verificăm ce autorizații de funcționare aveți într-un astfel de mediu impropriu pentru locuit, cu păsări domestice care zburdă pe la ferestre, prin poduri și pe acoperiș, de nu poți pur și simplu să te odihnești. De asemenea, ne obligați să verificăm legalitatea funcționării unității privind siguranța și intimitatea turiștilor, având în vedere că acestea lipsesc cu desăvârșire. Dacă dvs. vi se pare normal să trăiți într-un astfel de mediu, pentru noi nu este normal să fim cazați într-o astfel de cameră, cu zgomot continuu și păsări „sălbatice” , cum le considerați, care stau pe la ferestre continuu și care oricând pot fi purtătoare de boli; o pensiune este obligată legal să asigure igiena pe toate planurile, nu să dea vina pe păsările cerului care aduc boli la ferestre, considerând că nu aveți nicio responsabilitate în acest sens.

-            Pentru ca tot am ajuns în această etapă, dorim să știm cine și din ce poziție a scris acest mesaj și cum își pot desfășura activitatea zilnică în pensiune (pentru mentenanță, întreținere camere, contracte și facturi) 2 persoane, când în acte este angajată doar una.

-            Mă întrebam cum ați reușit să ajungeți la nota 9.8 pe Booking la acest moment, în condițiile în care realitatea este cu totul alta (cel puțin în camera unde ne-ați cazat pe noi), oare s-au cumpărat recenziile?! Acum înțeleg că situația este și mai gravă dacă faceți așa cu toți cei care vă lasă o recenzie care prezintă situația reală și nu este una doar laudativă; îi amenințați cu poliția, instanță, bătaie pe toate căile, până o șterg sau o modifica! Eu v-am lăsat o recenzie onestă, în concordanță cu realitatea și nici nu am precizat toate lucrurile care nu sunt în regulă, lucruri importante care sunt legate de faptul că nu respectă de departe normele din domeniul hotelier și al construcțiilor privind clădirea în sine, siguranța și confortul. Recenzia este de la o persoană cu studii superioare în aceste domenii și care a văzut câteva sute de unități de cazare în țară și în afara ei și a făcut doar comparații strict cu pensiuni de 3 stele; pentru noi a fost de departe cea mai urâtă și nesigură experiență, la un preț mai mare comparativ cu cel de la alte unități mai accesibile, unde a fost incomparabil mai bine! Aici gazda a fost atât de „onestă” încât, după ce hotelul de 4 stele din zonă a epuizat toate camerele, a modificat imediat prețul pensiunii pe Booking pentru cazare (fără masă), făcându-l similar cu cel pe care îl avea hotelul de 4 stele (care avea inclus în preț SPA, mic dejun și era situat lângă mare).

PS: Am scris toate astea că să protejez alți clienti de astfel de experiențe și persoane!


[fb]
---
Trimis de FLO77 in 13.05.24 16:53:13
Validat / Publicat: 13.05.24 17:48:32
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: La hotel de 4 stele
  • Alte destinații turistice prin care a fost: La peste 100 de hoteluri si pensiuni din tara si din afara tarii.

VIZUALIZĂRI: 226 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (FLO77); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 Zona acces Plaja
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[13.05.24 17:47:02]
»

@FLO77: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Mutat în rubrica "Vila YLY, EFORIE NORD" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...

    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047972917556763 sec
    ecranul dvs: 1 x 1